Jump to content

E90 320i - Episodul 5


Andrei_Snk

Recommended Posts

Dupa 2 saptamani de la despartirea de E46, timp in care am cautat in continuu ceva care sa imi placa cu adevarat, azi am achizitionat de la un privat din Germania, un E90 non-lci 320i.

Masina este fabricata in 2005, iar din punct de vedere al dotarilor nu este wow. Insa, e un model mai nou, e o culoare vie cu adevarat, un interior deosebit si este si foarte bine intretinuta.

De cateva zile ma tot mananca degetele sa deschid topicul asta, dar am zis ca nu spun nimanui de masina pana cand n-o vad eu urcata pe platforma si in drum spre Romania.

De ajuns va ajunge Luni spre seara, iar atunci ii voi pune alte jante pe 17 (jantele de pe E90-ul tatalui meu) si incepem treaba.

Azi n-am mai putut sta si m-am dus si mi-am procurat un set de suporturi de numar de la Bavaria.

Am decis sa cumpar tot motorizare pe benzina tocmai pentru ca zi de zi conduc Polo(nicu') diesel de la firma si vreau ca masina asta sa fie folosita mai mult in weekend si pentru drumurile mai lungi.

Repet, ca dotari masina nu este wow, dar mi-a placut mult combinatia de culori.

 

Ca planuri de viitor, mentionez urmatoarele:

- alte jante (maxim 18')

- stopuri LCI

- folie geamuri

- leduri la numar

- lupe bixenon + angel eyes sau retrofit faruri OEM LCI

- colantat grilele frontale

- un tips cu 2 tevi

- volan imbracat in piele

- nuca schimbator, buton cd player, panou control AC si comutator lumini LCI

- trimuri colantate brushed aluminium

- revopsire consolei centrale in partea din spate (zgariata de la picioare)

- aruncat banda aia ORIBILA cromata de pe consola centrala

Si cam atat momentan. Ar fi si M-Pack in wishlist, dar asta doar dupa ce le rezolv pe cele de mai sus si inscriu masina.

Orice parere e mai mult decat binevenita.

 

Acum va las cateva poze. Mai multe voi face Luni seara dupa ce o primesc si o spal. :)

 

http://s14.postimg.org/yod57sxht/IMG_5921.jpg

http://s14.postimg.org/kqzkg8osx/IMG_5929.jpg

http://s14.postimg.org/6urc4csk1/IMG_5927.jpg

http://s14.postimg.org/hnyucv9u9/IMG_5932.jpg

http://s14.postimg.org/63ylykq6p/IMG_5926.jpg

http://s14.postimg.org/tr460fkwh/IMG_5933.jpg

http://s14.postimg.org/pblqv68i9/IMG_5928.jpg

http://s14.postimg.org/o0dzmpcwh/IMG_5931.jpg

http://s14.postimg.org/6a7pnx9xt/IMG_5918.jpg

http://s14.postimg.org/n227y5oy9/IMG_5960.jpg

  • Like 7
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Bai cum poate sa straluceasca o masina la ei, desi sunt convins ca nu o duc la detailing ca noi... Cred ca au grija si unde-si pun talpile pe covorase.

Foarte frumoasa, Andrei si intr-adevar interesanta combinatie de culori. Optiunile se rezolva dupa cum ai tu pofta.

Sa ai noroc la ea!

 

LE: ce nu mi-e clar... benzinarele nu au izolatie fonica pe capota?

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase si pentru urari:)

Sunt convins ca avand in vedere priceperea multora dintre membrii acestui forum in ceea ce priveste retrofiturile, se vor rezolva toate fara probleme.

In ceea ce priveste "izolatia" aia neagra, nici eu n-am observat lipsa ei pana cand ati mentionat-o voi. La e46 aveam o chestie acolo. Anyway, asta sa fie cea mai mica problema.

Referitor la jante, am zis eu ca maxim 18', dar cred ca nu voi pune mai mari de 17' tinand cont de faptul ca traim in tara in care traim, iar drumurile sunt departe de cele din Germania.

Abia astept sa o vad acasa maine seara :D

Edited by Andrei_Snk
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Felicitari, Andrei! Cam nehotarat, e46 (apropo, ai vandut-o cu cat ai vrut pana la urma?), vroiai e39, acum e90.

 

Culoarea e interesanta si faina, dar eu nu vad nicio dotare, sau nu vad bine. Nici motorul nu e rocket, dar cu siguranta compenseaza cu faptul ca a fost ingrijita, sigur nu a fost masina de naveta.

 

Sa o stapanesti sanatos.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos!

Eu pot sa inteleg entuziasmul unei masini noi dar garantat o sa intervina rapid plictiseala pt ca aceasta masina nu are efectiv nici o dotare optionala. Eu nu mi as lua o asa masina cheala sub nici o forma. Dar cum gusturile nu se discuta iti doresc sa te bucuri de ea!

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Cati mai multi km fara probleme! Esti curajos ca ai ales asa o culoare :)

 

Cu optiunile poti rezolva atata timp cat exista retrofituri, dar din punctul meu de vedere cel mai mare minus ii motorul. Si eu am pe seria 1 acelasi motor si trebuie sa ai mare grija la mentenanta ca sa nu iti faca probleme.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca sa pui clima automata este unul din cele mai complicate retrofituri. Si cand spun complicat ma gandesc in primul rand la costuri. Sa pui toate motorasele alea...si mai e si grila centrala cu buton cald rece la clima automata...si dupa ce te chinui atat sa mai ai si probleme cu ea... :frantics: Edited by Changing
Link to comment
Share on other sites

Mama, mama, cata valva a starnit fierul! :frantics:

 

Am spus inca de la inceput ca masina nu are cine stie ce dotari. Era modul frumos de a spune ca e cheala.

Am zis doar ca mi se pare o combinatie mai deosebita (culoarea rosie cu interiorul bej). In rest, masina este absolut banala. Combinatia interior - exterior este ceea ce o diferentiaza cu adevarat.

Jantele nici mie nu-mi plac, tocmai de asta le-am inlocuit momentan, urmand sa le tin doar de iarna.

Climatronic se poate pune, faruri cu xenon se pot pune, iar interiorul se intretine lejer tinand cont de faptul ca merg doar eu si maxim 1 persoana in masina. Masina va primi multe chestii in lunile urmatoare.

Masina are 211.512 km cu carte service din 2005 si pana acum si are 95% din verificari facute la dealer BMW. Au fost schimbate recent discurile si placutele, telescoapele si bujiile. Pretul a fost unul foarte bun, tinand cont de starea masinii. Sunt mici zgarieturi care vor iesi la polish.

Vineri urmeaza sa ii scot numere si cred ca o las la foliat geamurile spate.

Am vandut E46-le pentru ca mi se parea imbatranit (fara a aduce vreo ofensa celor cu E46), pentru ca motorul era unul mic si puturos care consuma destul de mult pentru performantele oferite, dar si pentru ca suspensia de M-Tech nu ma avantaja de nicio culoare. Din pacate traim intr-o tara in care NU avem soselele necesare pentru asemenea masini! Sa fie sanatosi cei cu M4 sau M3, dar eu unul sincer, nu mai puteam sa sar din scaun la orice groapa oricat de mica, din cauza suspensiei super rigide.

Pentru cine m-a intrebat mai sus si n-am raspuns, E46-le l-am vandut cu 4600euro cu tot ce era pe el (2 seturi de roti si sonorizarea mtx).

Si cateva poze de azi, inainte si dupa montarea jantelor si o spalare.

 

http://s21.postimg.org/og5qtnglz/IMG_5974.jpg

http://s21.postimg.org/4zpmkvavr/IMG_5976.jpg

http://s21.postimg.org/oiu7u89nb/IMG_5977.jpg

Edited by Andrei_Snk
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Vineri am scos primul set de numere rosii si am fost cu masina la service pentru constatare.

Zgomotele pe care le auzeam prin curte erau generate de piulitele slabite de la amortizoarele de pe spate. Le-am dat jos, am curatat si am strans la loc si zgomotul a disparut.

Am verificat si pe fata si o sa schimb preventiv bieletele, nefiind asa o mare cheltuiala.

In schimb, marea mea problema o reprezinta faptul ca masina da fum alb. Adica porneste, merge foarte bine dar daca opresc la stop si plec, lasa un nor de fum.

Ieri a tinut-o tata turata o perioada de timp si din toba a curs o gramada de apa. Acelasi lucru l-am observat si in mers cand am vazut masina din spate. Azi mi-a zis tatal meu ca dupa 150km de mers cu masina, s-a aprins check engine, dar masina n-a manifestat alte simptome.

Are cineva idee despre cum as putea sa rezolv problema fumului? Ma scoate din sarite faptul ca masina arata bine, merge bine, dar lasa fum ca o locomotiva din 1907 :))

Orice idee este binevenita.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

FUMUL ALB:

-Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare.

Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala. (ca o nota, pentru cine nu stie, vaporii de apa, aburul, este invizibil nu alb. Albul este dat de picaturile fine care au condensat deja in abur.)

-Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag.

Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de _chiulasa_ crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor.

Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent!

 

Parere personala , garnitura de chiulasa impuscata pe evacuare, de aceea ai si picaturi de apa.

Edited by calinus68
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.