Jump to content

Recommended Posts

De curiozitate ai verificat daca au facut macar resoftarea ?Sa inteleg ca dupa o saptamana te-ai ales doar cu tutbina si acuatorul schimbate cu unele defecte ?EGR-ul lai verificat in general aceasta eroare este data de EGR sau de pierderea presiunii pe la furtunul de turbo.
Link to comment
Share on other sites

De curiozitate ai verificat daca au facut macar resoftarea ?Sa inteleg ca dupa o saptamana te-ai ales doar cu tutbina si acuatorul schimbate cu unele defecte ?EGR-ul lai verificat in general aceasta eroare este data de EGR sau de pierderea presiunii pe la furtunul de turbo.

 

Toata instalatia de la debitmetru pana la turbina a fost verificata, EGR curatat, furtune schimbate...turbo schimbat...etc. Resoftarea nu a fost facuta pentru ca au dat vina pe actuator, mi-au spus ca inainte de resoftare programul verifica modulele si daca unul nu functioneaza se opreste resoftare. Eu cred ca sunt incompetenti si nu au gasit problema si daca tot eram acolo si actuatoarele la modelul meu de masina vin impreuna cu turbina, nu se gaseste piesa separat, de ce sa nu o schimbe si sa dea vina pe piesa montata de ei.

Edited by BAW
Link to comment
Share on other sites

Din ce spui tu si felul la cum ai interpretat lucrurile, trebuia sa iti iei masina atunci cand te-ai dus la ei si ai vazut ca nu au facut nimic la ea. Eu unul in locul tau asta faceam.

De vrajeala ieftina sunt satul.

PS: Stai linistit ca nici aia la reprezentanta nu sunt mai prejos (poate s-au mai schimbat lucrurile pe acum, nu stiu).

Edited by turmentatu
Link to comment
Share on other sites

Din ce spui tu si felul la cum ai interpretat lucrurile, trebuia sa iti iei masina atunci cand te-ai dus la ei si ai vazut ca nu au facut nimic la ea. Eu unul in locul tau asta faceam.

De vrajeala ieftina sunt satul.

PS: Stai linistit ca nici aia la reprezentanta nu sunt mai prejos (poate s-au mai schimbat lucrurile pe acum, nu stiu).

 

 

E simplu sa spui asta cand nu esti in situatia de a avea o masina defecta si sa nu gasesti rezolvare de un 1 an de zile. Eu am incercat sa-mi rezolv o problema si m-am dus la un service care se presupunea ca au experienta de x ani pe autotorisme BMW. Si apoi am sperat ca indiferent ca ei sunt neprofesionisti, neseriosi chiar japcari cand vine vorba de facut bani, ca vor gasi defectul si voi rezolva problema. Ideea e ca am o masina care e mai mereu in limp mode si care merge ca o dacie:))..degeaba am turbina noua:))..pana la urma voi schimba tot motorul...nu mai am mult...si aia e:))

Edited by BAW
Link to comment
Share on other sites

Mie imi pare rau de situatia in care te aflii. Din pacate am fost si eu pus in situatii asemanatoare (nu cu acest service).

Nu cred ca trebuie sa schimbi tot motorul, doar ca trebuie sa gasesti pe cineva...competent!

 

 

Mie si mai rau...pentru ca am multi bani bagati in masina si degeaba. Si nu banii sunt problema ci neseriozitatea, incompetenta si lipsa de respect de care ne lovim din ce in ce mai des. Asta le reprosez si celor de la Bimmer, intr-o afacere trebuie sa mai existe si calitatea umana si nu doar bani. Am pierdut timp, m-am "tarait" cu taxiul am schimbat ce mi s-a spus si sunt tot acolo...mai sarac cu cateva mii de lei:)))

Link to comment
Share on other sites

Dar eu nu inteleg de ce nu te-ai dus mai devreme la o reprezentanta si ai incercat atatea serviceuri din astea colaterale? Cred ca mai multi bani ai dat asa si ai pierdut si vremea. Nu zic eu ca toate reprezentantele or fi ok, dar sunt convins ca exista mai mare sansa sa nimeresti profesionisti decat mecanici din astia experti inchipuiti.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Dar eu nu inteleg de ce nu te-ai dus mai devreme la o reprezentanta si ai incercat atatea serviceuri din astea colaterale? Cred ca mai multi bani ai dat asa si ai pierdut si vremea. Nu zic eu ca toate reprezentantele or fi ok, dar sunt convins ca exista mai mare sansa sa nimeresti profesionisti decat mecanici din astia experti inchipuiti.

 

Acelasi lucru ma intreb si eu:)), probabil din comoditate si faptul ca trebuia sa las masina mai mult timp acolo. Asta e, m-am invatat minte.

Link to comment
Share on other sites

Intrati pe fb si lasati, mesaje negative acolo poate asa s-o potoli lumea sa mai mearga la ei...desi tot nu inteleg cum de mai sunt atatia clienti pacaliti de acesti hoti cand netu e plin de rew' negative despre ei.Am avut curajul sa le dau o stea si m-au bombardat cu mesaje...ca "de ce, ce m-a nemultumit", etc etc...

Si inca un client "multumit" de acest service de 2 lei...

Poate ai norocsi reusesti sa iti recuperezi pagubele cu ajutorul OPC-ului.

 

Acum am vazut, cica doar 1 rew' cu o stea...

Si forumuk e plin de rew' negative cu ei...

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by enders
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Intrati pe fb si lasati, mesaje negative acolo poate asa s-o potoli lumea sa mai mearga la ei...desi tot nu inteleg cum de mai sunt atatia clienti pacaliti de acesti hoti cand netu e plin de rew' negative despre ei.Am avut curajul sa le dau o stea si m-au bombardat cu mesaje...ca "de ce, ce m-a nemultumit", etc etc...

Si inca un client "multumit" de acest service de 2 lei...

Poate ai norocsi reusesti sa iti recuperezi pagubele cu ajutorul OPC-ului.

 

Acum am vazut, cica doar 1 rew' cu o stea...

Si forumuk e plin de rew' negative cu ei...

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Astia au coada la service cum era pe timpul lui Ceasca la paine. Este normal ca toti vin pentru chestii simple, revizii, un bec, placute...etc...lucruri pe care pot si eu sa le fac...deci nu tre sa fii expert in mecanica. Nu vreau sa recuperez nimic, fac ceva pe ei bani ca nu asta este problema. Problema e ca nu sunt in stare sa diagnosticheze o eroare, nu sunt oameni de cuvant, pai de ce sa repare la mine pentru 4 milioane cand e mai simplu sa faca revizii si banul curge. Cam asta e problema...SI Robert un patron ieftin, se vinde usor pentru bani, la trepadusii aia de acolo, consilieri sau ce sunt, nu ai la ce sa te astepti, dar el ca patron ar fi trebuit sa rezolve problema nu sa spuna ca ce poate face el. De fapt a spus, sa ma duc sa fac un tester:))) sa ma mai "jumuleasca" de ceva bani...crede ca eu sunt "gasca" lor:)))... si apoi sa umblu la 100 de service-uri sa repar ce strica ei. Eu acolo nu o sa mai calc cu siguranta si peste tot unde pot le voi face reclama proasta, pentru ca asta e realitatea.

Edited by BAW
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut,eu am avut aceeasi problema ca si tine si am fost disperat de eroare si de limp mode in care intra masina mai tot timpul si de tot ce se intampla.

Din fericire de cateva zile am scapat de eroare si rezolvarea a fost una banala si nu asa costisitoare .

Prima oara am schimbat EGR-ul la sfatul unui service de renume din bucuresti,apoi am spart dfpul si l-am anulat din soft de la sfatul altui service ca sa constat dupa ca un furtun de pe langa galeria de admisie era imbacsit si dupa curatare eroarea a disparut:).

In total am pierdut 2100 de lei pentru o rezolvare de 200 de lei maxim.

Asta e problema cu serviceurile de la noi JAPCA.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am fost de 2 ori la ei, pt ca aveam compartimentul motor 'uns' tot-tot, si imi parea ca imi consuma ulei la greu. Nu am pierdut decat banii de o diagnoza si vreo 4 ore(destul, zic eu)

 

Prima oara, mi-au dat o lista de 5000ron+

A 2a oara, dupa ce le-am batut obrazul, au facut alta, la 2500ron.

 

Cert e, ca mie imi era spart intercoolerul fix pe jumatatea interioara, fix in fata lor. Si au ratat gaura de 2 ori.

 

M-au distrat cateva chestii la mecanic, cum ar fi deblocarea incalzitorului auxiliar cu cateva buseli; alta a fost cand ziceam eu cate una: Sa curga ulei de la asta?

Mecanicul: Da da..e posibil, sa schimbam!

 

Si uite asa a iesit si lista 1 si nr 2.

 

DAR recunosc, la bile albe, ca se poarta cu clientii peste medie. Asta pana cand nu se pierd cu firea, si se adreseaza de sus: "Sa lasam dom'le copilariile". HAHAHAHA. NOT FUNNY!

 

Merita sa imi fac cont pe FB, numai sa zic cam cum au rezolvat ei problema mea.

Link to comment
Share on other sites

Am fost in reprezentanta astazi, dupa ce au verificat pe partea de turbina, debitmetru...etc..asa cum am fost prost directionat de specialistii de la Bimmer, au pus testerul si au descoperit de unde e problema. Senzorul de temperatura care e pozitionat pe DPF e defect, indica -40 de grade. Avand acest senzor defect nu se putea face regenerarea in mers, iar motorul intra in limp mode, chiar daca DPF nu e colmatat si in limite normale chiar mi-au spus ca e ca la un DPF nou. Da l-am curatat de curand si probabil de asta doar ca ar fi trebuit sa schimb si senzorul si nu am stiut:D. Acum sa fim seriosi...cat de incompetent sa fii sa ai masina 1 saptamana si sa nu vezi ca ai un kkt de senzer de 350 de lei dus si sa ma pui sa schimb turbine, actuatoare etc aproape 1000 de euro. A ramas sa ma duc saptamana viitoare sa fie si montat, astazi ma programasem doar pentru o constatare. Asa ca reprezentanta tot reprezentanta chiar daca si acolo sunt oi negre, cel putin unii dintre ei au fost instruiti prin Germania si au habar cu ce se mananca mecanica la BMW. Edited by BAW
Link to comment
Share on other sites

Ai mai facut si alte diagnoze cu ISTA -D ?

 

 

Nu a fost nevoie, a facut cu testerul lor, mi-au spus ca toate sunt in parametri si ca problema este acel senzor care indica -40 de grade. Au spus ca e o problema des intalnita la ei si se mira cum cei de la Bimmer nu au fost in stare sa constate aceasta defectiunea:). Le-am dat review ul meritat:))))

Edited by BAW
Link to comment
Share on other sites

BAW, ma bucur ca ai rezolvat problema si pacat ca hienele de la Bimmer Service ti-au facut ce ti-au facut. Fa-le plangere la OPC si la BMW AG sau cine le-a dat lor licenta de service autorizat BMW. Sunt niste amatori care habar n-au ce fac si se dau experti in toate. Au pretentii de reprezentanta si servicii de japca de autovit. Mi-e sila de ei si mai ales de seful lor ROBERT! Pe la astia nu as mai trece nici platit, batut sau orice altceva. Decat sa merg la ei, mai bine ma duc la ruleta si pierd banii sau ii dau la cersetori. Sa va fie rusine Bimmer Service. V-as ruga sa va lasati de meseria de mecanici, o faceti de rusine. Voi nu sunteti mecanici, ci doar jepcari. Numele garajului vostru ar trebui sa fie S.C. Milogu Hot, GUNOI & Infect Service S.R.L.
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Senzorul respectiv pica la foarte multe bmw-uri cu DPF...eu il am defect de cand am luat masina si anume din ianuarie 2016!! Masina merge perfect, isi face regenerari, nu am probleme de genul cum ai avut tu..am zis ca o sa-l schimb si eu doar ca sa fie ok si ala. Unii mi-au spus ca asa da el presiunea ca nu are nimic daca nu am niciun simptom desi clar e stricat.

 

Se vede imediat pe ista D cand te duci pe DPF sa vezi toate datele in timp real! Nu prea cred eu sa fie problema ta de acolo cand eu nu am niciun simptom cu el stricat de un an, dar na...sper sa ma insel eu!

 

Spune-ne...ce ai facut? Cum merge masina?

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.