Jump to content

Nu trage motorul cum ar trebui!


Recommended Posts

  • 6 months later...

Care e procedura de regenerare? Am vazut ca pe tester ai optiunea de regenerare DPF. Se tureaza singura ?? Trebuie sa parcurgi cativa KM la o anumita turatie?

Regenerarea se produce de la sine, trebuie sa ai o viteza constanta de peste 60 km/h timp de minim 20 minute , ceva de genul....Eu am patit sa nu mi regenereze din cauza Egr -ului defect...Nu mai da comanda de regenerare daca e defect!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am si eu exact aceeasi problema. Pe tester nu am nicio eroare la DPF, presiunea pe turbo e la fel ca cea target, singura eroare de pe tester e la DDE, debitmetru. Dar de tras nu vine problema de la debitmetru cred. Se comporta ca in videoul de pe primul post.

Si la mine in bord cand am cumparat masina aveam 190000 la DPF.

Am tester ISTA+ si nu imi da nicio eroare la DPF pe tester, de cand am masina, de vreo 6000 km. Masina e E60, 520D, M47, 180000 km.

 

EDIT: Ce am uitat sa spun e ca DPF-ul se regenereaza, ultima regenerare a fost acum 7km. Si din ce am vazut se regenereaza foarte des.

Ciudat este ca, la 163 CP cat are masina, eu mai mult de 110 CP nu i-as da. Adica un Ford de 125 CP ma lasa la bariera la depasiri, sau pe un european. Pe autostrada se duce si a mea la 220 km/h. Dar in depasiri parca nu are vlaga.

Singura diferenta fata de video-ul de mai sus e ca masina mea ajunge mult mai usor si la 4500 rpm in treptele de viteza. In video vad ca dupa 3000 rpm e moarta cam total.

Edited by alynxs
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Salut. Am si eu un 520 M47 si iam schimbat bujiile iam curatat EGR CLAPETU ,ADMISIA iam verificat actuatorul ca este electric si functioneaza totul pare ok dar masina nu are putere. Cand o accelerez furtunele care ar trebui sa se fie in presiune sta cateva secunde apoi se inmoaie. Am urmarit actuatorul si merge pe invers adica cand o accelerez in loc sa deschida variatia pentru a face presiune el o inchide si de asta am presiune doar cateva secunde. Pe tester nu mia dat nici o eroare doar mia zis baiatu ala ca turbina baga un pic mai mult decat trebuie si e posibil sa o limiteze este posibil asa ceva ? Si ce ar trebui sa mai verific ca nu mai stiu? Multumesc pentru orce fel de informatie.!DPF este ok
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 years later...

La DPF off ISTA nu stie ce sa mai citeasca..

Eu ii sugerez sa inspecteze tot ce tine de partea turbo a mororului. Sa fie sigur ca turbo intra, sa isi dea seama camd intra, daca intra in ajutorul motorului si cam atat.

La DPF OFF esti cam pierdut si cu ISTA. Bine, nu esti pierdut daca aia care au facut DPF OFF au stiut ce sa modifice..

  • Like 1
  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Darius90 said:

Salut, colegi bmw am și eu un e90 163cp dar nu trage și nu i dau de cap dpf off, ma poate ajuta cineva?? 

Salut, intreb si eu pentru un prieten, daca spui ca ai DPF off la ce te referi, e anulat din soft si lasat in carcasa, este gaurit si prezent sau este scos din carcasa?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.