Jump to content

Ce piese ati schimbat la masinile voastre 520d e60 pana acum?


Mario  Z

Recommended Posts

Salut. Sunt un posesor de 320d e46 si ma gandesc la un 520d e60 (probabil varianta de 163cp)

As fi interesat care au fost piesele pe care le-ati schimbat pana acum la masinile voastre e60 pana acum si care au fost costurile.

Fiecare model are niste probleme specifice, indiferent de marca si as dori sa stiu ca la ce sa ma astept.

Daca mai exista un topic ca acesta, imi pare rau ca eu nu l-am gasit.

Link to comment
Share on other sites

Senzor lambda (450), bujii (220), releu bujii (450), bielete spate(150), bucsi la punte(200),bucsi oscilante (130),fulia(500), curea+ rola accesorii (170),placute fata-spate+senzori (850),o am de un an, cam atat am schimbat la ea din ce tin minte...depinde ce an vrei pentru o sa fie N47 sau M47...N47 e cel cu distributia, nu inseamna ca la M47 nu o sa trebuiasca sa o schimbi la un moment dat, dar este mai sanatoasa. Eu o sa trebuiasca sa schimb distributia de ex si se mai adauga inca vreo 3000-3500 lei.

 

Ca idee nu prea gasesti masina unde sa nu trebuiasca sa schimbi nimic, ideea e sa o gasesti cat mai ok sa ai putini bani de bagat in ea. La bujii/placute/releu bujii/fulie/curele cam trebuie sa te astepti oricum , revizia oricum trebuie sa o faci la orice masina ai cumpara pretul ei fiind de 600-650 lei toate filetrele+ uleiul pe MANN.

Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de "mai vechi si mai sigur", N47 este un motor total diferit de M47, nu sunt in masura sa spun care e mai bun si care nu, dar clar stiu ca N47 sunt mai problematice la distributie! Ceea ce nu este cel mai rau lucru pentru o masina deoarece se schimba si este ok! Si N47 sunt de 163cp (cele cu power reduction) ca al meu...de fapt era.
Link to comment
Share on other sites

Eu ma gandesc la un 163 cai ca e motorul m47 care il am si pe e46. Fara sa-i supar pe cei cu 177 cai, eu prefer mai vechi si mai sigur.

 

 

Eu am avut E90 M47 si iti pot spune ca acolo vei avea probleme cu turbina Mitsubishi si Kit ambreiaj (volant + disc)

Acum am E60 N47 aici vei avea probleme cu distributia si observ destule cazuri cu galeria de admisie (isi formeaza joc tija clapetelor)

 

Concluzia...toate au buba lor in ziua de azi indiferent de brand ...costurile daca le pui in balanta tot pe acolo iesi M47 vs N47 ! Deci...succes ! :)

Edited by Luc89
Link to comment
Share on other sites

e60 520d M47 are probleme specifice cu fulia arborelui cotit, turbina da sau nu, dpf ul da sau nu, releul de bujii, volantul si discul daca e manuala, uleiul si filtrul daca e automata si cam atat. De fapt la toate trebuia sa pun da si nu, conditionarea fiind data de cum a fost intretinuta anterior si cand s au schimbat ultima data. Releul de bujii se schimba cam la doi ani, uleiul si filtrul cutiei automate ideal ar fi cam la 50.000 km, turbina da semne cam pe la 200.000 si fulia arborelui cotit la fel dar odata schimbata nu va mai tine nici pe departe atat, dpf ul nu are o limita anume si poate tina 200.000 km sau 400.000 km. Iar restul ce tine de articulatie in functie de vechime si rulaj raportat la eventualele schimbari anterioare. Evident ca o masina intretinuta exemplar de proprietarii precedenti va genera costuri de intretinere net reduse.
Link to comment
Share on other sites

M47 dar pe E90, in cei aproape 5 ani de cand e la mine am schimbat cam asa: kitul de ambreiaj dupa 2.5 ani, bujiile si releul la venirea primei ierni, role si curele acum o luna. Si cam atat. In rest la fiecare 10k - 12k de km am schimbat uleiul si toate filtrele.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

e60 520d M47 are probleme specifice cu fulia arborelui cotit, turbina da sau nu, dpf ul da sau nu, releul de bujii, volantul si discul daca e manuala, uleiul si filtrul daca e automata si cam atat. De fapt la toate trebuia sa pun da si nu, conditionarea fiind data de cum a fost intretinuta anterior si cand s au schimbat ultima data. Releul de bujii se schimba cam la doi ani, uleiul si filtrul cutiei automate ideal ar fi cam la 50.000 km, turbina da semne cam pe la 200.000 si fulia arborelui cotit la fel dar odata schimbata nu va mai tine nici pe departe atat, dpf ul nu are o limita anume si poate tina 200.000 km sau 400.000 km. Iar restul ce tine de articulatie in functie de vechime si rulaj raportat la eventualele schimbari anterioare. Evident ca o masina intretinuta exemplar de proprietarii precedenti va genera costuri de intretinere net reduse.

 

In caz ca imi face figuri dpf-ul nu m-as da inapoi sa-l elimin mecanic si electronic.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

DPF e pus pentru sanatatea noastra, trist ca unii pun masina pe primul loc si nu se gandesc la aerul din orase

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

este f trist ...cand trece un camion pe langa mine ma ia o tristete de mor , ma gandesc ca la un drum de 3 -5 km prin oras polueaza cat masina mea in 10 ani fara dpf . Uneori imi da si o lacrima

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ultimul lucru la care ar trebui sa te gandesti,daca tii asa mult la sanatatea ta ar fi un rahat de filtru de particule.Pana si painea pe care o mancam in fiecare zi e mai daunatoare decat un dpf scos.Asa ca mai lasati o mai moale cu dpf ul asta ca unii o luati razna si visati urat noapte din cauza lipsei lui...
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Fara discutie ca DPF are rostul lui si e binevenita orice masura antipoluare, dar costurile care se cer pt unul nou sincer sa fiu ne depaseste ca putere financiara. Am inteles ca unul nou e peste 1000€ si combustibilul de la noi ajuta la infundarea lui prematura.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu i deloc asa....traiesti cumva cu impresia ca masinile cu dpf nu polueaza?sau ce incerci sa explici?Ca pana nu demult nu mai sarea nimeni cu gura....cel mai bun exemplu e vw.....si sunt sigur ca toti producatorii auto au cate un as in maneca cand vine vorba de norme poluare....doar ca astia de la vw au avut "ghinion".Si nu sunt adept dpf off....stai linistit,doar ca vb prostii.Ca pana in 2004-2005 nu aveau masinile dpf si nu a mai plans nimeni de mila atunci,acum gata daca il dam jos....vezi draga crima impotriva umanitatii.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masinile cu DPF polueaza desigur dar acesta a fost creat pentru reducerea poluarii, din moment ce toate orasele din romania sunt impanzite de masini diesel.

 

Si daca ai cumparat o masina si n-ai bani sa ii schimbi DPF cu unul nou inseamna ca nu iti permiti acea masina.

 

Cel care zicea ca painea e mai poluanta ca dieselu il invit sa isi puna botul la teava de esapament cand dieselul e la relanti.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu i deloc asa....traiesti cumva cu impresia ca masinile cu dpf nu polueaza?sau ce incerci sa explici?Ca pana nu demult nu mai sarea nimeni cu gura....cel mai bun exemplu e vw.....si sunt sigur ca toti producatorii auto au cate un as in maneca cand vine vorba de norme poluare....doar ca astia de la vw au avut "ghinion".Si nu sunt adept dpf off....stai linistit,doar ca vb prostii.Ca pana in 2004-2005 bla-bla

 

Funnyman, n-ar fi mai bine sa te informezi inainte sa faci afirmatii care nu se pot sprijini pe documente!?

 

In primul rand VW a mintit. Te las pe tine sa afli cum, unde, cand..

 

Apoi pentru cunostintele tale generale filtru DPF chiar filtreaza acele noxe de care s-a facut si se face tam-tam. Altfel spus daca VW a incercat sa pacaleasca nu inseamna ca si ceilalti constructori de masini au mintit, mai ales cand acel scandal a luat proportii, teste au fost facute si pe alte marci.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Masinile cu DPF polueaza desigur dar acesta a fost creat pentru reducerea poluarii, din moment ce toate orasele din romania sunt impanzite de masini diesel.

 

Si daca ai cumparat o masina si n-ai bani sa ii schimbi DPF cu unul nou inseamna ca nu iti permiti acea masina.

 

Cel care zicea ca painea e mai poluanta ca dieselu il invit sa isi puna botul la teava de esapament cand dieselul e la relanti.

 

 

Inseamna ca tu nu o sa-ti permiti in viata ta masini diesel...daca se scot benzinarele mergi cu bicicleta cred (vorba lu shakira)

Edited by WIN60
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Masinile cu DPF polueaza desigur dar acesta a fost creat pentru reducerea poluarii, din moment ce toate orasele din romania sunt impanzite de masini diesel.

 

Si daca ai cumparat o masina si n-ai bani sa ii schimbi DPF cu unul nou inseamna ca nu iti permiti acea masina.

 

Cel care zicea ca painea e mai poluanta ca dieselu il invit sa isi puna botul la teava de esapament cand dieselul e la relanti.

 

Ca nu ne permitem 90% masinile care le conducem e posibil sa fie adevarat. Cu siguranta un neamt sau strain in general nu si-ar cumpara BMW e60 daca castiga doar 2000€/luna.

Ei uite ca noi ne permitem si reusim sa facem din masina o pasiune chiar daca nu bagam filtre dpf noi de mii de euro bucata.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.