Jump to content

Clima auto


lazarcosmin92

Recommended Posts

La tine cum sta beculetul cu auto de la clima pornit sau oprit? mie imi sta cu verde adica pornit.indiferent daca pe afisaj de la clima apare auto sau nu.

 

320d 136 cp

 

Salut colegu.

 

Stiu ca o propozitie NU se incepe cu pai niciodata, dar acum vreau sa fac o exceptie.

 

Pai hai sa iti explic: Cand nu ai selectata nici o zona unde sa iti "sufle" clima, respectiv : picioare, cap, parbriz, clima se pune singura pe auto.

Cel putin asta se intampla in cazul meu. Nu ai dat prea multe detalii legate de problema ta, si atunci imi permit sa presupun ca si la tine se intampla la fel.

Ia incearca sa selectezi o zona, picioare, cap, parbriz unde sa sufle, si vezi cum se stinge beculetul de la auto.

 

In general, pe afisajul de la clima apare auto cand selectezi tu sau cand este apasat butonul de la dezaburire.

 

Cu stima si numai bine'

Edited by BMG e46 320d
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Acum o ora am fost la un electrician si mi.a zs ca din cauza ca beculetul de la auto al clima imi sta aprins cand pornesc masina acesta mi.ar porni compresorul .sa fie adevarat acest lucru ? Parca si inainte de acest incident beculetul statea tot pe verde tot timpul.

 

Problema mea este ca compresorul ramane cuplat indiferent daca pornesc/ opresc clima

 

Am fost la masina si am verificat si este exact cummai precizat tu..deci electricianu la care nu am fost nu prea stia ce vb .ms .

Cauza este alta atc.

 

Bmg e46

Link to comment
Share on other sites

Acum o ora am fost la un electrician si mi.a zs ca din cauza ca beculetul de la auto al clima imi sta aprins cand pornesc masina acesta mi.ar porni compresorul .sa fie adevarat acest lucru ? Parca si inainte de acest incident beculetul statea tot pe verde tot timpul.

 

Problema mea este ca compresorul ramane cuplat indiferent daca pornesc/ opresc clima

 

Am fost la masina si am verificat si este exact cummai precizat tu..deci electricianu la care nu am fost nu prea stia ce vb .ms .

Cauza este alta atc.

 

Bmg e46

 

 

Deci este cum spun eu ? Daca selectezi o zona se dezactiveaza auto ?

Atunci, rezolvarea este simpla.

Imi permit sa spun ca: Butonul de pe panoul climei , respectiv AUTO , este blocat pe apasat. Fiind buton uni-sens , singura rezolvare ar fi sa schimb doar butonul (nu stiu daca se poate) sau tot panoul climei.

Argumente: Daca auto se dezactiveaza in momentul in care selectezi o zona, iar daca opresti motorul si il pornesti din nou, AUTO este iar selectat, atunci clar acesta este blocat.

 

Legat de ce a spus acel electrician: Este adevarat, deci nu este un electrician slab sau slab informat. Este si normal in momentul in care un buton ii da comanda climei sa porneasca, ea sa il si urmeze.

Edited by BMG e46 320d
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai nicio zona selectata pe climatronic sus/mijloc/jos atunci se aprinde becul de auto, dar nu face tempearatura automat ca si cand apare afisat pe ecran auto.

Compresorul nu este necesar sa porneasca daca pui clima pe auto. Asta depinde cum e setat ihka'ul. In cazul meu am nu am setat functia sa porneasca automat compresorul de clima cand pun pe auto.

Edited by v@sy
Link to comment
Share on other sites

Deci este cum spun eu ? Daca selectezi o zona se dezactiveaza auto ?

Atunci, rezolvarea este simpla.

Imi permit sa spun ca: Butonul de pe panoul climei , respectiv AUTO , este blocat pe apasat. Fiind buton uni-sens , singura rezolvare ar fi sa schimb doar butonul (nu stiu daca se poate) sau tot panoul climei.

Argumente: Daca auto se dezactiveaza in momentul in care selectezi o zona, iar daca opresti motorul si il pornesti din nou, AUTO este iar selectat, atunci clar acesta este blocat.

 

Legat de ce a spus acel electrician: Este adevarat, deci nu este un electrician slab sau slab informat. Este si normal in momentul in care un buton ii da comanda climei sa porneasca, ea sa il si urmeze.

nu cred ca este blocat deoarece daca apas pe el pe ecranul de la clima imi apare auto , iar daca dau ventilatia mai usor sau mai atare auto de pe afisaj dispare. iar daca selectez o zona se stinge

Link to comment
Share on other sites

pai acesta se invarte cu totul iar cand apas pe fulg sa dau drumu la clima porneste decat electroventilatorul ca , compresoul este pornit deja.. iar cand opresc clima se opreste electroventilatorul si compresorul merge in continua , oprindu-se cand opresc motoru. acum i-am tras mufa sa numai mearga cand merg cu masina

Pana o sa rezolv problema o sa o las asa

Link to comment
Share on other sites

Daca te referi la fulia compresorului, ea se roteste atata timp cat functioneaza motorul. Fulia are in interior un ambreiaj electromagnetic care cupleaza compresorul. Cand apesi pe fulg si porneste electroventilatorul, atunci functioneaza AC'ul, in mod normal. Cred ca tu nu stiai ca fulia se invarte impreuna cu motorul si de asta spui ca functioneaza compresorul, Ac'ul tau fiind in parametri.

 

Fulia de la compresor e actionata de fulia arborelui cotit, se invart impreuna. Daca nu se invarte, se rupe cureaua.

Edited by v@sy
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca este vorba de clima de pe un E46 ca la E90 butonul de auto nu se schimba/stinge decat daca se doreste schimbarea. Nu se stinge daca se schimba zonele..

 

Se poate ca in INPA clima sa nu aiba modul de citit.. care sa memoreze erori.

Asteapta si tu confirmari de la altii cu E46 pana sa faci alt test..

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

stiu ca compresorul are o fulie pe care se invarte cureau cand pornesti motorul.Eu stiu ca vara trecuta cand porneam clima se cupla ambreajul electric din fata compresorului iar cand opream clima acel ambreaj nu se mai invartea decat fulia de la compresor.Acum acel ambeaj cred ca asa ii zice de este in montat in fata compresorului se invarte cand pornec masina , desi clima este oprita
Link to comment
Share on other sites

Cand apesi butonul cu fulg se vede pe turometru o mica oscilatie cand cupleaza compresorul?

cand clima mergea in parametri da se simtea, acum nu se simte nimic la turometru si nici nu se aude ca si cum ar cupla.

Inaite se auzea si motorul mergea mai turat cand porneam clima.Acum 2 zile dupa ce am oprit motorul am auzit ca imi clocotea freonul desi nu mergeam cu clima pornita..mersesem cu ea cu veo cateva zile inainte 10 min.Cand m-am uitat la compresor am observat ca acesta era cuplat si stiam ca acel clocotit de freon il aveam vara cand mergeam cu clima pornita si opream motorul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.