Jump to content

Al meu E90


cosminnn93

Recommended Posts

Am primit direct inlocuire pentru ca nu m-am dus eu de capul meu la euroins, am fost cu o cunostinta care activeaza in domeniul asigurarilor si, cunoscandu-l personal pe constatator, treaba a fost mult mai usoara.

Janta nu a fost data direct la inlocuit pentru ca, omul reparandu-si deja masina, nu se vedeau urme care sa dovedeasca ca in urma accidentului a crapat janta. Ce-i drept e dubios tare, nu e indoita, e efectiv rupta o bucata din ea. Daca si dupa ce am cerut eu si inlocuirea ei nu mi se accepta am inteles ca il vor chema pe om la ei sa ii dea bara jos si sa verifice armatura din spatele ei, acolo ar trebui sa fie ceva urme cica.

Link to comment
Share on other sites

 

 

edit:

si la arabu e normal sa ii schimbe bara, fiind deformata.o bara se schimba daca este crapata, cleme rupte sau deformata, pentru ca nu se poate chitui.

farul la fel...spart sau cleme rupte.

 

Stiu, doar ca avem uni colegi mai scceptici aici care puneau semne de intrebare fiind vb de euroins, vad ca si la alt coleg aceiasi euroins schimba :))

 

 

Scz, acuma am vazut ca ai scris "si la arabu"

 

@cosmin esti chiar asa de sigur ca din cauza cunostiintei ti-au schimbat direct?

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Edited by arabu09
Link to comment
Share on other sites

Asa cred eu, cum ziceam, e prima data cand patesc asa ceva si nu stiu cum merg lucrurile in mod normal. Stiu doar ca euroins nu sunt chiar cea mai de notorietate(pozitiva) firma de asigurari. Poate ca asa ar fi facut si daca as fi mers eu de capul meu, nu am de unde sa stiu.
Link to comment
Share on other sites

Nu exista aripa spate parte inferioara de inlocuit, cel putin la dacia renault cand imi trece pe constatare aripa spate "IR" adica inlocuie partiala, o inlocuiesc pe toata deoarece in programul de piese vine piesa completa, nu poti sa iei anumite portiuni din ea si sa o schimbi.

 

Alex iara vorbesti in necunostinta de cauza...aia nu e aripa de inlocuit din punct de vedere al oricarei asigurari (fiind ea si Allianz Tiriac). Nu am poze sa-ti arat niste elemente date la reparat cu 3-4 H...zici ca au fost lovite de tanc si nu o sa mai iasa niciodata.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asa cred eu, cum ziceam, e prima data cand patesc asa ceva si nu stiu cum merg lucrurile in mod normal. Stiu doar ca euroins nu sunt chiar cea mai de notorietate(pozitiva) firma de asigurari. Poate ca asa ar fi facut si daca as fi mers eu de capul meu, nu am de unde sa stiu.

 

 

Hai sa te invat eu cum sa faci. Alergi putin, dar efortul va fi rasplatit, iar totul este legal, nu vorbim de inselaciune.

 

Conform reglemantarilor in vigoare, poti sa-ti repari masina unde doresti, deci in concluzie confor ASF, tu aduci factura de reparatie, iar Asiguratorul este obligat sa-ti deconteze cheltuiala.

 

Tot asa poti sa obtii plata si in regie proprie, ducand un deviz de reparatie de la reprezentanta, unde Asiguratorul este obligat sa il accepte.

 

DAR tu ca sa obtii bani cat mai multi de la asigurator IN REGIE PROPIE faci in felul urmator:

Te duci la reprezentanta la BMW si spui ca vrei sa-ti repari masina la ei si sa-ti dea un deviz de reparatie complet. Acesta se da pe gratis. ATENTIE nu pomenesti nimic de incident.

 

Dupa obtinerea devizului de reparatie, te duci cu devizul la Asigurator, iar el ESTE OBLIGAT SA ACCEPTE suma reparatiei trecuta pe deviz.

 

In regie proprie, ei iti vor taia din suma TVA-ul si vor avea alt pret/ lei ora la manopera la vopsire si inlocuit piese, dar pret piese si ore de lucru le accepta.

 

In urma devizului de la BMW, o sa vezi ca o sa primesti mai multi bani, decat ti-au oferit ei in regie proprie, deoarece BMW va spune ce se inlocuieste si ce nu, iar asiguratorul nu mai are ce sa comenteze.

 

In privinta inlocuirii jantei, la cererea TA, inspectorul de asigurare trebuie sa il cheame si pe cel care te-a lovit si constata daca in urma acidentului va baga si janta la inlocuit, chiar daca ala si-a reparat masina.

 

Din ce vad eu aici, tu trebuie sa iei cel putin 8000 lei in regie proprie.

 

Legea spune ca orice piesa din tabla care si-a modificat forma si care nu prezinta urme de rugina, se va inlocui, asa ca nu va lasati mintiti de inspectorii de asigurare.

Edited by florin1967
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@florin. Am fost la Bavaria si devizul a fost de 14.400 RON inclusiv TVA. Multumesc de sfat, inca nu sunt decis cum o sa procedez.

@WIN60. Am cautat pe realoem si, din cate am vazut, aripa spate vine inlocuita cu totul, insa din cate am observat tot ar trebui taiat si sudat pentru ca elementul respectiv se intinde pana in fata masinii.

Link to comment
Share on other sites

@florin. Am fost la Bavaria si devizul a fost de 14.400 RON inclusiv TVA. Multumesc de sfat, inca nu sunt decis cum o sa procedez.

 

 

 

 

Inseamna ca vei lua peste 11.000 lei.

 

Ia banii in regie proprie, cauti usa originala la dezmembrari sa fie tipla usa,poate o gasesti si la culoare, iar aripa o repari la un meserias bun. Cu 2-3000 lei o repari, faci tipla masina.

 

Iar de restul poti sa faci retrofituri, sau ce vrei tu. :rolleyes: Fii baiat destept, n-are rost sa-i ingrasi pe altii.

Edited by florin1967
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca vei lua peste 11.000 lei.

 

Ia banii in regie proprie, cauti usa originala la dezmembrari sa fie tipla usa,poate o gasesti si la culoare, iar aripa o repari la un meserias bun. Cu 2-3000 lei o repari, faci tipla masina.

 

Iar de restul poti sa faci retrofituri, sau ce vrei tu. :rolleyes: Fii baiat destept, n-are rost sa-i ingrasi pe altii.

Lasa-l, ca o tine cu reprezentanta el...pentru 2 kkturi se discuta aici de pagini intregi. Atata tam-tam pentru o masina din 2006...pfff...

  • Like 1
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Lasa-l, ca o tine cu reprezentanta el...pentru 2 kkturi se discuta aici de pagini intregi. Atata tam-tam pentru o masina din 2006...pfff...

Imi cer scuze ca vreau sa imi fac masina si nu sa ciugulesc cine stie ce suma din regie. Mai bine o dau la remat ca e o tigaie din 2006 si revin aici cand imi permit una noua. Si atunci daca am un eveniment neplacut o sa iti dau un PM sa te intreb daca are rost sa o fac in reprezentanta sau sa incerc sa mai ciugulesc putin din banii de regie, chit sa fie ca treaba merge.

 

Stie cineva la ce foloseste treaba asta? E in forma cheii, dar parca putin mai mare, nu intra in locul ei de langa volan.

 

Trecand peste, s-a cam pierdut mesajul asta in discutii.

Are cineva idee care-i treaba cu ea?

post-79219-0-51507400-1497216758_thumb.jpg

post-79219-0-18766700-1497216764_thumb.jpg

Edited by cosminnn93
Link to comment
Share on other sites

Mai sunt si alte service-uri care fac lucru de calitate, sunt convins de asta, trebuiesc doar gasite, si sunt convins ca il gaseai daca trebuia sa o faci pe bani tai

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Edited by arabu09
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.