Jump to content

Temperatura motor nu sta la 90 cu termostate noi


vladmury

Recommended Posts

Am cumparat un 325d e90 la care imi urca temperatura la motor max 78 grade la drum extern. Am schimbat termostatul mare si termostatul egr, problema e ca ar trebui sa stea la 90-92 grade. Imi urca la 89 dar scade iarasi la 82 dupa care urca iarasi si tot asa.

 

Nu mai stiu ce sa-i fac, termostatele sunt originale bmw.

 

Ceva idei?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi pompa defecta apa nu ar mai circula prin radiator - instalatie, adica nu s-ar raci si s-ar spuraincalzi, nicidecum nu s-ar intampla ce raporteaza colegul nostru. :pardon:

Dar ar putea ca pompa sa nu functioneze corespunzator variind volumul de apa impins..., ca temperatura sa nu fie constanta dupa cum observa el.

 

Pentru tine informare, eficienta motoarelor mai noi este data si de pompa de apa care isi diminueaza volumul de apa incalzind (controland-ul daca vrei..) motorul mai repede, sau racind-ul cand e cazul.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

Dar ar putea ca pompa sa nu functioneze corespunzator variind volumul de apa impins..., ca temperatura sa nu fie constanta dupa cum observa el.

 

Pentru tine informare, eficienta motoarelor mai noi este data si de pompa de apa care isi diminueaza volumul de apa incalzind (controland-ul daca vrei..) motorul mai repede, sau racind-ul cand e cazul.

man, volumul de apa racita care intra in motor e controlat de termostat nu de pompa....in fine discutia asta nu ajuta cu nimic la rezolvarea problemei colegului nostru. Nu are rost sa aratam cat de mari experti suntem in domeniu...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

man, volumul de apa racita care intra in motor e controlat de termostat nu de pompa....in fine discutia asta nu ajuta cu nimic la rezolvarea problemei colegului nostru. Nu are rost sa aratam cat de mari experti suntem in domeniu...

Oarecum :offtopic:

 

Daca nu reusesti sa intelegi un lucru care tocami am incercat sa iti explic mai sus, atunci poate ai curiozitatea sa te interesezi/afli din allte surse, de ce oare au pus pompa electrica in ultimile modele?? Ca sa regleze termostatul ceva!?

 

Apoi revin-o si explica si la altii ce ai inteles.

 

Termostatul are un singur rol, acela de deschidere a circuitului mare pentru racirea motorului, asta numai dupa ce circuitul mic din motor, deci motorul ajunge la regim!

Termostatul nu se v-a deschide/inchide(?) (...limitand circulatia apei) mai repede decat O POATE FACE O POMPA DE APA ELECTRICA!

..Daca nu intelegi functionarea unui circuit de racire ca, cel de mai sus accepta si incearca sa intelegi ce altii inteleg/stiu.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Termostatul doar inchide si deschide un circuit........pompa plimba apa prin motor si circuite.Fiecare este cu treaba lui.

Avem acum pompe de apa controlate electric,avem si turbine actionate electric,urmeaza supapele.....aoleu astea nu mai apuca ca bate Tesla la usa atat de tare .....

Haideti sa ne revenim si sa puna un tester pe masina....daca are probleme pompa o sa spuna .

Edited by dorubimotoru
Link to comment
Share on other sites

Am citit ca ai pus noi, dar incearca diagnosticarea cu ce este mai usor, termostatul egr.

Temperatura apei nu este constanta, 90grade fix, insa 82 grade mi se par cam putine tinand cont ca afara sunt aprox 14grade.In cazul meu n-am observat sa scada temp apei mai jos de 85-87 grade iarna la -12 grade si caldura pornita. La iarna e posibil sa nu se mai incalzeasca.

Link to comment
Share on other sites

Problema e termostatul cel mare de langa pompa e prea sensibil si se semi-inchide la 82, si nu se poate face diagnoza la o pompa mecanica. Mai ai rabdare deoarece in timp termostatul isi iese din parametri. problema la tine e ca mergi la comsum, la economie de carburant, iar in acest caz iarna poti scoate termostatul pentru a avea caldura in masina.
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Ma gandeam ca termostatul mare nu functioneaza corect , nu stiu daca poate fi defect desi e nou.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ce marca este termostatul mare?Nu cred ca este posibil sa fie de nou defect!Incearca sa mai ceri o parere despre termoflot,si daca este de vina termoflotul ,asta e,schimba-l.Vine frigul si mai greu o sa ajunga motorul la temperatura optima,de aici si repercursiunile : fara caldura,consum marit,uzura accentuata la motor.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Problema e termostatul cel mare de langa pompa e prea sensibil si se semi-inchide la 82, si nu se poate face diagnoza la o pompa mecanica. Mai ai rabdare deoarece in timp termostatul isi iese din parametri. problema la tine e ca mergi la comsum, la economie de carburant, iar in acest caz iarna poti scoate termostatul pentru a avea caldura in masina.

Termostatul lui nu poate fi iesit din parametri pentru ca este nou! Poate fi defect de nou dar nu decalibrat.

Un termostat se decalibreaza in ani de zile (dupa sute de porniri la rece) de folosinta a motorului de la rece la fierbinte..

...Si sa recomanzi sa scoaterea termostatul iarna NU este deloc un sfat bun pentru ca motorul va folosi permanent si circuitul mic de racire si pe cel mare deci motorul va fi mai mult rece decat fierbinte, cum e firesc.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Termostatul lui nu poate fi iesit din parametri pentru ca este nou! Poate fi defect de nou dar nu decalibrat.

Un termostat se decalibreaza in ani de zile (dupa sute de porniri la rece) de folosinta a motorului de la rece la fierbinte..

...Si sa recomanzi sa scoaterea termostatul iarna NU este deloc un sfat bun pentru ca motorul va folosi permanent si circuitul mic de racire si pe cel mare deci motorul va fi mai mult rece decat fierbinte, cum e firesc.

 

Asa este, ,daca scoate termostatul mare niciodata iarna nu o sa mai ajunga in temperatura optima motorul ala....cu consecintele de rigoare .

Cred ca o diagnoza era mai ieftina decat 2 termostate.Parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Oarecum :offtopic:

 

Daca nu reusesti sa intelegi un lucru care tocami am incercat sa iti explic mai sus, atunci poate ai curiozitatea sa te interesezi/afli din allte surse, de ce oare au pus pompa electrica in ultimile modele?? Ca sa regleze termostatul ceva!?

 

Apoi revin-o si explica si la altii ce ai inteles.

 

Termostatul are un singur rol, acela de deschidere a circuitului mare pentru racirea motorului, asta numai dupa ce circuitul mic din motor, deci motorul ajunge la regim!

Termostatul nu se v-a deschide/inchide(?) (...limitand circulatia apei) mai repede decat O POATE FACE O POMPA DE APA ELECTRICA!

..Daca nu intelegi functionarea unui circuit de racire ca, cel de mai sus accepta si incearca sa intelegi ce altii inteleg/stiu.

Mare e grădina...unde era inginerul auto si nu știam :rolleyes:

Pompe electrice exista pentru a nu mai varia turația in funcție de turația motorului, dar pt tine e prea dificil de înțeles acest principiu. La tine pompa răcește motorul. Daca prin absurd ar fi ca tine, repet prin absurd, înseamnă ca ăștia de la BMW is niște dobitoci ca mai pun un termostat acolo cand ar putea sa varieze viteza Pompei si sa regleze cantitatea de ala din motor. Dar na unii dintre noi suntem mai deștepți decât ăștia de la BMW.,., un fleac. Si nu mai scrie cu Caps si Bold ca nu iti evidențiezi inteligenta asa, din contra. In loc sa faci i vineție mai bine ai încerca sa-l ajuți pe colegul nostru, asta daca esti capabil, daca nu ... ia un loc pe banca.

Edited by MariusKpM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.