Jump to content

pareri probleme constate e46


krysttall

Recommended Posts

O parere cu privire la o situatie :

 

Dupa un tester si o inspectie vizuala si mecanica, totul in detaliu, am constata urmatoarele, ca si probleme mai grave sau mai usoare:

 

- airbag sofer inlocuit la fel si volanul, dar acesta de tip M si cu comenzi, care nu functioneaza ca nu era prevazut cu asa ceva ;

- testerul nu a putut citi airbag-ul si abs ... si era teste foarte bun, respectivul a precizat ca nu i s-a intamplat asta niciodata si crede ca ar fi o problema din "masluire" mai in detaliu ....

- nu stiu cum e cu capsa pirotehnica de la baterie sa vad daca e sarita sau nu;

- nu m-am uitat sub scaunul soferului, ce mi-a sarit in ochi arcul de sub scaun era alb ...??!!! la amandoua scaunele din fata ..... ???!!!

- in bord cand i se pune contactul normal ca nu se aprinde airbag-ul (pt a se stinge ulterior) si nici nu sta aprins - banuiesc ca a fost scos becul de martor direct din ceasuri;

- plansa de sub cotiera are un mic joc, cred ca nu e prinsa bine intr-un surub ceva...cred ca s-a umblat la calculatorul de la airbag...avand in vedere celelalte probleme conexe.

- tot legat de ceasuri cele 2 piese negre lunguiete din cceasuri care ies prin sticla nu functioneaza, nu pot reseta km, nu se pot utiliza ;

- centura de la sofer (nu am probat si centura de la pasager sa vad daca exista vreo diferenta) dupa ce o trag, revine foarte foarte greu inapoi...

- exista un suierat la turbina cand o accelerezi pana la 50-60 km .

- exista o perdeluta spate dar care nu are buton sa o rectractez...e deschisa pe toata luneta ...

- in bord, langa literele "km" apare un .(punct) din ce stiam eu apare doar atunci cand sunt km dati inapoi -- daca exista cineva care sa confirme sau sa infirme ;

- are un amortizor dreapta spate curs --- se paote schimba doar asta sau trebuie amandoua ???

- la casetofon nu se aprind butoanele ---- va fi inlocuit cu un cd tot original --- va avea aceeasi problema ???

- la oprire parca se opreste cu zgomot, am sa pun o inregistrare audio pt o idee/parere....

-

 

Ca si comportament de drum...trage bine, urca bine in ture, jante 17, gumele cam zgomotoase ca sunt mixte, trapa functioneaza, rigida, se tine bine ca si articulatii si in curbe, zonele cu rugina de pe la roti, au fost remediate, consumul foarte bun - aprox 4% (s-a mers cu ea 2000 km cu 100 eur- autostrada) ..

 

Va rog cateva pareri si rezolvari ale celor precizate mai sus...

Link to comment
Share on other sites

O parere ar fi sa nu te legi la cap daca nu te doare, cauta alta masina, daca s-au facut asemenea manarii , iti dai seama ca astea sunt doar varful icebergului; unele masini sunt menite sa ajunga la fiare vechi, nu te mai lua dupa unii si altii ca se repara, da se pot repara, dar cheltui mai mult decat face. Edited by Eugen B
Link to comment
Share on other sites

punctul care apare in ceasuri este ca sunt ceasuri de anglia,mare atentie sa nu fie o masina cu conversie de volan(verifici si in realoem cu vin-ul masinii).

Parerea mea este sa fugi de masina asta daca s-a umblat si la becul de airbag chiar daca nu a fost lovita (am intilnit samsari care ptr. ca avea plasa de scaun defecta au spart ledul din ceasuri).

probabil ca are un pret atractiv dar sa nu iti pare rau pe urma(sunt atatea cazuri..... :cry:

Link to comment
Share on other sites

Punctul apare pt ca e diferenta de km inregistrati in ceasuri fata de cei din lcm. Ori au fost modificati km in ceasuri ori ceasurile au fost schimbate. Daca erau de UK erau in mile

Ceasurile de UK se transforma forte usor din mile in km prin schimbarea foliei cu marcaje(am vazut live,dar punctul din afisajul electronic ramane)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dupa toata nebunia initiala si o analiza mult mai atenta si remediere a anumitor "gainarii", fara prea multe cheltuieli, urmate de o noua testare cu ceva mai bun, care mi-a infirmat anumite probleme pe care le consideram foarte grave si care s-au dovedit a fi alarme false, am ramas cu urmatoarele erori, pt care va rog o parere de remediere :

 

5E1F Senzor unghiular volan, bec de la abs/dsc sta aprins pe galben, precizez ca directia a fost facuta dupa schimbarea bratelor ;

4501 Sistem EGR, Exhaust gas recirculation (egr verificat, curat ca lacrima) ;

4203 Glow Module Communication (toate bujiile functionale, testate)

 

Mai este eroare de airbag volan, dar dupa ce ii dau "haine noi" volanului, voi monta si airbag-ul si teoretic trebuie sa dispara, conform erorilor date de noul tester.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.