Jump to content

Masina mea, sa o pastrez sau nu?


Hightlink

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

De ce ai schimbat distributia?

 

Cand am schimbat garnitura la baia de ulei, am gasit bucati de la intinzator prin baia de ulei... asa ca am presupus ca e de la distributia actuala. Dupa ce am demomntat distributia de pe masina, am vazut ca fusese schimbata inainte si plasticul nu era crapat, dar cu treaba pe jumatate deja facuta, am mers pana la capat, asa m-am ales cu o distributie noua. Cred ca proprietarul precedent cand a schimbat distributia, nu s.a mai obosit sa scoate din baia de ulei bucatelele ramase de la distributia veche.

 

@Di Angelis, nu stiu daca voi mai investii in ea pe partea de "tuning", m-am cam plictisit de puterea motorului si as vrea ceva mai mare, insa momentan nu ma lasa inima sa renunt la compact, o voi mai tine o perioada, timp in care o voi intretine ca pan acum.

 

@calinus68 Am incercat in doua locuri diferite, nu au reusit... asta este.

 

Si cum nu putea sa treaca o luna fara sa imi faca probleme, revin cu o noua lista:

- Set rulment roata (spate dreapta)

- Protectie stropire disc frana (spate dreapta)

- Set accesorii saboti frana (spate dreapta)

- Biliete directie Lemforder

- Capete bara Lemforder

- Geometrie roti (bilietele si capetele erau ruginite si nu le putea desface ca sa imi imi regleze, asa ca am fost nevoit sa le schimb)

- Bucsa grup (a fost schimbata ceva mai devreme dar am uitat sa mentionez)

Edited by Hightlink
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Astazi am schimbat:

- Senzor ax cu came evacuare

- Sonda lambda 1 Bosch

 

Urmeaza Sonda lambda 2 tot Bosch, am comandat piesa dar nu a ajuns la timp ca sa o montez astazi.

 

Sa vedem cum consuma de acum, o luase razna de cand a dat frigul.

Motorul suna mai ok si trage mai bine in ture joase de cand am schimbat aceste doua piese. Recomand pentru cine stie ca le are defecte.

Edited by Hightlink
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Astazi am schimbat sonda lambda 2

A primit incaltari noi de vara Firestone, categoria de aderenta A (am vrut Michelin/Pirelli insa nu avea pe stoc decat cate doua bucati din fiecare... :cry: )

Am montat si pe spate discuri si placute Brembo deoarece sunt foarte multumit de cele de pe fata.

Cu ocazia asta am schimbat si lichidul de frana.

+ curea de accesorii.

 

Cu cele doua sonde noi + senzorul de la axul cu came pe evacuare, am un consum mixt de 7% pe computerul de bord, condus in mare parte normal dar si agresiv uneori, ma mai enervez prin trafic. :aww:

 

PS: Iarna asta am aflat ca am oglizni incalzite, insa functioneaza doar pe stanga.

post-77375-0-24081600-1520715385_thumb.jpeg

post-77375-0-96569100-1520715391_thumb.jpeg

post-77375-0-41977600-1520715397_thumb.jpeg

post-77375-0-30183500-1520715401_thumb.jpeg

Edited by Hightlink
Link to comment
Share on other sites

Astazi am schimbat sonda lambda 2

A primit incaltari noi de vara Firestone, categoria de aderenta A (am vrut Michelin/Pirelli insa nu avea pe stoc decat cate doua bucati din fiecare... :cry: )

Am montat si pe spate discuri si placute Brembo deoarece sunt foarte multumit de cele de pe fata.

Cu ocazia asta am schimbat si lichidul de frana.

+ curea de accesorii.

 

Cu cele doua sonde noi + senzorul de la axul cu came pe evacuare, am un consum mixt de 7% pe computerul de bord, condus in mare parte normal dar si agresiv uneori, ma mai enervez prin trafic. :aww:

 

PS: Iarna asta am aflat ca am oglizni incalzite, insa functioneaza doar pe stanga.

 

din poza se vede ca placuta nu ar lucra pe toata suprafata discului de frana , sunt foarte ok anvelopele !

Link to comment
Share on other sites

din poza se vede ca placuta nu ar lucra pe toata suprafata discului de frana , sunt foarte ok anvelopele !

Am inteles ca au nevoie de o perioada in care sa se uzeze putin ca sa prinda pe toata suprafata, nu am decat vreo 150 km facuti cu ele pe masina. Curios este ca si pe discurile vechi, dupa uzura, parea sa am aceiasi problema, voi ce parere aveti? Mentionez ca e la fel pe ambele parti.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca au nevoie de o perioada in care sa se uzeze putin ca sa prinda pe toata suprafata, nu am decat vreo 150 km facuti cu ele pe masina. Curios este ca si pe discurile vechi, dupa uzura, parea sa am aceiasi problema, voi ce parere aveti? Mentionez ca e la fel pe ambele parti.

posibil ai garniturile de la culise uzate , vezi foto , mai greu sa fie suportul etrierului stramb sau etrierul deformat ca alta explicatie nu ar fi

post-63180-0-88355900-1520791921_thumb.jpeg

Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

daca era masina mea ii luam etrieri noi pentru ca are o varsta , eu personal cand vine vorba de frane sunt ceva mai strict ... dar fiecare face cum doreste pana la urma

 

Am considerat ca etrierii sunt ok, masina franeaza bine, mai ales acum cu discuri si placute brembo pe toate cele 4 roti, insa voi verifica saptamana viitoare sa vedem daca am o problema si o voi remedia.

Multumesc pentru raspunsuri.

 

@calinus68 pe fata nu am aceasta problema si nici la alte masini pe care le-am detinut inaitne, sper totusi ca se vor aseza in cateva sute de km.

Link to comment
Share on other sites

Ah...de cate ori nu m-am intrebat acelasi lucru cu vechiul E39. Am bagat foarte multi bani in masina respectiva. In mintea mea eram inhamat la un proces misterios de restaurare a masinii. Pot sa zic ca masina era tipla estetic si mecanic, nu doar dupa parerea mea. Nu prea ma puteam opri din bagat bani, tot felul de detalii nu-mi dadeau pace, ĂŽncepusem sa bag bani in ornamente noi ca sa le ĂŽnlocuiesc pe cele care pareau afectate de cei 15 ani de existenta. SimĂâşeam in sinea mea ca nu e ok sa bag atatea bani intr-o masina de 15 ani Euro 3, si eram foarte chinuit de dilema in care te afli si tu. Eu am avut "noroc". Intr-o seara, parcata fiindca, a fost distrusĂŁ de un betiv. A ales el pentru mine ;))

 

3 saptamani mai tarziu deja cumparasem un F10 si sincer iti zic ca a evoluat tehnologia. Ma ĂŽntrebam de ce nu am facut mai devreme pasul asta. Din moment ce nu ai vreo racheta de masina, vreun exemplar gen M3, care sa se aprecieze pe masura ce trece timpul, ce faci tu se numeste: bani aruncati in groapa. Si eu aveam un 520d, nu vreun M5, in afara ce valoarea sentimentala, masina nu-si justifica ĂŽntreĂâşinerea.

 

Ca sa concluzionez: fa pasul catre ceva mai nou, in stare tehnica buna, si ai sa vezi ca nu e mai greu de intretinut fata de masina mai veche care cere bani constant. Dupa ce conduci o masina mai moderna ai sa vezi ca uiĂâşi rapid de actuala.

 

Eu personal ma mai gandesc la vechiul E39, dar nu se poate compara cu cea noua. Daca era vreun M5 sau macar vreun 540i, probabil ca batea masina moderna prin placerea pura a sofatului si raw power, asa cu ce e mai bun un 520d din 2003 fata de un 520d din 2013? Nu cu multe. La fel si cazul tau: cu ce e mai bun un 316 din 2000 fata de unul din 2009? Nu cu multe. Bagi bani aiurea intr-o masina banala in esenta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ah...de cate ori nu m-am intrebat acelasi lucru cu vechiul E39. Am bagat foarte multi bani in masina respectiva. In mintea mea eram inhamat la un proces misterios de restaurare a masinii. Pot sa zic ca masina era tipla estetic si mecanic, nu doar dupa parerea mea. Nu prea ma puteam opri din bagat bani, tot felul de detalii nu-mi dadeau pace, începusem sa bag bani in ornamente noi ca sa le înlocuiesc pe cele care pareau afectate de cei 15 ani de existenta. SimČeam in sinea mea ca nu e ok sa bag atatea bani intr-o masina de 15 ani Euro 3, si eram foarte chinuit de dilema in care te afli si tu. Eu am avut "noroc". Intr-o seara, parcata fiindca, a fost distrusă de un betiv. A ales el pentru mine ;))

 

3 saptamani mai tarziu deja cumparasem un F10 si sincer iti zic ca a evoluat tehnologia. Ma întrebam de ce nu am facut mai devreme pasul asta. Din moment ce nu ai vreo racheta de masina, vreun exemplar gen M3, care sa se aprecieze pe masura ce trece timpul, ce faci tu se numeste: bani aruncati in groapa. Si eu aveam un 520d, nu vreun M5, in afara ce valoarea sentimentala, masina nu-si justifica întreČinerea.

 

Ca sa concluzionez: fa pasul catre ceva mai nou, in stare tehnica buna, si ai sa vezi ca nu e mai greu de intretinut fata de masina mai veche care cere bani constant. Dupa ce conduci o masina mai moderna ai sa vezi ca uiČi rapid de actuala.

 

Eu personal ma mai gandesc la vechiul E39, dar nu se poate compara cu cea noua. Daca era vreun M5 sau macar vreun 540i, probabil ca batea masina moderna prin placerea pura a sofatului si raw power, asa cu ce e mai bun un 520d din 2003 fata de un 520d din 2013? Nu cu multe. La fel si cazul tau: cu ce e mai bun un 316 din 2000 fata de unul din 2009? Nu cu multe. Bagi bani aiurea intr-o masina banala in esenta.

 

Inteleg perfect ce zici, topicul acesta are un an jumate cred si nu mai pot modifica titlul, intre timp am renuntat la modificarile ce tin de partea estetica si incerc doar sa o tin in stare de functionare cat mai buna. Avand in vedere ca am investit destul de mult in ea, am decis sa o mai tin o perioada. Fiind o masina relativ ieftina, nu ma doare inima daca o zgarii sau inevitabil mai dau in vreo groapa.

Pe viitor cand ma voi decide sa fac un upgrade, poate ca acest mic istoric care il am pe acest topic ma va ajuta sa obtin un pret cat mai corect pe masina, stiu ca voi pierde multi bani, insa... sper macar sa nu o dau pe o nimica toata cum gasesti pe OLX modele similare la preturi mici insa vai de steaua lor.

Edited by Hightlink
Link to comment
Share on other sites

Banii nu ii mai recuperezi, si nici unul dintre noi, sunt o gramada de colegi cu masini tipla, care nu isi iau banii pe ele, piata dicteaza pretul, tot felul de cazane aduse pregatite de vanzare care prostesc cumparatorul. Daca ceri cat crezi tu ca valoreaza iti sar 100 in cap, incearca si pune anunt pe forum sa vezi reactie.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.