Jump to content

BMW E60 M Pack 525D


FPK

Recommended Posts

Am si eu de aproape 4 ani eibach prokit

... fata se lasa 3 cm, spatele cam 1.5 cm. Ideea este ca pe spate se lasa mai putin prin prisma bagajelor ... cand plec in vacanta, se lasa asa cum trebuie. Altfel ar sta lesinata de spate cu bagaje. De atins am mai atins si eu, acum urmeaza sa schimb amortizoarele, flanse ... acum pe masina sunt cele din 2009 de cand e fabricata masina, 257.000 km. Sper sa se mai ridice ... luna viitoare cand o sa le montez o sa masor after/before

Edited by lucianWRC
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deci, astazi am avut o intamplare destul de ciudata si sper careva sa ma lumineze si pe mine..

Cand am ajuns acasa la ora 17, am spus ca pornesc masina si o las jumatate de ora pornita. Am pornit masina, si imi apare in bord ,, charging fault ", astept 5 minute timp in care curatam zapada de pe ea si se opreste motorul. In mintea mea, clar alternatorul nu mai incarca si o sa trebuiasca schimbat.

 

La ora 20:30, am spus ca incerc din nou sa pornesc masina. Minune, aparea ca bateria e slaba dar alternatorul incarca deoarece am lasat masina o ora sa mearga incontinuu. Nu s-a oprit motorul, nu a mai aparut in bord ,,charging fault". Din ce cauza alternatorul o data incarca, o data nu?

Edited by Di Angelis
Link to comment
Share on other sites

Mi-a aparut martor rosu cu bateria.. dupa care navigatia palpaia, luminitele erau o data tari o data slabe, aparea ABS in bord.. si s-a oprit motoru. Acum cand las masina jumatate de ora si o opresc, apare doar cu galben bateria(banuiesc ca e slabita)
Link to comment
Share on other sites

Da, iti apare bateria cu galben din cauza ca a secat inainte de a fost pe rosu, in principiu este incarcarea bateriei, adica cel mai posibil alternatorul, lasa bateria pe un redresor fara borne puse pe ea undeva la 8 ore (un redresor bun) si dupa ce o incarci pune testerul de baterie sa vezi ce iti da, dupa verfici si incarcarea la alternator, s-ar putea sa fie nevoie sa reconditionezi alternatorul (undeva la 300 lei-400 lei).
Link to comment
Share on other sites

Am bateria de aproximativ 1 an.... am pornit masina in garaj acum, a mers 30 minute foarte ok și dupa ce am oprit masina nu a mai aparut martorul cu bateria

Eu nu inteleg de ce lasi masina pornita o ora la ralanti? Nu e recomandat asa ceva, mai bine faci o tura cu ea si o incalzesti imediat.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg de ce lasi masina pornita o ora la ralanti? Nu e recomandat asa ceva, mai bine faci o tura cu ea si o incalzesti imediat.

Exact! Pe frigul asta uzura e maxima la motor...mai ales la relanti. Motorul ala probabil abea a ajuns la 90C la relanti in 30 de min. Pentru cei care mai au si DPF...o rupi in fericire.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Aveti dreptate, dar nu aveam de unde sa stiu daca o sa ma lase bateria sau nu.. cea mai buna alegere e sa las motorul pornit sa vad daca incarca alternatorul, daca riscam sa “dau o tura”, cel mai probabil mĂŁ lasa in drum si la -15 grade nu e asa placut :)))
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

El s-a referit ca nu e bine sa lasi motorul pornit la relanti atata timp, nu are treaba ca din cauza ca l-ai lasat pornit s-a dus bateria si il sustin la treaba asta, un 10-15-20 minute maxim in cazuri mai rare, dar nu sa lasi masina 30-60 minute la relanti cum mai aud la altii. Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Subscriu la ce zice Mihai - mai ales pentru masinile cu start-stop si efficient dynamics, bateria trebuie sa tina minim 7-8 ani.

 

De obicei problemele sunt generate de alte chestii care nu functioneaza corect - nu incarca alternatorul, consumatori ascunsi, diversi senzori, etc.

Pentru orice disfunctionalitate electrica, primul pas este diagnoza; se repara erorilor una cate una, si ca prin minune isi va reveni si bateria (eventual pusa pe redresor cateva ore).

 

Foarte important - la schimbarea bateriei, aceasta trebuie codata pe masina - in asa fel incat sa fie configurati parametrii de incarcare, sarcina, etc.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum naiba aveti voi probleme la baterie, am vazut o groaza de posturi cu baterii cumparate de nici 1-2 ani si dau rateuri.

 

A mea e cea originala pe masina din 2006 si nu am avut niciodata probleme :thumbsup:

 

 

Pentru ca este cea originala, problemele apar la noile bateriile cumparate.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

O baterie originala e peste 900 ron. un AGM peste 1500ron, credeti ca pretul asta e degeaba, astea comerciale de 4-600 ron. daca tin 4 ani sa fim bucurosi, am Moll pe VW de 3 ani si deja da semne de slabiciune pe vremea asta.La BMW de 2 ani de cand il am, nu stiu istoricul ei dar inca face treaba.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat bateria de 2 luni....a costat 400 lei Varta Silver...sincer, daca ma tine doi ani ma doare la basca.

Bateria data jos era cea originala, 2009....deci a dus 7-8 ani, dar nu am aceasi pretentie de la asta de 400 lei.

 

Corect spus si eu am tot baterie originala ...2010 fabricatie si 90 Ah cu 900A .Inca a pornit la -12grade dar una noua la bav este 1800 ron .Pai daca una de 400 ron tine 3,4 ani este perfect.Sigur au alte standarde de calitate astea originale(la mine este Exide).

Edited by dorubimotoru
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa comand tipsuri PILOT 2x76mm. Am renuntat la 90mm deoarece am vazut pe un E60 recent si parea prea prea... exagerat?!

Dreapta

12fx4BK.png

Stanga

BtbdiOr.png

 

Plus am zis ca o sa bag tipsurile mai inauntru, am acceptat sfatul unor membri de pe BMWClub sa bag tipsurile 1cm - 1.5 cm in interior

Edited by Di Angelis
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.