Jump to content

X1 lci


cavaliere

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

http://i67.tinypic.com/ejeix3.jpg

http://i64.tinypic.com/2lvjxvb.jpg

 

http://i66.tinypic.com/2womaz7.jpg

 

 

Am dat zapada din fata masinii pentru ca era usor tasata si mi-a fost teama sa nu zgarii spoilerul si pragurile, dupa care a iesit saraca, in D si talpa. Deci x drive functioneaza perfect, limitarea masinii in situatii de genul consta in garda la sol. In rest consum mediu 10.3 de cand cu zapezile. O sa fac si niste teste fara asr si in manual sa vedem daca difera comportamentul.

Edited by cavaliere
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Luni am scbimbat racitorul de gaze cu tot cu egr, ceva garnitura, cost 3300 ron la Bavaria cu tot cu manopera. Ieri s-a demontat si admisia, curatat luna, era superinfundata.

S-a schimbat si sistem clapete admisie, 180 ron nou oe. Senzorul de pe admisie era saracul pamant. O sa pun poze cu admisia diseara cand ajung acasa.

Acum masina parca are resoftare :)), accelereaza mult mai vioi si respira aer si ea. O sa urmaresc si consumul care probabil va scadea usor.

Mentionez ca nu aparea nimic in bord, intamplator a aparut eroare pe tester cand am fost sa updatez hartile navigatiei.

Link to comment
Share on other sites

Luni am scbimbat racitorul de gaze cu tot cu egr, ceva garnitura, cost 3300 ron la Bavaria cu tot cu manopera. Ieri s-a demontat si admisia, curatat luna, era superinfundata.

S-a schimbat si sistem clapete admisie, 180 ron nou oe. Senzorul de pe admisie era saracul pamant. O sa pun poze cu admisia diseara cand ajung acasa.

Acum masina parca are resoftare :)), accelereaza mult mai vioi si respira aer si ea. O sa urmaresc si consumul care probabil va scadea usor.

Mentionez ca nu aparea nimic in bord, intamplator a aparut eroare pe tester cand am fost sa updatez hartile navigatiei.

 

http://i66.tinypic.com/ogyt0j.jpg

 

http://i64.tinypic.com/1zfh0ub.jpg

 

http://i64.tinypic.com/nqxv1l.jpg

 

http://i63.tinypic.com/29a1lg.jpg

 

http://i68.tinypic.com/16kuvl3.jpg

 

http://i65.tinypic.com/2qa8fes.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Super tare! Buna treaba ai facut! :goodjob: Mama lui de combustibil prost din Ro!

Si eu vreau sa fac operatiunea asta, dar la vara cand revin acasa. Deabia astept! Sunt curios ce surprize voi gasi in admisia aia.

P.S. - racitorul de gaze de ce l-ai schimbat? Era spart? Iti disparea lichidul de racire din motor?

Edited by Saylor Man
Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca masina are 150.000 km.?

 

Curios, asa arata si la mine galeria si senzorul de pe admisie, dar a mea avea 235.000 km.

 

Racitorul de gaze cu tot cu egr de ce l-ai schimbat? Ala se poate curata?

 

 

Da sunt sigur ca masina are 150 de mii. Daca s-a mers mult cu ecopro si cu sistemul de racitor defect, asa se intampla in admisie. La mine era blocata tija aia, practic valva egr in sine este buna. Am comandat cu totul pt ca nu merge comandat pe bucati, ori iei doar valva egr, ori iei cu totul racitor plus valva.

Link to comment
Share on other sites

La mine era blocata tija aia

La care tija te referi? Te intreb pentru ca zilele trecute uitandu-ma pe la motor am observat ca la racitorul de gaze de la EGR , in interiorul lui are un clapet actionat printr-o tija de catre o valvula vacumatrica. Valvula asta functioneaza bine dat tija ei este in aer pt ca axul clapetului ala este rupt. Are si un arc acolo, este sarit , defapt nici nu l-am mai gasit.

EGR-ul functioneza bine , dar chestia este ca nu stiu in ce pozitie a ramas clapetul ala, si cat de mult lasa gazele sa treaca prin el. Motorul functioneaza fara probleme, nu tremura , nu scoate fum, are viata in el... dar tare imi este ca nu pot lasa racitorul ala asa, si va trebui sa-mi iau altul nou. Ciudat este ca de obicei racitoarele astea se sparg si cam asta este boala lor.

Edited by Saylor Man
Link to comment
Share on other sites

La care tija te referi? Te intreb pentru ca zilele trecute uitandu-ma pe la motor am observat ca la racitorul de gaze de la EGR , in interiorul lui are un clapet actionat printr-o tija de catre o valvula vacumatrica. Valvula asta functioneaza bine dat tija ei este in aer pt ca axul clapetului ala este rupt. Are si un arc acolo, este sarit , defapt nici nu l-am mai gasit.

EGR-ul functioneza bine , dar chestia este ca nu stiu in ce pozitie a ramas clapetul ala, si cat de mult lasa gazele sa treaca prin el. Motorul functioneaza fara probleme, nu tremura , nu scoate fum, are viata in el... dar tare imi este ca nu pot lasa racitorul ala asa, si va trebui sa-mi iau altul nou. Ciudat este ca de obicei racitoarele astea se sparg si cam asta este boala lor.

 

 

Exact la tija aia ma refer, cea care comanda pozitia clapetei. Vezi ca daca ai aia blocata, nu iti apare nimic in bord. Nici mie nu imi aparea, nu scotea fum. Mi-a aparut eroarea pe tester intamplator.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am incaltat-o cu rotile de vara, ocazie cu care am pus si gume noi intrucat se tocisera. Am pus tot Pirelli p7 runflat. Si 2 poze, cu un mic update, am schimbat grilele black high gloss . happy.png

 

http://i68.tinypic.com/2rz9sfq.jpg

 

http://i64.tinypic.com/flyoaw.jpg

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Cumva ai la indemana un cod oem al clapetelor de plastic pe care le-ai inlocuit in admisie? Mi-am adus aminte ca mi-ai spus mai demult, si abia acum am intrat pe pagina ta sa vad si pozele.

 

PS: daca nu ai rezolvat cu janta zgariata (am citit pe sarite posturile), iti recomand Sirius, pe Sisesti, calitate foarte buna si ok la pret.

Il gasesti si pe FB, dar raspunde destul de greu, cel mai ok e la telefon.

Vei gasi referinte pe forumurile de tuning in general, auto si moto.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut. Asta cred ca e codul

11617807991.

Dar ca sa fii sigur, cere oferta pret pt "sistem corp clapete". Trebuie sa coste maxim 200 lei.

 

Codul corespunde in ETK la toata admisia, ca are pret de aprox 620Euro..

Tu ai motor N47 pe masina?

Ca am tot scotocit prin ETK si RealOEM, si nu gasesc la admisie sa se descompuna, am doar admisie cu totul la N47..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Salut. Asta cred ca e codul

11617807991.

Dar ca sa fii sigur, cere oferta pret pt "sistem corp clapete". Trebuie sa coste maxim 200 lei.

 

Codul ar trebui sa fie: 11617812938

Ar fi un sistem de de garnituri care vad ca au si clapetele din plastic.

L-am comandat deja, laolalta cu tot kitul pt distributie.

Cand desfac, decid daca trebuie schimbat, am luat un singur item de acest fel, si am 2 F11 cu N47 de facut distributie si curatat admisie.

 

 

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nimic nou de reprosat. Consumul in trafic de aglomeratie este 10 fix, probabil la ore mai umane si nu pe unde merge nevasta-mea zilnic o iesi 7 8 cine stie. Extern am observat ca si fripta cu 180 nu sare de 8. In rest cu gumele noi, desi sunt tot runflat tot pirelli, este mult mai liniste, pesemne ca cele vechi erau tocite si apare huruitul specific runflaturilor cand se tocesc.

Masina am pus-o la vanzare pe autovit, nevasta-mea nu s-a acomodat cu ea, asa ca sa vedem. Nu prea se inghesuie lumea insa. Aici pe forum nu am mai postat anunt de lene pt postarea pozelor, insa si pt ca am vazut ca nu prea se vand masini pe forum.

Intre timp a aparut o fisura pe parbriz, drept pt care o sa il schimb probabil la baietii cu pilkington. Ati avut experiente careva cu ei, monteaza ok?

Am citit pe undeva ca ar trebui schimbat si nu stiu ce senzor de umiditate ? ( exista asa ceva?? ). Daca da, stiu cei de la parbrize despre el sau trebuie comandat la bavaria?

 

twitch.gif

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

de curand am intrat in posesia unui X1 E84 din 2014 xD

ciudat mi se pare faptul ca la viteze de peste 70kmh face un zgomot ciudat, ca un vuiet, care se aude din spate...

imi dau seama din postarile tale ca ai experienta cu x1...ai putea sa imi zici parerea ta? rulmenti? anvelope? altceva?

zgomotul se aude si cand ruleaza in sarcina (D) si cand este pe N

Link to comment
Share on other sites

1501950668[/url]' post='2410827']

de curand am intrat in posesia unui X1 E84 din 2014 xD

ciudat mi se pare faptul ca la viteze de peste 70kmh face un zgomot ciudat, ca un vuiet, care se aude din spate...

imi dau seama din postarile tale ca ai experienta cu x1...ai putea sa imi zici parerea ta? rulmenti? anvelope? altceva?

zgomotul se aude si cand ruleaza in sarcina (D) si cand este pe N

 

salut. scuze de delay insa sunt la Viena de cateva zile si am uitat de forum. Zgomotul de care zici provine mai mult ca sigur de la rulmentii spate. Cati km are masina? Mai exista si psoibilitatea pesimista sa fie diferentialul spate, insa ca sa stii sigur, masina trebuie ridicata pe elevator si rulat in D, pt o diagnoxa sigura. Cel mai probabil sunt. rulmentii dupa cum descrii. Costa vreo 1200 de lei cu tot cu manopera parca. Nu mai stiu exact insa nu sare de 1500 lei. Insa asta daca iti pAstreaza flansele la planetare. Trebuie o presa parca, altminteri costa si flansele inca pe atat.

Era sa uit. Consum 7.5 Bucuresti Arad cu viteza medie de 90, 40 grade afara, clima non stop, Apoi Timisoara Viena, 140 pe pilot, cu vit medie 133, 6.3. Exceptional consum mi se pare. Motorina maxmotion de la omv.

Edited by cavaliere
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

salut. scuze de delay insa sunt la Viena de cateva zile si am uitat de forum. Zgomotul de care zici provine mai mult ca sigur de la rulmentii spate. Cati km are masina? Mai exista si psoibilitatea pesimista sa fie diferentialul spate, insa ca sa stii sigur, masina trebuie ridicata pe elevator si rulat in D, pt o diagnoxa sigura. Cel mai probabil sunt. rulmentii dupa cum descrii. Costa vreo 1200 de lei cu tot cu manopera parca. Nu mai stiu exact insa nu sare de 1500 lei. Insa asta daca iti pAstreaza flansele la planetare. Trebuie o presa parca, altminteri costa si flansele inca pe atat.

Era sa uit. Consum 7.5 Bucuresti Arad cu viteza medie de 90, 40 grade afara, clima non stop, Apoi Timisoara Viena, 140 pe pilot, cu vit medie 133, 6.3. Exceptional consum mi se pare. Motorina maxmotion de la omv.

 

Multumesc pt raspuns.

Preturile pe care le-ai estimat mai sus sunt de reprezentanta sau "provin" din alta parte?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.