Jump to content

Noul BMW Seria 5 (G30)


Geme

Recommended Posts

Asa e, sunt demult apuse vremurile cand circulai constant prin Germania cu vitezele astea. Acum sunt foarte multe portiuni in lucru, limitate, iar cand nu e limitare, e foarte aglomerat si iti sar in fata pe banda 2 in ultimul moment de nici nu te astepti...trebuie atentie mare. Nu mai spun ca n-ai voie nici macar sa-i dai un flash sau claxon...sa nu-l sperii sau sa-l "stresezi".

 

Pana una alta @edit, baga-i si tu un topic de prezentare, ca ma simt singur acolo :p

Link to comment
Share on other sites

  On 4/6/2017 at 9:56 AM, mikken said:

Asa e, sunt demult apuse vremurile cand circulai constant prin Germania cu vitezele astea. Acum sunt foarte multe portiuni in lucru, limitate, iar cand nu e limitare, e foarte aglomerat si iti sar in fata pe banda 2 in ultimul moment de nici nu te astepti...trebuie atentie mare. Nu mai spun ca n-ai voie nici macar sa-i dai un flash sau claxon...sa nu-l sperii sau sa-l "stresezi".

 

Pana una alta @edit, baga-i si tu un topic de prezentare, ca ma simt singur acolo :p

Merg frecvent prin Germania stand prin apropiere. Aceleasi lucruri le-am observat si eu. Plus ca dupa mine:

- mersul la mai mult de 160 km/h e f obositor, te consuma psihic stand cu ochii ca pe butelie la ce se intampla. Unii abia intra pe bretea, altii merg mai lent, diferentele de viteza sunt prea mari sa-ti permiti sa admiri peisajul. Ma intorceam intr-un an din tara si am prins autostrada A6/A61/A8 aproape goale. Mers aproape constant cu 160 km/h pe cateva sute de km. Rezultatul: am castigat maruntis raportat la cele 10+ ore parcurse in ziua respectiva. Plus oboseala de rigoare. Inteleg sa intarzii la o intalnire ceva si-i dai tare in rest obositor/riscant. Nu castigi mare lucru mai ales in traficul cotidian.

- referitor la motorizare 2.0d 193cp 400nm sunt ok nu ma fac de ras fata de masinile obisnuite pe Autobahn. Chiar si fara modul Sport pot schimba banda destul de lejer. Nu va inchipuiti ca ploua cu 3.0 6l pe acolo. Ciudat poate dar majoritatea masinilor pe care le vad la ei nu sunt chiar bestii ultimul racnet.

- sunt de acord ca la noi pe drumurile nationale ai nevoie de un motor mai puternic pt depasiri. E ok si cel pe care il am dar pt cei mai nerabdatori poate e nevoie de mai mult. Reversul e ca dupa s-ar putea sa stai de vorba/sa ingrasi toti "inteligentii" care stau la panda. Prefer sa stau in banca mea (nu numai in tara). Ii evit la fel ca pe gramezile de ..... de pe strada.

- iar spre 200 km/h daca apare ceva neprevazut e aproape garantat game over. Si cand am austostrada libera nu trec de 160. De obicei merg cu 130.

Edited by mike2005
  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

le-am scris celor de la bmw pe site-ul oficial despre M powerkit pt motorul B47 si mi-au raspuns cerandu-mi WIN-ul.

ori ca asta e procedura de a cere WIN-ul masinii chiar daca nu este disponibil un upgrade pt motorul asta ci doar pt cele mari ori chiar este posibil ceva.

 

astept sa vad ce or sa imi spuna dupa ce le-am dat informatia necesara.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  On 5/11/2017 at 6:27 PM, edit said:

https://www.motor1.c...e-update-2017/?

 

520i cu 184cp

525d cu 231cp si 500Nm

540d cu 320cp

 

Din vara

 

Era de asteptat sa ridice stacheta si la 525d de la 218CP/450Nm la 231CP/500Nm. Ma intreb, cum reusesc sa tot extraga putere din aceeasi cilindree la fiecare noua generatie. Evident ca fiabilitatea in timp este redusa tot mai mult, doar ca asta nu mai conteaza in prezent. Sa tina atata timp cat masina este in perioada de garantie, dupa care D-zeu cu mila.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am fost wk asta la ziua portilor deschise la BMW Bavaria Group pe DN1. O saracie de showroom, nu aveau nici macar un M pe stock sau prezentat, ceea ce gasesti la orice showroom oriunde in lumea asta. Personalul care CICA lucreaza pe vanzari si iau comisioane de 5% la fiecare vanzare, nu avea nimeni chef de munca.... M-am suit intr-un G30 care din exterior parea ft frumos si atractiv. In interior niste plastice ieftine rau de tot, bordul ala la atingere era la fel de respingator ca o femeie oribil de grasa. Asa o senzatie de ieftin grava rau de tot. Si la F30-ul meu plasticele nu sunt cine stie ce, dar F10 comparat cu G30 este mult peste la finisaje. Mi se pare o rusine ce face BMW cu masinile actuale. Inteleg ca se baga multi bani in tehnologii de ultima ora, dar totusi, finisajele ar trebui sa primeasca mai multa atentie. Pur si simplu cand m-am dat jos din G30 si m-am suit in F30 meu,m-am simtit ft bine, nicidecum nu am avut impresia de downgrade sau de inferioritate. Nu spuna asta pentru ca e masina mea, dar sincer si un E90 mi se mai pare mai calitativ. Plasticele clapetelor de la scaune de o calitate indoielnica......ma dusesem super entuziasmat cu gandul ca G30 bate tot la clasa ei, dar clasa E e mult peste la interior. Cu regret spun asta pentru ca nu o sa conduc Mercedes niciodata de buna voie si nesilit de nimeni. Acum inteleg si de ce BMW (reprezentanta) nu vinde masini noi. Cand nici un vanzator din cei 7 prezenti nu te intreaba ce te-ar interesa, ce vrei, ce cauti, un test drive eventual? Nu or sa vanda mai nimic.....Ft dezamagit de G30 si de Bavaria AG de pe DN1. Pe la milogii aia nu mai trec niciodata. La TM la BANAT CAR stau aia calare pe tine sa-ti dea oferte, deal-uri, test drive, xdrive, bare pt acoperis, orice kkt bonus numai s-o cumperi. Acum poate ca nu ma ajuta fata si par vreun cersetor cand intru in reprezentanta, dar totusi, la capitolul vanzari i-as putea invata cate ceva :D
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am fost si eu sambata la portile deschise. Intr-adevar, oamenii aia parca nu vor sa vanda. Am intrebat un baiat de acolo daca putem face un drivetest si zice "pai vorbiti cu colega de acolo". Mergem la colega, aia ne trimite la alt baiat. Mergem la ala, ne zice ca trebuie programare pt drivetest ca nu se poate atunci. Zic dom;le daca tot am venit pana aici as prefera acum pt ca in timpul saptamanii nu pot ajunge. II pare rau etc.

Urcam la etaj, un x1 expus. Ma urc in el, ma uit consternat la ce plastice are ( pai la e90 e lux nene, materiale excelente, chiar si la x1 e84 care era considerat cu materiale slabe, pai si asta pare peste), maneta de la schimbator care zici ca e de Aro, scaunele parca mai mici decat la x1 vechi, in spate bancheta cocotata. Cotiera neculisanta si cocotata fix ca in camionete.

 

Absolut nimeni acolo, mergem langa, unde era o angajata de la Mini singura si izolata plictisita de moarte. Am reusit sa facem un drivetest cu countryman, probabil pt ca nu voia nimeni la Mini. Tin sa spun ca la calitate interior si materiale, Mini e peste Bmw, mie asa mi-a parut, parca finisaje mai premium, butoane mai misto. Evident ca am configurat un Mini si se facuse 48 mii. Dar si in banii aia, maneta de viteze ca un joystick de Nintendo 64, cotiera care nu culiseaza, ci doar se rabateaza, pozitie la volan de zici ca esti in dubita, motor 2.0 turbo benzina absolut letargic, iar cutia aia noua Aisin cu 8 trepte e lesinata rau de tot fata de zf-ul in 8.

Ca sa nu mai zic ca oamenii nu au la test decat versiunile slabe de 150 de cai. Practic daca vrei sa cumperi altceva, mergi cu ala de 150 de cai si doar iti imaginezi cum ar merge o varianta mai puternica.

Oricum ar fi, g30 este o masina frumoasa, iar probabil la interior prima impresie nu o fi buna, poate daca o configurezi cu ceva trimuri da senzatia mai de calitate, sincer sa fiu nu m-am uitat atent.

Insa noul e klass e avion inauntru, am si mers si mi se pare stelar la ora actuala in clasa medie. La fel cum s-ul e tatic la clasa mare.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Din pacate G30-ul nu are absolut nicio treaba cu E klasse-ul de la Mercedes. Mercedes este pe val ceva de nedescris. Interiorul noului E este ceva cu adevarat spectaculos, chiar simti ca ai cumparat o masina premium, cand ma uit la BMW ma bufneste rasul cand cer atatia bani pe niste Opel-uri mai rasarite... Edited by AlexChris
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic.

Pe mine g30 ma incanta la interior mai mult decat la exterior. Probabil si pielea aia bej pe care am ales-o ii da un aer mai luxos.

Insa, in trecut, nici eu nu eram incantat de interioarele bmw dpdv design.

Daca este sa virbim de calitate fabricatiei, Calitatea plasticului probabil nu e buna. Mie in zona usii dreapta mi se aud niste greieri la cele mai mici denivelari si asa si in bord. Plasticul din bord pocneste cand plec de pe loc si masina a stat in soare.

Am mai fost surprins cand am luat o groapa cel mult medie si bordul a scos asa un sunet de ieftin, de parca statea sa se desprinda.

Eu am mai criticat G30-ul la mine pe topic, insa au fost colegi care mi-au reprosat asta.

In esenta eu sunt f multumit de masina, mi-am dorit ceva similar mereu, mai ales ca acum un an nici nu ma gandeam ca ar fi posibil sa o am

Edited by edit
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Astazi am fost in reprezentanta BMW si am vazut un G30 in showroom conectat la un aparat de incarcare a bateriei. Am remarcat la masinile din showroom ca o cutiuta lipita cu o ventuza pe parbriz in coltul din stanga fata, sus. Stiti ce este si la ce foloseste acel dispozitiv?
Link to comment
Share on other sites

Stai linistit ca G30 cu optionale (ma refer la scaune confort si alte minunatii) are la interior materiale de calitate.Mercedesul ala la care te referi era sigur unul foarte dotat.Ia vezi unul cu ceasuri analogice si piele ecologica si mai vorbim.
Link to comment
Share on other sites

Am un cunoscut, si-a luat E220d.

El ii spune masina chinezeasca.

Masina a fost una de stoc, pe la 75.000 invlusiv tva pret de lista. si este burdusita cu de toate, in special de sisteme pt siguranta.

Din ce spunea el, masina este plina de lufturi atat la interior cat si la exterior.

Daca este sa echipezi bine un E, si mie mi se pare ca arata mai bine la exterior cat si la interior iar materialele par mai de calitate.

Insa, esenta este ca calitatea fabticatiei a scazut la toti.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Salutari

 

Sunt si eu un proaspat posesor de G30, 520d xdrive, si nou membru al clubului, dupa ani buni petrecuti in lumea VAG :)

 

Masina e echiparea luxury, are pachetele Business Package, Innovation package, Connected Drive impreuna cu remote services(internet+hotspot wi fi, apps, control prin telefon, concierge services, etc), afisaj HUD, bordul(cockpitul) full digital, faruri adaptive, navigation professional, trapa, lane assist + blind spot, etc.

 

Ca pareri dupa ~2000 km: masina este extrem de confortabila la drumuri lungi. Scaunele de pe echiparea luxury sunt de vis, in sensul ca dupa 15 ore de mers in continuu nu am avut probleme cu spatele (in general am probleme mari cu el dupa cateva ore).

 

Antifonarea este foarte buna, in Germania cand mai ajungeam pe la ~200km/h ma puteam intelege normal cu persoana din dreapta.

 

Finisajul materialelor este excelent. Am facut test in germania cu un E klasse amg de ~600 de cai, echipat de top, si in afara de motorul ala superb si de spatiu putin mai mare la picioare in spate, nu avea materiale mai bune ca a mea.

 

Legat de spatiu interior, eu am 1.93 inaltime, sotia 1.77. In fata incapem amandoi super confortabil, nici o problema legata de asta. In spatele meu, un copil sau un adult de maxim 1.80 o sa incapa Ok. Nu o sa se lafaisaca cu

picioarele dar o sa aiba spatiu in asa fel incat sa nu atinga cu genunchii scaunul. Daca ma mut eu in spatele meu, pot sa stau dar cu picioarele mai cracanate ca sa nu ating scaunul. In spatele sotiei in schimb oricine sta foarte lejer, chiar o persoana inalta ca mine. Legat de spatiu la cap, eu in fata am spatiu suficient (dau scaunul destul de jos), nu am probleme chiar daca am trapa. Legat de spatiu la cap daca stau in spate, sa zicem ca e relativ ok pentru o persoana foarte inalta, dar se putea mai bine, nu e foarte mult spatiu intre cap si plafon.

 

Legat de motorul de 520d si xdrive, 190 de cai si cutia automata. Masina trage bine, si efectiv nu iti dai seama cand ajungi la 150-160. Venind de pe cutie manuala, are un mic lag mai ales cand nu o prinzi pregatita, dar asta se mai rezolva in modul sport. Ca si putere, din cauza antifonarii, a xdriveului, si a faptului ca motorul e mult mai linear si nu asa exploziv, parca iti doresti mai multi cai :) Dar a nu se intelege ca nu trage, face 0-100 in 7.5 secunde sau ceva de genul, reprizele sunt bune din ce am vazut pana acum. Sta lipita pe sosea chiar cand iei curbele in viteza. Consumul e relativ bun, un drum de 1300 km mers destul de tare plus tarait pe centura budapestei vreo 2 ore jumate, mi-a consumat 7.3 litri/100.

 

Afisajul HUD este ...wow. Nu imi pot imagina masina fara el, efectiv este atat de folositor ca rareori ma uit la bord sau la ecranul cu navigatie. Afiseaza cand depasesti viteza(masina citeste semnele de circulatie), afiseaza harta,

posturile de radio cand le schimbi de la volan si asa mai departe. Nu e deranjant si e configurabil (pozitie, intensitate).

 

Navi professional si Real-Time Traffic Information in Germania si Austria a functionat absolut superb, mi-a gasit rute mai bune in functie de trafic. In Ungaria si Romania not so much, ce-i drept nu am folosit prea mult dar sincer daca

e bazat doar pe traficul facut de bmw-urile dotate cu asa ceva si nu se bazeaza pe informatii obtinute de la google maps/etc atunci ma gandesc ca nu o sa fie asa de util la noi pentru ca nu prea sunt asa multe bmw-uri cu connected drive. Trebuie

sa mai testez sa vad exact de unde isi culege informatiile.

 

Un alt lucru placut, wireless charging la telefon incarca rapid telefonul.

 

Prin aplicatia de telefon poti sa vezi cati litri de motorina mai ai, cati km mai ai de range, poti porni ventilatia sau o programa la anumite ore, deschide/inchide masina din telefon, aprinde farurile, claxona (utila intr-o parcare), plus locatia masinii pe harta. La inchis/deschis/claxonat/faruri nu e instant totusi, dureaza cateva secunde pentru ca e destul de securizata treaba, aplicatia trimite intai la un server bmw si apoi serverul trimite la masina, nu se face direct intre telefon si masina.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

@mraz nu stiu ce inseamna la tine mers mai tare dar de cativa ani de cand am luat un e60 535d am facut naveta budapesta-bucuresti in primii 3 ani de cand am luat masina cam in medie la 2 luni(cateodata si de 3 ori pe luna) si am mers tare iar consumul de obicei scoteam 7.2-7.5% cand ma grabeam.

 

HUD fata de e60 da, este mare diferenta, si navigatia care e cu multe generatii peste cu toate ca parca nu e ce trebuie ecranul ala acolo, dar la detalii m-a lasat rece tinand cont ca am condus un 540d al unui coleg la un drum prin tara destul de lung.

Farurile LED adaptive fac toti banii la un drum noaptea, sunt de vis.

Functia de wireless charging mi s-a parut cam inutila pentru mine, de obicei folosesc telefonul montat pe un suport in grila de aerisire din obisnuinta si comoditate si pt ca waze.

 

Ca si motorirzare la 540d e cam acelasi motor de pe e60 535d doar cu mai multi cai, si alta cutie, ceea ce nu m-a dat pe spate deoarece are doar 320cp vs ~360cp la e60 cu soft daca nu ma insel.

Cutia insa e altceva, imi place mai mult , face masina mai confortabila la condus relaxat pe distante lungi( la e60 pare e putin cam lenesa si niciodata nu e in treapta corecta)

Ca si consum am scos undeva la 6.2 dupa aproape 2000km 90% extraurban cu colegul in dreapta, sotia in spate cu juniorul in scaunul lui, asa ca a fost un mers foarte retinut, se putea scoate si mai putin la consum dar ma manca talpa din cand in cand iar in spate aveam supraveghetor.

Cel mic a fost incantat de suspensia setata pe modul confort si a dormit mai mult decat o facea in e60.

 

Per total este o masina ceva mai buna si nu prea, are plusuri si minusuri la multe detalii de interior, imi povestea colegul la inceputul drumului dar le-am ignorat deoarece eram super incantat ca am pus mana pe noul model si mai ales cu motorizarea asta sau m550xd ar fi fix ce mi-as dori de la urmatoarea masina, cu toate ca pana sa o conduc ma uitam dupa un M5 e60 LCI break ( mai avem o masina in familie pt oras si simt nevoia de ceva mai multa putere,probabil o sa imi treaca sau nu)

Link to comment
Share on other sites

  On 5/10/2018 at 7:44 PM, Gabriel.V said:

@mraz nu stiu ce inseamna la tine mers mai tare dar de cativa ani de cand am luat un e60 535d am facut naveta budapesta-bucuresti in primii 3 ani de cand am luat masina cam in medie la 2 luni(cateodata si de 3 ori pe luna) si am mers tare iar consumul de obicei scoteam 7.2-7.5% cand ma grabeam.

 

Pai tot drumul la mine a fost autostrada (sunt din Timisoara). Prin mers tare ma refeream ca prin Germania undeva intre 160-220 unde permitea traficul (nu sunt vitezoman dar stiam ca nu mai am sansa prea curand), Austria si Ungaria ~140-170, iar pe centura Budapestei ~3km/h. Nu glumesc, a fost bara la bara timp de 2 ore si ceva din cauza lucrarilor(aici mi-a stricat consumul). In cazul tau, mai mult de jumate din drum a fost prin tara unde nu cred ca ai mers cu 160 prin sate, normal ca ai avut consum bun chiar cu motor mai mare :)

Link to comment
Share on other sites

  On 5/10/2018 at 7:44 PM, Gabriel.V said:

@mraz nu stiu ce inseamna la tine mers mai tare dar de cativa ani de cand am luat un e60 535d am facut naveta budapesta-bucuresti in primii 3 ani de cand am luat masina cam in medie la 2 luni(cateodata si de 3 ori pe luna) si am mers tare iar consumul de obicei scoteam 7.2-7.5% cand ma grabeam.

 

HUD fata de e60 da, este mare diferenta, si navigatia care e cu multe generatii peste cu toate ca parca nu e ce trebuie ecranul ala acolo, dar la detalii m-a lasat rece tinand cont ca am condus un 540d al unui coleg la un drum prin tara destul de lung.

Farurile LED adaptive fac toti banii la un drum noaptea, sunt de vis.

Functia de wireless charging mi s-a parut cam inutila pentru mine, de obicei folosesc telefonul montat pe un suport in grila de aerisire din obisnuinta si comoditate si pt ca waze.

 

Ca si motorirzare la 540d e cam acelasi motor de pe e60 535d doar cu mai multi cai, si alta cutie, ceea ce nu m-a dat pe spate deoarece are doar 320cp vs ~360cp la e60 cu soft daca nu ma insel.

Cutia insa e altceva, imi place mai mult , face masina mai confortabila la condus relaxat pe distante lungi( la e60 pare e putin cam lenesa si niciodata nu e in treapta corecta)

Ca si consum am scos undeva la 6.2 dupa aproape 2000km 90% extraurban cu colegul in dreapta, sotia in spate cu juniorul in scaunul lui, asa ca a fost un mers foarte retinut, se putea scoate si mai putin la consum dar ma manca talpa din cand in cand iar in spate aveam supraveghetor.

Cel mic a fost incantat de suspensia setata pe modul confort si a dormit mai mult decat o facea in e60.

 

Per total este o masina ceva mai buna si nu prea, are plusuri si minusuri la multe detalii de interior, imi povestea colegul la inceputul drumului dar le-am ignorat deoarece eram super incantat ca am pus mana pe noul model si mai ales cu motorizarea asta sau m550xd ar fi fix ce mi-as dori de la urmatoarea masina, cu toate ca pana sa o conduc ma uitam dupa un M5 e60 LCI break ( mai avem o masina in familie pt oras si simt nevoia de ceva mai multa putere,probabil o sa imi treaca sau nu)

 

Total de acord, mai putin cu consumul ala de 7.2 cand te grabeai .Fii serios, sau depinde ce intelegi tu prin grabit. Uite aici. Deci mai greu sa iti consume 7.2 la 180 200, poate la vale.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  On 5/10/2018 at 7:44 PM, Gabriel.V said:

 

Functia de wireless charging mi s-a parut cam inutila pentru mine, de obicei folosesc telefonul montat pe un suport in grila de aerisire din obisnuinta si comoditate si pt ca waze.

 

 

Tocmai ca asta mi se pare fain la g30. Mi se pre mult mai curat sa nu ai telefoane legate prin grila sau parbriz, cu cabluri peste cabluri. Pui telefonul acolo, inchizi clapeta si idrive-ul face

totul, mesaje, muzica, telefon, harta. Il scoti incarcat la finalul drumului. Iar navigatia masinii mi se pare foarte buna, nu am simtit deloc lipsa lui google sau waze,

cel putin in strainatate unde avem si RTTI-ul ala. Si voice commandul la fel e foarte bun. I-am dat tot felul de denumiri de Romania, uimitor mi le-a nimerit aproape pe toate din prima. MULT mai bine decat asistentul vocal de la google.

 

Iar daca iti gaseste 2 adrese aproape la fel, fiind ecran touch si foarte mare, imediat alegi ce vrei cu un click pe ecran.

 

Mai poti sa trimiti de pe telefon din google maps adresele , spre navigatia masinii, gen "send to car"(dar nu am incercat inca, am vazut pe youtube la altii).

Link to comment
Share on other sites

hopa, a inviat topicul :)

 

nu stiu cum e la altii, insa eu sunt dezamagit de wireless charging. am luat aceasta functie tocmai pt a scapa de cabluri prin masina.

am un Samsung S8 si mereu primesc mesaj de la telefon ca s-a supraincins si trebuie sa il iau de la locul lui. plus ca incarcarea este cumva fortata, printr-un camp magnetic. nu am reusit niciodata sa imi incarc telefonul acolo...poate maxim 10% am mai adaugat bateriei.

 

plus ca la un drum, sa il scoti de la incarcat de 20 de ori, fie pt ca s-a incins, fie pt ca trebuie efectiv sa faci ceva cu telefonul, nu e tocmai indicat pt bateria telefonului

 

de ceva vreme, mi-am acceptat infrangerea si folosesc cablu si incarc de la USB. telefonul il tin aproximativ tot in zona respectiva, intr-un cup holder, nu precum camionagii in parbriz, insa ma frustreaza maxim ca m-am intors de unde am plecat, adica la cabluri prin masina. poate e si vina telefonului.

 

are cineva IPhone cu wireless charger si este mai eficienta combinatia decat a mea cu Samsung?

 

da, consumul de 7.3% combinat cu un mers alert este real.

am fost vara trecuta pana in Austria si Italia si am mers asa: Romania pana la Nadlac cu minim 180 pe autostrada, iar unde nu am avut autostrada, a trebuit sa trag bine de masina pt depasiri. In Ungaria, Austria si Italia, Slovenia, Serbia(m-am intors prin fosta iugoslavia) am mers intre 140 si 170 insa preponderant intre 150 si 160. In Croatia, dupa ce am trecut de Zagreb am mers cu 200 constant(erau niste localnici cu bmw si audi care mergeau asa si m-am lipit de ei). In romania, dupa ce am intrat la drobeta, am mers la fel a la plecare, romaneste. 4 insi in masina, bagaje, consumul mediu pe 3200km mi-a iesit 7.3

este drept ca la iesirea din romania, la dus, cred ca aveam aproape de 9%

 

 

eu nu pricep de unde este feedback-ul acesta cu spatiul indeajuns in G30.

am 1.85 si insa in spatele meu clar limita superioara pt a se merge confortabil este maxim 1.75

persoana din dreapta mea are 1.70 si da, in spatele ei se poate merge lejer avand 1.90

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

revenind la motor, am marele regret ca nu l-am luat pe cel pe benzina si 252cp..ar fi fost 2650 euro euro inclusiv TVA inaintea aplicarii discountului.

da, motorul de 190cp e ok, merge, insa depinde la ce il raportez. fata de alte masini de pe strazile Romaniei, da, merge de rupe, insa raportand la greutatea masinii, la potentialul caroseriei, aceasta solutie clar nu e BMW.

regret si ca nu am displayul din spatele volanului integral digital ci doar pe cel care este pe jumatate digital si anume in partea inferioara. instalatia audio e standard si ar fi fost ok HiFi, ar fi fost ok si incalzirea stationara. poate si suspensia adaptive, frane M sport

5000 euro in plus ar fi trebuit..

 

Mraz, poate iti faci un topic.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.