Jump to content

Tremura masina in N cutie automata


Recommended Posts

masina: BMW 520d N47 , 2009 cutie automata cu joystick

 

problema: in mers daca pun masina N tremura destul de tare(la relanti nu tremura deloc). In D sau R nu se simte absolut nimic.

 

uleiul este schimbat si verificat de curand.

 

astept pareri, sugestii

Edited by hateganradu
Link to comment
Share on other sites

am fost la mai multe service-uri. verificat tampoane motor cutie. dpf in stare perfecta. ulei schimbat in cutie. distributie schimbata. oricum interesant e ca nu face absolut deloc in Drive.

 

la un service mi au spus ca ar putea fi convertizorul de cuplu

Edited by hateganradu
Link to comment
Share on other sites

masina: BMW 520d N47 , 2009 cutie automata cu joystick

 

problema: in mers daca pun masina N tremura destul de tare(la relanti nu tremura deloc). In D sau R nu se simte absolut nimic.

 

uleiul este schimbat si verificat de curand.

 

astept pareri, sugestii

 

cum adica cand pui masina in N in mers? eu nu am pus-o niciodata asa!!! poate face si la mine dar pana sa aud la tine chestia asta cu bagi din mers in N din D presupun ca nu e bine! strict parere personala!

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Am reflectat asupra problemei enuntate mai sus!

Problema simtindu-se doar in N eu cred ca ar veni de la cardan.

Oare de ce?? Atunci cand ii cuplata cutia de viteze acesta ii blocat si atunci tinde sa invarta mereu, fiind in sarcina si daca ar avea putin joc, acesta are un sprijin in ambele parti, unul ar fi cuplajul din cutia, celalalt fiind terminalul in diferential.

Cand ii decuplat , cardanul nu mai are acel sprijin din partea cutiei, nu mai este in sarcina si atunci si vibratia.

 

Atasez si un link cu desenul de asamblare.

 

http://www.etkbmw.com/bmw/IT/search/selectCar/E60N/Lim/BMW+520d+N47/ECE/26/26_0202/

 

In cauza ar fi piesa 1, sau/si piesa 8 si sau/si piesa 17 care are o garnitura de cauciuc care sa centreze axul la capatul terminalului. Daca acest cardan nu este perfect aliniat normal ca apare vibratia/tremuratul. Ii ca si cum ai avea o janta neechilibrata.

Piesa 8 ii un suport al cardanului exact la jumatatea lui si ii din un rulment cu cauciuc interior.

 

E doar o idee si nu o certitudine.

Cred ca ar trebui verificate aceste aspecte.

Si la mine se manifesta la fel problema, in N tremura, si cand cuplez in D nu se mai simte acel tremurat.

 

Repet ii doar o idee si o explicatie personala pe care o impartasesc cu voi.

Si eu sunt in acceasi barca.

Succes

Link to comment
Share on other sites

Si eu consider ca nu este din cardan ! Am verificat acest lucru oprind masina in timpul mersului la ralanti ! Acest tremurat a disparut odata cu oprirea motorului desi cardanul e logic ca se invartea !

 

Alte pareri ?!?

 

P.S Am schimbat tampoane motor, tampon cutie si kit ambreiaj + volanta ! rezultate 0.

Link to comment
Share on other sites

am sunat la o firma care se ocupa de reparat convertizoare de cuplu pt bmw. daca ar fi convertizorul ar trebui sa tremure intre 1200-1800 de ture, asa mi au spus.

cam asa este si nu este un tremurat foarte puternic de la convertor mai degraba o vibratie ritmica

p.s. nu este bine sa mergeti cu o cutie automata in N in timp ce masina se deplaseaza

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

cam asa este si nu este un tremurat foarte puternic de la convertor mai degraba o vibratie ritmica

p.s. nu este bine sa mergeti cu o cutie automata in N in timp ce masina se deplaseaza

 

Pana la urma N-ul asta cand se foloseste ? Doar cu motorul pornit pentru a putea impinge/trage masina pe o rampa/service etc ? De ce nu e recomandat mersul "pe liber" in N ? Intreb pt ca probabil multi dintre noi nu ne-am gandit niciodata la ce face modul (N)eutru. Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma N-ul asta cand se foloseste ? Doar cu motorul pornit pentru a putea impinge/trage masina pe o rampa/service etc ? De ce nu e recomandat mersul "pe liber" in N ? Intreb pt ca probabil multi dintre noi nu ne-am gandit niciodata la ce face modul (N)eutru. Multumesc.

eu folosesc N cand stau la semafor cu ea. e mai convenabil sa o trec pe N decat pe P. nustiu daca e bine sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Nu este recomandat cuplarea cutiei de viteza in N la semafor decat daca stationarea este de lunga durata gen 5 minute . Este mult mai puternica uzura cutiei cand este recuplata din D decat daca sta in D infranata. Cat despre mersul in N este total nerecomandat deoarece cutia este supusa la o uzura mare atunci cand se cupleaza in D in timp ce rotile se invart. Cutia este pusa direct in sarcina la viteza si ea preia acest soc. Totodata se decupleaza si pompa de ulei ceea ce mareste brusc presiunea hidraulica in toata cutia odata cu recuplarea in D. In N masina poate fii pornita.. tractata dar nu lasata sa mearga pentru economie Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

poti merge in N daca de exemplu faci un test la 80 kmh pui in N si rulezi pana la oprire, apoi cuplezi in D.

 

Asta cu schimbat in N la semafor e inutila. Cand cutia e in D cu frana apasata, convertizorul de cuplu decupleaza. Laso in D ca asa a fost conceputa.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Stati un pic...eu zic ca deja intram in alta zona..! nu`i vorba de utilizarea cutiei automate ! Pur si simplu atat el cat si eu ...si altii se confrunta cu aceasta problema ``misterioasa`` ! Eu am cutie manuala si am aceesi problema identica ! nu zice nicaieri ca nu`i indicat sa o scot pe liber fiind cutia manuala!

 

Ce`i implicati cu aceasta problema..intrebari:

 

1.La ralanti stationat nu simtiti o vibratie (``masaj fin in scaun``) ?! Mie mi se pare ca a mea si la ralanti are o usoara trepidatie !

2. La voi toba finala daca puneti piciorul pe ea...trepideaza asa usurel sau e fixa fixa ?!?

Edited by Luc89
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.