Jump to content

Ulei Cutie Viteze F25


Bogdan-P

Recommended Posts

Bun.Solutia care este Bogdan-P? Am gasit chit complet ulei zf si baie ulei zf la un pret de aprox 1400 lei.E ok acest ulei cat si baia de la ZF?

 

Nu stiu ce sa zic....unii zic ca da unii ca nu.... Oricum..eu m-am linistit o perioada avand masina in garantie nu risc sa schimb cu aftermarket iar de preturile de la AB nici nu vreau sa aud, astept sa iasa din garantie si atunci mai mult ca sigur o sa fac schimbul cu zf.

Link to comment
Share on other sites

Am citit pe net ceva de genul ca uleiul de la zf cat si cutia e "marcata" cu bmw si ca doar sigla ii ridica pretul! Ai idee , daca nu se schimba si uleiul din convertizor e ok?Am vb la Faur Buc si au spus ca e o operatiune complexa cu convertizorul.....Pretul la AB Cta 4000 lei :) Edited by cristiduda
Link to comment
Share on other sites

Depinde cati km are masina, daca a fost schimbat uleiul la 60-80 000 km atunci merge si schimb normal. Daca masina are 200 mii km si amesteci 6 litrii de ulei nou cu 5 litrii de ulei vechi no sa fie efectul scontat.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

De ce n-o sa fie efectul scontat? Schimbul Uleiului se face prin metoda gravitationala, deci normal ca o sa ramana ulei in ea si daca o lasi 2 zile sa se scurga. Uleiul original si baia oe e de preferat pentru cateva sute de euro in plus, avand in vedere ca nu faci schimbul zilnic, deci cativa ani stai linistit. Eu cred ca e la fel cum e si in cazul placutelor, Ate face si pe cele oe, doar ca cele oe sunt mai bune decat Ate-le oem.

Link to comment
Share on other sites

Cavaliere , iti raman 5 litrii in convertizor care nu ii poti scoate decat cu o scula speciala. E ca si cum ai amesteca uleiul motor vechi cu altul nou. La masinile cu km multi recomand flush complet la cutie, pompa impinge uleiul din convertizor si il inlocuieste cu altul nou.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am vb la AB si mi-au spus ca imi intra maxim 9 litri cu tot cu convertizor....deci eu voi face asa : schimb ulei si baie 6 litri in total si dupa alti 20000-30000 km inca un schimb .....voi folosi totul marca ZF(stiu sigur ca uleiul BMW ptr cutie este ZF cat si baia de ulei e Vaico sau ZF! Edited by cristiduda
Link to comment
Share on other sites

Am vb la AB si mi-au spus ca imi intra maxim 9 litri cu tot cu convertizor....deci eu voi face asa : schimb ulei si baie 6 litri in total si dupa alti 20000-30000 km inca un schimb .....voi folosi totul marca ZF(stiu sigur ca uleiul BMW ptr cutie este ZF cat si baia de ulei e Vaico sau ZF!

 

stii sigur gresit. Uleiul bmw e atf 3+ si zf e zf. Vladmury, nu am zis ca sa nu il schimbi, ci ca recomandata e metoda gravitationala, adica desfaci busonul si lasi sa se scurga uleiul.

Link to comment
Share on other sites

stii sigur gresit. Uleiul bmw e atf 3+ si zf e zf. Vladmury, nu am zis ca sa nu il schimbi, ci ca recomandata e metoda gravitationala, adica desfaci busonul si lasi sa se scurga uleiul.

 

Prin metoda conventionala nu se scurge tot, mai raman cel putin 3 litri de ulei prin convertizor, cautati pe fb Knet John, Bimmer-service, Service Scream (Tezparii) Bmw pentru mai multe informatii.

Cat despre ulei singurul lucru pe care il stiu este ca cel de 8 viteze este incolor.

Link to comment
Share on other sites

Bogdan p cauta tu pe net si ia de bun ce zic servisurile de cartier si postacii de pe forumuri. Eu iau de bun ce raspuns am primit dè la zf, producatorul cutiei, cat si de la mecanicii care lucreaza in reprezentanta. Atata timp cat cei de mai sus nu recomanda metoda cu pompa flush adica spalarea in vid, consider ca au dreptate. Stiti macar de ce este contraindicata metoda cu pompa?
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat la a mea acum 2 saptamani la Faur. Am scurs 6.7 litri, si am bagat tot atat. Cutia este livrata de ZF cu ulei in ea in momentul in care se trimite la BMW, deci in teorie are ulei ZF. Nu m-as apuca sa desfac o gramada de chestii doar ca sa mai scot inca apox 3 litri. Cutia era in stare buna, km la bord 150k. La a sotiei am schimbat in iulie, masina 170K, uzura normala.

 

LE: nu am simtit niciun fel de diferenta, nici in bine nici in rau la niciuna dintre masini. Inca nu am facut software update la niciuna, dar ma bate gandul. Ambele sunt fabricatie 2012, ambele 8HP45Z.

 

 

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

Propun unui moderator sa facem un topic separat pentru acest subiect, cum e si cel cu distributia pentru N47, care pare a fi de interes pentru mai multi, insa as putea jura ca exista pe undeva discutii pe tema asta. Eu am platit doar manopera, intrucat kit-urile de revizie le-am achizitionat din Germania. Pretul a fost 250 de lei, masina ramane peste noapte. Sunt cateva alte detalii pe care vreau sa le povestesc, dar nu vreau sa fac asta in 500000 de locuri. Sa folosim search zic.
Link to comment
Share on other sites

Bogdan p cauta tu pe net si ia de bun ce zic servisurile de cartier si postacii de pe forumuri. Eu iau de bun ce raspuns am primit dè la zf, producatorul cutiei, cat si de la mecanicii care lucreaza in reprezentanta. Atata timp cat cei de mai sus nu recomanda metoda cu pompa flush adica spalarea in vid, consider ca au dreptate. Stiti macar de ce este contraindicata metoda cu pompa?

 

Nu ma refer la metoda cu pompa flush...dealtfel nici nu stiu cum se face schimbul decat prin metoda "gravitationala" dupa cum ai spus si tu....ceea ce vreau sa spun si ce am auzit in o gramada de locuri este ca procedand asa ramane destul de mult ulei murdar in cutie care se amesteca cu cel nou inclusiv pilitura dupa cum se vede si in video.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma refer la metoda cu pompa flush...dealtfel nici nu stiu cum se face schimbul decat prin metoda "gravitationala" dupa cum ai spus si tu....ceea ce vreau sa spun si ce am auzit in o gramada de locuri este ca procedand asa ramane destul de mult ulei murdar in cutie care se amesteca cu cel nou inclusiv pilitura dupa cum se vede si in video.

 

Ramane ulei, insa schimband aia 6 litri improspatezi. Ideea e ca tocmai acea pilitura risti sa o antrenezi cu acea pompa si risti sa avariezi mecatronica cutiei cu rezultate fatale.

Link to comment
Share on other sites

Propun unui moderator sa facem un topic separat pentru acest subiect, cum e si cel cu distributia pentru N47, care pare a fi de interes pentru mai multi, insa as putea jura ca exista pe undeva discutii pe tema asta. Eu am platit doar manopera, intrucat kit-urile de revizie le-am achizitionat din Germania. Pretul a fost 250 de lei, masina ramane peste noapte. Sunt cateva alte detalii pe care vreau sa le povestesc, dar nu vreau sa fac asta in 500000 de locuri. Sa folosim search zic.

facem, zi ce si unde si rezolvam :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat la a mea acum 2 saptamani la Faur. Am scurs 6.7 litri, si am bagat tot atat. Cutia este livrata de ZF cu ulei in ea in momentul in care se trimite la BMW, deci in teorie are ulei ZF. Nu m-as apuca sa desfac o gramada de chestii doar ca sa mai scot inca apox 3 litri. Cutia era in stare buna, km la bord 150k. La a sotiei am schimbat in iulie, masina 170K, uzura normala.

 

LE: nu am simtit niciun fel de diferenta, nici in bine nici in rau la niciuna dintre masini. Inca nu am facut software update la niciuna, dar ma bate gandul. Ambele sunt fabricatie 2012, ambele 8HP45Z.

 

 

De ce trebuie facut software update ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.