Jump to content

Nivel scazut lichid racire motor


user008

Recommended Posts

Azi dimineata s-a aprins becul care avertizeaza asupra nivelului lichidului de racire al motorului, cu ce sa complectez ?? (apa distilata sau antigel ?? si de care ??)

238727[/snapback]

 

 

apa distilata amestecata cu antigel .. :blink: La mine au pus Aral

Link to comment
Share on other sites

si eu am fost nevoit sa completez, am completat cu antigel pur, au intrat si la mine vreo cateva sute de grame :) oh well sper sa nu fie vreo problema . de curs nu curge, cel putin nu vizibil, am inteles de la cineva ca e normal ca din cand in cand sa completam. cica se mai evapora :blink:
Link to comment
Share on other sites

si eu am fost nevoit sa completez, am completat cu antigel pur, au intrat si la mine vreo cateva sute de grame  :) oh well sper sa nu fie vreo problema . de curs nu curge, cel putin nu vizibil, am inteles de la cineva ca e normal ca din cand in cand sa completam. cica se mai evapora  :blink:

238779[/snapback]

 

Da. nici la mine nu curge , era nivelul cam mic de vreo 2 luni de cand am verificat , dar azi s-a aprins si becul.............e normal sa scada putin....insa in anumite limite.........

Link to comment
Share on other sites

Da. nici la mine nu curge , era nivelul cam mic de vreo 2 luni de cand am verificat , dar azi s-a aprins si becul.............e normal sa scada putin....insa in anumite limite.........

238798[/snapback]

asa este,se evapora in timp si de la folositul ac-ului si de la temperatura,dar ideea e ca cu cat e mai vascos(sau gros-cum vreti sai spuneti) e cu atit mai bine ptr pompa de apa(care are un rulment care are nevoie de putina ungere) cat si pentru faptul ca in cazul acesta se va evapora mult mai putin decat in parametrii normali

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca nu e bine sa se adauge alt antigel decat cel care este deja in vas deoarece compozitia chimica a antigelului roz e diferita de cea a antigelului albastru si nu se amesteca.

Completarea trebuie sa se faca atunci cand motorul este rece.

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

corect...albastru e G11 roz e G12

poti completa "aceeasi culoare" cu firme diferite ca respecta aceleasi norme.

Oricum si G11 si G12 nu contin silicati sau alti agenti corozivi

G12 foloseste in deosebi audi

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

e normal sa se evapore vara la folosirea intensa a Ac....Iarna nu oprea ar trbui sa dispara...Si un amestec de 1:1 antigel cu apa nu se evapora....

Puteti sa va convingeti singuri....turnati un pahar de antigrl pe o bordura unde nu se circula foarte intens....va ramane ud 2 sapatamani fara probleme

Link to comment
Share on other sites

Fosta mea masina are avut probleme cu pierderea antigelului. Am fost cu ea la Filaret si mi-au spus ca este vorba de o fisura intr-un furtun (care cica intra in calorifer). S-a cumparat (cca 50 RON) si urmeaza a se monta.
Link to comment
Share on other sites

Ce treaba are antigelul cu aerul conditionat? :blink:

239254[/snapback]

ideea e ca fiind vara,cald afara plus temperatura motorului la care i se adauga folosire ac-ului(un consumator in plus),motorul este un pic mai solicitat(consuma si un pic de combustibil mai mult),e normal sa se consume din lichidul de racire pur si simplu prin evaporare(nu neaparat pierderi),cum de altfel orice motor maninca ulei din acelasi motiv(cateva zeci sau sute de grame ulei de la un schimb la altul)-in functie de uzura lui,deci e normal sa se intimple aceste lucruri,nu e cazul sa ne panicam,decat in cazul in care aceste lucruri se intimpla frecvent si devin obisnuinta

Link to comment
Share on other sites

intr-o vara intraga e normal sa scada cam "un deget"

239335[/snapback]

e oarecum relativ ce zici-e posibil sa scada si 3-4 degete daca o alergi destul de mult iar daca o tii in garaj nu scade cu nici macar un deget,stii cum e-difera situatiile de la caz la caz,discutam de principiu acum :blink:

Link to comment
Share on other sites

ideea e ca fiind vara,cald afara plus temperatura motorului la care i se adauga folosire ac-ului(un consumator in plus),motorul este un pic mai solicitat(consuma si un pic de combustibil mai mult),e normal sa se consume din lichidul de racire pur si simplu prin evaporare(nu neaparat pierderi),cum de altfel orice motor maninca ulei din acelasi motiv(cateva zeci sau sute de grame ulei de la un schimb la altul)-

239330[/snapback]

 

 

Temperatura motorului este mentinuta de termostat iar circuitul de racire este sub presiune, deci cum se poate evapora antigelul daca circuitul este inchis?

Link to comment
Share on other sites

Temperatura motorului este mentinuta de termostat iar circuitul de racire este sub presiune, deci cum se poate evapora antigelul daca circuitul este inchis?

239462[/snapback]

 

 

multe imbinari coliere ..nu mai strang chiar ca in prima zi ..asa ca pierd cate un pic pe acolo si se evapora instant de obicei de la caldura ...de aia nici nu vezi de multe ori ..e cam singura explicatie care o vad eu ....oricum faptul ca avertizeaza senzorul e ok ......

Link to comment
Share on other sites

Temperatura motorului este mentinuta de termostat iar circuitul de racire este sub presiune, deci cum se poate evapora antigelul daca circuitul este inchis?

239462[/snapback]

dar tu ce explicatie crezi ca exista?eu ti-am spus parerea mea si o mentin

Link to comment
Share on other sites

multe imbinari coliere ..nu mai strang  chiar ca in  prima zi ..asa ca  pierd  cate un pic pe acolo si se evapora instant de obicei de la caldura ...de aia nici nu vezi de multe ori ..e cam singura explicatie care o vad eu ....oricum faptul ca avertizeaza senzorul e ok ......

239513[/snapback]

de acord cu explicatia ta,a fost mai la obiect decat a mea,e greu de mentinut o instalatie perfect etansa in decurs de mai multi ani

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.