Jump to content

Nivel crescut de ulei motor N 47


Marius2015

Recommended Posts

Buna seara, detin un F10 cu motor 2.0 N47 si de vreo sapt am imi indica pe display nivelul uleiului peste limita. Am verificat si joja de ulei si intradevar e peste limta destul de mult. Aveti idee de potentiale cauze? Asta s a intamplat dupa un drum Iasi Oradea cu retur si pe autostrada Turda Cluj s a mers mai turat dar nu exagerat. Ciudat ca nu am auzit problema asta la acest motor. Multumesc si seara buna Edited by Marius2015
Link to comment
Share on other sites

O prima cauza ar putea fi garnitura de chiualasa ciupita si astfel sa-ti intre antigelul in baia de ulei. Momentan e supozitie pana cand vei putea ajunge la un mechanic. Verifica si lichidul de racire(antigelul). Daca nivelul e scazut, cel mai probabil ca a trecut in baia de ulei. Se pot face teste de presiune pt sistemul de racire, dar si test de etanseitate a garniturii de chiulasa.
Link to comment
Share on other sites

Am verificat lichidul de racire, intradevar e la minim, dar dupa cum se stie e ceva normal sa mai scada la temperaturi mari. Busonul de la ulei e curat curat, nu are spuma sau altceva cum se zice cand ar fi apa in ulei. Uleiul de pe joja are o textura uleioasa, nu e apos....o sa merg totusi la un service sa nu se agraveze problema
Link to comment
Share on other sites

Am verificat lichidul de racire, intradevar e la minim, dar dupa cum se stie e ceva normal sa mai scada la temperaturi mari. Busonul de la ulei e curat curat, nu are spuma sau altceva cum se zice cand ar fi apa in ulei. Uleiul de pe joja are o textura uleioasa, nu e apos....o sa merg totusi la un service sa nu se agraveze problema

 

Completeaza cu antigel sau apa distilata. Nu merge cu el pe minim.

Link to comment
Share on other sites

Asta vreau sa fac in prima faza, sa scot ceva ulei pana la limita normala si vad daca iar creste nivelul de ulei. Din cate stiu pot sa scot si pe la joja cu o seringa si un furtun subtire, daca nu, mai sigur pe la buson la baia de ulei. Va multumesc mult de sfaturi. Edited by Marius2015
Link to comment
Share on other sites

Am scos cam 500 ml ulei cu o pompa cu vacum. E la nivel mediu acum. Uleiul nu miroase a motorina absolut deloc. Mecanicul zice ca nu ar fi nici apa in ulei. Ce e ciudat desi nivelul e f ok pe joja, pe display im arata inca "level too high". Probabil trebuie sa merg putin cu masina sa recalculeze. O sa tin din scurt urmatoarele zile si verific.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Am scos cam 500 ml ulei cu o pompa cu vacum. E la nivel mediu acum. Uleiul nu miroase a motorina absolut deloc. Mecanicul zice ca nu ar fi nici apa in ulei. Ce e ciudat desi nivelul e f ok pe joja, pe display im arata inca "level too high". Probabil trebuie sa merg putin cu masina sa recalculeze. O sa tin din scurt urmatoarele zile si verific.

Salut Marius. Aceeasi problema o am si eu cu nivelul crescut si asta doar intr o saptamana. Am scos cu siringa prin joja aproximativ 1 litru de ulei si tot nu am scapat de afisaj cu avertizare nivel prea mare. La tine care a fost cauzele si cum le ai remediat..Cat despre mine o sa merg la service cat de curand...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vedeti ca senzorul nu citeste imediat valorile, din propria experienta am vazut ca am mers de multe ori sub nivel si a citit de abia dupa 1-2 saptamani, cand am avut senzorul stricat si imi arata peste nivel, dupa inlocuirea lui a durat vreo 3 zile sa se faca pe verde sa arate cum trebuie...e enervant de multe ori insa nu citeste imediat.

 

Nu prea baga motorina in ulei daca nu se reuseste regenerarea sau cel putin nu incat sa creasca deloc vizibil nivelul, se "contamineaza" uleiul la regenerare insa nu cum se crede.

 

De N ori nu mi-a reusit regenerarea si nu mi-a crescut nivelul niciodata de ulei.

Edited by WIN60
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

O posibila cauza pentru problema descrisa de Marius2015 este schimbatorul de caldura ulei-apa.

Este vorba de piesa p/n 11428507627 "heat exchanger", la nivelul careia se intalnesc circuitele de racire si ungere.

O fisura in heat exchanger permite lichidului de racire sa treaca in circuitul de ungere.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Am avut aceeasi problema in trecut si aceasta se datora regenerarilor nefinalizate, drumuri scurte, mers mult in oras unde regenerare nu avea loc niciodata.

Ti-a cresctu nivelul de ulei pentru ca a fost injectata motorina in ulei, daca vrei poti verifica, uleiul este mult mai subtire acum.

S-a rezolvat prin eliminare DPF-CAT si EGR cu remap + ulei nou.

Bafta

Edited by George_12
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.