Jump to content

Smuceste la schimbat viteza


Recommended Posts

Ambreiaj si volanta schimbate de douĂŁ sĂŁptĂŁmâni, luk. Smucea si cu volanta si kitul vechi. DacĂŁ nu lucrez absolut perfect la pedale, smuceste. Nu cred cĂŁ e normal, parca sunt niste fetițe sensibile e90-urile astea. Si pedala de ambreiaj e destul de tare, mult mai tare fata de un passat spre exemplu, an 2007, la fel cu volanta si chit ambreiaj schimbate recent, aprox o luna.

 

Sunt eu pretențios sau e intr-adevar o problema undeva? Mi-e si lehamite sĂŁ mai merg la mecanici, o sĂŁ mĂŁ dea seful afara :)

Link to comment
Share on other sites

Pai...poate ti se pare sincer, eu dupa ce am luat E60 m-am "invatat" cu ambreiajul care nu se compara cu orice audi-vw-opel, mi se pare mult mai sport in sensul ca "simti" ceva la schimbarea vitezei daca schimbi ca la orice alta masina, daca vrei sa schimbi fara sa simti trebuie sa iei piciorul de pe acceleratie si foarte incet sa iei piciorul de pe ambreiaj toate astea intr-o turatie optima...acum nu stiu ce fel de smucit crezi tu, eu cred ca doar nu esti obisnuit sau esti obisnuit prea multe cu alte marci unde schimbi mult mai repede si mai simplu si nu se simte nimic.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Si pedala de ambreaj e normal sa pocneasca? Are un zgomot ca de arc care se intinde, si la apasare si cand iau piciorul de pe el... Mecanicul a zis ca ar fi placa de presiune, ca unele asa fac, unele nu... Ce sa mai cred? Sa o las asa? Sa fie defect de montaj sau defect de fabricatie?

 

Ulterior, am mai fost si la un alt mecanic, el a zis ca nu e bine sa pocneasca asa, a dat totul jos si cica a zis ca rulmentul de presiune era montat gresit. Zice el ca are 2 pozitii in care poate fi montat, una pentru motor de 2.0 si una pentru motor de 3.0. Ma rog, a pus totul la loc frumos, de data asta cu rulmentul de presiune "montat pentru 2.0". 2 zile a mers bine masina, apoi iar a inceput sa fie pedala tare, sa smuceasca la schimbat viteza si sa pocneasca ambreajul. Si ghiciti ce, timp de o zi cat a durat minunea, intra si in viteza 2 fara sa agate deloc, era de vis, acum a ravenit iar la vechile naravuri. Nu stiu ce sa mai cred, dar e clar ca nu avem mecanici competenti.

 

Ce ma sfatuiti? Sa o trimit la garantie? Defect de montaj sau de fabricatie? 2500 lei si masina merge ca dracu' pe romaneste. Oare sa ma leg si de sistemul hidraulic? Cilindru receptor? Sunt mahnit, nu ma mai dau jos din masina cu zambetul pe buze....daca nu o repar luna asta cred ca o marit...

Edited by hon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.