Jump to content

Un E 46 resuscitat 318d 116cp an 2003


Tripl3x

Recommended Posts

tu zici ca dupa spalare arata bine tapiteria aia pe scaun?

nu sta bine deloc

daca vrei in luna iunie iti pot dona scaune fata culoarea aia in stare 9 din 10

Deoatece am scos incalzirea ma asteptam sa nu stea bine

Sincer chiar vreau sa le schimb.

Daca le donezi le iau ce cea mai mare placere

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salutari.

Caaut si eu sa fac geometria fata/spate la e46.

Am schimbat bucsile la brate spate si o bucsa la brat fata. Nu pot merge mult cu masina asa, desii am pus acele suruburi excentrice in pozitia in care erau.

Recomanda cineva un serviice bun inn Buccuresti?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salutari dragi colegi

Acum o luna- doua am scos tapiteria de pe scaune si am bagat-o in masina de spalat.Incalzirea pasager nu mai functiona, cea de la sofer doar partea de jos.

Am hotarat sa dau incalzirea jos urmand pe viitor sa cumpar un kit de incalzire ( cred ca nu puteam baga tapiteria in masina de spalat daca incalzirea functiona) incalzirea este cusuta in tapiterie.

Acum a venit momentul sa cumpar un kit incalzire.

Ce ma duce in eroare este ca acel kit are un buton cu treptele de incalzire, 2 trepte iar la e46 sunt 3 trepte. Daca tai firele si le fac legatura la instalatia electrica va functiona cu 3 trepte?

Unde pot gasii un kit incalzire dedicat e46?

Edited by Tripl3x
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 4 weeks later...

salutari dragi colegi

Vreau sa schimb furtunele vacuum si am gasit asa ceva. Rog a nu se crede ca fac reclama la site. Vreau sa stiu daca e compatibil furtunul.

http://www.rotechnix.ro/produs.php?id=1714&t=/Piese-Tuning-Auto/Furtune-si-tevi/Furtun-vacuum/Furtun-de-vacuum-3-mm-09B6003/

Pot comanda acest furtun? e compatibil?

Multumesc

Uitasem sa intreb,cati metri trebuiesc?

Edited by Tripl3x
Link to comment
Share on other sites

salutari dragi colegi

Vreau sa schimb furtunele vacuum si am gasit asa ceva. Rog a nu se crede ca fac reclama la site. Vreau sa stiu daca e compatibil furtunul.

http://www.rotechnix.ro/produs.php?id=1714&t=/Piese-Tuning-Auto/Furtune-si-tevi/Furtun-vacuum/Furtun-de-vacuum-3-mm-09B6003/

Pot comanda acest furtun? e compatibil?

Multumesc

Uitasem sa intreb,cati metri trebuiesc?

Poti sa pui si cu diametru de 3 mm.

Link to comment
Share on other sites

Salutari din nou.

Am o alta problema si vreau sa caut rezolvarea cea mai ieftina momentan pe forum si in caz de nu gasesc va fi nevoie sa ajung la service unde costurile cresc, nu ar fi problema de costuri daca mecanici din service nu s-ar juca cu banii nostri ( cumpara piesa aia... nu e aia... ia piesa aia... nu e aia , si pleci cu masina mai stricata )

Acum 6-8 luni am mers sa recuperez freonul deoarece ma pregatisem sa fac conversia in climatronic schimband aeroterma si adaugand senzorii care trebuiau la climatronic. Am facut conversia si totul era in regula. Am mers sa bag freonul inapoi si complectare deoarece am recuperat vreo 400g. Dupa ce a bagat freonul am pornit motorul iar domnul de acolo a constatat ca electro-ventilatorul nu pornea, m-a sfatuit sa nu merg cu aerul conditionat pornit pana nu rezolv problema. Am ajuns acasa si am inceput sa sap pe forum despre cum da comanda clima la electro-ventilator si am aflat ca trebuie sa aive 12v pe fire iar in timp ce clima merge si creste presiunea curentul scade undeva la 4-5v din cate-mi aduc aminte , si in acel moment da comanda la electro-ventilator.

Am constatat ca nu aveam 12v pe fire si atunci am inceput sa caut unde este intrerupt firul. Am gasit locul si am inlocuit acel fir. Electro-ventilatorul a inceput sa primeasca comanda si sa invarta ( cred ca treapta 1 sau 2).

Acum 2 zile am vrut sa schimb freonul( de cand am facut conversia si am bagat freon m-i se parea ca nu baga destul de rece ). Am fost la o cunostinta care lucreaza cu aer conditionat si am hotarat sa bag freon, el mi-a aratat pe ceas si m-a pus sa miros pe un furtun vrand sa-mi arate ca nu aveam freon mai deloc , aveam mai mult aer. L-am rugat daca poate sa verifice daca am pierderi si mi-a spus ca presiunea pe instalatie este cat trebuie doar ca nu aveam destul freon.

A inceput sa bage freon.Mentionez ca inainte sa bag freon in timpul mersului pe sosea se auzea un huruit cand porneam clima. Ce m-i sa parut ciudat la cunostinta asta este ca a zis sa pornesc motorul in timp ce baga freon si a pus un termometru la grila din mijloc ( tremometrul ar fi trebuit dupa spusele lui sa ajunga pana pe la 4-5 grade.Am pornit motorul si incepuse sa scada gradele pe termometru. Pe la 9 grade a inceput sa se comporte ciudat compresorul si electro-ventilatorul , adica se opreau , intra intrun fel de protectie.Individul a spus ca nu e normal sa faca asa. A ajuns la concluzia ca elecro-ventilatorul nu facea racirea cum trebuia si tevile care ies din radiatorul din fata erau incinse ( nu puteai tine mana pe ele , ambele tevi). Spunea ca merge in doua trepte electro-ventilatorul , in treapta 1 puteai oprii cu mana elicea iar in treapta doi opreai mai greu elicea. A pus pe direct electro-ventilatorul si a inceput sa invarta tare ( foarte tare ) .In momentrul ala a inceput sa scada temperatura pana la 2 grade iar tevile de la radiatorul clima nu mai erau incinse , erau foarte putin caldute. A facut o improvizatie pentru moment si pun firul de minus pe caroserie si atunci evectro-ventilatorul porneste la maxim facand racirea cum trebuie, dupa care la oprirea motorului trebuie sa iau acel fir deoarece electro-ventilatorul merge continu.

Intrebarea mea este:

Se poate sa fie dus acel modul de pe electro-ventilator ? desii intra 12v in el si primeste comanda sa invarta( dar foarte incet treapta 1 si 2.

Sa fie ars ceva la el si sa nu mearga prin comanda primita in treata mai mare?

Sa fie vreun senzor care-i da comanda defect? ( nu stiu ce senzor da comanda electro-ventilatorului )

Link to comment
Share on other sites

cauta la cineva un electro-ventilator sa faci o proba

e posibil ca acel modul sa fie defect

Am pus un electro-ventilator de pe alta masina.

La fel se comporta, invarte pe treapta 1 si 2 .Nu invarte suficient cat sa raceasca radiatorul de la clima.

Cand pun electro-ventilatorul pe direct si invarte tare , tevile sunt putin caldute. Ar trebuii sa am una din tevi rece-rece?

Ar putea fi altceva?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

k. Trebuie sa mai adaugam ceva la topicul deschis masinii.

Pe langa conversia facuta la aeroterma pentru trecerea de la AC la Climatronic facuta cu schimbarea aerotermei , demontare bord dureri de cap, timp si nervi.

Am mai facut cate ceva.

Deci : Saptamana trecuta a primit o camera marsalier , care are o mica buba cand pornesc motorul( apar niste dungi gen bruiaj ). Dar deja m-am acomodat.

Zilele astea am montat si volanul sport. Ciudat este ca volumul nu merge din butoane, la fel si butoanele de schimbat melodiile. Singurul buton din partea stanga functioneaza doar cel de raspuns la telefon.

De la pilot , functiona doar cel care activeaza pilotul, restul nu functionau. Tipul care a montat cabul mi-a spus ca-mi lipseste swich-ul de la ambreiaj.

Astazi m-am apucat sa caut daca am mufa de la swich , si dupa aia sa caut swich pe net. Surpriza , aveam si mufa si swich-ul ,doar ca erau cazute din locasul care-l are pe acel pistonas. Acum pilotul functioneaza perfect.

Am mai achizitionat un set de lupe cu tot cu becuri H7 si drosere. Urmeaza sa-l montez in weekend-ul asta, asta daca nu fac o partida de pescuit.

Stiu ca e aiurea sa pui lupe fara sa ai spalator de far, dar de la cel care l-am achizitionat mi-a spus ca ma suna imediat ce primeste o masina dotata cu spalator.

Urmeaza altele......

Edited by Tripl3x
Link to comment
Share on other sites

Astazi am montat lupele.

Sincer nu sunt chiar asa incantat de lumina care o dau. Am luat becuri H1 6000 35w.

Probabil aveam becurile bune inainte , Osram 40% mai multa lumina. In afara de faptul ca dau lumina alba albastruie si au acea dunga __/ nu ma incanta cu nimic.

O sa caut niste becuri , ceva firma , si poate atunci voi fi multumit mai mult.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutari din nou

Revin cu doua probleme , care sper sa mai fi avut cineva si a gasit rezolvare

1 Am montat lupele bixenon acum o luna sa zic. De o saptamana apare un fenomen la farul drept. Dupa 10-15 minute de condus , se stinge farul si apare in bord eroare de bec ars.

Daca opresc imediat motorul si pornesc farul functioneaza.Am obtiunea activata , cand pornesc motorul se aprind farurile. Dupa ce repornesc motorul farul functioneaza , exclud

faza cu contact imperfect deoarece am luat si gropi intentionat sa vad daca se intampla ceva.

2 Cam de o luna masina porneste mai greu. O data porneste repede , o data greu..... greu adica invarte de vreo 6-8 ori. Cineva zicea ca sub picioare la sofer ar mai fi o pompa

ceva de genul , care ar avea rolul la invartire sa faca presiune, deoarece la e 46 presiunea nu se face la punerea contactului ci in momentul cand invarte motorul.

Nu stiu nimic de treaba asta. Aspus sa pun furtunele pe direct si sa vad ce se intampla. Problema este ca nu stiu unde se afla acea pompa.

Masina este un 318d fl 116cp an 2003

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salutari din nou

Am decis sa iau alt e46 , de aceea apelez la cunostintele voastre . De data asta ma duc spre 320 berlina 6+1 automat ori manual 150cp diesel cu dotari mai multe.

Am luat teapa cu masina cumparata, am pus masina la punc merge perfect , nu o voi vinde pe cea actuala . O voi lasa baiatului meu pentru ca am muncit mult sa o pun pe picioare.

Cum pe piata sunt multi samsari ... km multi dati inapoi , lovite si refacute ,vreau sa ma indrumati catre o cunostinta ,neam ,un prieten de pe acest forum care-si vinde masina si stiti ceva mai mult despre ia, ori de pe un site care vi se pare mai in regula

Bugetul este intre 3300 si 4000 euro.

Multumesc

 

Accept mesaje si de la cei care-si vand masina din Bucuresti si de langa Bucuresti , dar nu foarte departe.

Mesajele si detaliile le voi lua in considerare doar pe cele lasate in topic .Nu iau in considerare mesajele lasate in privat , pentru ca inseamna ca cineva ascunde ceva si nu vor ceilalti sa vada despre ce este vorba.

Mesaj si detalii in topic, colegii care cunosc pesoana, istoricul... pot lasa un comentariu despre masina daca o cunosc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutari dragi colegi

Am si eu o problema si ma gandesc poate cineva are cunostinte in domeniu si ma poate ajuta

Am cumparat la vechiul e46 o navigatie dedicata android . Am montat navigatia si totul functiona perfect. Volanul era simplu fara comenzi.Acum ca am luat alt seria 3 e46 am luat navigatia de pe vechiul e46 sa o montez pe "noul e46" ,toate bune si frumoase pana am descoperit ca , comenzile de la volan de volum nu merg sa dea volumul mai tare. am observat in mufa care intra un vechiul cd ca are 2 mufe mici in plus . Cele doua mufe au ramas afara. Banuiesc ca una din acele mufe apartine volumului de pe volan, cealalta nu stiu ce face.

Cum pot face legatura cu acele mufe la navigatie sa functioneze si volumul de pe volan, m-am uitat si nu pot baga in navigatie nicaieri acele mufe.

Atasez o poza cu o navigatie asemanatoare cu ce am eu.

post-76164-0-63564600-1525022523_thumb.jpg

Este nevoie de un cablu mufat in navigatie si face legatura cu acele doua mufe?Daca trebuie un cablu va rog dati detalii despre ce este vb

Aici pun o poza orientativa cu cablurile care le-am primit in cutie atunci

post-76164-0-76408500-1525022536_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.