Jump to content

Noul BMW Seria 5 (G30)


Geme

Recommended Posts

hopa, a inviat topicul :)

 

nu stiu cum e la altii, insa eu sunt dezamagit de wireless charging. am luat aceasta functie tocmai pt a scapa de cabluri prin masina.

am un Samsung S8 si mereu primesc mesaj de la telefon ca s-a supraincins si trebuie sa il iau de la locul lui. plus ca incarcarea este cumva fortata, printr-un camp magnetic. nu am reusit niciodata sa imi incarc telefonul acolo...poate maxim 10% am mai adaugat bateriei.

 

plus ca la un drum, sa il scoti de la incarcat de 20 de ori, fie pt ca s-a incins, fie pt ca trebuie efectiv sa faci ceva cu telefonul, nu e tocmai indicat pt bateria telefonului

 

de ceva vreme, mi-am acceptat infrangerea si folosesc cablu si incarc de la USB. telefonul il tin aproximativ tot in zona respectiva, intr-un cup holder, nu precum camionagii in parbriz, insa ma frustreaza maxim ca m-am intors de unde am plecat, adica la cabluri prin masina. poate e si vina telefonului.

 

are cineva IPhone cu wireless charger si este mai eficienta combinatia decat a mea cu Samsung?

 

da, consumul de 7.3% combinat cu un mers alert este real.

am fost vara trecuta pana in Austria si Italia si am mers asa: Romania pana la Nadlac cu minim 180 pe autostrada, iar unde nu am avut autostrada, a trebuit sa trag bine de masina pt depasiri. In Ungaria, Austria si Italia, Slovenia, Serbia(m-am intors prin fosta iugoslavia) am mers intre 140 si 170 insa preponderant intre 150 si 160. In Croatia, dupa ce am trecut de Zagreb am mers cu 200 constant(erau niste localnici cu bmw si audi care mergeau asa si m-am lipit de ei). In romania, dupa ce am intrat la drobeta, am mers la fel a la plecare, romaneste. 4 insi in masina, bagaje, consumul mediu pe 3200km mi-a iesit 7.3

este drept ca la iesirea din romania, la dus, cred ca aveam aproape de 9%

 

 

eu nu pricep de unde este feedback-ul acesta cu spatiul indeajuns in G30.

am 1.85 si insa in spatele meu clar limita superioara pt a se merge confortabil este maxim 1.75

persoana din dreapta mea are 1.70 si da, in spatele ei se poate merge lejer avand 1.90

 

Sunt total de acord cu tine cu 7.3 pe motorul tau de 2.0. Mai sus totusi sustinea 7.3 pe motor de 3.0 ceea ce e total neverosimil la mers tare.

Wireless charging este posibil sa mearga mai bine cu apple. Desi la alte marci eu am testat si android si mergea perfect, de exemplu la Kia.

In mod normal motorul de 2 litri este optim pe seria 3. Pe seria 5 probabil ca ai nevoie de un 230 de cai ca sa fie in largul lui sa mearga relaxat.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

am un Samsung S8 si mereu primesc mesaj de la telefon ca s-a supraincins si trebuie sa il iau de la locul lui. plus ca incarcarea este cumva fortata, printr-un camp magnetic. nu am reusit niciodata sa imi incarc telefonul acolo...poate maxim 10% am mai adaugat bateriei.

 

ai cumva husa/folie de protectie la telefon? mie mi se incarca destul de repede acasa pe incarcator wireless, dar numai daca dau husa jos.

Link to comment
Share on other sites

hopa, a inviat topicul :)

 

nu stiu cum e la altii, insa eu sunt dezamagit de wireless charging. am luat aceasta functie tocmai pt a scapa de cabluri prin masina.

am un Samsung S8 si mereu primesc mesaj de la telefon ca s-a supraincins si trebuie sa il iau de la locul lui.

 

Telefonul sotiei, un Lumia 950 se incarca perfect. O fi de la telefonul tau problema ?

 

 

eu nu pricep de unde este feedback-ul acesta cu spatiul indeajuns in G30.

am 1.85 si insa in spatele meu clar limita superioara pt a se merge confortabil este maxim 1.75

persoana din dreapta mea are 1.70 si da, in spatele ei se poate merge lejer avand 1.90

 

Mai, spatiu la locurile din spate nu e grozav daca conduce un sofer inalt, dar nu e nici rau.

Eu cred ca iti dai scaunul prea tare in spate sau il inclini prea mult ? Asa faceam si eu inainte, dar de la o vreme m-am obisnuit sa conduc o idee

mai aproape de volan (nu cu mult) si e mai confortabil si pentru maini (ca nu stau perfect intinse) si atunci si cei din spate au loc mai

mult.

 

La 1.93 ai mei, sotia mea incape in spate (la 1.77 ai ei + tocuri) cum conduc acuma. Nu o sa aiba foarte foarte mult loc dar nu o sa atinga

cu genunchii spatarul scaunului. Probabil la drum lung o sa fie putin mai cramped...dar na, asta a fost mereu problema la bmw. Daca vrem

spatiu mai mult in spate pentru soferi foarte inalti si pasageri inalti, singura solutie e 3gt ,5gt sau 6 gt :)

 

revenind la motor, am marele regret ca nu l-am luat pe cel pe benzina si 252cp..ar fi fost 2650 euro euro inclusiv TVA inaintea aplicarii discountului.

da, motorul de 190cp e ok, merge, insa depinde la ce il raportez. fata de alte masini de pe strazile Romaniei, da, merge de rupe, insa raportand la greutatea masinii, la potentialul caroseriei, aceasta solutie clar nu e BMW.

regret si ca nu am displayul din spatele volanului integral digital ci doar pe cel care este pe jumatate digital si anume in partea inferioara. instalatia audio e standard si ar fi fost ok HiFi, ar fi fost ok si incalzirea stationara. poate si suspensia adaptive, frane M sport

5000 euro in plus ar fi trebuit..

 

Mraz, poate iti faci un topic.

 

Motorul trage foarte bine, dar da, si mie mi-ar placea mai multi cai. Si asta din cauza ca e insonorizata asa de bine, confortabila, xdrive, si motorul e mai rafinat, iti da totul gradual. Eu vin de pe un tdi de 140 cai care parea nervos (si era in a 2-a,a 3-a), dar comparand timpii si reprizele iesea mai rau ca asta pe care il avem. Dar ala iti dadea un varf de putere nu asa liniar, zgomot si de aia parea mai "nervos".

 

Anyway, probabil o sa-mi pun m performance kit de la bmw cand o sa apara, cred ca un ~20-30 de cai o sa se simta. Despre 252 benzina...nu stiu ce sa zic, am prieten cu un 325, model ~190 cai benzina, ce-i drept model mai vechi(2003 ?), dar vede 14-15 prin oras. Si noi avem un ~8-9. Parca e o diferenta mare. Si 0-100 tot undeva pe la 7 secunde si ceva are si el.

 

Incalzirea stationara e si marele meu regret. Dar...din ce am inteles, se poate pune la Arad la Webasto, exact modelul lor original. Probabil dupa ce ies din garantie o sa-mi pun...

 

O sa-mi fac topic, astept sa fac niste poze mai frumoase undeva la munte weekendul asta :)

Link to comment
Share on other sites

@wolf. nu am nicio husa si nici folie.

l-am pus si in seara asta spre casa. in 20 de min, de la 8% s-a incarcat pana la...4% :). e drept ca a stat si pe screen mirror cu youtube. cand l-am luat de acolo ardea, avand intre 40 si 50 de grade.

 

@mraz

intreb din ianuarie anul trecut de M powerkit si nu sunt vesti. verific si pe net mereu. se pare ca exista pe b47 de cateva luni, insa doar pe masinile din seria F cu b47...15cp si 30Nm.

 

sa nu comparam motoarele vechi pe benzina. Are gimvarman, user aici cu g30, modelul 530xi. am mers cu el in masina si e altceva.

 

nu ma speria consumul...cred eu ca se oprea pe la 12% in oras.

 

am intrebat si de webasto, dar era peste 8000 de lei...prea mult parca.

faptele sunt consumate, mai am 34 de luni, au trecut 14 si sa vad atunci

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Doar 15 cai ? Hm, speram la mai mult. Sa vedem cand apare pe G30...poate totusi o sa fie macar 20 cai...

 

12% in oras cu ~250 de cai benzina si xdrive ? In trafic normal/aglomerat ? Suna cumva prea frumos...

 

Na anyway, nu te mai urca in alte masini. Asa si eu dupa ce am facut testul cu AMG-ul de 600 de cai...ce puteam sa mai zic. Mai bine uiti si te bucuri de ce ai :D

Edited by mraz
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

BunĂŁ ziua!

Am hotĂŁrât ĂŽmpreunĂŁ cu jumĂŁtatea mea mai bunĂŁ sĂŁ ne achiziționĂŁm un autoturism premium clasa medie, așa cĂŁ am avut de ales ĂŽntre eternii combatanți: BMW seria 5, Mercedes E-Klasse și Audi A6. DupĂŁ cca 6 luni de investigații și de consultĂŁri reciproce, am ajuns sĂŁ comandĂŁm un BMW seria 5.

Am ales motorizarea diesel (530d), cu o strângere de inimĂŁ la perspectiva limitĂŁrii/interzicerii accesului mașinilor diesel ĂŽn capitalele europene și nu numai, motivat pur și simplu doar de faptul cĂŁ am condus de 16 ani o mașinĂŁ diesel și sunt acomodat cu dinamica specificĂŁ a acestora.

Ca și opțiuni, estetica a fost alegerea doamnei (azurit schwarz cu scaune dakota canberra beige, luxury line), la fel confortul (scaune confort cu masaj, HUD, Navi profi, camerĂŁ pentru mersul inapoi), eu alegând alte lucruri mult mai “importante”- lumini adaptive, suspensie adaptivĂŁ, audio Harman Kardon etc.

A urmat un drive test la Bavaria, am condus un model 520d xdrive, mașina mi-a plĂŁcut fĂŁrĂŁ sĂŁ fiu impresionat de spațiul interior, am accelerat-o ĂŽn modul comfort și am recunoscut tradiționalul ”lag”, estompat ĂŽn modul sport. Mi-a plĂŁcut avertizarea de unghi mort din oglindĂŁ, pe care din pĂŁcate nu am mai putut-o comanda, mașina are deja ștanțat VIN-ul, așa sunĂŁ mail-ul de la BMW. Domnișoara de la Bavaria s-a arĂŁtat surprinsĂŁ și de faptul cĂŁ nu am bifat și X-Drive-ul, chestie care iarĂŁși m-a pus pe gânduri.

Ăn esențĂŁ, pânĂŁ prin octombrie când vine mașina am sĂŁ mĂŁ perpelesc reproșându-mi cĂŁ nu am adĂŁugat Driving Assistant și X-Drive, soția mea fiind frustratĂŁ de faptul cĂŁ nu a ales o tapițerie nappa. Fiecare cu ale lui.

VĂŁ mulțumesc pentru rĂŁbdarea de a-mi citi postul. Acum cĂŁ mi-am ĂŽmpĂŁrtĂŁșit temerile, la care se mai pot adĂŁuga și altele (oglinzile se mai furĂŁ? vecinii invidioși cu cheie mai existĂŁ? service-ul este așa de mediocru la reprezentanțe? etc., etc.) mĂŁ simt mai liniștit.

VĂŁ salut!

Link to comment
Share on other sites

Driving Assistant vine standard din cate stiu eu. Driving Assistant plus e optional parca.

 

Oglinzile se fura. I-au furat unui prieten venit din Olanda, a stat 7 zile aici cu un seria 5 negru, in a 6-a zi i-au furat ambele oglinzi.

 

Scaunele Dakota sunt OK, nu sunt asa de tari cum zic altii pe forumuri, si sunt piele naturala. Nappa sunt ceva mai de calitate si mai moi, dar dakota am inteles ca se pastreaza

mai bine in timp.

 

Referitor la Xdrive, probabil daca nu faci drumuri iarna la munte, ski, etc unde trebuie sa urci cu masina pe dealuri cu zapada, nu o sa ai probleme. Nu te mai gandi, sunt destui care se

descurca, mai ales in afara, gen Germania. La noi daca te gandesti nu ninge ca in alti ani si drumurile in general sunt dezapezite. Eu am ales cu xdrive pentru ca imi place schiul si

fac multe drumuri la munte, iar iarna mai conduce si sotia mea prin oras, m-am gandit sa fiu mai asigurat.

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc de precizĂŁri! Din pĂŁcate și Driving Assistant “basic” este trecut la opționale, deși credeam cĂŁ tot ce ține de siguranța unei mașini ar trebui sĂŁ fie standard. UrmeazĂŁ sĂŁ personalizez oglinzile (care sunt basic) și sĂŁ bat voios drumurile patriei ĂŽn modul comfort.

Spor și voie bunĂŁ!

Link to comment
Share on other sites

da. este un coleg aici pe forum caruia i-au furat oglinzile la G30 in bucuresti de doua ori, desi, la modul logic, cel putin 2-3 ani hotul nu prea are ce sa faca cu ele pt ca se potrivesc doar la noile modele de seria 5-6-7.

 

nu ti-a placut noul A6?

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Mi-a plĂŁcut Mercedes E-Klasse, are un design deosebit. De asemenea, am un bun prieten fan A6. Este mulțumit de mașinĂŁ, face cu ea naveta zilnic 100km ĂŽn condiții super.

Ăntotdeauna am asociat aceste mașini care au un aer de respectabilitate cu siguranța și stabilitatea, ĂŽn timp ce pentru mine BMW-ul reprezintĂŁ și o notĂŁ de altceva, parcĂŁ mai tineresc. Evident, este doar o pĂŁrere.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

a aparut M powerkit pt motorul b47 de 190cp, indiferent de masina pe care este pus, inclusiv pe f10, x3 si x4 ultimile doua generatii etc

 

ofera 15cp si 30Nm si costa aprox 1300 euro

 

deci Mraz si Mikken, mergeti voi intai si daca sunteti multumiti, imi pun si eu

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 7 months later...

M550 are de astazi motorul de pe M850 adica 530cp si 750NM.

 

hai sa nu mai fim saraci. treceti pe comenzi urgente :))))

 

PS

de ce nu se face topic dedicat in subforumul seriei 5 asa cum au f10, e60 etc?

practic sa se mute acest topic acolo

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

pt cei care aveti g30 si nu numai: am observat recent, insa poate era asa de la inceput si poate e normal, ca la un drum mai lung, cand practic este timp suficient, mi se incalzeste consistent podeaua portbagajului astfel incat si partea de jos a lucrurilor tinute in portbagaj este calda.

 

nu am avut pana acum masini care sa aiba tractiune si pe spate(exceptie un Tucson pt 9000km) si poate e normal astfel, transmisia infierbantandu-se si degajand caldura...si insumat cu caldura degajata de evacuarea dubla...

 

totusi intreb, pt ca parca nu imi suna bine

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Intrebare pt cei cu XDrive - ma tot uit in ultima vreme la un 530d si observ ca este f greu, daca nu imposibil, sa gasesti una fara xDrive. Pt mine nu face deloc sens 4x4 (complexitate marita, greutate crescuta, mai pretentios), iar in 8 ani de cand merg cu rwd pot numara pe degetele de la o mana cand as fi avut nevoie cu adevarat de xDrive.

 

Cu toate astea, cautand pe net vad o groaza de probleme cu cutiile de transfer care se strica, iar din cate am vazut aceste sisteme sunt extrem de pretentioase la uzura anvelopelor, in sensul ca nu e ok sa fie diferente mai mari de 1% in circumferinta rotilor (aka. tai o anvelopa, trebuie sa le schimbi pe toate 4), trebuie sa le rotesti periodic (asta daca le ai de aceeasi dimensiune, altfel ia si schimba-le pe toate 4, din nou etc.

 

Ce-i drept, la G30 nu am prea vazut, insa am citit de probleme cu cutia de transfer la X3 G01, care e aceeasi generatie. Care sunt experientele voastre cu xDrive pe G30 si nu numai? ma intereseaza strict dpdv al fiabilitatii, nu 'ca e mai sigur' sau mai stiu eu ce.

Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.