Jump to content

Noul BMW Seria 5 (G30)


Geme

Recommended Posts

F10 sta foarte prost la capitolul spatiu interior. Eu am 1.93 si prietena mea (1.75) nu poate sta comfortabil pe bancheta in spatele meu. De locul din dreapta nici nu mai zic, singura solutie pentru a nu lovi cu piciorul stang in bord este sa dau scaunul aproape la maxim in spate. Nu degeaba taxi-ul preferat prin afara e E-class, e mult mai spatioasa masina.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Si la c klass w204 era spatiul interior incomparabil mai mare decat la e90, la fel si w205. Oricum senzatia de claustrofobie e data si de forma bordului si a tunelului median. La o masina de 5 metri lungime e inadimisibil sa ai asa spatiu mic. In fine, noul 5 e foarte frumos, insa parca mai misto e E-ul. Inspira mai mult premium.
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Si la c klass w204 era spatiul interior incomparabil mai mare decat la e90, la fel si w205. Oricum senzatia de claustrofobie e data si de forma bordului si a tunelului median. La o masina de 5 metri lungime e inadimisibil sa ai asa spatiu mic. In fine, noul 5 e foarte frumos, insa parca mai misto e E-ul. Inspira mai mult premium.

Chiar comparam ca dimensiuni habitaclul Bmw seriile 3-4 cu al altor berline FWD. Dimensiuni asemanatoare, totusi berlinele FWD erau mai spatioase. Cum spune colegu tunelul median mananca spatiu si impinge consola centrala in habitaclu. Plus linia geamurilor mai ridicata, parbrizul mai aproape de sofer sporesc senzatia de spatiu "inchis". In timp am trecut peste asta, privesc spre partile pozitive.

Da pb gasesti mai multa eleganta, spatiu, comfort la E class. Dar Bmw ar tb sa fie mai sport oriented. E greu sa le impaci pe toate. Iesi cu ceva mediocru sau f bun dar prohibitiv de scump.

 

Arata bine G30, ma batea un gand, dar sa dau cat pe un apartament in Bucuresti e cam mult. Plus ca in prezent(parerea mea) Bmw nu se mai distinge asa clar fata de restul plutonului prin ce l-a consacrat: performanta, dinamica de exceptie si stil. Ok poate ceva stil inca are, subiectiv. Raman la seria 4 actual, incap bine la cei 1.87.

Edited by mike2005
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

inca o chestier care nu este la locul ei: daca iti reglezi volanul intr-o pozitie normala, iti acopera 10-15% din display si ai doua posibilitati: fie il lasi jos de tot si atunci stai cu volanul pe genunchi, fie il pui intr-o pozitie normala si daca vrei sa vezi si informatiile din partea inferioara a displayului din dosul volanului, iti ridici spatele de pe spatar si iti intinzi gatul ca o gainia care vrea sa se uite peste gard.
Link to comment
Share on other sites

Pe bune, au problema asta si la g30? Nu ma asteptam, pacat :( Am simtit-o si eu la F30 LCI si chiar ma gandeam ca e mega enervant cu volanul setat corespunzator pentru mine sa nu vad afisajul bordului in partea de jos.

 

Legat de spatiul in spate toate review-urile spun ca e mai mult loc decat in F10, in special cu scaunele comfort care ocupau multicel.

 

Anyway, pentru mine asta e cea mai mica problema, nu voi sta ever pe acea bancheta :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Saptamana viitoare, cel mai devreme miercuri, imi vine masina. Mi-am pierdut rabdarea de f mult timp.

Ce ma incanta este ca nu am vazut inca niciuna circuland pe strada, fie si apartinand unui dealer. Imi place mult ideea de a fi printre primii care are harbul asta.

Mi-am mai comandat un A4 b8 in decembrie 2007 cu o luna inainte sa apara in showroom in romania insa imi aduc aminte ca livrarea a fost pe 21 martie si pana in acel moment numarasem 6 bucati pe strada(2 apartinand unui dealer)

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Saptamana viitoare, cel mai devreme miercuri, imi vine masina. Mi-am pierdut rabdarea de f mult timp.

Ce ma incanta este ca nu am vazut inca niciuna circuland pe strada, fie si apartinand unui dealer. Imi place mult ideea de a fi printre primii care are harbul asta.

Mi-am mai comandat un A4 b8 in decembrie 2007 cu o luna inainte sa apara in showroom in romania insa imi aduc aminte ca livrarea a fost pe 21 martie si pana in acel moment numarasem 6 bucati pe strada(2 apartinand unui dealer)

 

Deci...a venit? :)

 

A mea se livreaza abia miercurea viitoare (tot miercuri :p). Intre timp am reusit sa ajung la un dealer sa o vad live...imi place, desi e drept, cele expuse erau dotate mult mai bine decat a mea.

 

La prima impresie nu m-a deranjat vizibilitatea ceasurilor, am reusit sa-mi reglez volanul ok, astfel incat sa le vad integral. Deasemenea spatiul la genunchi in spate e ok zic eu, cu scaunele sport setate pentru mine (1.86). Nu-mi place cum e decupat portbagaj-ul, spatiul interior nu e foarte bine gandit...dar probabil va fi suficient in cazul meu.

 

Ce nu mi-a placut...usile par usoare si firave asa la inchidere, pozitia la volan cu scaunul setat la maxim in jos e parca o idee mai ridicata decat la F10 (pentru mine un minus), daca tii mana dreapta pe volan si cotul sprijinit, ajungi usor la marginea cotierei...ceea ce la F10 nu se intampla deoarece avea prelungirea aia misto in partea dinspre sofer, tumburusii aia de la inchidere usi, precum si gurile de ventilatie par sa fie dintr-un plastic destul de ordinar, nu ma impac deloc vizual cu navigatia aia gen tableta atasata...imi placea mai mult la F10 :(

 

Cel mai probabil voi trece peste toate nimicurile astea cand o voi conduce, deci ma consolez cu ideea asta :p

Link to comment
Share on other sites

nu inteleg care-i faza cu tamburasii aceia si de ce nu se renunta la ei? la ceilalti producatori premium de masini nu mai vezi asa ceva de ani buni, par atat de din alt secol pe o masina din clasa si anul asta...faza cu usile in schimb e prezenta la toti, nici mie nu imi place chestia asta, de la F10 toate par foarte firave si se inchid prea usor, cat de fain era feeling-ul la E39 :) Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

@mikken

 

din pacate abia astazi ajunge la dealer. am cumparat-o de la un dealer din provincie de la 200km distanta de buc.

spunea tipa ca masina vine doar ansalblata, fara niciun soft scris pe ea si ca dureaza un pic pana o pregatesc de livrare.

daca azi ajunge la dealer in timp util si reusesc sa o faca, ma duc maine dupa ea sa o iau, daca nu, astept sa mi-o livreze ei luni. in cateva ore voi sti ce si cum.

 

de curiozitate, a ta cand a fost comandata? mai tii minte ziua?

 

chestia aia cu betisoarele alea care se ridica si coboara la inchiderea usilor mi se pare si mie primitiva rau de tot. stiu ca de ani buni ma miram ca bmw nu umbla la partea asta estetica.

nu stiu cum ai reusit tu sa reglezi scaunul si volanul astfel incat sa vezi tot displayul din spatele volanului. si eu am 1.85, dau scaunul la maxim in jos si singura posibilitate sa vad tot displayul a fost sa cobor volanul pe genunchi. posibil ca tu sa stai cu scaunul tras mai mult in fata si astfel probabil se rezolva problema asta cat si cea a spatiului pt pasagerul din spatele tau

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Pe 14 ianuarie a fost comandata...nu mai am rabdare :)

 

Sincer sa spun, eram un pic euforic atunci cand m-am urcat in ea, deci e posibil sa nu fi fost chiar pozitia mea optima de condus sau sa ma fi inselat cu privire la vizibilitatea ceasurilor. Vom vedea cand ajung...oricum probabil fiecare isi regleaza scaunul si volanul in mod diferit. Eu de obicei tin scaunul jos la maxim, volanul la maxim in fata, spatarul scaunului astfel incat sa am coatele usor flexate cand tin mainile pe volan, dar la reglajul pe inaltime al volanului nu-mi dau seama acum.

 

Oricum pe mine nu ma intereseaza spatiul in spate, probabil va sta cineva acolo maxim 1% din timp :p

Link to comment
Share on other sites

a ajuns, in sfarsit. masina este frumoasa, impozanta, filtreaza orice denivelare, silentioasa...conform asteptarilor.

conform asteptarilor este si faptul ca este submotorizata. apesi acceleratia si nu se intampla aproape nimic.

 

 

nu pricep de ce imi intoarce imaginea cu susul in jos cand o atasez.

post-7741-0-73441500-1489584282_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

a ajuns, in sfarsit. masina este frumoasa, impozanta, filtreaza orice denivelare, silentioasa...conform asteptarilor.

conform asteptarilor este si faptul ca este submotorizata. apesi acceleratia si nu se intampla aproape nimic.

 

Stai ca apar alții și o sa spunĂŁ ca e racheta motorizarea asta:)))..Oricum frumoasa masina:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.