Jump to content

E90 320i - Episodul 5


Andrei_Snk

Recommended Posts

Ia auzi..aflasi de problema , dute si schimb-o si spune-ne daca mai da cu fum.

Sunt 99% sanse sa fie garnitura de vinĂŁ, dar ĂŽnainte sĂŁ o schimbe trebuie sa se asigure cĂŁ e dânsa, la mine la o altĂŁ maĂâ˘inĂŁ pe lângĂŁ ce spune el , aveam presiune foarte mare pe circuit si dimineaĂâşa pleca in 3 , motor pe motorina

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am mers si eu in sfarsit primii kilometri cu noua mea masina. Masina merge bine per total si sunt multumit de achizitie.

Maine sun la Bavaria Bacau sa fac programare pentru diagnoza si testare, urmand ca apoi daca se identifica garnitura asta ca fiind rezultatul tuturor problemelor mele, sa fac comanda, sa duc la rectificat chiulasa, facem schimb de ulei si filtre, ca sa fie treaba buna :) Momentan merg cu ea ca o bunicuta la piata, pana ma obisnuiesc cu ea; in plus nici nu vreau sa abuzez de ea pana nu rezolv problema fumului.

Pur si simplu, m-am bucurat de cum merge si de cum arata. Vor urma multe modificari la aceasta masina, dupa ce o inscriu :)

S-a mai aprins si luminita asta care cred ca e de la bateria de la cheie.

P.S. Am verificat istoricul de service pe vindecoder si ultima intrare in reprezentanta apare in 2013 la 151.000km. Treaba asta ma face sa cred ca ceea ce e in bord, 211K e si in realitate.

 

http://s21.postimg.org/cdp53ax13/IMG_6023.jpg

http://s21.postimg.org/dhdut071z/IMG_6024.jpg

http://s21.postimg.org/nfytfhghj/IMG_6026.jpg

http://s21.postimg.org/s34vh93uf/IMG_6028.jpg

http://s21.postimg.org/qpd8ly4l3/IMG_6029.jpg

http://s21.postimg.org/x4c9imbav/IMG_6030.jpg

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

mai degraba as inclina catre eterna problema a motoarelor astora si anume simeringurile supapelor, la km acestia daca nu au fost schimbate se cer acum...verifica totusi si separatorul de ulei. Daca iti scapa antigel in camera de ardere ar fi mers la rece mai tremurand decat normal si ar fi dat fumul alb la prima cheie, dar daca tu zici ca-l da doar cand se incalzeste duce tot catre simeringuri...
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salut sunt si eu nou pe forum. de curand am achizitionat un e 90 adus din germania .am cumparat-o cam in graba si acum ma lovesc de o problema. am airbag-ul aprins si centura , am bagat-o pe tester imi da eroare scaun pasager si cam toate centurile eroare la capse sau asa ceva am inteles. faza e ca vreau sa o inmatriculez si am inteles ca daca e airbag-ul aprins nu iti face rar-ul. ma poate ajuta si pe mine cineva din constanta sau din apropiere?

post-79352-0-33968300-1473650156_thumb.jpg

post-79352-0-57281500-1473650168_thumb.jpg

Edited by tzunoi631
  • Downvote 13
Link to comment
Share on other sites

mai degraba as inclina catre eterna problema a motoarelor astora si anume simeringurile supapelor, la km acestia daca nu au fost schimbate se cer acum...verifica totusi si separatorul de ulei. Daca iti scapa antigel in camera de ardere ar fi mers la rece mai tremurand decat normal si ar fi dat fumul alb la prima cheie, dar daca tu zici ca-l da doar cand se incalzeste duce tot catre simeringuri...

 

Daca ar fi simeringurile cred ca ar manca ulei destul de mult, dar da, este recomandat ca la N42 (daca nu ma insel asta este motorul din cate vad in poze) sa se verifice simeringurile si cel mai important patina de la distributie. Am avut N42 (pe un E46) si e un motor placut dar putin mai pretentios la intretinere.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa diagnoza de la Bavaria am ramas foarte dezamagit de tot ceea ce inseamna reprezentanta BMW in Romania.

Mi-au zis ca au gasit, citez, "eroare la catalizator" si ca de acolo s-a aprins check engine.

Mi-au scris pe fisa de service: "Se recomanda demontare si dezasamblare motor pentru investigatii amanuntite". WTF?!

Apoi au zis ca masina mananca ulei si ca sigur sunt segmentii si ca nu stiu ce si nu stiu cum. Bineinteles, au mai spus ca NU se sterge eroarea de la catalizator (ceea ce cred ca e o vrajeala ieftina) si ca nici nu stiu ce poate sa fi cauzat aceasta eroare (LOL!).

Intre timp, am completat cu ulei si aditiv Liqui Moli antifum, recomandat special pentru masinile care consuma mult ulei.

Nivelul la antigel se pare ca a mai scazut putin, dar NU semnificativ (nu sub nivelul MINIM).

De ieri de cand am completat cu ulei si aditiv, masina da fum foarte rar, doar la plecarile de pe loc sau cand am plecare in panta. Totusi, vreau sa rezolv problema asta pentru ca imi sta pe creier. Bineinteles, si acel Check engine care sta aprins in bord ma scoate din sarite.

Daca are cineva o idee sau pe cineva care a mai avut asemenea probleme si garanteaza ca rezolva problema, va rog sa imi lasati aici detaliile de contact sau ceva.

Intre timp, azi am reusit sa ajung sa pun folie pe geamurile spate si am colantat si grilele frontale. Mi se pare ca masina incepe sa capete forma si ca incet incet va ajunge acolo unde imi doresc eu. Nu e mult pentru moment, dar e un pas inainte.

Sunt foarte incantat ori de cate ori o conduc si abia astept sa continui modificarile.

Cateva poze de azi.

 

P.S. Maine sper sa ajung sa iau si leduri pentru numar si sa montez si suportul pentru antena cb.

 

http://s13.postimg.org/ixzjytw5z/IMG_6059.jpg

http://s13.postimg.org/5v3xfk5xz/IMG_6078.jpg

http://s13.postimg.org/6lwnlc8bb/IMG_6079.jpg

http://s13.postimg.org/wvhq44u8n/IMG_6080.jpg

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

las-o la relanti 5 minute.

da-i acceleratie blana pana la 5000rpm dintr-o data.

daca iti iese un nor de fum este de la simeringurile de la supape.

 

in proportie de 90% de la ele este problema ta (toate n42, n46 au aceasta problema dupa ~150.000km rulati. toate!). tine sub observatie si antigelul dar sansele sa fie garnitura de _chiulasa_ sunt destul de mici.

 

te costa vreo 15-20 milioane bani in care intra si alte garnituri de pe la motor precum si o distributie noua.

Edited by CosminE46
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

iar interiorul se intretine lejer tinand cont de faptul ca merg doar eu si maxim 1 persoana in masina.

O sa vezi ca nu e chiar asa usor de intretinut, si cu huse puse pe scaune pe toamna-iarna se vor murdari. Iti zic din proprie experienta, am avut interior gri pe E46, veci nu mai cumpar masina daca nu e interiorul inchis la culoare.

 

Culoarea masinii e interesanta in schimb, asta trebuie sa recunosc. Cu un pachet M sigur va iesi in evidenta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ceva noutĂŁți despre mașinĂŁ ?

Iubesc combinația de la exterior-interior, roșu-crem. Superb. Sper sĂŁ-i rezolvi cât mai repede problemele la partea de mecanicĂŁ și sĂŁ te bucuri de ea cât mai repede, dacĂŁ nu o faci deja :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Pana acum am facut in total cam 1000km cu masina, din care 600km sunt facuti dupa ce am pus aditivul si am completat cu ulei.

Concluziile sunt cat se poate de clare: masina consuma ulei si da fum alb in continuare dupa ce se incalzeste; nu cum dadea cand abia era adusa, dar ma deranjeaza treaba asta, iar de saptamana viitoare o sa intre in reparatii, mai ales ca expira primul set de numere si o pot lasa 1-2 saptamani pe tusa fara problema.

In rest, totul e foarte ok la masina. Sunt foarte incantat de cum arata si de cum merge.

O sa rezolv si problema fumului, iar apoi o sa ma declar pe deplin multumit :)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A mai trecut ceva vreme, iar kilometrii s-au mai adunat.

In weekend am inlocuit bieletele pe fata, iar acum zgomotele care ma mai suparau la gropi au disparut.

Tot azi am inceput sa comand cateva piese mici si de efect pentru masina. Urmaresc (printre altele) si un volan imbracat in piele. Masina urmeaza sa ajunga la sfarsitul lunii la Bucuresti la Bimmer Service pentru inlocuit simeringurile de la supape, iar cu asta sper sa dispara fumul ala enervant.

Zilele viitoare vor veni si niste cauciucuri de iarna pentru jantele alea urate de iarna.

Imediat ce am poze cu noutati, le voi posta :)

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.