Jump to content

320d touring


lederp

Recommended Posts

Am revenit iarasi printre posesorii de bmw tot cu un e46 doar ca diesel.

Ca orice masina second are mici defecte dar nu sunt mari si le-am putut trece cu vederea in momentul achizitiei

O chestie misto ce am observat-o, cand bag in marsarier oglinda de pe dreapta coboara automat spre bordura dupa care revine la loc

Duva vin decoder ca optiuni avem:

 

Prod. Date 2003-10-18

Type code AP71

Type 320D (EUR)

Series E46 (3 Series)

Body Type TOUR

Steering LHD

Engine M47DO1

Displacement 2.00

Power 110kw / 150hp

Drive HECK

Transmission Manual

Colour SILBERGRAU METALLIC (A08)

Upholstery STOFF JACQUARDANTHRAZIT (H9AT)

Options

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S249A Multifunction f steering wheel

S279A BMW light-alloy wheel star spokes 45

S302A Alarm system

S320A Deleted, model lettering

S386A Roof railing

S403A Glass roof, electrical

S411A Window lifts,electric,front/rear

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S431A Interior mirror with automatic-dip

S459A Seat adjuster, electric, with memory

S473A Armrest front

S481A Sports seat

S494A Seat heating driver/passenger

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC)

S520A Fog lights

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditioning

S550A On-board computer

S644A Preparation f mobile phone w Bluetooth

S650A Radio BMW Reverse

S661A Radio BMW Business (C43)

S674A Hi-Fi System Harman Kardon

S710A M leather steering wheel

L801A National version Germany

S863A Retailer Directory Europe

S879A On-board vehicle literature German

S8SPA Control unit COP

S915A Dummy-SALAPA

S934A Dummy-SALAPA

S936A Light alloy wheel rims "SA"

P972A Comfort Package

Standard Equipment

S210A Dynamic stability control

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S832A Battery in luggage compartment

S851A Language version German

 

Mai multe poze nu am momentan.

Rog un moderator sa inchida celalat topic cu vechea masina. Multumesc!

Edited by lederp
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Asa ieftina ai luat o sa merite sa ii platesti taxa vreo 1000? :(

Diferenta dintre eruo 4 si euro 3 este 1200 lei. Nu stiu daca a fost ieftina dar puteam sa iau si un euro 4 cu acesti bani.

Am preferat sa iau un euro 3 dar cu dotari fata de un euro 4 cu dotari standard.

Taxa nu ma grabesc sa o platesc am 3 luni numere rosii si poate se intampla o minune sa se anuleze.

Link to comment
Share on other sites

Diferenta dintre eruo 4 si euro 3 este 1200 lei.

Nu stiu unde ai calculat dar e gresit ce ai calculat.

Astazi ptr masina ta taxa este: 1024 euro (euro3). daca era euro4 taxa era 350 euro.

Peste vreo 2-3 luni (considerand ca ai prima inmatriculare prin octombrie, noiembrie) taxa scade la 704eur pentru euro3 si 254 ptr euro4.

 

intr-adevar sunt premise destul de serioase sa se schimbe ceva la taxa. ar fi ideal daca s-ar introduce in pretul combustibililor dar ... nu e nimic inca sigur

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu unde ai calculat dar e gresit ce ai calculat.

Astazi ptr masina ta taxa este: 1024 euro (euro3). daca era euro4 taxa era 350 euro.

Peste vreo 2-3 luni (considerand ca ai prima inmatriculare prin octombrie, noiembrie) taxa scade la 704eur pentru euro3 si 254 ptr euro4.

 

intr-adevar sunt premise destul de serioase sa se schimbe ceva la taxa. ar fi ideal daca s-ar introduce in pretul combustibililor dar ... nu e nimic inca sigur

 

da! la un E4 este 1800 lei a platit un prieten acum o luna, daca taxa nu se va anula o voi plati si eu prin luna decembrie si va fi in jurul la 3100 lei. diferenta de 1300 lei. Stiu ca la ora actuala este peste 4000 lei dar nu am zis ca o voi plati acum.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Intre timp masina a primit urmatoarele:

filtru motorina

anulat clapete admisie

ulei Motul 5w30 plus filtru

bucse brate

carenaj stanga fata plus senzor temperatura

bucse bara stabilizatoare

placute frana spate

am sudat racordul flexibil

Am schimbat rulmentul de presiune de la ambreaj plus furca si am facut alt bolt de sprijin din alama pt furca. Am suspectat rulmentul pentru ca aveam o bataie in pedala cand calcam ambreajul dar cand am desfacut cutia am vazut ca marginea furcii atingea in placa de presiune din cauza ca era boltul ala de plastic tocit.

 

urmeaza, furtunele de vacum, antigelul si sa vad din ce cauza clapetele de la radiator nu se inchid dupa ce pornesc motorul, furtun vacum spart sau electrovalva defecta

post-58327-0-91253000-1474721475_thumb.jpg

post-58327-0-15994000-1474721482_thumb.jpg

post-58327-0-03917300-1474721489_thumb.jpg

post-58327-0-03584900-1474721508_thumb.jpg

Edited by lederp
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Zilele trecute am schimbat discurile si placutele spate, cele vechi erau ovalitate si masina vibra foarte tare la franare

Intre timp s-au mai remediat mici defecte: Firul de comanda al ventilatorului era intrerupt de acolo si problema clapetelor de la radiator, schimbat furtune vacum, remediat stergator luneta, etc.

Urmeaza sa schimb aripa dreapta fata care a ruginat azi iarna si emblema de pe capota portbagaj care a sarit la ultima spalare

 

Cateva poze cu barca:

post-58327-0-36163400-1491204642_thumb.jpg

post-58327-0-99804300-1491204647_thumb.jpg

post-58327-0-17268900-1491204653_thumb.jpg

post-58327-0-21109000-1491204658_thumb.jpg

post-58327-0-52394600-1491204663_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ai simtit vreo diferenta de la anularea clapetelor? Am si eu acelasi model ,vreau sa fac operatiunea asta si eram curios.

Furtunele de vacuum le-ai luat OEM?

 

Nici o diferenta nu am simtit. Furtunele nu sunt oem am luat la metru sunt de cauciuc cu izolatie textila ca cele de retur de la injectoare

Link to comment
Share on other sites

Ce diametru ai luat furtunasele? eu gasesc ori de 3mm ori de 4 mm , si pe real oem cica sunt de 3.5 mm, dar nu gasesc nicaieri.

Am gasit Gates de 3.2 mm de combustibil la autokarma, sau cele de silicon de 3 sau 4 mm de la SAMCO, Ta-Tehnix.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Sapt trecuta i-am facut un schimb de ulei+filtru, am pus tot motul 8100 x-clean 5w30,

Acum ceva timp am schimbat bieletele bara stabilizatoare cu toate ca le-am schimbat si in toamna cand am luat masina dar dupa vreo 5000 km cea de pe dreapta a inceput sa bata.

Cablu Aux, grile capota negre si inlocuit toba finala cu teava si ornament de inox, cam atat imi aduc aminte.

post-58327-0-02999600-1496846446_thumb.jpg

post-58327-0-13197800-1496846453_thumb.jpg

post-58327-0-47143300-1496846460_thumb.jpg

post-58327-0-96841900-1496846465_thumb.jpg

post-58327-0-56371600-1496846473_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris aici. Masina merge ok se apropie de 250.000km dar ma bate gandul sa o vand in ideea de a trece la ceva mai nou tot bmw.

 

Avand dotarile mentionate in primul post iar actele sunt toate ok care ar fi pretul corect la ora actuala, ma gandesc la 3300E, in pretul asta intra si un set de anvelope de iarna cumparate de noi si folosite 2 ierni

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.