Jump to content

Recomandare reparatie in Cluj e92 accidentat


flasherg17

Recommended Posts

Am avariat iubita :(

 

Am nevoie de ajutor de la cineva pasionat de bmw din Cluj, sa ma ajute cu reparatia masinii. As prefera sa ma ajute aceasi persoana / service cu toata reparatia, dar sunt foarte bine venite si recomandari: unde sa fac evaluarea masinii, de unde sa cumpar piese de la dezmembrari, unde sa repar mecanica, tinichigeria + vopsit.

 

Cum s-a intamplat accidentul: In drum Cluj - Timisoara, dupa ce am mers 240 km pe drum uscat, soare, frumos, ajunzesem pe A1 - 77 km pana la Timisoara, am intrat de pe uscat, brusc pe drum foarte foarte ud, tocmai fusese o ploaie torentiala, dar deja se oprisera, si nu am observat din timp, greseala mare - am franat la 130 km / h, greutatea mutata din spate pe axa din fata si am aquaplanat cu spatele, am redresat cat am putut masina, dupa ce am facut 360 grade la 100+km/h, am inceput sa merg perpendicular pe drum cam 70 m poate chiar mai mult, alunecand de parapetul median cu fata, parapetul a ros bara si prinderea capotei, la un moment dat tragherul indoit s-a atins de o dispartitura dintre parapetii metalici, in acea secunda m-am intors la 180 grade si am lovit spatele cu coltul din dreapta, dar deja aveam viteza mult mult mai mica, luneta a crapat de la impactul cu saptele iar capota din inertie, find desprinsa, s-a intors si ea 180 grade lovind usa soferului, nu foarte tare, dar suficient sa sara geamul stanga fata.

 

Motorul, Radiatorul, Intercooler nu au fost atinse. Nici o eroare de motor. Airbagurile nu au iesit, masina nu s-a lovit ci s-a "ros" de parapet cu fata, apoi m-am lovit cu coltul dreapta spate dar la viteza mica. Axa si rotile din spate nu sunt afectatate, am urcat pe platforma de 2 ori si am intrat in garaj (mers 10-20m), motorul funtioneaza in paramentri, suna bine, l-am pornit si dupa 3 saptamani de la accident.

 

Am fost lacom si nu am schimbat cauciucurile spate, aveau 3 ani si erau roase de le derapari fortate; nu se franeaza brusc pe carosabil ud, stiam asta, dar am facut total invers;

 

Din prima vedere, eu ne fiind mecanic, am urmatoarele concluzii:

 

Ce pare neafectat de accident:

Radiatoarele par intregi, nu a curs nimic

Motorul se aude bine, nu a curs ulei, nici o eroare in board, am pornit motorul si dupa 3 saptamani de la accident, s-a pornit instant.

Venitlatoarele nu fac nici un sunet, nu ating nimic

Axa si rotile din spate nu sunt afectate, am urcat de 2 ori pe platforma si am intrat in garaj (mers 10-20m) pe roti propii.

Airbag-urile nu au iesit

Far bixenon dreapta intreg

 

Ce pare afectat:

 

Mecanic:

Roata stanga este dreapta, roata dreapta sta pe o parte, ceva s-a indoit.

Janta dreapta fata crapata (am un alt set de roti, voi merge cu ele)

 

Estetic:

Geam stanga fata spart

Luneta sparta

Bara fata M pachet (mai am grilele negre m, grila jos centru, grila jos stanga, proiectoare ceata ambele)

Far bixenon adaptiv dreapta (becul xenon, led pt angel eyes si motorasul adaptiv pare functional)

Tragher este indoit

Aripile de plastic stanga dreapta sparte

Capota de aluminiu este roasa, trebuie inlocuita

 

Aripa spate dreapta este deforamta semnificativ, probabil trebuie inclocuita

Capota portabajal nu se inchide este deformat, nu e foarte afectata

 

Am nevoie de:

 

1) Evaluare ce piese trebuie schimbata, cost piese, cost manopera

a. mecanic

b. estetic

 

2) Reparatii defectiuni mecanice cu piese noi

 

3) Reparatii estetice cu piese din dezmembrari

 

Etapa 1: reparatii critice, pentru a putea tine masina in parcare subterana si nu in garaj.

* Geam fata stanga

* Luneta

* Tragher

* Bara fata

* Aripi

* Capota

* Capota spate sa se inchida

* Aripa spate de indreptat cat se poate si de dat cu anticoroziv

 

Etapa2:

* Reparare difinitiva aripa spate, s-ar putea fi nevoie de inclocuire

* Pregatire vopsire

* Vopsire

 

Va rog frumos sa ma ajutati, pacat de masinuta, sta deja de 3 luni in garaj.

 

Pot fi contactat la orice ora pe nr. 0737 165 037

 

Multumesc frumos!

Dumitru

 

PS:

VIN: WBAWD11080PW13748

Type code: WD11

Model: 320D OL (EUR)

E-F-R series: E92

Series: 3

Type: COUPE

Steering: LL

Doors: 2

Engine: N47

Displacement: 2.00

Power: 130 (177 hp)

Drive: HECK

Transmission: MECH

Paint code: A52 - SPACEGRAU METALLIC

Upholstery code: LCGE - LEDER DAKOTA/CRE

Prod.date: 2008-09-17

 

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2C5 BMW LA wheel, star spoke 185

S2PA Lockable wheel bolt

S4AE Armrest front, retractable

S4AT Interior trim finishers black high-gloss

S6FL USB/audio interface

S7NH BMW Service inclusive

P7RR Dynamic Package

P7RS Package Comfort

S8AR Owner's Handbook/Service Bklet, Romanian

S8SP Control unit COP

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S302 Alarm system

S320 Deleted, model lettering

S322 Comfort access

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S481 Sports seat

S493 Storage compartment package

S502 Headlight cleaning system

S507 Park Distance Control (PDC), rear

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S663 Radio BMW Professional

S676 HiFi speaker system

S698 Area-Code 2 for DVD

S818 Battery master switch

S853 Language version, English

S863 Dealer List Europe

post-66764-0-91845600-1477899546_thumb.jpg

post-66764-0-25578600-1477899567_thumb.jpg

post-66764-0-80000000-1477899583_thumb.jpg

Edited by flasherg17
Link to comment
Share on other sites

Pacat de masina ....o sa coste ceva reparatul ei....hai da-ne si o poza cu anvelopele....te rugam.

 

Da :( stiu ma va costa ceva, dar vreau sa o repar pe etape, in primul rand sa repar partea mecanica, sa pun geamul, luneta, sa repar portbagajul ca sa nu intre praf / umezeala in interiorul masinii. Acum sunt in Bucuresti, voi pune poze cu anvelopele cand ajung in Cluj, pe Joi - Vineri.

Edited by flasherg17
Link to comment
Share on other sites

Ce dimensiuni aveai la anvelope pe spate? Aparent anvelopele foarte late sunt predispuse la acvaplanare.

 

Hmm interesant, da aveam anvelope late 19/30/255, credeam ca cat mai late sunt anvelopele cu atat va fi mai stabila masina.

 

bara fata / spate am eu complete .....standard ,daca te intereseaza discutam

 

As prefera sa pastrez exteriorul M, dar scrie-mi pe privat ce pret ai vrea pe bare. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Nu ai pus poze cu anvelopele.

 

Stiu, inca nu am reusit sa merg la garajul prietenului meu unde tin masina, ea fiind in partea cealalta a Clujului fata de unde locuiesc eu. Cand ajung la ea voi face cat mai multe poze inclusiv si la anvelope.

 

As vrea sa duc masina cat de repede la un service de incredere din Cluj, sa evalueze exact ce piese trebuie inlocuite. Ma ajuta cineva cu o recemandare?

Edited by flasherg17
Link to comment
Share on other sites

sincer eu ma mir cum de nu au sarit airbagurile la cum arata masina. eu am dat cu golful cu roata intr-un bustean de vreo 20 de cm inaltime si mi-au sarit airbagurile. cred ca ai avut ceva emotii invartindu-te... bafta la reparatie si fara alte evenimente. Edited by Rico24
Link to comment
Share on other sites

Pe fata daca ti s-a rupt roata mai mult ca sigur este indoita puntea fata, deci va trebui schimbata, trebuie verificat daca are deviatie laterala si lonjeronul

Iar pe spate faptul ca a crapat luneta indica forta loviturii, s-a comprimat caroseria foarte mult, trebuie verificat si lonjeronul de pe spate sa nu aiba si el deviatie

Cam astea ar fi primele lucruri cu care sa incepi, trebuie pusa masina pe masa de indreptat caroserii si verificate distante si repere si eventual tras de lonjeroane

Dupa ce se fac reparatiile la lonjeroane si dupa ce se schimba puntea, trebuie verificata geometria, asta pana sa te apuci de capota, aripi si restul

Iar ca sa inlocuiesti puntea fata trebuie dat jos motorul

Si cel mai dificil de facut dupa, este aripa spate de inlocuit

Nu stiu daca merita reparatia ca sa iasa masina ca la carte si sa mai mearga drept pe drum

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Pe fata daca ti s-a rupt roata mai mult ca sigur este indoita puntea fata, deci va trebui schimbata, trebuie verificat daca are deviatie laterala si lonjeronul

Iar pe spate faptul ca a crapat luneta indica forta loviturii, s-a comprimat caroseria foarte mult, trebuie verificat si lonjeronul de pe spate sa nu aiba si el deviatie

Cam astea ar fi primele lucruri cu care sa incepi, trebuie pusa masina pe masa de indreptat caroserii si verificate distante si repere si eventual tras de lonjeroane

Dupa ce se fac reparatiile la lonjeroane si dupa ce se schimba puntea, trebuie verificata geometria, asta pana sa te apuci de capota, aripi si restul

Iar ca sa inlocuiesti puntea fata trebuie dat jos motorul

Si cel mai dificil de facut dupa, este aripa spate de inlocuit

Nu stiu daca merita reparatia ca sa iasa masina ca la carte si sa mai mearga drept pe drum

 

Am inteles. Da, pacat de masina... Propui sa o vand asa?

 

sincer eu ma mir cum de nu au sarit airbagurile la cum arata masina. eu am dat cu golful cu roata intr-un bustean de vreo 20 de cm inaltime si mi-au sarit airbagurile. cred ca ai avut ceva emotii invartindu-te... bafta la reparatie si fara alte evenimente.

 

Da am avut ceva emotii, cu toate ca masina s-a comporat foarte bine in accident! Emotiile mari sunt acum, cand realizez cat de mare este impactul financiar... Multumesc pentru urari!

Link to comment
Share on other sites

pacat de masina...f ciudat ca te-a "furat" .eu am impresia cu e92 -ul ca se redreseaza si din cele mai ciudate situatii.Chiar m-am jucat cu ea si in toate situatiile DTC+ESP au facut minuni...Din pacate reparatia cred ca are niste costuri enorme...si nu stiu daca se merita sa o repari.Un e92 in mintile lui e undeva pe la 10-13k.E bine sa iei in calcul si vanzarea ei asa si sa pui cat ai da sa o repari sa iti iei alta.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pacat de masina...f ciudat ca te-a "furat" .eu am impresia cu e92 -ul ca se redreseaza si din cele mai ciudate situatii.Chiar m-am jucat cu ea si in toate situatiile DTC+ESP au facut minuni...Din pacate reparatia cred ca are niste costuri enorme...si nu stiu daca se merita sa o repari.Un e92 in mintile lui e undeva pe la 10-13k.E bine sa iei in calcul si vanzarea ei asa si sa pui cat ai da sa o repari sa iti iei alta.

 

Corect spui, e92 iti da "impresia" ca se redreseaza oricand, asa este, iti da o siguranta uimitoare, pana se ajunge la legile de baza a fizicei, anvelopa si apa.. Am fost in situatii foarte provocatoare cu ea, si mereu s-a comportat uimitor, dar de data aceasta... Sfatul meu pentru altii care citesc, nu repetati greseala mea, investiti in anvelope bune.

 

Legat de vanzare, mi-am facut un calcul, maxim merita sa investesc 4-5 000 euro in repararea masinii, altfel va trebui sa o vand... Eu sper sa ma incadrez in buget.

 

Daca stie cineva cine se ocupa cu cumpararea de masini accidentate, as fi recunoscator pentru datele de contact. Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Te incadrezi sincer...fara probleme cu majoritatea pieselor de la dezmembrari...dar crede-ma...lucrez la reprezentanta (nu bmw) pe partea de caroserie si am reparat de la dacie papuc la ranger rover 2014 ...ce se vede inseamna cam 50% din reparatie....daca nu mai putin, cand incepi sa desfaci masina incepi sa gasesti mult mai multe, cum ti-au zis baietii trebuie sa verifici lonjeroanele fata-spate. Din piese nu te duci mult daca le iei de la dezmembrari, nu e neaparat puntea, pot sa fie brate,bielete, fuzeta...mai e pana acolo, ce nu stii tu este ca exista foarte multi suporti/deflectoare/tampoane...lucrari marunte care costa ceva banuti la un loc. Te-as fi ajutat cu o constatare la mine la reprezentanta in 200 lei, dar sunt prin oltenia eu..Radiatoarele poate ca nu curg, dar daca au suportii rupti la baza trebuie inlocuite, au niste suporti sensibili la baza. Daca scapi cu lonjeroanele e ok, eu zic ca si farul din stg fata are vreo clema rupta,carenajele, traversa fata spate, absorbor soc spate,panou spate, dublura panou spate,dublura aripa dreapta spate, aripa spate clar...nu te gandi sa o repari, o sa o faci cu 2kg de chit doar pe aia ...stiu ce inseamna, dar aia nu e aripa de reparat!

 

Depinde de ce gasesti, dar oricum ar trebui sa te incadrezi in 5.000 euro (22.000 lei). Cauta cu rabdare dupa piese, ia-le pe rand si reparatia o faci...ai stat cam mult 3 luni fara sa-i faci nimic, fara sa fi luat vreo piesa...Dute cu certificatu in 2-3 locuri mai ok si cu o lista de piese, poti sa iei si aftermarket niste plastice acolo...daca sunt. Trece majoritatea pieselor pe lista si vezi ce preturi iti dau, poate ai noroc cu preturi ok!

 

Bafta!

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Te incadrezi sincer...fara probleme cu majoritatea pieselor de la dezmembrari...dar crede-ma...lucrez la reprezentanta (nu bmw) pe partea de caroserie si am reparat de la dacie papuc la ranger rover 2014 ...ce se vede inseamna cam 50% din reparatie....daca nu mai putin, cand incepi sa desfaci masina incepi sa gasesti mult mai multe, cum ti-au zis baietii trebuie sa verifici lonjeroanele fata-spate. Din piese nu te duci mult daca le iei de la dezmembrari, nu e neaparat puntea, pot sa fie brate,bielete, fuzeta...mai e pana acolo, ce nu stii tu este ca exista foarte multi suporti/deflectoare/tampoane...lucrari marunte care costa ceva banuti la un loc. Te-as fi ajutat cu o constatare la mine la reprezentanta in 200 lei, dar sunt prin oltenia eu..Radiatoarele poate ca nu curg, dar daca au suportii rupti la baza trebuie inlocuite, au niste suporti sensibili la baza. Daca scapi cu lonjeroanele e ok, eu zic ca si farul din stg fata are vreo clema rupta,carenajele, traversa fata spate, absorbor soc spate,panou spate, dublura panou spate,dublura aripa dreapta spate, aripa spate clar...nu te gandi sa o repari, o sa o faci cu 2kg de chit doar pe aia ...stiu ce inseamna, dar aia nu e aripa de reparat!

 

Depinde de ce gasesti, dar oricum ar trebui sa te incadrezi in 5.000 euro (22.000 lei). Cauta cu rabdare dupa piese, ia-le pe rand si reparatia o faci...ai stat cam mult 3 luni fara sa-i faci nimic, fara sa fi luat vreo piesa...Dute cu certificatu in 2-3 locuri mai ok si cu o lista de piese, poti sa iei si aftermarket niste plastice acolo...daca sunt. Trece majoritatea pieselor pe lista si vezi ce preturi iti dau, poate ai noroc cu preturi ok!

 

Bafta!

 

De acord cu ce ai spus. Sa vedem in ce ma bag.. Dar sigur vreau sa o repar sau calitativ, sau deloc!

 

Urmeaza sa o duc la Autosel din Cluj de pe Calea Turzii nr. 170 https://www.farcebook.com/Autosel-SRL-136283769901068/ stie cineva de ei?

Edited by flasherg17
Link to comment
Share on other sites

daca as fi in locul tau, as lua un e92 de uk si as lua tot ce am nevoie de pe ea, dupa as vinde ce ramane sa mai scot din bani. Cred ca gasesti unul ok in jur de 4000 lire

uite cum e acesta https://www.gumtree.com/p/bmw/bmw-e92-325i-coupe-2007-immaculate-condition-high-spec-sat-nav-m-sport-seats-hpi-clear-/1197440948

Edited by shady
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Am inteles. Da, pacat de masina... Propui sa o vand asa?

 

Cred ca nu scapi sub 5000 euro cu reparatia cu piese din dezmembrari

 

Si nu trebuie la inceput sa investesti in piese, ca daca repari caroseria si nu-ti iese geometria la ea, nu mai e de tinut, adica eu unul nu as tine-o

Si trebuie un tinichigiu sa lucreze bine la caroserie sa nu faca carpeli, se decapseze punctele de sudura si sa inlocuiasca partile indoite

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De acord cu ce ai spus. Sa vedem in ce ma bag.. Dar sigur vreau sa o repar sau calitativ, sau deloc!

 

Urmeaza sa o duc la Autosel din Cluj de pe Calea Turzii nr. 170 https://www.farcebook.com/Autosel-SRL-136283769901068/ stie cineva de ei?

 

Il cunosc pe Vlad de la Autosel. Noi servisam masinile de la firma la el si nu am avut probleme pana acum.

Link to comment
Share on other sites

Nu ai pus poze cu anvelopele.

 

Revin cu poze la anvelope spate:

 

http://i.imgur.com/aOXjZYU.jpg

 

http://i.imgur.com/JlkE1Is.jpg

 

http://i.imgur.com/FruHWq8.jpg

 

http://i.imgur.com/uPLNYFu.jpg

 

Anvelopele fata:

 

http://i.imgur.com/qI6uYCp.jpg

 

http://i.imgur.com/mL4h9ZL.jpg

 

http://i.imgur.com/q0AVsWk.jpg

 

Jantele nu sunt originale, sunt dintr-un aliaj mai putin bun, am mai crapat o janta acum un an de la o "groapa" din Turda si am schimbat-o cu una noua.

 

Cred ca nu scapi sub 5000 euro cu reparatia cu piese din dezmembrari

 

Si nu trebuie la inceput sa investesti in piese, ca daca repari caroseria si nu-ti iese geometria la ea, nu mai e de tinut, adica eu unul nu as tine-o

Si trebuie un tinichigiu sa lucreze bine la caroserie sa nu faca carpeli, se decapseze punctele de sudura si sa inlocuiasca partile indoite

 

De acord, primul lucru verific geometria masinii, saptamana aceasta ma apuc!

 

Il cunosc pe Vlad de la Autosel. Noi servisam masinile de la firma la el si nu am avut probleme pana acum.

 

Multumesc frumos de feedback. Am auzit doar lucruri bune despre ei!

Edited by flasherg17
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cum a zis si colegul...dar mai greu gasesti deoarece tu o ai lovita si in spate si in fata si in lateral putin... de obicei alegi solutia asta cand o ai lovita in spate de ex si iei una cu fata praf si cu spatele bun.La cum te vad eu pe tine nu cred ca ai vrea sa iei caroseria de la alta masina si sa pui tu piesele tale...nu cred ca te-ai mai simti in masina ta:D.

Nu imi dau clar seama, dar din ce vad anvelopele sunt la "martorul de uzura"...adica cam praf. Nu se stie daca , cu alte anvelope nu ti s-ar fi intamplat la fel, nu te chinui singur, oricum tu nu ne-ai zis noua viteza, daca ai venit cu 200 km/h si ai ciupit putin frana pe ud...puteai sa ai anvelope noi noute cele mai bune si la fel s-ar fi intamplat.

Tine-ne la curent, eu zic ca o faci ok si te incadrezi in buget, dar sunt curios ce bube are ea ascunse.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.