Jump to content

Tacanit motor in mers F10 520d


sorin1102

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sunt curios ce ii da in ISTA.

 

(Si eu care credeam ca am vreo doua injectoare uzate la 430k km..

Oricum le dau la refacut cat de curand; doua cate doua..)

 

si eu sunt curios... am pus'o acum la cald doar asa orientativ

 

post-99690-0-36369400-1595954009_thumb.png

 

la cald merge perfect, nici o problema, nici o ezitare. dimineata o aud si o simt ca da rateuri

la bord am 190oookm si cred ca am deja 25ooo de cand a inceput distractia asta, mai intai o data pe sap.. acum deja cam in fiecare zi.

Edited by Thanatos
Link to comment
Share on other sites

Thanatos eu pe E60 am avut problema asta aproximativ un an si anume dimineata la rece (vara-iarna) aveam uneori, nu tot timpul, un trepidat scurt ca o zguduiala in caroserie fĂŁrĂŁ sa se niste acul de la turometru si timp de 1-2 minute când acceleram pe loc se auzeau efectiv injectoarele cum rompaiau-pocneau, un sunet ascuțit, nu știam ca zgomotul ala e anormal ĂŽnsĂŁ tot nu știam care e treaba cu trepidatul ala scurt, dar nu am luat mĂŁsuri ca nu se manifesta nicicum urat.

 

Intr o dimineata a ĂŽnceput toatĂŁ mașina sa tremure si sa se miste turometrul, am crezut ca sar Pistoanele prin capota cum fĂŁcea, cĂŁdea relantiul ĂŽși revenea, etc, i am dat 2-3 pedale si a revenit, a doua dimineata la fel, am fĂŁcut testul asta si toate se duceau peste 2,5 la un moment dat, iar unul ajungea pe la 6-7.

 

Le am dus la verificat-recondiționat, mi a zis respectivul ca bine ar fi sa le trimit pe toate si m a costat cu factura si garanție (6 luni sau 12 luni parca) 1770 lei cu reducere parca. De atunci au trecut cam 3-4 ani si nu am mai auzit zgomotul ala dimineata si nici mĂŁcar vreo trepidație sau orice.

 

Un prieten cu E70 avea aceeași trepidatie, am fĂŁcut testul si la el un injector din 6 o lua razna de tot (6-7). Amicul l a trimis doar pe ala, i la fĂŁcut si a pornit si a mers fara nici o problema cu valoare sub 0.5.

 

Toate de mai sus la cald erau perfecte 0.3 maxim.

 

Daca vrei ĂŽți dau in privat firma unde le am fĂŁcut eu, nu vreau sa i fac reclama sau ceva, dupĂŁ ceva timp am auzit ca o omul cicĂŁ ar fi “ golan” si ca nu ar face treaba buba, ĂŽnsĂŁ mie mi le a fĂŁcut perfect, iar amicului cu E70 la fel.. acum nu știu ce sa zic.

 

Rezolva l oricum repede pentru ca exista riscul de topire a unui piston in caz de bagĂŁ prea multĂŁ motorina.

 

Edit: injectoarele piezo bosch nu se recondiționeazĂŁ prin schimbare a nimic, efectiv doar se curata/regleazĂŁ pe banc. Asta mi a si zis din prima respectivul ĂŽnainte sa le trimit.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

multumesc mult pt sfaturi.

am comandat deja un injector nou (bmw:13537810702 / bosch:0445110616) si in cateva zile il montez.

acum merg relativ putin cu masina si nu e critic...sper doar sa fie rezolvarea si sa nu mai stau cu diagnoze ca nu am timp ;)

 

@bimmer...da e coroborat perfect. nu am sunet ca nu mi'am batut capul sa fac screencapture cu un microfon in motor. din masina greu prind sunetu sa il inregistrez.. in prima filmare am pus goPro'ul la motor

 

revin cu verdictul :rolleyes:

Edited by Thanatos
Link to comment
Share on other sites

Nu uita sa scrii injectorul plus saiba de foc noua.

 

Injectoarele lucreaza in tandem la fel ca timpii motorului, 1cu 3 si 4 cu 2. Acum s-ar putea ca sa apar o valoare naspa si pe 2.

 

Mircea... påi nu e injectorul 2 care e praf la mine?.. eu asa deduc ...

 

il scriu in ista.. si pun saiba aia noua cu care vine.. clar

Link to comment
Share on other sites

4 e cel cu probleme.. cum a zis si Mircea. 4-le trage dupĂŁ el si pe restul, mai ales 2. De obicei ori le pui pe toate noi ori le reconditionezi pe toate, se spune ca odatĂŁ ce ĂŽncepi sa schimbi câte unul o sa pice pe rând, ĂŽnsĂŁ nu pot sa zic sigur asta. ȘaibĂŁ de foc noua si mai e o garnitura mica sus care trebuie schimbatĂŁ din câte știu.
Link to comment
Share on other sites

perfect... multumesc de lamurire .. m'a incurcat ista ca prezinta si ordinea in distributiei si scrie 4 = cyl 2 ... nu'i vad rostul acolo.

 

daca am probleme si cu cil 2... mai iau unu...sau restul de 3. macar sa vad o schimbare ca tare credeam ca e lantul sau volanta.

 

bun.. cilindru 4.. cel mai greu de ajuns la el. e bine asa.

Link to comment
Share on other sites

cum am mai zis... simtomele sunt din ce in ce mai dese; in perioada asta cam in fiecere zi.

 

ieri am dat o citire cu bimmerLink..si ce sa vezi.. 2A6C00 in info, deci nu permanenta.. Prima data apare eroare pe injector, si la mine nu trec 2 saptamani sa nu citesc erorile.

 

acum revin la dilema initiala... din ce am dedus eu din smooth running test... am zis ca injectorul afectat este pe cilindru 2. voi m'ati convins ca este vb de cilindru 4, si acum eroarea indica ca de fapt de cilidru 2 este vorba.

 

eu zic totusi... ca in smooth running test apar injectoarele in ordinea in care sunt actionate...iar jos se explica plasarea lor in bloc. deci 4 este 2 :unsure:

post-99690-0-26905300-1596180895_thumb.jpg

Edited by Thanatos
Link to comment
Share on other sites

Posibil sa fie asa, injectorul 2 defect si atunci injectorul 4 sa compenseze. De fapt, tacanitul ala e de la injectorul care, practic, nu mai da motorina. Si atunci injectorul 4 trebuie sa injecteze o cantitate mai mare ca sa compenseze.

 

Oricum e periculoasa situatia, daca creste temperatura mult in capul pistonului te trezesti cu el topit, implicit motor distrus.

Link to comment
Share on other sites

 

eu zic totusi... ca in smooth running test apar injectoarele in ordinea in care sunt actionate...iar jos se explica plasarea lor in bloc. deci 4 este 2 :unsure:

N-are cum.

Injectorul 2 e al doilea injector de la radiator.

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e91-320d-tou_200508/Rhk8Ehs

 

Bine ca ai rezolvat-o.

 

Codurile alea din poza sunt codurile (blabla1, blabla2...) injectoarelor in schema TIS.

Sus e doar un exemplu

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

påi unde mai planeaza nelamurirea?

 

pentru mine este foarte clar... asa cum este descris si in ISTA... figura arata injectoarele in "firing order" si ca in ordinea asta nr. 4 este injectorul in cilindru 2. acest fapt era confirmat si de codul de erroare

 

eu asta am schimbat, injectorul in cilindru 2, al 2-lea de la radiator.... si acum asta pot sa confirm, ca cel pozitionat ca nr. 4 in test si'a schimbat caracteristicile.

 

 

la finalizarea testului apare si descriera asta, tot in "firing order", unde ultimul este cilidru nr. 2:

post-99690-0-60320700-1596529822_thumb.png

Edited by Thanatos
Link to comment
Share on other sites

multumesc mult pentru sfaturi @Mircea si @WIN60, care au dus la rezolvare super rapida si sper ca si altii sa fie ajutati in acelasi fel.

 

faptul ca am dezbatut putin detalii tehnice.. e normal.. nimeni nu s'a nascut destept..

Edited by X X L
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 10/22/2019 at 9:49 AM, c0c083 said:

Salutare,

Aceeasi problema cu tacanitul o am si eu la un 525xd 2012, 218cp.

Diferenta este ca a mea la rece si pe liber merge perfect,in schimb la plecare, si nu numai, de regula cand sunt inacceleratie in jur de 1500 de ture, face un tacanit pentru scurt timp sau in functie de cat de tare calc pedala.

Daca o calc mai tare, nu mai aud nimic. Practic doar cand motorul este intr-o anumita turatie, sarcina.

Aceeași problema o am și eu, ai găsit de la ce era ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.