Jump to content

E90 320d attiva


Daniel86

Recommended Posts

Un coleg de forum mi-a cerut in privat informatii in legĂŁtura cu discurile Zimerman,pun aici o fotografie ,de pe telefon imi vine foarte greu sĂŁ trimit una foto in mesaj .Discul in cauza se potriveste pentru etrieri stock bmw e90 163cv ,pe fata.

Este "perforat" chiar dacã În realitate gãurile nu trec de la o parte la alta ,am inteles cã pentru motive structurale nu mai se fabrica decât asa .31b512d283836a39a503cbd765ea2baf.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Etrieri posteriori pusi la uscat :) :) ;)

Pe marti ,miercuri ajung ,am fĂŁcut deja 400km cu cei de pe fatĂŁ ,pot sĂŁ spun cĂŁ franele s-au ĂŽmbunĂŁtĂŁtit radical ,sunt foarte multumit ,patania de la Moieciu m-a fĂŁcut sĂŁ imi dau seama cat de importante pot sĂŁ fie ,si cĂŁ dacĂŁ te opresti 1 metru mai in s

spate,spun Domane fereste, poti salva viata cuiva ,sau in cazuri mai fericite 2-3k de euro .697bde7aa899ee8dcaf061be6108f297.jpg5711a5944a987720054d2be7f778f53a.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Multumesc,cu siguranțĂŁ o sa fac o comparație cu 2 mașini ,una ca a mea (320) și cu un 335d ,ĂŽți dai seama ca nu o sĂŁ fim exacti 100% ,dar ne strĂŁduim ,o sa schimbam și masinile intre noi cĂŁ sĂŁ comparĂŁm și senzația cand apeși pedala de frânĂŁ sunt curios care o sa fie rezultatul .

Pot sĂŁ spun dupĂŁ 600 de km cĂŁ in comparatie cu ce aveam ĂŽnainte sunt net superioare ,dar cred ca este ceva normal crescând și numĂŁrul de pistoane și mĂŁrimea discului și a placutelor și ulei nou .

Link to comment
Share on other sites

Multumesc,din pacate nu cunosc pe nimeni cu ele montate ,din ce am citit in ultimul timp rol.important ĂŽl are diametrul discului ,lucrul pe care ĂŽl confirmĂŁ si trendul Bmw,franele performance pe F au etrieri practic identici ,diferĂŁ diametrul discului si mĂŁrimea placutelor.

@cristy7610 am vĂŁzut pe olx etrieri performance de e90 (cei cu 6 pistonase )cu tot cu placute si discuri la 500 euro (doar fata ) dacĂŁ discurile sunt in bune conditii nu este rĂŁu pretul.

https://www.olx.ro/oferta/vand-etrieri-bmw-m3-e-90-IDbqAgB.html

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Edited by Daniel86
Link to comment
Share on other sites

Multumesc,din pacate nu cunosc pe nimeni cu ele montate ,din ce am citit in ultimul timp rol.important îl are diametrul discului ,lucrul pe care îl confirmă si trendul Bmw,franele performance pe F au etrieri practic identici ,diferă diametrul discului si mărimea placutelor.

@cristy7610 am văzut pe olx etrieri performance de e90 (cei cu 6 pistonase )cu tot cu placute si discuri la 500 euro (doar fata ) dacă discurile sunt in bune conditii nu este rău pretul.

https://www.olx.ro/o...90-IDbqAgB.html

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

 

 

Multumesc ptr pont, dar azi am dat comanda ptr pompa de joase si nu prea mai sunt finante.Din ce spune acolo, se vinde doar etrierii+ 3 seturi de placute..I-am trimis deja mesaj si astept raspunsul lui.

Edited by cristy7610
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Concediu terminat ,nu am fost niciodatĂŁ mai bucuros cĂŁ acum sĂŁ ĂŽmi conduc masina di 2 motive

1-de-abia asteptam sa probez franele

2 -am avut ĂŽnchiriat pe perioada concediului un opel Insigna ,motor 1.6 d care mĂŁ dezamĂŁgit in proportie de 70% (singurele 2 plusuri sunt portbagajul mult mai ĂŽncĂŁpĂŁtor Ăâ˘i faptul cĂŁ a fost automatĂŁ ) ,consider masina care o am acum chiar dacĂŁ mai veche cu 10 ani superioarĂŁ la orice capitol .

Nu am avut pânã acum masina sã imi dea cel putin 2-3 erori pe zi ,masina din 2016 cu 100k de km .

 

Cat despre firma de Închirieri las un val pietos,au avut un comportament putin spus neprofesional si le-am promis cã o sã le fac "reclamã" la toti prieteni mei ,evit sã povestesc mai mult aici pentru cã nu este cazul ,singura supãrare este cã de fiecare datã când mã Întorc acasã se gaseste cineva sã mã facã regret ca am facut-o .

Oricum noi sĂŁ fim sanatosi ;) ;) poza cu masina :) :) 2657eea5e0ad19c4c4799ed05f2489b6.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupã o lunã de condus cu noile frâne pot sã spun cã sunt foarte multumit,pedala moare cand apesi usor dar gata sã iti dea siguranta necesarã dacã apesi decis .

Am fĂŁcut o probĂŁ cu un 335d Ăâ˘i pot sĂŁ spun cĂŁ se comporta la fel ,sau cel putin eu aĂâ˘a am constatat ,superioare ale mele la a douĂŁ apĂŁsare meritul fiind ,dupa mine ,atribuit conductelor cu plasa metalicĂŁ pe interior Ăâ˘i a uleiului idraulic cu caracteristici de dot 5.

Capitolul frane inchis ,azi am ĂŽnceput cu evacuarea care va fi tip 335 ,diffuserul va fi cel original clasic ,am si o replicĂŁ performance care lasĂŁ de dorit.

Tipsurile deocamdatĂŁ or sĂŁ fie de 100 mm/diametru ,eu vroiam de 90 dar nu avea pe stoc (oricum cred ca o sa le schimb cu modelul akrapovic care se vinde pe aliexpres) .

Am decis la las "burta" centralã ,eliminând decât finala ,având În vedere cã Încã am catalizatorul pe masina ,cel putin din auzite ,nu o sã sune chiar urât.

Sa spun drept ,as fi multumit sã se audã cât mai putin ,schimbarea am facut-o strict pentru estetica ,mi se pare mai echilibrat spatele asa.

ĂncĂŁ nu este complet,mâine revin cu rezultatul final ,si dacĂŁ ĂŽmi place cum se aude si cu un video :) afcd9a59fb74970caed35ed5fd118a7c.jpg1070ac72bbcf8c2cd6a8d4c020fcdb47.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Evacuare aproape completĂŁ ,spun aproape pentru cĂŁ dupĂŁ ce s-a ĂŽncĂŁlzit bine ,tupeul din stanga s-a miĂâ˘cat jumĂŁtate de cm spre partea stângĂŁ , nici un bai ,luni oricum intra la mecanic pentru a fi schimbat cam tot ce este din plastic ,gumĂŁ la suspensia din spate Ăâ˘i la duferential.

Despre sunt pot sã spun cã sunt foarte multumit ,sub 3k de ture nu am sesizat nici o schimbare ,dupã el de ture muzica se schimba ,nu se transformã Într-un 6l benzinã ,asta este sigur ,dar parca este mai placut sunetul ,cel putin 2 persoane pânã acum au avut aceeasi impresie .

Tot luni la mecanic o sa ĂŽncercĂŁm (mai mult mecanicul) sĂŁ punem din nou scutul di plastic pe partea dreaptĂŁ ,eu zic cĂŁ dacĂŁ se decupeazĂŁ putin se pune fĂŁrĂŁ probleme ,Ăâ˘i pe partea stângĂŁ unde era toba veche o sĂŁ realizĂŁm tot un scut dar din tablĂŁ ,asa incerc sa evit turbulentele care se pot produce in acel spatiu gol .962bc8c5ac5541dc755fa12921c4b30e.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumos, era bine daca puneai si 2 finale sport, se auzea si mai frumos.

Mulțumesc ,cum am scris mai sus ,sunt foarte multumit ,nu stiu dacĂŁ asearĂŁ eram prea entuziasmat sau ce ,dar azi am observat cĂŁ și la pornire emite un sunet mișto ,plin ,poate dacĂŁ se ĂŽndreaptĂŁ timpul fac și un filmuleț.

 

Cu doua finale sport nu se mai auzea deloc, doar daca elimina pe cea de la jumatate.

Nu mĂŁ pricep ,drept urmare te cred .

La cine m-am informat mi-au recomandat toți in așa cum am fĂŁcut acum .

BineĂŽnțeles cĂŁ dacĂŁ se dorește ceva mai "clean" se poate dar trebuie sĂŁ te scarpini in portofel și eu mai am planuri cu mașina deci trebue sa ma limit.

Link to comment
Share on other sites

Când am montat franele mecanicul mi-a spus cã pe spate cam este joc la tot ce este cauciuc asa am pus programare pentru sãptãmânã trecuta .Nu stiu toate piesele care s-au schimbat,mi-a zis ca a schimbat tot Înafarã de amortizore si arcuri (deja amortizatoarele au fost schimbate cand am cumpãrat masina) inclusiv suportul de la diferential.

OdatĂŁ ce a dat diferentialul jos am schimbat uleiul ,original Bmw ,restul pieselor Lemfolder si Febi,mare diferenta ĂŽnainte si dupa nu am simtit ,poate putin mai robustĂŁ ,in rest tĂŁcutĂŁ ĂŽnainte tĂŁcutĂŁ acum .

f2671348e73cee1d81b274e1d27c7609.jpg198a21021cf9a41ed3f940062c27e8d5.jpg8eeddad8ff9c584989274e9edbd7ac8e.jpg966ec28fde7abee85f4a1e3cef6c95c8.jpgbbcd8ef7d4a09b028ade7b74df9b0e45.jpg8b37162f85b9797a22e3f7d576c44a9d.jpg2e336edac335de781b06c929d4e144d1.jpg72f90c57dd022268f706bd88a36efb01.jpg51e579528a78c0124d9d38dca4c2299c.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

1 decembrie petrecut in garaj ,singur singurel am ĂŽnceput sĂŁ curat noul interior cu apĂŁ Ăâ˘i sĂŁpun neutru ,dupĂŁ am aplicat un tratament pentru piele de la Meguairs si infine am ĂŽnceput sa demontez interiorul meu .

OdatĂŁ demontat am bĂŁgat aspiratorul in masina asa am curĂŁtat in toate unghiurile ascunse .

Partea electricã ã fost simplã ,eu având deja incalzire in scaune a fost deajuns sa mut pin-ul 7 in pozitia 9 pentru pernutele laterale (la masinile dupã 2007 schimba acest lucru) ,montajul destul de usor chiar dacã mai bine in doi ,in total 4 ore de munca pentru interior si fetele de usi posterioare,interiorul fiind de pe o masina cu volan pe dreapta trebuie sã inventez ceva pentru fetele de usi anteriore ,dacã cineva a fãcut deja asa ceva Îl ascult cu plãcere chiar dacã deja am juma de idee.

Concluzie : foarte, foarte multumit fcf52654de80192d532615e4af16c36e.jpg4026d14df0472d79831ad8757602b1f5.jpg35578b9653d4e5a2d78c048d7cb6110b.jpg0d17bdc797f9dcda89b21789c7ae138f.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Primul pas gata ,partea dreaptã completã ,1 ora si 30 de minute cu ajutorul mecanicului meu de incredere,zic cã a venit perfect ,am pãstrat panoul englez si am adãugat doar manerul cu partea unde se tinem avambratul .aceasta parte este lipitã de panou cu nituri de plastic sudate la cald ,este imposibil de reutilizat deci a trebuit sã folosim surubele cu seibi(sau cum se numesc ) in schimb in partea de sus a manerului am realizat gãurile in noul panou cu o fresa .câteva poze mai jos .

Partea de la sofer Încã nu am facut-o pentru cã sã fãcut tarziu ,aici va cer pãrerea ,o sa rãmânã 3 gãuri cã in poza care o sã o pun mai jos ,cum credeti ca as putea sã o acopãr cât mai bine ,eu am mai multe idei -un twitter fals

O placĂŁ nichelata dreptunghiularĂŁ cu scris pe ea M-sport sau individual

AceaĂâ˘i placĂŁ ĂŽmbrĂŁcatĂŁ ĂŽn piele si scris pe ea la masina de cusut M-sport sau individual .

DacĂŁ aveti alte idei constructive le ascult cu plĂŁcere 15890d555269488d955cd207ba4906ca.jpg9bde5761c5aae06cbbbf2509d565d5fa.jpgd520068e9e20b0d2483238bc4560415f.jpg01808463fb3fb4cc389fe005cdcab897.jpg7c54dc0ded5ef8eb1bd0b3117bae71f6.jpgaec0d7f3bf459ac610e2cd47b9446181.jpg

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

 

Nu știu de ce nu mai mĂŁ lasĂŁ sĂŁ deschid tu Tapatalk cĂŁ sĂŁ pun și pozĂŁ cu gĂŁurile care o sĂŁ-mi rĂŁmânĂŁ

Link to comment
Share on other sites

Panouri portiere montat ,sunt foarte multumit ,la ĂŽnceput eram puțin preocupat de cum o sĂŁ le adaptez dar vin perfect .

La panoul de pe partea mea ĂŁ rĂŁmas semnul unde era manerul pe partea pasagerului ĂŽncĂŁ nu l-am acoperit definitiv ,deocamdatĂŁ puțin silicon negru ,cred ca o sa lipesc o fatĂŁ de twitter

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.