Jump to content

Bmw e46 320d nfl nu vrea sa mai porneasca


Vladys27

Recommended Posts

Salut,am o mare problema cu a mea masina.Aveam o problema cu ambreiajul de ceva vreme dar am tot amanat schimbarea lui si am continuat sa merg cu masina asa pana intro zi cand am vrut sa bag masina in curte si la plecarea de pe loc s-a auzit un zgomot foarte puternic.Am oprit masina imediat si am tractat-o la service convins fiind ca ambreiajul a cedat.A doua zi m-am dus la mecanic sa-mi spuna care este problema si ce anume sa dau comanda.Cu stupoare am aflat ca pe langa ambreiajul care era dus mi-a rupt si vibrochenul.M-am consolat cu ideea,am cumparat tot pentru refacerea motorului totul bine si frumos pana cand mecanicul a montat tot,a pornit masina la prima cheie motorul mergand super ok.A tot pornit-o si oprit-o de vreo 10ori pana cand s-a oprit singura si asa a ramas.Am pus testerul pe ea si nu ii da nicio eroare.A pus testerul si pe pompa de injectie si nu ii da nicio eroare.Motorina in filtrul ii vine,am pus contactul si am ascultat daca bazaie pompa din rezervor si este ok.Nu stiu ce sa ii mai fac.Orice idee este binevenita.Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Incearca sa o pornesti la spray. Jos furtunul care intra din intercooler in EGR si pulverizezi cu spray de pornire de la distanta, NU in admisie direct in timp ce un amic da la automat. Cat are spray masina va sta pornita. Intre timp, daca pompa de injectie este buna, trage motorina din filtru, face presiune si masina va ramane pornita fara spray. Daca nu merge din prima, adica nu se amorseaza pompa de injectie, mai ai 2 incercari . Timpul de actionare a sprayului 30 sec. Dupa cele 3 incercari, verifica ce erori ai pe tester si iei masuri in consecinta.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns dar am incercat si metoda asta dar fara rezultat.Atat timp cat avea spray pulverizat motorul statea pornit apoi se opreste brusc.Nu stiu ce sa ii mai fac.O sa incerc maine cu mecanicul sa desfacem injectorul 1 si sa dam la automat sa vedem daca ajunge motorina la ele.
Link to comment
Share on other sites

O sa incerc maine sa le desfacem sa vedem daca se schimba ceva.Cel care a venit cu testerul mi-a masurat si curentul ce intra in pompa de injectie si mi-a zis ca tensiunea la pini aceia are valori apropiate ceea ce nu e bine.Nu vreau sa spun prostii dar avea undeva la 2.450 si 2.600 si ca ar fi un scurt undeva.Mi-a recomandat sa duc masina la el sa o verifice mai amanuntit omul fiind foarte bun in tot ce tine de calculatoarele masinilor in trecut colaborase cu reprezentante PEUGEOT in probleme de genul.Situatia nu prea imi convine pentru ca distanta intre service-uri este destul de mare si m-am saturat sa bag bani in chestii facute doar asa de proba.
Link to comment
Share on other sites

Nu poti si nici nu trebuie sa o iei pe ghicite, primul de care trebuie sa te iei, e modulul care comanda pompa,posibil sa ai poate vre-o siguranta arsa sau care sa nu faca bine in soclu,sau varianta cea mai rea, ca acel modul sa se fi stricat complet.In cel mai rau caz poti lua alt modul de la dezmembrari.Cel care t-ia spus ca are nevoie de mai multe teste , are dreptate, trebuie sa caute cauza nu doar sa inlocuiasca un simplu modul . Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Nu mai cauta in alta parte,aceeasi eroare am avuto si eu si era pompa,din pacate la noi la Romanica astia stiu sa repare calculatorul pompei cu o rezistenta de 5 lei care te tine de 5 lei,pregatestete de o pompa de injectie,eu unul am luato noua pentru ca am automata si terminatia codului pompei este cu 020,ceea ce o face o raritate daca ai manual;a codul tau se termina cu 05,pe care il gasesti la dezmembrari pe toate drumurile iar de tinut depinde de noroc,nu mai cauta in alte parti ca e clar pompa de injectie.

:frantics:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai bai Cristiane , dai sfaturi ... pai stii cum e cu pompa asta bosch vp44 ? modul care comanda pompa zici tu ... pai e partea electrica a pompei , deci ....

 

Daca dai pompa jos ,la ce te uiti prima data la partea electrica care comanda pompa sau la pompa ca fier? Ai rezolvat vreodata tu cu manuta ta o asemenea pompa ? Nu cred. Stii ce inseamna comunicatie CAN ? Nu cred. Stii care e cauza? Nu cred. Stii sa vorbesti rumaneste? Stii ce-i ala "modul care comanda pompa"? Nu cred.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut,revin cu aceasi problema legata de pornire.Am cumparat alta pompa de injectie,am montat-o si intr-un final a pornit-o.Mi-a pornit foarte greu si mi-a indicat sa schimb bujiile pentru ca sunt arse toate.le-am schimbat pornind bine pentru ca afara eram pe +.Acum de cand a venit frigul nu vrea sa porneasca nici cu spray(mentionez ca am schimbat si releul de bujii).Am pornit-o de vreo 2 ori trasa dar imediat ce porneste da cu fum alb.Cat e calda porneste cat de cat ok apoi dimineata aceasi poveste.Am observat ca pe returul de la pompa de injectie vin bule de aer foarte foarte mari.Nu stiu ce sa ii m-ai fac.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.