Jump to content

revizie 150.000 km e90 320d LCI


staticrzr

Recommended Posts

Salut, masina mea se apropie de 150.000 km și vreau sa știu ce mai trebuie schimbat la aceasta revizie ĂŽnafara de ulei și filtre. Citisem pe undeva ca trebuie schimbata pompa de apa. Altceva mai este necesar?

Uleiul ĂŽmpreunĂŁ cu baia, la cutia de viteze automata a fost schimbat la 135.000 (better safe than sorry) .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

. Citisem pe undeva ca trebuie schimbata pompa de apa. .

 

Nu stiu unde ai citit asta, dar nu-I adevarata. Decat daca intr-adevar ai probleme cu ea. Ce se recomanda sa se schimbe la un anumit interval sunt role, curele, fulie vibrochen, dar si astea daca vezi ca au batai sau n-au fost schimbate niciodata. Mai poti verifica tampoane motor, tampoane cutie de viteze, garnituri etansare pe la intercooler, curatat EGR samd. Poate mai sunt si altele care-I bine sa le verifici, dar momentan astea-mi vin in minte.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Curata EGR-ul, filtrul epurator, vezi fulia si curelele sa fie ok. Ai facut ft bine ca ai schimbat provizoriu uleiul la cutie. Recomand sa-l schimbi la fiecare 80K km si cutia aia va duce mult si bine. Unde ai facut revizia la cutie? Pret? Incearca o diagnoza cu ISTA si vezi daca senzorul AUC sau pompa aux de apa merg bine. Mai verifica temperatura la motor din meniul secret si vezi daca se incalzeste bine la 90 de grade. La E90-uri se mai duc uneori termostatul mare de apa si ala de la EGR. In rest, multi km fara probleme ;)
Link to comment
Share on other sites

Mai jos o varianta extinsa (a mea):

 

-curatare EGR si galerie de admisie (additional poti curata si racitorul EGR)

-verificare schimbare role-rola intinztoare,rola ghidaj, fulie vibrochen, pompa de apa, aici le schimbi doar daca au joc sau scot zgomot (eu citisem ca bmw recomanda schimbarea lor la 60 de k km, personal mi se pare putin dar peste 100 k km le poti schimba pentru linistea ta)

-schimbare filtru epurator (daca nu a fost schimbat)

-lichid frana+ freon si ulei compressor clima

-ulei diferential + cutie

-verificare flansa cardan (pica de obicei)

-verificare distributie ( daca ai N47)

-verificare termostate si pompa de apa auxiliara( aici poti vededea in meniul secret ca motorul ajunge la temperatura si se deschid termostatele- egr+apa)

-garnituri furtun intercooler, garniture turbina(manson)- aici daca ai scurgeri

-Diagnoza -verificare injectoare, filtru de particule si turbine (air mass test) si daca ai alte erori. (pompa de apa auxiliara mai pica de obicei la e90, se vede pe diagnoza)

Link to comment
Share on other sites

ok, sarumana de sfaturi. Tot pe vapor sunt, promit ca va țin la curent cu ce voi face cum. ajung acasĂŁ. Uleiul de la. cutia de viteze a fost schimbat de fostul proprietar(varul meu) și a costat 2200 lei cu tot cu baie. Nu știu la cine a fscut operațiunea, dar a fost fĂŁcutĂŁ ĂŽn Constanța.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.