Jump to content

turbo pe 330ci


myry99

Recommended Posts

bunĂŁ seara tuturor!

ĂŽncep prin a-mi prezenta masina,și anume al.meu bmw e46 323i (de fabrica) acum având motor 3000cmc.

dupã swap,ass vrea sa montez În viitorul apropiat turbo. pe lângã motor am luat sistemul de franare de pe 3.0, grup cutie plus altele..

mașina nu as vrea sa treacĂŁ de 330 -350 cai..As vrea sa meargĂŁ "liniștit" motorul.

nu o fac pentru curse și doar din pasiune și placere..mașina este cabrio,și chiar acum a intrat la suspensie,și anume pneumatica independenta

ĂŽn iarna asta o sa o vopsesc și o sa ii retapitare tot interiorul, și apoi o sa urmeze turbo

deși am câteva cunoștințe despre mecanica o sa doresc sa o duc la cineva care a mai fĂŁcut asa ceva (1 dintre motivele pentru care fac acest thread poate cineva a auzit sau știe pe cineva)

ma uit pe net și vad kit-uri la 600-800$..totuși o sa ĂŽnclin spre ceva mai bun..

ca buget ar fi undeva 3500-4000e ĂŽn ĂŁștia sa intre tot..repet nu vreau sa merg la presiune mare..cred ca 0.6-0.7 o sa fie de ajuns.

nu am fĂŁcut acest thread sa fiu luat la mișto sau chestii de genul..as dori pĂŁreri de la cineva care are cat decât experienta.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa te gandesti cum faci cu diferentialul, cu dif deschis nu prea merge treaba la o putere asa mare si fara sisteme electronice (ASC-ul ala nu o sa mai aiba niciun sens). Din cate am inteles s-ar putea pune miez de pisica in carcasa de e46, din pacate nu stiu sa iti spun mai multe. Merita incercat, deoarece un blocant este ~1000 euro (de exemplu cel de la Quaife).

Kit-urile acelea la 600-800 dolari nu sunt o varianta deoarece nu rezista, il poti lua doar pentru intercooler, furtune, galerie si sa iti cumperi un turbo separat. Cel inclus cu siguranta va crapa imediat. Trebuie sa ai neaparat si un calculator separat(precum Megasquirt) fara partea de soft nu o sa poti sa scoti o putere decenta.

Bugetul o sa iti permita sa ajungi la puteri chiar mai mari de 350 cai (banuiesc ca ai pus 3.0 231 cai). Din pacate proiectele de genul nu sunt foarte populare la noi si nu iti pot recomanda pe cineva anume.

 

Sa ne tii la curent cu proiectul !

Link to comment
Share on other sites

suspensia independenta:

fiecare roata este acționata separat,adică fiecare perna se umfla dezumfla singura,ai un control mai bun,și de ex. spatele dacă iau pe stânga o groapa perna din dreapta copie,adică ele au aceiași presiune..AFS (air force suspension) pe farcebook și te clarifica total

 

m-am gândit și la.un diferential Lsd..am dsc pe mașină.imi recomanzi o turbina anume? cred ca ai dreptate ca se merita kit-ul ala pentru restul pieselor inafara de turbo.

vreau sa ma interesez înainte sa ma apuc sa știu totul sa nu am surprize

Edited by myry99
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.