Jump to content

Pornire grea e46 - O-Ring surub blocare ax


Recommended Posts

Buna ziua,

 

Intrucat am o problema cu pornirea la rece, dimineata, sau dupa o pauza mai mare, la care se alatura ceva scurgeri de motorina, vin cu o intrebare:

Am verificat furtunele cu motorina, se pare ca nu au nici o scurgere.

 

Am tot citit pe forum ca este posibil ca pornirea grea dimineata implicit scurgerile de motorina sa se datoreze dezamorsarii pompei de injectie, de vina fiind o-ring-ului de la surubul de blocare al axului de pe pompa de injectie .

 

Am vazut pe realoem care este surubul respectiv, insa nu stiu unde este pozitionata pompa de injectie si daca trebuie data jos pentru a fi inlocuit o-ring-ul.

Mai concret, cum se poate ajunge la acel surub?

 

O-ring-ul este piesa cu numarul 3, de aici ->

http://www.static.estore-central.com/_diagrame/mtkynzlfca==.jpg

 

Va multumesc.

Edited by BMG e46 320d
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai citit pe Forum si nu stii exact, da admisia jos si verifica vizual scurgerile de la pompa .... posibil Tb sa schimbi setul de garnituri

 

Salut colegu. Multumesc de raspuns.

Din schema de pe realoem pare ca surubul de la blocarea axului este chiar in fata, acum nu stiu cat de usor sau greu va fi accesul la el.

 

Din raspunsul tau inteleg ca pompa este situata chiar sub galeria de admisie in dreptul jojei de ulei? Daca este asa, voi da jos galeria. Am gasit DIY pe forum legat de curatarea galeriei, deci cu siguranta ma pot inspira in ceea ce priveste demontarea de acolo.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna ziua.

Revin cu o intrebare, intrucat am descoperit care ar fi problema .

Am citit pe forum un post destul de vechi, autorul fiind "perpeleac" .

 

View Post perpeleac, on 18 March 2012 - 15:24, said:

pentru cei ce au problema aceasta cu pornirea,sa verifice surubul(care de fapt nu este un simplu surub,ci o supapade presiune) cu care vine prins furtunul de retur exact in pompa de injectie.Ma refer la piesa 16 http://www.realoem.c...648&hg=13&fg=15 .Acea supapa are o bila si un arc inauntru,iar daca aceasta nu mai etanseaza bine,se dezamorseaza pompa

 

Am incercat sa il contactez pe "perpeleac" dar se pare ca nu mai este activ pe forum de ceva timp.

 

Am descoperit ca si la mine este vorba despre acest surub, insa nu gasesc de unde sa il achizitionez. (este vorba de e46 320d 1998)

supapa retur e46, piesa 16.

 

post-78656-0-21480800-1477052741_thumb.jpg

 

Ma poate ajuta cineva ?

Multumesc.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

salut , cred ca am o problema asemanatoare cu a ta si caut si eu un raspuns. zi mi te rog la tine se vede pe cele doua conducte de la pompa ca lipseste motorina ? la mine nu si nici pe pompa nu vad umezeala ...

Salut.

Nu, nu se vad bule de aer sau ca lipseste motorina..sau poate nu vad eu. Iar pe pompa, din pacate vizibilitatea nu imi permite sa imi dau seama, insa mereu gasesc scurgeri sub masina care par a fi scurgeri de motorina. Am gasit primul injector putin umed, ulei sau motorina, cel de langa turbina, si am cumparat 3m furtun de injectoare panzat, 3.2mm interior diametru 7mm. O sa inlocuiesc tot la vacuum si la injectoare.

Edited by BMG e46 320d
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, pot sa va spun ca una din cauza poate fi oringul nr 3 de pe surubul nr 4 ... dupa multe verificari la masina unui prieten , am demontat tot pana la pompa , curatat cu spray de frana , pornit si iar verificat , umezea pe acolo, oringul era oval ,nu etansa.
Link to comment
Share on other sites

Salut, pot sa va spun ca una din cauza poate fi oringul nr 3 de pe surubul nr 4 ... dupa multe verificari la masina unui prieten , am demontat tot pana la pompa , curatat cu spray de frana , pornit si iar verificat , umezea pe acolo, oringul era oval ,nu etansa.

Salut. Ms de sfaturi.

Te referi la surubul ce blocheaza axul pompei? Daca da, spune-mi te rog: trebuia sa dau jos pompa pentru a ajunge la acel surub? Sau se poate desface fara sa demontez nimic? Galerie admisie, sau vreun alt alsamblu.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie demontata pompa , doar admisia sa ai acces la pompa ... e un torx de 45 sau 50 surubul

Am un surub care se invarte in gol, este penultimul de pe galeria de admisie dinspre filtrul de polen..acela nu imi permite sa dau galeria jos..si nici nu as vrea sa il tai, risc sa afectez si galeria. De asta te.am intrebat.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

astazi am dat galeria jos dinou , am verificat dinou conducetele ce duc pe pompa , am verificat valve aceea de la conducta de retur, am inlocuit-o cu alta oricum . pe pompa nu se vede pic de umezeala nici pe la surubul de blocaj , nici in alta parte , totusi maine voi comanda un oring la acel surub si il voi inlocui. daca nu va avea nici un effect voi demonta pompa. ciudat mi se pare faptul ca nu scoate fum cat timp dau la cheie si nici cand porneste nu scoate .
Link to comment
Share on other sites

astazi am dat galeria jos dinou , am verificat dinou conducetele ce duc pe pompa , am verificat valve aceea de la conducta de retur, am inlocuit-o cu alta oricum . pe pompa nu se vede pic de umezeala nici pe la surubul de blocaj , nici in alta parte , totusi maine voi comanda un oring la acel surub si il voi inlocui. daca nu va avea nici un effect voi demonta pompa. ciudat mi se pare faptul ca nu scoate fum cat timp dau la cheie si nici cand porneste nu scoate .

 

De unde ai luat valva aceea de la retur? Vreau sa o schimb si eu, preventiv.

Maine dupa ce vei schimba si oringul, te rog sa ma anunti daca s.a rezolvat problema.

Multumesc anticipat.

Edited by BMG e46 320d
Link to comment
Share on other sites

Salut..aceeasi problema o am si eu cu masina e46 136cp.am schimbat bujiile ,am verificat sig de 100 de amperi , releul cupleaza si tot dimineata pirneste la prima cheie insa ai impresia ca se rupe masina..sa fie valva de la retur de la pompa de care vb mai sus?

 

Salut.

Inca nu am gasit rezolvarea, timpul nu imi permite sa ma ocup de masina.

Poate altcineva care a avut problema asta ne poate lamuri, macar astfel putem sa mai eliminam din presupuneri.

Urmeaza sa merg zilele urmatoare cu ea la un tester, in curand va veni frigul si nu vreau sa am surpriza sa nu imi mai porneasc deloc.

 

Te anunt daca se schimb ceva.

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 10 months later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.