Jump to content

Temperatura motor nu sta la 90 cu termostate noi


vladmury

Recommended Posts

Mare e grădina...unde era inginerul auto si nu știam :rolleyes:

Pompe electrice exista pentru a nu mai varia turația in funcție de turația motorului, dar pt tine e prea dificil de înțeles acest principiu. La tine pompa răcește motorul.

[...]

Si nu mai scrie cu Caps si Bold ca nu iti evidențiezi inteligenta asa, din contra. In loc sa faci i vineție mai bine ai încerca sa-l ajuți pe colegul nostru, asta daca esti capabil, daca nu ... ia un loc pe banca.

 

 

"With an EWP and a digital controller, the speed of the pump is managed by the controller, which varies the supply voltage to the pump and so varies the speed of the pump, hunting for a target temperature."

 

In traducere, cu o pompa electrica (EWP) si un controlor digital, viteza pompei este controlata de catre controler, care variaza tensiunea de alimentare a pompei deci variaza viteza pompei, TINTIND catre o anume temperatura. (ultima parte sigur e si mai greu de inteles de catre tine..)

 

Sursa: http://daviescraig.com.au/electric-water-pumps

 

Eu cred ca l-am indrumat mai bine decat tine pe colegul nostru.

 

...Pe de alta parte ignoranta nu trebuie sa fie sursa de prostie/prostii; nu (imi) permit. :pirate:

 

Alte surse:

https://www.torquecars.com/tuning/electric-water-pumps.php

 

http://www.mawsolutions.com/html/electric_water_pumps.html

 

http://www.hotrod.com/articles/davies-craig-reinvents-the-electric-water-pump/

 

http://mechanics.stackexchange.com/questions/26516/do-cars-ever-use-electric-water-pumps

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Problema a fost termostatul egr care desi era nou puteai sufla prin el. L-am schimbat cu altul nou tot original si acum temp sta la 90 grade.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ma bucur ca ai rezolvat problema... acum poate o sa fie clar si pentru bimmer ca astfel de probleme nu vin de la pompa de apa, ca am vazut ca el e atotcunoscator.

Multi km fara probleme iti doresc.

Link to comment
Share on other sites

Termostatul lui nu poate fi iesit din parametri pentru ca este nou! Poate fi defect de nou dar nu decalibrat.

Un termostat se decalibreaza in ani de zile (dupa sute de porniri la rece) de folosinta a motorului de la rece la fierbinte..

...Si sa recomanzi sa scoaterea termostatul iarna NU este deloc un sfat bun pentru ca motorul va folosi permanent si circuitul mic de racire si pe cel mare deci motorul va fi mai mult rece decat fierbinte, cum e firesc.

Imi cer scuze eu am.gresit, avand in vedere multitudinea de ^anomalii` pe care le-am intalnit la termostatul principal, am dat gresit un diagnostic banal. In cazul in care e scos termostatul temperatira nu va sta nicio-data la 90C.

Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze eu am.gresit, avand in vedere multitudinea de ^anomalii` pe care le-am intalnit la termostatul principal, am dat gresit un diagnostic banal. In cazul in care e scos termostatul temperatira nu va sta nicio-data la 90C.

Nici o problema colegu', se intampla la toti sa avem idei ..bune sau, de ce nu, neinspirate.. dar care pe termen lung au efect nefavorabil.

..Stim prea bine ca se poate merge si cu termostatul scos, dar numai la disperare.. cand ramane blocat pe inchis si trebuie sa mergem cu masina!..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Revin cu un update la problema mea, toate bune si frumoase timp de 3 luni, zilele trecute am observat ca dupa 35 km temperature la apa ajungea doar la 83 de grade. La mers constant autostrada urca maxim la 88. Am cumparat un termostat mare BMW original si l-am schimbat. Acum temperatura sta la 92-93 si in oras urca la 96. E normal?
Link to comment
Share on other sites

Revin cu un update la problema mea, toate bune si frumoase timp de 3 luni, zilele trecute am observat ca dupa 35 km temperature la apa ajungea doar la 83 de grade. La mers constant autostrada urca maxim la 88. Am cumparat un termostat mare BMW original si l-am schimbat. Acum temperatura sta la 92-93 si in oras urca la 96. E normal?

Salut,farĂŁ supĂŁrare dar nu ai pus nimic pe original, tu te joci cu acest forum, inainte de a rĂŁspunde verificĂŁ sĂŁ vezi cât e garanția pentru un produs pe original, și de ce nu ai apelat la garanție?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,fară supărare dar nu ai pus nimic pe original, tu te joci cu acest forum, inainte de a răspunde verifică să vezi cât e garanția pentru un produs pe original, și de ce nu ai apelat la garanție?

 

Mersi ca ma faci mincinos. Ma doare fix undeva de parerea ta. Tu crezi ca eu vorbesc prostii? vrei sa iti fac poza cu factura de la termostate? Daca nu ai nimic util de adaugat te bagi ca musca in lapte?

Ca sa stii si tu BMW nu iti schimba termostatul daca il montezi tu. Manopera costa mai mult ca termostatul, despre ce vorbim aici...Mare iti e gradina ta Doamne

Edited by vladmury
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Salut la toti sunt nou pe aici de curand am observat in meniul secret al masini .ca temperatura daca o las la relantiu 20 25 d min venind cu ea d la drum fara sa o opresc ajunge la 100° dupa care porneste ventilatorul 10 15 sec foarte incet scade la 98° sta asa Putin urca iar si tot asa. Problema este ca, cand plec cu ea de exemplu afara 10 grade temp scade de la 98 100 . La putin drum de oras mai intins fara aglomeratie ajunge temp chair si la 79° de regula sta intre 80° si 83 ° in mers constant nu ajunge la 90° mai ia si 85° 86° cand e mai aglomerat. Sunt nedumerit dc la relantiu lasando dupa 20 25 min aproximativ ajunge la temp 98 100 so in mers nu. Va rog din suflet daca a mai patit cnv un sfat e bn venit am uitat sa precizez acul d la temp este la jumate nu scade nu creste acolo Ramane normal. Mulumesc
Link to comment
Share on other sites

Salut la toti sunt nou pe aici de curand am observat in meniul secret al masini .ca temperatura daca o las la relantiu 20 25 d min venind cu ea d la drum fara sa o opresc ajunge la 100° dupa care porneste ventilatorul 10 15 sec foarte incet scade la 98° sta asa Putin urca iar si tot asa. Problema este ca, cand plec cu ea de exemplu afara 10 grade temp scade de la 98 100 . La putin drum de oras mai intins fara aglomeratie ajunge temp chair si la 79° de regula sta intre 80° si 83 ° in mers constant nu ajunge la 90° mai ia si 85° 86° cand e mai aglomerat. Sunt nedumerit dc la relantiu lasando dupa 20 25 min aproximativ ajunge la temp 98 100 so in mers nu. Va rog din suflet daca a mai patit cnv un sfat e bn venit am uitat sa precizez acul d la temp este la jumate nu scade nu creste acolo Ramane normal. Mulumesc

Inlocuieste cele 2 termostate, cel principal ti-a ramas pe deschis.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.