Jump to content

Informatii utile


RaresM

Recommended Posts

Pai de ex si la mine daca o scot din viteza apare un mic tremurat fata de cand e in viteza (la fel manuala) la fel si zgomotul si trepidatul...dar asta cam e specific lor din ce am citit si am vazut, acuma depinde cat de mult e la tine, verifica jantele, anvelopele. Ai reusit cu rulmentul? cand ceri informatii utile ar fi bine sa si scrii rezultatul ca sa-i ajuti si tu la randul tau pe altii.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc. Corect, aici ai dreptate.

Da, s-a rezolvat problema cu rulmentul. La un service de cartier, cu baieti NU scoliti prin tari straine, dar foarte priceputi, grijulii si cu multa rabdare. S-au chinuit vreo 3 ore sa "decupeze" piulita aia ruginita in asa fel incat sa nu strice filetul planetarei. Au luat-o usor, cu un flex mic, gen Dremel, milimetru cu milimetru, cu un cleste mic rupeau bucatelele deja taiate si uite asa au reusit sa dea jos ruginatura aia. Nimic deosebit, munca de ocnas. Dar am apreciat faptul ca au fost foarte grijulii sa nu strice. Acum e totul perfect.

Link to comment
Share on other sites

Bun atunci, bravo! Rar gasesti pe cineva care sa vrea sa stea mult timp pe manopera mica si sa faca si treaba buna.

 

Ei, aici nu a fost chiar asa. Manopera n-a fost chiar mica, dar am platit multumit ca s-a rezolvat fara emotii prea mari. A costat 300 ron. Dar au desfacut si pe partea dreapta (nu era chiar asa de ruginita piulita pe dreapta) si au bagat vaselina preventiv si acolo.

 

Referitor la vibratiile alea de care intrebam mai sus. Nu sunt puternice, nu e deranjant, dar mi se pare curios si ma temeam sa nu fie cumva ceva din diferential, sateliti etc. Dar daca zici ca toate fac la fel, inseamna ca sunt eu prea "perfectionist". Pana acum, la niciuna din masinile mele nu am intalnit fenomenul asta, d-aia mi se parea "anormal".

Anvelopele sunt noi, de iarna, echilibrate la "instalare" si reechilibrate dupa vreo 1000km, jentile sunt verificate, sunt OK. Inseamna ca asa e "modelul" la e60 asta...

Edited by RaresM
Link to comment
Share on other sites

Esti la fel ca mine...cand am luat masina si eu cam cautat foarte mult dupa zgomotul si trepidatiile motorului, nu am avut masina diesel cu motor asa galagios pana acum, mi-au zis prieteni care au avut masina asta ca asa face si nu i-am ascultat pana nu m-am interesat eu...acest"tremurat" provine din vibratiile motorului care la relanti normal ca se simt mai bine decat in sarcina.Nu e deranjant totusi simti ceva acolo mic cand o scoti pe liber si asta te face sa crezi ca ai vreo problema.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspunsuri. O alta intrebare ar fi urmatoarea: cum sterg posturile de radio salvate? Nu m-am lamurit din manual. Vreau sa le sterg pe cele memorate si sa le scanez/salvez pe cele care imi plac mie intr-o alta ordine.
Link to comment
Share on other sites

WIN ... de ce esti asa sigur ca ar fi din categoria ``asa fac toate`` ?! si a mea face la fel...dar am mers cu a unui amic si nu exista aceasta trepidatie ! Acum eu ce pot sa cred ?! Cu siguranta eu am o problema...sau mai bine zis noi ! Edited by Luc89
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult pentru raspunsuri. O alta intrebare ar fi urmatoarea: cum sterg posturile de radio salvate? Nu m-am lamurit din manual. Vreau sa le sterg pe cele memorate si sa le scanez/salvez pe cele care imi plac mie intr-o alta ordine.

Ca sa salvezi posturile intr-o anumita ordine scrii frecventele pe care le-a gasit automat (sau nu) APOI treci radioul pe cautare manuala si cand ajungi la frecventele dorite le salvezi in ordinea dorita.

Ca sa stergi ce s-a memorat inainte, acestea se vor sterge cand le salvezi pe cele (noi) dorite peste celelalte nedorite.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

WIN ... de ce esti asa sigur ca ar fi din categoria ``asa fac toate`` ?! si a mea face la fel...dar am mers cu a unui amic si nu exista aceasta trepidatie ! Acum eu ce pot sa cred ?! Cu siguranta eu am o problema...sau mai bine zis noi !

Nu ai/aveti probleme (decat daca le cautati ;) ) pentru ca asa as fi putut spunesi eu.. cand am observat modelul unui prieten cu E90 2006 (si cu DPF) 177cp, ca oprirea motorului e muult mai linistita decat la mine E90 octombrie 2005.

La mine scutura atat cat trebuie cand se opreste.

..Am uitat sa intreb la BMW de ce e asa! :pardon:

 

Eu sugerez sa va obisnuiti/invatati urechea cu zgomotul motorului cand trage bine si sunteti multumiti (cat de cat ;) ) de el si mai apoi sa observati zgomotele care vor aparea in timp; cu siguranta vor aparea. :drinks:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

WIN ... de ce esti asa sigur ca ar fi din categoria ``asa fac toate`` ?! si a mea face la fel...dar am mers cu a unui amic si nu exista aceasta trepidatie ! Acum eu ce pot sa cred ?! Cu siguranta eu am o problema...sau mai bine zis noi !

 

Din moment ce lucrez in domeniul auto de zi cu zi...imi trec si destule bmw-uri prin mana, nu inteleg de ce au chestia asta ...nu stiu cum sa ma exprim exact, posibil ca "trepidatie" sa nu fie corect, ideea este ca simti cand masina este pe liber in sensul ca se simte mai bine tot...spre exemplu restul masinilor care le am daca le scoteam pe liber numai simteam motorul deloc, e diferenta este ca la modelul asta se simte motorul pe liber ca asa e el de la mama lui...

De asta spun ca nu stiu ce trepidatie simtiti voi...e posibil ca la unul din noi sau mai multi chiar sa avem o problema, dar o sa ascult de sfatul lui bimmer..problemele apar decat daca le cauti...o idee optimista:D!

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Ce`i drept asta cu vibratia ... am auzit`o la multe persoane ! dar ma indoiesc ca masina a iesit de la BMW cu acea vibratie ! si mie imi sta pe cap ...care afla rezolvarea problemeiii fac o cinste :))

 

RaresM incearca in felul urmator atunci cand o lasi pe liber si simti ca vibreaza accelereaza in gol si vezi daca dispare trepidatia ! Macar sa vedem daca discutam de aceeasi problema !

 

 

Astept rezultatul, multumesc !

Link to comment
Share on other sites

La mine scutura atat cat trebuie cand se opreste.

nu stiu ce s-a vericat dar eu am schimbat tampoanele la motor si surpriza, nu a mai scuturat.

e de ajuns ca un furtun de vacuum care duce la tampon sa fie fisurat sau electrovalva de pe traseu sa fie defecta si nu mai amortizeaza corect

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri/sfaturi. Am incercat zilele trecute s-o scot pe liber si sa accelerez, nicio schimbare, vibreaza la fel. Motorul nu trepideaza, tampoanele sunt in regula. Deci nu se amplifica vibratiile motorului la mers pe liber, e din alta parte trepidatia. Si zgomotul se schimba la mersul scos din viteza, nu zgomotul motorului, ci alt zgomot care mi se pare ca vine din spate. Oare nu poate fi de la vreo planetara sau diferential? Nu stiu, intreb...
Link to comment
Share on other sites

Ce`i drept asta cu vibratia ... am auzit`o la multe persoane ! dar ma indoiesc ca masina a iesit de la BMW cu acea vibratie ! si mie imi sta pe cap ...care afla rezolvarea problemeiii fac o cinste :))

 

RaresM incearca in felul urmator atunci cand o lasi pe liber si simti ca vibreaza accelereaza in gol si vezi daca dispare trepidatia ! Macar sa vedem daca discutam de aceeasi problema !

 

 

Astept rezultatul, multumesc !

 

EU daca fac asa dispare aceea "trepidatie"..ideea este ca la relanti nu se aude cum se aude in mers cand o scoti pe liber, adica se aude mai incet la relanti spre deloc, clar din vibratia motorului zic eu ca este, deoarece daca era de la anvelope/alte probleme ar fi trebuit sa faca si in viteza.

Link to comment
Share on other sites

EU daca fac asa dispare aceea "trepidatie"..ideea este ca la relanti nu se aude cum se aude in mers cand o scoti pe liber, adica se aude mai incet la relanti spre deloc, clar din vibratia motorului zic eu ca este, deoarece daca era de la anvelope/alte probleme ar fi trebuit sa faca si in viteza.

 

 

Bun, incearca si altfel...pleaca de pe loc si imediat dupa 20km/h las`o pe liber sa urce +40 km/h (intr`o vale) vezi exact de unde incepe acea trepidatie ! La mine pana in 40 km/h totul e perfect cum a trecut pragu asta incepe sa vibreze !

 

Daca si a ta face identic..ii clar suntem pe acelasi drum :))

Link to comment
Share on other sites

Nu intelegi...de la 20 km/h-260 km/h daca o scot pe liber se simtea vibratia respectiva, daca o accelerezi la relanti in mers/pe loc numai face, ai luat piciorul de pe acceleratie si cum scade sub 1000 rpm revine la trepidatia initiala. E din suporti motor/cutie , da este posibil ca problema sa se rezolve de tot sau putin mai bine cu suporti noi...insa din ce am vazut tot la fel face.

 

Oprirea-pornirea sunt impecabile, la oprire nu simti nimic nimic.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Seara buna!

Cum zice titlul topicului, va cer din nou "Informatii utile".

Astazi am schimbat sonda lambda si am incercat sa pun tempomat.

Sunt la a 2-a incercare, cu schimbare de SZL, maneta tempomat in mai multe variante. Nu vrea...

Prima oara m-a ajutat Dragos SKW (caruia ii multumesc pentru rabdare), dadea eroare dupa codare (se dezactiva DSC/DTC imediat).

Astazi am fost la Service Scream (Tezparii) BMW (din VItan), s-a chinuit Ionut (caruia ii multumesc deasemeni pentru ca a muncit de la 9 dimineata pana pe la 14). Acum nu mai da eroare, pare totul OK, numai ca nu se activeaza cruise control cand actionez maneta tempomatului.

Mentionez ca senzorul SZL, tempomatul mi le-am luat de la MSasha (caruia ii multumesc si lui ca mi-a trimis 2 sa incerc si sa opresc ce e nevoie din ce mi-a trimis).

Ionut de la Service Scream (Tezparii) suspecteaza ca tempomatul nu e de la E60 LCI, de aia nu s-ar intelege cu restul "inteligentei", desi MSasha mi-a trimis de LCI.

Sfaturi? Pareri? Unde sa ma mai duc? Am neaparata nevoie de tempomat, in 2 luni jumatate am facut deja 12.000km, fac drumuri multe si lungi si imi amorteste piciorul pe acceleratie...

Stima si prietenia!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Nu intelegi...de la 20 km/h-260 km/h daca o scot pe liber se simtea vibratia respectiva, daca o accelerezi la relanti in mers/pe loc numai face, ai luat piciorul de pe acceleratie si cum scade sub 1000 rpm revine la trepidatia initiala. E din suporti motor/cutie , da este posibil ca problema sa se rezolve de tot sau putin mai bine cu suporti noi...insa din ce am vazut tot la fel face.

 

Oprirea-pornirea sunt impecabile, la oprire nu simti nimic nimic.

 

Revenind dupa o perioada lunga de timp, pot sa zic ca la a mea am gasit sursa vibratiilor. Am schimbat distributie+volanta+ambreiaj. Se pare ca volanta era cea care inducea vibratiile acelea.

Stima si prietenia!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.