Jump to content

Bmw e60 520d M pack 177cp


IonutzIT

Recommended Posts

Salut!

As dori niste sfaturi in privinta achizitionarii uni bmw 520d versiunea de 177 cai din 2009 dar cu pachet Msport . As dori sa stiu ce dotari gasesc in plus la acest model fata de celelate e60 uri dar si ce in minus. Ce face masina asa de speciala in afara de aspect ? Preturile fiind foarte ridicate...

Merita intre 12k-15k aceasta masina?

Sunt foarte pretentios:)) dar cum ar fi ea cel mai important lucru pentru mine este sa nu am probleme grave cu masina in timp cat despre kilometri nu fac foarte multi...

Aaa si ce inseamna LCI ? Nu am gasit ceva concret...

Va multumesc mult!!

Link to comment
Share on other sites

LCI = life cycle improvement , mai pe scurt , facelift. Depinde,15k clar nu,12 mii,depinde. Daca masina are putini km si e plina de optiuni de genu' lane assist,HUD etc,sa zicem ca da. Daca nu faci multi km eu zic sa te orientezi spre un 520i,cum am facut eu,tot puterea aia dar macar nu stai cu grija la distributie+ sunetu' ala groaznic de diesel,motoru' asta e legendar cu distributia,are probleme cu lantu' si din cate stiu nu lantul cedeaza,parca intinzatorul. Parerile sunt impartite oricum. Ca tinuta de drum pe exterior 520d e clar superior,in oras,as alege 520i pentru simplu fapt ca e benzina. Si nici nu se chinuie masina sa plece de pe loc,are putere destula,nu prea e cazul sa zici ca ai nevoie de mai mult cuplu pentru oras. Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Nu as dori sa fie de oras neaparat si nici una de zi cu zi as dori sa consume putin si sa fie buna la drum lung ocazional mai fac italia- romania...

Treaba cu probleme la motor ma cam pus pe ganduri prima data am auzit ca la primele f10 ar fi fost problema...dar vad ca din 2007 de cand a aparut motorul...

La varianta de 163 cum sta treaba la fel?

Link to comment
Share on other sites

Nu,acolo nu e problema aia,m47 parca e motoru' ala de 163,o are un prieten bun,eu am 520i el are 520d. Sincer tot pe a mea o aleg. Eu am 6% pe exterior cu jante pe 18 245/45 el undeva putin peste 5% cu jante pe 16 , ambele masini la ~120 la ora. eu la 130 am 3000 de ture in bord,el nu stiu,parca 2500 sau ceva de genu'
Link to comment
Share on other sites

Nu are ce sa te puna pe ganduri...nu motorul are probleme...distributia are probleme...in 1200-1300eur (poate si mai ieftin) o schimbi si nu mai ai bataie de cap...o masina in mintile ei (2009 sub 100k km) incepe de la pretul de 12k eur asa ca nu e ceva de speriat...E60 520d 177lci am vazut si la peste 18k eur model individual...si nu m.i se pare exagerat...dar mnoa...daca vrei preturile pietei intra pe cele dedicate din afara: mobile, autoscout etc...
Link to comment
Share on other sites

Cu siguranța este o alegere foarte buna, eu am avut 3 ani un E60 520d automat si am fost foarte mulțumit, am cumpĂŁrat mașina la 80000 km si am vândut-o la 133000 km si in afara de consumabile nu a cerut nimic. Legat de pachetul M, dacĂŁ are si suspensii sport s-ar putea sa nu fie așa confortabila pe drumurile noastre, dar nu este un inconvenient așa de mare in opinia mea.
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Mike insa ce ai aratat tu acolo este mega exagerat la pret.

Cat despre Cloud...daca fac un topic de consum cu 520i E60 cred ca o ia forumu razna cand aude ca tu ai aproape cat 520d in exterior sau cum ca ar fi apropiate, intelegem fiecare isi lauda masina, normal ca doar nu ziceai ca alegeai masina lui, nu? Da este benzinar,bla bla bla, dar cand vorbesti de 520i si 520d cred ca cea mai proasta comparatie in detrimentul 520i este consumul..

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@mike - bai nene pai la banii aia iti iei F10 frate, E60 daca e peste 10mii ar fi bine sa fie M5 deja(cu 2.0 daca se poate ca e impozitul mare altfel), ca altfel F10 2.0d iei tipla la 14kEur si e modelul nou :download:

 

ceva dragut daca vrei un alt motor si xdrive - http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-525d-xdrive-aut-edition-exclusive-volkach/233614468.html?action=parkItem

 

sau asa http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-525d-edition-facelift-vollausstattung-top-bad-kreuznach/234954679.html?action=parkItem

 

uite 525d LCI cu Mpack http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=234193622, tot de 3.0 e motorul si pe 525 la LCI

Edited by mik15
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

da, e ca nou aproape :), nu are aia, si pe ailalta, si nici xenon si navi, e manuala si fara piele, a dat un pic si km inapoi ca sa dea bine pe sticla, a fost zgariat aici lonjeronul putin doar si a dat cu niste vopsea, dar ce vrei frate, e F10, e BMW, ii tragi o folie si nu vede nimeni inauntru, se pune piele daca vrei pe la AG am inteles daca o vrei full de full, xenon in Vitan, de navi dai o comanda si se face :)
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Am consumu' ala pentru ca e N43B20. 4cil 2.0 injectie directa. Nu e vechiu' motor, 2.2 in 6 cil. N-am de ce sa exagerez cu masina cand chiar asta e consumul. Declarat e 5.2 pe exterior parca. Si nu chiar,o aleg pe a mea pentru ca per total in afara de consum 520d ala nu are nimic mai bun,doar cuplu mai mare jos in ture care e irelevant pentru mine. Daca era de ales dintre 530i si 530d,tot 530i alegeam. Mult mai putina bataie de cap.

 

 

6,7 l/100 km (kombiniert)

9,2 l/100 km (innerorts)

5,4 l/100 km (außerorts)

 

 

Astea sunt consumurile declarate la 520i LCI.

 

Si astea sunt pentru pre LCI

 

 

9,0 l/100 km (kombiniert)

13,0 l/100 km (innerorts)

6,8 l/100 km (außerorts)

Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Am consumu' ala pentru ca e N43B20. 4cil 2.0 injectie directa. Nu e vechiu' motor, 2.2 in 6 cil. N-am de ce sa exagerez cu masina cand chiar asta e consumul. Declarat e 5.2 pe exterior parca. Si nu chiar,o aleg pe a mea pentru ca per total in afara de consum 520d ala nu are nimic mai bun,doar cuplu mai mare jos in ture care e irelevant pentru mine. Daca era de ales dintre 530i si 530d,tot 530i alegeam. Mult mai putina bataie de cap.

 

 

6,7 l/100 km (kombiniert)

9,2 l/100 km (innerorts)

5,4 l/100 km (auĂerorts(

Pai declarat pe exterior este la 90km/h. http://www.automobile-catalog.com/car/2009/279575/bmw_520i.html

 

 

Conteaza foarte mult nr de km reali si dotarile ca sa apreciezi pretul unei masini. Sau cel putin asa ar trebui. Doar la noi nu conteaza ca are 400 de mii ca de, doar arata la fel si are piele si navigatie mare. Cu 7000 99% iei o taraba obosita. E absolut normal. In primii 2 3 ani e deprecierea cea mai mare, dupa care scade din ce in ce mai putin procentual. Cel mai corect ar fi sa intrebati un prieten care lucreaza cu casco-uri, sa va evalueze o masina dupa cataloagele Schwacke.

Sau direct aici, costa 8 euro . http://www.schwacke.de/

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

La 130 la ora tie iti consuma 6? :))) la o viteza constanta nu ai cum sa mergi " laconsum" sau " la.ne consum", ca de aia e constanta. Deci ai un consum fix la 130 la ora pe drum plan indiferent ca la volan e Schumacher sau bunicul.

Unde am zis eu ca am la 130 la ora 6?

 

 

@boaska,cum zici tu , o sa caut ceva poze dupa bucuresti > constanta cu 6.2 la sfarsit. De fiecare cand am facut constanta bucuresti dus intors niciodata n-am avut peste 6.5

Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.