Jump to content

BMW X3 xDrive30d consum real


enoon

Recommended Posts

Salutare,

 

Planuiesc sa achizitionez un F25, producatorul zice ca are consum mixt de 6L, ce informatii am gasit pe net un singur test care ziceau ca real ar fi un consum de 8.6L

Aveti acest motor careva pe un X3 si puteti da niste exemple de consum real?

 

Oras / afara / mixt / condus econom / sportiv / doar sofer in masina / masina incarcata?

 

Mersi atincipat!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Planuiesc sa achizitionez un F25, producatorul zice ca are consum mixt de 6L, ce informatii am gasit pe net un singur test care ziceau ca real ar fi un consum de 8.6L

Aveti acest motor careva pe un X3 si puteti da niste exemple de consum real?

 

Oras / afara / mixt / condus econom / sportiv / doar sofer in masina / masina incarcata?

 

Mersi atincipat!

 

Daca asculti de unii o sa zica ca are consum de 10 in oras . Are 10 daca e trafic de duminica. :)) Ceva fals, pt ca de exemplu in Bucuresti consuma 13 14 in aglomeratie moderata. In afara, adauga vreo 2 litri fata de motorul de 2.0 care are consumul din videoclipul de mai jos :

 

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Daca asculti de unii o sa zica ca are consum de 10 in oras . Are 10 daca e trafic de duminica. :)) Ceva fals, pt ca de exemplu in Bucuresti consuma 13 14 in aglomeratie moderata. In afara, adauga vreo 2 litri fata de motorul de 2.0 care are consumul din videoclipul de mai jos :

 

 

Mersi de raspuns.

 

Detii aceata combinatie de masina+motor, adiva zici din experienta?

 

Consumul in timp real mi se pare irelevant ca sa iti faci o parere adevarata din mai multe motive pe care nu am sa le insir aici.

Mi se pare mai relevant masuratorile care iau in calcul, distanta parcursa per drum lung 150km minim, sau consum mediu pe condus in oras la mai multe drumuri, aglomeratie medie sa zicem (zi normala din oras mare sau zi de duminica de Bucuresti daca vrei).

Link to comment
Share on other sites

Mersi de raspuns.

 

Detii aceata combinatie de masina+motor, adiva zici din experienta?

 

Consumul in timp real mi se pare irelevant ca sa iti faci o parere adevarata din mai multe motive pe care nu am sa le insir aici.

Mi se pare mai relevant masuratorile care iau in calcul, distanta parcursa per drum lung 150km minim, sau consum mediu pe condus in oras la mai multe drumuri, aglomeratie medie sa zicem (zi normala din oras mare sau zi de duminica de Bucuresti daca vrei).

 

Pai pe vreo 5000 km facuti in Bucuresti pe trasee Mihai bravu Victoriei Aviatiei , 3.0 consuma intre 12 si 15. Cineva mai sus spunea ca nu trebuie sa iti faci probleme din cauza consumului daca iti iei masina de generatie noua. Pai eu zic ca daca faci multi km ar cam trebui sa iei in calcul si consumul. Dar na, toti sunt miliardari pe forumuri si consumul si impozit si costuri de intretinere nu se iau in calcul.

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Sunt de acord cu postarea anterioara si nu din auzite dar dupa 13000 km facuti cu motorul meu de 2.0 d si 190 cai (X4) consumul pe modul cel mai economic posibil ECOPRO este de 9,0 l/100km in aglomeratia din Cluj_Napoca care seamana in orele de varf foarte mult cu cea din Bucuresti (am stat un an in zona Dristor-Mihai Bravu) iar in afara orasului consumul tot pe modul ECOPRO este de 6,4 l/100km.

De fapt te poti uita la computerul de bord unde iti arata tot ce doresti si mai trebuie sa tii seama ca vara aerul conditionat consuma cam 1l/100km.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Din pacate consumul variaza destul de mult in fct de trafic si sofer.

Intr-un oras cu Bucurestiul cu toate eforturile, nu vei vedea sub 11-12l/100 Km!

 

La drum lung, depinde iar de sofer! Daca mergi legal, o sa ai surprize placute, adica sub 10l/100 Km, dar cu 3l, e cam greu sa te tarasti...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Imi pare rau c-am lipsit o perioada si n-am vazut topicul asta. Sper sa-ti mai fie de folos raspunsul meu. Daca vrei mai multe detalii ma cauti pe PM si-ti dau nr. de tel

 

Mie imi consuma in Bucuresti intre 10-12 in functie de ce plecari fac de la semafor si de cat de agresiv merg. La drum lung mers pina in 130km/h masina plina + bagaje full prin tara intre 7-8L.

 

Un consum de ieri 5 adulti, fara bagaje, mers 60/100 localitati/afara, drum foarte aglomerat 6,1L viteza medie de 68km/h, clima pornita tot drumul. Cutie setata pe modul "Normal" la ultimul model nu am EcoPro..e 2012. Cel mai putin am scos 5,4 vara, singur in masina si fara bagaje pe EcoPro si 5.7 pe Comfort. Dar masina era noua. EcoPro nu-si are rostul, gatui motorul cu el, chinui turbina, merge subturat de tot. Peste 140km/h sare de 9L aerodinamica de dulap si tractiunea integrala permanenta isi spun din greu cuvantul.

 

Sper ca n-ai apucat s-o iei inca si sa te fi lamurit. Masina e mare si destul de grea, in afara de economie la impozit alta diferenta de consum care sa merite motor de 2000cc nu vad. Tine cont ca cea din 2014 nu era facelift. Deci astea ultimele de dupa sept 2014 sunt probabil cu 10-15% mai economice.

 

Bafta!

Edited by costinlogin
Link to comment
Share on other sites

De ce sunt cu 15% mai economice? :)) motor la fel, cutie la fel si masa proprie la fel. Este exact cum am spus si eu, dupa 130 adaugi litrul la fiecare 10 km. Si mai conteaza si cum mergi extraurban. Daca faci depasiri des si ii dai gonetĂŁ mai adauga 2 3 litir la aia 6%.

 

Soft cutie mai nou, functie coasting poate cateva kg in minus, unele piese modificate pe la motor etc. Toate astea adunate reduc consumul. Colegul nostru insa n-a specificat anul de achizitie. Omul a vrut sa afle consumuri de la posesori i le-am dat :) sper sa-l ajute si sa se hotarasca la un 3L.

Link to comment
Share on other sites

diferenta de consum intre motor 2.0 si 3.0 se vede cel mai bine in urban - aproximativ 3-4 litri in bucuresti; mai sunt diferente si in extraurban in zona 80-130 - cam 1l mai putin consuma 2.0; dupa 130kmh consumul se cam egalizeaza pana pe la 160kmh, dupa 160kmh consuma mai mult 2.0.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

diferenta de consum intre motor 2.0 si 3.0 se vede cel mai bine in urban - aproximativ 3-4 litri in bucuresti; mai sunt diferente si in extraurban in zona 80-130 - cam 1l mai putin consuma 2.0; dupa 130kmh consumul se cam egalizeaza pana pe la 160kmh, dupa 160kmh consuma mai mult 2.0.

 

Ai condus aceeasi masina cu motorizarile de 2.0 si 3.0 ? Mi se pare exagerata diferenta de 4 L in oras :) Un 2L e mai aproape de adevar.

Link to comment
Share on other sites

conduc zilnic e91 2.0 xdrive manual (2010), consum 9.5-10%; am prieteni buni care au x3 si traseu asemnator cu al meu: 2.0 (2012, automat), consum 10-11%, si 3.0 (2012, automat) consum 14-15%.

e adevarat, cu cat traficul e mai fluent, cu atat diferenta scade - ex dupa-amiaza in weekend sau in cursul saptamanii dupa ora 21.00 au consumuri de 9-10 (2.0) si 11-12 (3.0).

 

am dezbatut destul de mult consumul la bere, din pacate cam asta e realitatea; si eu eram tentat de un F30 330 sau un X3 3.0, pt ca au preturi sh destul de aproape de 2.0, dar m-au dezumflat costurile anuale de exploatare mult mai mari (+ ~1000 euro: 450e in plus la impozit, 12*50e in plus la consum, 1-200e in plus la asigurari + revizii)

Edited by wolfenstein99
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Costin tu nu ai repere relevante pt urban crede-ma. In Bucuresti se duce si in 14 15 cel de 3 litri daca nimeresti aglomeratie maxima.

De ex la 150 la ora x3 2.0 consuma 8.5 si la 160 9.3.

 

 

Eu cand am dat consumul de Bucuresti l-am dat facut de mine in Bucuresti si nu in week-end :) Am stat 2-3 zile si atat mi-a consumat si in centru si in trafic si de la un capat la altul. N-as putea sa-ti spun exact strazile dar de cazat am fost in zona Unirii deci in centru si de acolo plecam ba spre periferie ba spre alte cartiere, am stat si in trafic aglomerat bara la bara, mers cu clima etc. In orase aglomerate nu prea plec cu viteza de la semafor dar nici nu incurc circulatia. Insa consider ca am un stil de condus anticipativ ca sa folosesc cat mai putin frina :) Daca o tii doar in accelaratie/frana posibil sa mai sari 2-3 l. Uite chiar am sa fac un nou test la urmatoarea venire la Buc si-am sa postez aici :)

 

@wolfenstein99 Nu stiu la ce ti-ar trebui X3 pentru mers in Bucuresti. E prea mare masina pentru traficul de acolo. De motor de 3000cc nici nu mai zic. La o viteza medie de 30km/h e crima si pedeapsa sa plimbi 260cp :)) Noroc cu automata ce te mai salveaza insa chinui rau de tot motorul ala. Nu neg consumul tau sau al prietenilor dar nu toti conducem la fel :) cum nu toti conducem doar dimineata si seara cand traficul e infernal. Am vorbit aici de viteze medii facute pe cel putin 200km de mers in orash la diferite ore. Nu vorbim de maxime sau minime si nici de o distanta de 3km in care nici nu ai timp sa incalzesti motorul.

Link to comment
Share on other sites

ai dreptate in ceea ce spui - chiar si la masini automate, consumul depinde de stilul de sofat - cel putin 10% diferente de medii pot fi atribuite stilului de condus.

noi toti 3 conducem intre 8 si 9 dimineata si 18 si 19 seara - atunci e varful de trafic, si mergem bara la bara de la Tineretului pana dupa Arcul de triumf; in afara orelor de varf, mai prinzi portiuni libere intre semafoare; ex. in vacanta copiilor am avut un consum mediu de 9% in oras, dar acum am revenit la 9.5-10.

Link to comment
Share on other sites

Salut, un motor de 3000cc , hidramat, ia undeva la 14-15% in Bucuresti. Poate in alte orase din tara ia cu un litru, maxim 2 mai putin. Nush ce masa are X3 dau F30 meu ia cam 15% in Bucuresti si merg cu el toata ziua. La drum intins ia cam 10% la mers normal, nici forja maxima, dar nici batraneste ca bunicul.
Link to comment
Share on other sites

Pai daca f30 care e mult mai usor si aerodinamic consuma atat, inseamna ca x3 urile colegilor sunt paranormale de consuma mai putin decat o berlina :))

 

 

Aici vb de consum real pe BC, niciodata nu am facut consumul la pompa. Nu cred ca un X3 cu masa mai mare si aerodinamica de dulap ia mai putin ca un F30. Cine zice ca un X3 3.0D ia mai putin ca un F30 330xd eu cred ca nu zice adevarul 100%.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Consum X3 F25 3.0D mediu: 10,5. In ultimii 7000km. Motorina numai de la Mol, cea aditivata. Cu asta e cel mai silentios, dar am sesizat si o diferenta de consum fata de cealalta: la mers eco (nu conduc eco decat pentru test), parca e mai mic consumul, dar in rest e mai mare (cu pana la 1l in functie de stilul de condus). Proportia e cam de 40% afara - 60% oras (Cluj - un oras unde nu poti consuma putin -dealuri,aglomeratie,etc). Stil de mers: fara menajamente, acceleratii dese (in zonele unde se poate). Diferenta fata de un 2.0 diesel la acelasi stil de condus e cam de 2l. Senzatia? Priceless.

Cel mai mic consum reusit de mine a fost de ~7%. La drum intins, (daca ma abtin) scot 8% pe Cluj-Bucuresti. In rest 8,5.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.