Jump to content

Bmw F30 320D EfficientDynamics Edition


BOASKA

Recommended Posts

VIN WBA3E110X0F112978

Prod. Date 2012-01-24

Mileage Check mileage and service history

Type code 3E11

Type 320D EFFDYN EDITION (EUR)

Series F30 (3 Series)

Body Type LIM

Steering LHD

Engine N47T

Displacement 2.00

Power 120kw / 163hp

Drive HECK

Transmission Manual

Colour HAVANNA METALLIC (A17)

Upholstery LEDER DAKOTASCHW.AKZ.OYSTER DUNKEL (LCL8)

 

S216A HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S230A Extra package, EU-specific

S249A Multifunction f steering wheel

S255A Sports leather steering wheel

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S431A Interior mirror with automatic-dip

S465A Through-loading system

S493A Storage compartment package

S494A Seat heating driver/passenger

S4AEA Armrest front, retractable

S4DMA Accent strips, pearl-gloss, chrome

S4DTA Interior strips, Pearl

S502A Headlight cleaning system

S520A Fog lights

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S524A Adaptive Headlights

S534A Automatic air conditioning

S544A Dynamic cruise control

S563A Light package

S575A Supplementary 12V sockets

S5ACA High-beam assistant

S5DCA Rear-seat headrests, folding

S606A Navigation system Business

S612A BMW Assist

S615A Expanded BMW Online Information

S616A BMW Online

S698A Area-Code 2 for DVD

S6AAA BMW TeleServices

S6ABA Control for Teleservices

S6NLA Connection Bluetooth + USB devices incl.

P7S1A Modern Line

P7VAA Ride Comfort package

P7VBA Comfort Package

P7VDA Sicht Packet

L801A National version Germany

S879A On-board vehicle literature German

S8KAA Dummy-SALAPA

S8SCA Telematics access request,country-spec.

S8V1A Label

S999A Job order management "HEA"

 

Standard Equipment

S2ATA BMW LA wheel Streamline 306

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S851A Language version German

 

 

Masina se afla in Rosenheim

2 Proprietari

140.000km

Un set jante ptr iarna

Carte service

TĂźv 06.2017

 

Pret 17500€

 

Tel 015159090339

  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Ce probleme ai descoperit ca a avut la motor?

 

 

Era lipit cu superglue..... ai vin-ul si poti verifica singur,cica in romania este foarte usor de accesat baza de date, pe urma poti sa postezi si aici, motorul functioneaza perfect, mai am inca 8 luni de garantie la masina.... nu o vand pentru ca este stricata!

 

Nu stiu daca a avut ceva la motor, un polonez mi-a cerut Vin.ul si a spus ca s-a umblat la distributie cica.... deci daca a fost verificare sau inlocuire nu stiu... oricum distributia inlocuita nu este un punct in minus nu? Poate a vrut sa mai las la pret.... si a venit cu texte...

Edited by BOASKA
  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Da,sunt un mare bisnitar,le iau,le leg cu sarma si le pun la vanzare!Tocmai voiam sa-ti fac o oferta de 10k si sa o vand eu cu 20k.

Totusi,de ce esti asa nervos?

 

Trebuia sa il intrebi mai direct de ce vrea sa o vand dupa ce abia a luat-o. Si poate el raspundea. Nu e motiv de nervi, hai impacati-va. :))

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Este super usor sa accesezi baza de date in Romania daca te duci tu ca proprietar, o poti accesa si fara sa stii tu, dar necesita niste "tehnica romaneasca" (nu spaga).

 

O vine pentru ca este ED si manuala (cred).

 

De ce sa fie dezavantaj faptul ca e ED? Manuala, da, poate fi un motiv, poate a strans bani si vrea una auto.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ED te "limiteaza" sa spun asa. Nu mi-ar place sa ma limiteze ceva la masina, adica daca vreau sa-i fac ceva ce face toata lumea si eu sa nu pot..mai ales la jante unde cateodata iti vine sa le schimbi..vrei sa le pui si tu putin mai mari, etc si sa nu poti.

 

 

In afara de jante cu ce te limiteaza? Chiar si asa, poti sa ii pui jante mai mari, mai ales in Ro unde nu este trecuta dimensiunea rotilor in talon. Totusi, ed-ul e gandit cu jantele alea special pt consum minim. Masina are avantaje mai importante fata de de cele normale.

Pe f30 exista si Ed cu cutie automata. La e90 era doar cu manuala.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu este chiar asa mare diferenta si oricum se misca repede pe modul sport, pe la dealul negru am testat-o cu un s-class de bucuresti

si tipul a fost cel mai dement sofer pe care l-am intalnit pe zona aia, se vedea clar ca intr-o zona de genul conteaza nu numai caii putere si cutia automata cat agilitatea si cuplul motorului in orice situatie, clar una de 184cp sportline matura cu multe alte marci pe jos .... dar si ED este facuta sa reziste mai mult

  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu este chiar asa mare diferenta si oricum se misca repede pe modul sport, pe la dealul negru am testat-o cu un s-class de bucuresti

si tipul a fost cel mai dement sofer pe care l-am intalnit pe zona aia, se vedea clar ca intr-o zona de genul conteaza nu numai caii putere si cutia automata cat agilitatea si cuplul motorului in orice situatie, clar una de 184cp sportline matura cu multe alte marci pe jos .... dar si ED este facuta sa reziste mai mult

 

Fuge bine cel de 184 de cai daca o dai in Ds, ideea e ca si Ed-ul are performante insesizabil mai mici, cuplul e la fel. Iar consumul e minim. Si ai avantajul etajarii cutiei mai economic. Nu stiu cum e la f30, insa de ex eu am la x1 cca 2400 de ture la 160.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

poate 200-

 

am testat pe f30-ul modern care apare aici la vanzare sub topicul acesta, merge in a4a peste 200...nu stiu ce utilitate mai are 328i, dar cu 320d la noi in tara poti sa intrii fara emotii in orice depasire vrei si consumul e jumate ca la 328i cel putin

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daxa dai 1 2 exemple de diesele de 16 180 de cai care merg la fel de bine macar si nu sunt lesinate dupa 200, plecaciune.

Automata are 8 trepte, e logic ca nu are 200 cu a 4-a. Si nu ca ar conta, dar cam care e ponderea folosirii cu viteze de peste 200 ca sa fie asta un impediment ca ce lesinata? pt nevoile de trafic ale omului obisnuit, e arhisuficienta pt depasiri in intervalul 80 170, unde se misca bine.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am testat pe f30-ul modern care apare aici la vanzare sub topicul acesta, merge in a4a peste 200...nu stiu ce utilitate mai are 328i, dar cu 320d la noi in tara poti sa intrii fara emotii in orice depasire vrei si consumul e jumate ca la 328i cel putin

 

ai mers si cu 328i? sau de unde stii ca, consumul este la jumate , 320d fata de 328i?

nu o zic cu rautate, sunt curios pt ca 328i-ul se vrea un motor destul de ok din toate punctele de vedere consum/performante. De luat in calcul pt viitor, doar ca la noi sunt extrem de rare, fiind arhiplin de 2.0d

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Diferenta intre 328i si 320d, ambele cu zf8, este de maxim 2l/100km la mers regulamentar.

Pentru curiosi: https://www.youtube.com/channel/UCGeJKUrGnoNQrc-uDIQD9hw, gagiul asta are teste de consum cu zeci de masini, prezinta consumul in oras, la 80km/h, la 100, 120, 130, 150 samd...

La mers regulamentar da. Insa cand te dai la ele,diferenta creste considerabil. Am condus 328i in exterior,si am calcat-o sa vad ce poate,am avut 15l/100 km.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.