Jump to content

E normal?


bmb192002

Recommended Posts

pe unde de fapt se face si aerisirea??Ca la mine s-a rupt si am facut la strung dar nu mi-a mai facut santul acela mic de pe surubelul care  se strange

25288[/snapback]

 

Nu, aerisirea nu are nici o legatura cu supapa aia din mijlocul capacului de la vas. Iar daca ti-ai facut portiunea aia la strung (presupun ca te referi la cea din dreapta termostatului cum ar veni), dai gaura in teava, sudezi o piulita si folosesti un surub cu o garnitura ca sa etanseze. Sper ca la chestia asta te refereai. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eu de piesa 6 ziceam ca e la strung facuta(ca ce originala s-a rupt)

Tu zici de capacul de la vas??

25316[/snapback]

 

Eu cred ca zici de piesa 8,piesa 6 e un simplu surub de prindere.Piesa 8 e surubul de la care faci aerisirea,in plus de asta,mai exista la unele motoare si un surubel pe capacul de la termostat,dar la motorul tau M50 nu mai este,si e pacat,la M52 s-au razgandit si au montat unul si acolo,in dreapta termostatului,cel de care zice Chas3.

 

In alta ordine de idei,nu ar trebui sa fie tari ca piatra furtunele indiferent ce temperaturi sunt afara.Trebuie sa poti sa le apesi cu degetul.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca zici de piesa 8,piesa 6 e un simplu surub de prindere.Piesa 8 e surubul de la care faci aerisirea,in plus de asta,mai exista la unele motoare si un surubel pe capacul de la termostat,dar la motorul tau M50 nu mai este,si e pacat,la M52 s-au razgandit si au montat unul si acolo,in dreapta termostatului,cel de care zice Chas3.

 

In alta ordine de idei,nu ar trebui sa fie tari ca piatra furtunele indiferent ce temperaturi sunt afara.Trebuie sa poti sa le apesi cu degetul.

25330[/snapback]

Capacul de la vas are si el un anumit rol ???pt ca al meu l-am pierdut(am completat cu apa si am uitat sa-l mai pun) si de atunci umblu cu un capac de servo de la nu stiu ce masina care sa potrivit la filet

Link to comment
Share on other sites

Capacul de la vas are si el un anumit rol ???pt ca al meu l-am pierdut(am completat cu apa si am uitat sa-l mai pun) si de atunci umblu cu un capac de servo de la nu stiu ce masina care sa potrivit la filet

25338[/snapback]

 

Cauta urgent un capac original pentru ca la vara poate ai probleme.Cand se incalzeste foarte tare motorul,supapa respectiva are rolul de a mai atenua din presiune si la tine probabil va tine foarte foarte etans sistemul si va exploda pe undeva,cel mai probabil la furtune.Tragic ar fi pe la vasul de expansiune,ca atunci trebuie sa schimbi tot radiatorul.

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca din cauza asta se intareau furtunele :blink:

Nu stiu daca cineva imi va da mie busonul de la vas separat Parca imi este si rusine sa merg la dezmebrari si sa intreb "Aveti capacul de la vasul de la radiator?"Or sa zica baietii de acolo..fugi ma baiatule ca avem si alte treburi

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca din cauza asta se intareau furtunele :blink:

Nu stiu daca cineva imi va da mie busonul de la vas separat Parca imi este si rusine sa merg la dezmebrari si sa intreb "Aveti capacul de la vasul de la radiator?"Or sa zica baietii de acolo..fugi ma baiatule ca avem si alte treburi

25346[/snapback]

 

Eu am un capac ca mi-a ramas de la radiatorul spart de la E39.Ti-l dau gratis ca nu am ce sa mai fac cu el,dar problema e ca nu stiu pe unde o fii,ar fi stupid sa il fi aruncat baietii de la atelier.Oricum intreb de el cand dau pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

Eu am un capac ca mi-a ramas de la radiatorul spart de la E39.Ti-l dau gratis ca nu am ce sa mai fac cu el,dar problema e ca nu stiu pe unde o fii,ar fi stupid sa il fi aruncat baietii de la atelier.Oricum intreb de el cand dau pe acolo.

25348[/snapback]

:) Pai sunt vreo cateva sute de km intre noi .Oricum apreciez gestul tau :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Am inteles eu gresit, credeam ca ai si surubul de langa termostat ca la E39.

Capacul sa il schimbi neaparat. Nu stiu daca o sa pocneasca chiar vasul dar un furtun sau o imbinare o sa cedeze pana la urma. Daca nu gaseti la dezmembrari, intreaba la Augsburg - problema e ca daca il iei din magazin o sa coste vreo 500.

Link to comment
Share on other sites

Am inteles eu gresit, credeam ca ai si surubul de langa termostat ca la E39.

Capacul sa il schimbi neaparat. Nu stiu daca o sa pocneasca chiar vasul dar un furtun sau o imbinare o sa cedeze pana la urma. Daca nu gaseti la dezmembrari, intreaba la Augsburg - problema e ca daca il iei din magazin o sa coste vreo 500.

25420[/snapback]

 

Pai de banii aia mai bine cumpara un radiator.Eu mi-am luat radiator second cu 2,5 milioane.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Azi iar a fost cald si iar a trecut apa de jumate.A trecut la modul ca am oprit motorul dupa ce apa ajunsese la jumate,la cateva minute l-am pornit si era spre prima linie de dupa jumatate.De revenit si-a mai revenit un pic.

Am mai mers o vreme si a trebuit iar sa opresc...am pornit..la fel mult peste jumate dar de revenit nu si-a mai revenit .

Care e problema??

Face asa numai cand e cald afara.

Link to comment
Share on other sites

Azi iar a fost cald si iar a trecut apa de jumate.A trecut la modul ca am oprit motorul dupa ce apa ajunsese la jumate,la cateva minute l-am pornit si era spre prima linie de dupa jumatate.De revenit si-a mai revenit un pic.

Am mai mers o vreme si a trebuit iar sa opresc...am pornit..la fel mult peste jumate dar de revenit nu si-a mai revenit .

Care e problema??

Face asa numai cand e cald afara.

28659[/snapback]

Radiatorul este curat?Exterior ma refer! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Radiatorul nu stiu cum si de ce a inceput sa se cocoseze.Banuiesc ca e din cauza faptului ca vasul de apa nu are busonul ei original.Ar un capac care s-a potrivit la filet si care se strange etans.Deasemenea radiatorul are o celula anulata pt ca se sparsese dar nu cred ca o celula poate sa influenteze modul de racire

Abia la sfr lunii iau radiator nou.

Sa aiba toate prob astea legatura cu busonul care nu are valva pt suprapresiune??

Link to comment
Share on other sites

eu am aceleasi simptome si am gasit si cauzele:

- am termostat de 84 grade, nu 82 cum cred ca e normal.

- vascul cupleaza tarziu, cand temperatura se apropie de urmatoarea linie dupa jumatate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.