Jump to content

520d F10 2012


kotoy

Recommended Posts

Salutare,

 

La sugestia colegilor de pe topicul de achizitie, revin si eu cu o scurta prezentare a noii masini.

Masina in cauza este un 520d, F10.

 

Provenienta este Belgia, KBC Autolease (adusa de un intermediar in RO). KM la achizitie au fost aprox. 123k

 

Investitii facute pe termen scurt: cauciucuri de vara, eliminare power reduction +inmatriculare, asigurari etc.

 

Investitii necesare din punctul meu de vedere: revizie cutie automata si posibil distributie (din punctul meu de vedere nu are zgomot, cei din service are ar "beneficia" de lucrare spun ca "parca se aude ceva")

 

Din lipsa timpului cred ca revizia se va intampla luna viitoare, va tin la curent cu rezultatele.

 

Am atasat si cateva poze :)

 

post-78429-0-11502900-1473063282_thumb.jpgpost-78429-0-52321500-1473063282_thumb.jpgpost-78429-0-02149000-1473063283_thumb.jpg

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

sa te bucuri de ea si cu cat mai putine probleme. Cu distributia e probabil si la noroc, si-a luat un prieten una cu 200k km, tot la licitatie din BE, cand i-am verificat istoricul avea motorul schimbat la 150k km fapt ce nu fusese mentionat in licitatie, cauza, most likely distributia rupta in mers. Normal ca omul s-a bucurat, dar reiese ca pot pica si destul de devreme.
Link to comment
Share on other sites

Superba masina! Unde si cand i s-a facut eliminarea power reduction? Si eu incerc, dar mi s-a spus ca trebuie accept de la RAR si bmw romania...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Oficial nu se mai poate, am incercat eu la Bavaria.

Sper sa nu se considere reclama, am facut la BMW Service Scream (Tezparii). (este resoftare completa, nu se da ECU-ul jos de pe masina pentru rescrierea hartilor - aka "chip tuning")

 

@cavaliere - cei de la filaret au zis ca "se aude putin"

Edited by kotoy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu as lasa sa iis bage mainile in motor atata vreme cat nu sunt simptome si daca la masuratori a fost in regula. Sau cei de la Filaret au zis ca se aude "putin" doar acustic fara sa faca testul? Pana la urma service ul oricare ar fi el, iti ia banul si o schimba ca doar nu refuza.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Doar in Germania se verifica cu o scula care constata daca e intins lantul si daca e, cat anume. Dar si in Germania doar extrem de putine reprezentante poseda scula respectiva. La noi nici vorba de asa ceva la vreo reprezentanta. Vine nea caisa mecanicul si din multitudinea de zgomote decide urechiometric daca trebuie schimbata distributia sau nu.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ca sa nu mai lungim discutia cum se practica..testul costa 100 de lei la reprezentanta si se coboara o sonda in motor cu care se masoara intensitatea sunetului produs de lant.Daca sare peste cat stiu ei ca ar fi normal iti zic ca trebuie schimbata.De fapt oricum iti vor zice ca trebuie schimbata dar pt linistea ta vei vedea pe hartie ce zice calculatorul.(in engleza)
Link to comment
Share on other sites

La Filaret au dispozitiv pe care il pun in locul intinzatorului de sus si masoara elongatia lantului. Nu e chiar "dupa ureche" asa cum afirma cate unii pe aici care habar n-au de nimic si totusi pledeaza in experti inchipuiti. Si banuiesc ca daca au la Filaret, au si alti dealeri. Oricum nu exista protocol care sa certifice ca pana la valoarea x este totul in regula.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La Filaret au dispozitiv pe care il pun in locul intinzatorului de sus si masoara elongatia lantului. Nu e chiar "dupa ureche" asa cum afirma cate unii pe aici care habar n-au de nimic si totusi pledeaza in experti inchipuiti. Si banuiesc ca daca au la Filaret, au si alti dealeri. Oricum nu exista protocol care sa certifice ca pana la valoarea x este totul in regula.

mie nu-mi pare reprezentativ , daca azi la test are o elongatie , maine sau in 3-xx zile poate avea alta , motiv de rupere samd . Nu e ca si cum stai sa verifici toata ziua . Dpmdv ai N47 schimbi distributia si nu o mai freci aiurea sa scutesti 4000 ron .

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

nu neaparat 4000...am vazut ca au fost oferte pe la reprezentante chiar sub 3000 lei.De ex eu pot sa zic ca NU sunt multi bani sa schimbi distributia ci doar ca mi-e frica de treaba in sine...este destul de complicata treaba si imi e sa nu imi strice vreun Gigel ceva...sa am pierderi de ulei dupa sau vreun zgomot ceva, acum vorbind de reprezentanta.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mie nu-mi pare reprezentativ , daca azi la test are o elongatie , maine sau in 3-xx zile poate avea alta , motiv de rupere samd . Nu e ca si cum stai sa verifici toata ziua . Dpmdv ai N47 schimbi distributia si nu o mai freci aiurea sa scutesti 4000 ron .

 

Este parerea ta si o respect. Eu insa daca masina merge bine si nu se aude nimic suspect nu imi bag degetele in ea. Am fost la Proleasing, au masurat, desi nu se auzea nimic insa am zis sa verifice si au zis ca e ok. Ideea era ca exista un test si nu e chiar asa dupa ureche cum se insinueaza. Nu poate sa iti garanteze nimeni ca nu trebuie schimbata, insa pe principiul asta poti sa mori a doua zi de infarct desi esti sanatos tun. Asta nu inseamna ca trebuie sa iei preventiv toate medicamentele.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Sistemul audio cum e?

Roata de rezerva are? Marime normala exista pe F10?

 

 

 

Sistemul audio este mediocru "at best" (sa nu fiu rau sa spun execrabil, comparabil cu cel de pe un logan). - este pe lista de upgrade. Am citit ca se aude mult mai bine doar cu difuzoarele de pe HiFi, fara amplif.

Roata de rezerva deloc, doar cauciucuri runflat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Masina a primit astazi un schimb de ulei la cutie. Au intrat 5L de ulei, costuri totale 1425 RON la Service Faur.

Se comporta normal la cald, revin cu impresii la rece unde mi se pare mie ca are mici socuri.

Asa cum am auzit si pe alte canale, pentru 8HP nu au tester. Mi-au spus ca adaptarile se fac singure, nu este nevoie sa reseteze nimic (o sa o fac singur ca sa dorm linistit :). Desi service-ul arata putin invechit, feeling-ul a fost ca oamenii stiu ce fac si ca nu este prima data cand schimba uleiul la o asemenea cutie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

"Piticul" meu de pe creier n-a mai rezistat si m-am programat la schimbare de distributie la 144k km. Mi se pare ca si-a schimbat putin sunetul si ca se aude zgomot de lant (din punctul meu de vedere normal, dar riscul e cam mare sa il tot aman).

Daca tot bag masina in service, o sa primeasca si alte servicii:

- placute frana fata

- schimb lichid frana

- curatat galerie admisie

- curatat radiatoar

 

Revin cu impresii. O sa fac si un film cu inregistrare sunet inainte/dupa.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.