Jump to content

Vand F10, 525D


mcliviu

Recommended Posts

Salut,

Am decis sa scot la vanzare masina. Momentan, anuntul este doar pe forum. Masina are acum 152k km reali, si zero probleme.

Pe scurt de cand este la mine: retrofit ceasuri 6WA, navigatie professional (proveninenta: cumparate de la Acero in urma retrofitului lui la NBT), grile M Performance OE, tinted windows laterale si luneta, inlocuit bara fata si capota in urma unui incident nefericit, revizie completa la Filaret, revizie la CV in urma cu aprox 1 luna la Faur.

Informatiile complete despre ea, pe topic, aici: http://www.bmwclub.r...525da-doi-zero/.

Pret: 22.500Eur.

 

Lista cu optiuni:

 

Vehicle information

 

VIN long WBAXA310X0DW62217

Type code XA31

Type 525D (EUR)

Dev. series F10 ()

Line 5

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine N47T

Cubical capacity 2.00

Power 160

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour SCHWARZ 2 (668)

Upholstery STOFF GREY SHADOW ANTHRAZIT (AZAT)

Prod. date 2012-06-27

 

Order options

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

1CB CO2 CONTENT

2NC M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 350 M/18",MT

2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION

230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT

258 RUNFLAT TYRES

302 ALARM SYSTEM

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

337 M SPORT PACKAGE

4MR INT. TR. FIN. ALUMINIUM HEXAGON

4NB AUT.AIR CONDITIONING 4-ZONE CONTROL

4UR AMBIENT LIGHT

415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW

416 SUNBLINDS

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

522 XENON LIGHT

536 AUXILIARY HEATING

575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET

6AA BMW TELESERVICES

6AB CONTROL TELESERVICES

6FL USB-/AUDIO INTERFACE

6VC CONTROL COMBOX

606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS

612 BMW ASSIST

615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION

616 BMW ONLINE

633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

696 DVD CHANGER FOR 6 DISKS

698 AREA-CODE 2

704 M SPORT SUSPENSION

710 M LEATHER STEERING WHEEL

715 M AERODYNAMICS PACKAGE

735 BASICPACKAGE

760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME

775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS

8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS

8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B

8V1 NCAP LABEL

801 GERMANY VERSION

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

9BD BUSINESSPACKAGE

 

Series options

1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION

1CD BRAKE ENERGY REGENERATION

4U2 DRIVING EXPERIENCE CONTROL INCL. EC

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

Edited by mcliviu
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

bafta cu vanzarea , stiu masina de la intalniri arata si merge foarte bine :thumbsup:

 

Merci! Ca sa spun asa, n-am idee ce vreau sa fac, ori imi iau o masina mega ieftina, ori una mai scumpa, dar la anul. Ideea e ca mai am deja o masina (a sotiei), iar eu e posibil sa plec din tara temporar. Vedem ce iese.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pentru cateva zile/an pe zapada sa tarasti o greutate in plus, si sa platesti mentenanta pe care o presupune xdrive... pentru mine nu a meritat. 2.0 nu as lua niciodata xdrive. Masina am scos-o la vanzare pentru ca e foarte probabil sa plec (nu sunt 100% hotarat), si va sta pe bara aprox 6 luni. Oricum, daca nu o dau pana plec, ramane la mine, poate o iau acolo mai tarziu.

@vuv - ba da, masini se vand si aici. Poate tu nu vinzi.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Masina este foarte frumoasa, bafta la vânzare!

Referitor la xDrive: lumea a apreciat marca BMW si pana sa scoatĂŁ modele cu tracțiune integrala, proprietarii le conduceau cu plĂŁcere si pana sa fie toate echipate cu dsc, pasiunea si plĂŁcerea fiind aceleași. XDrive vor cei care nu au condus niciodatĂŁ BMW sau sa fi mers, cel puțin, pasager pt o distanțĂŁ mai mare si spun ca sistemul de propulsie/tracțiune este periculos.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba ca e periculos. Nu e nimic periculos. Nu e must have, insa nici nu poti sa zici ca nu e bine sa-l ai. Ca sa fim seriosi nu e ca si cum 99% dintre posesorii de Bmw merg la limita aderentei incat sa simta avantajul propulsiei. Si nici m-uri nu avem ca sa fim atat de puristi sa zicem ca vai nu mai ofera Bmw ul placere. Ca sa nu mai zic ca majoritatea conduc dezastruos. In fine, asta cu x drive e controversa, e offtopic si putem discuta intr-un thread dedicat.

Spor la vanzare. Din pacate nu prea se vand usor masinile scumpe. Am observat ca ce e sub 10 mii euro e piata vie. In rest, mai greu si in niciun caz pe forum.:))

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Apropo de Xdrive... intreb si eu. :) se poate monta pe un F10 care a venit din fabrica fara, ca retrofit?

Doar data schimbi tot trenul de rulare + cardane, cutie de transfer, calculatoare etc ...

Totusi cred ca a fost o intrebare "la misto" sau nu stii ce e Xdrive.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vuv a spus care ar fi tendenta pe sezonul rece... un xDrive are mai mult potential acum

 

:-) adica ne luam xdrive ca e iarna? Cine stie ce cumpara, ia ce isi doreste si ce i se potriveste. Masina nu e imbracaminte/incaltaminte sa o cumperi dupa sezon, ca doar nu uiti ca iarna e zapada si vara e uscat, nu? :-)))

Sigur, pentru cine vrea "bemveu", detaliile astea nu prea conteaza, dar nici pentru mine categoria respectiva. Sigur, suntem pe un forum bmw, si ma astept ca cine ar da +20k pe o masina, cam stie ce cumpara si cu ce se mananca.

Cred ca polemica xdrive versus rwd nu isi are locul pe un topic de vanzare.

Sunt constient ca exista o mica probabilitate ca un coleg de pe forum sa fie in cautarea unei astfel de masini, si sa aibe si banii, dar asta nu inseamna ca nu se vand masini aici. Eu as fi cumparat o masina de pe forum (am si cumparat am si vandut aici) daca ea se potrivea criteriilor mele. Chiar era cat pe ce sa cumpar una anul trecut, care culmea era xdrive.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

xdrive se merita pe masini puternice de 300+ cai, altfel pe 2.0d nu are nici un farmerc, greutate in plus, senzatie de plecare 0, se mai duce naiba si cutia de transfer.. iarna cu o pereche de cauciucuri NOI si bune nu ai treaba

 

Cum ai ajuns la relatia "300+ cai" si Xdrive!? Mhm...cu siguranta nu e nevoie de peste inca ~80 de cai (35%) in plus fata de sa zicem varianta standard 525d 1720 kg pentru a "duce" greutatea variantei 520d Xdrive 1795 kg. 75 kg in plus e apa de ploaie la puterea asta, NU ai nevoie de inca 80 de cai pentru 75 kg in plus, sa fim seriosi!

 

Senzatia de plecare intradevar nu e ca si la RWD, e altceva, numai 0 nu e. Simti ca masina trage din toate incheieturile si e lipita de asfalt, e alt feeling decat cand simti ca motorul te impinge (RWD) sau te trage dupa el (FWD). E o senzatie de mai multa stabilitate in loc de sportivitate dar senzatia de plecare e acolo, doar ca e putin altfel.

 

Iar legat de cutia de transfer, sa fim sinceri, cand dai 20.000+ (second) sau 55.000+ (noua), nu te uiti la un schimb de ulei (300 lei cu manopera inclusa!), hai doua de ulei pe durata cat tii masina. Iar daca se ajunge acolo, o cutie de transfer se repara sau se inlocuieste (cateva sute de euro) cu bani relativ putini cand vorbim de astfel de masini.

 

Xdrive nu e doar pt. zapada iar cine stie de ce vrea xdrive stie asta, nu doar din povesti.

Edited by gugukalimero
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Iar legat de cutia de transfer, sa fim sinceri, cand dai 20.000+ (second) sau 55.000+ (noua), nu te uiti la un schimb de ulei (300 lei cu manopera inclusa!), hai doua de ulei pe durata cat tii masina. Iar daca se ajunge acolo, o cutie de transfer se repara sau se inlocuieste (cateva sute de euro) cu bani relativ putini cand vorbim de astfel de masini.

O cutie de transfer noua e +2000eur. Daca vrei sa o repari e 500eur si e cam la bulan reparatia. La X3 aveam si un actuator care a murit (nu era problema rotita) si costa 700eur.

O planetara la F10 xdrive e 700eur si nu se vinde separat nimic din ansamblu. Manopera pentru diverse lucrari pe fata, doar pentru ca ai xdrive e mai mare.

xdrive nu e doar un 300 lei la cativa ani!

 

Cat despre feeling fiecare alege ce vrea. Eu dupa ce am avut X3 si am condus modele noi de xdrive am ramas pe RWD.

Edited by Gizmo.
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta se mai intampla sa mai cada cate o cutie, la fel cum se mai intampla sa mai cada si cate o distributie, o turbina, un injector, un EGR, un senzor etc. indiferent de numarul de km, marca, model, an de fabricatie...etc.

Dar sa zici ca nu merita sa iti Xdrive doar pt. ca s-ar putea sa cada cutia...asa nu iti mai iei masina ca poate sa cada orice. Iti ie bicicleta...sau stai...si acolo poate sa cada ceva...

 

Legat de 0-100km/h, date oficiale:

 

- F10 525d (218PS): 7.0 sec

- F10 525dX (218PS): 7.0 sec

 

Cam atat...

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru aprecierile la adresa masinii. Masina chiar e foarte misto, si imi place (inca) mult. Din pacate, eu plec din tara, si economic vorbind decizia logica ar fi sa nu tin banii inchisi in perioada asta. Daca nu se vinde pe forum, masina ramane la mine, si nu o sa pun anunt in alta parte. Oricum, in decembrie am planificata vacanta cu ea, in ianuarie din nou, si voi veni acasa la max 2 sapamani, sau poate o iau cu mine, sau o las sotiei si iau acolo F20-ul. Asadar, daca apare cineva interesat, saptamana viitoare mai sunt in tara si in timpul saptamanii, masina poate fi vazuta in sector 5 pe Bd. T. Vladimirescu, sau in weekend in S6 zona Cora Lujerului.

 

Nu va mai certati xdrive/rwd, cum ziceam fiecare conduce ce-i face placere si (ideal) ce-si permite. :rolleyes:

 

Cu stima.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.