Jump to content

e90 320d - from ZERO to HERO


Theo42

Recommended Posts

Le-ai dat ce meritau pana la urma...eu am fost in ambele pozitii..stiu cum e insa trebuie prezentate riscurile de la inceput inainte sa-l pui sa schimbe 10 piese si de fapt sa fie piesa cea mai scumpa.

E cel mai ok la tiriac insa aproape la fel de ok este groupama care ar fi mai ieftina.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Ai avut nervi de otel si ambitie mare sa o duci la capat, la fel ca alti si eu as fi lasato la dauna totala...

Din ce ai povestit vad ca si tu te-ai confruntat cu problema aceea in care ti-au cerut bani pe evaluarea masini, respectiv ca au demontat ce era de demontat si au cerut o suma exagerata, tu luand dauna totala sa nu ramana ei cu mana goala... la fel a patit si fratele meu cu toate ca s-a certat mult, pangere opc si altele http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176306-euroins/page__view__findpost__p__2371302

Edited by Stormzor
Link to comment
Share on other sites

Wow..am reusit sa citesc tot, ai o mica doza de nebunie (din aia ok) in tine! Eu cred ca renuntam dupa primul accident la masina, iar la dauna totala in mod clar o lasam acolo. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea in continuare!

P.s. mi-am adus aminte de ce imi povestea tata cu prima lui Dacie, in care intrase un tramvai in lateral si a facut-o praf..fiind prima lui masina (dragoste mare) a decis sa o repare si l-a costat la final mai mult decat o masina noua :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ai avut nervi de otel si ambitie mare sa o duci la capat, la fel ca alti si eu as fi lasato la dauna totala...

Din ce ai povestit vad ca si tu te-ai confruntat cu problema aceea in care ti-au cerut bani pe evaluarea masini, respectiv ca au demontat ce era de demontat si au cerut o suma exagerata, tu luand dauna totala sa nu ramana ei cu mana goala... la fel a patit si fratele meu cu toate ca s-a certat mult, pangere opc si altele http://www.bmwclub.ro/forums/topic/176306-euroins/page__view__findpost__p__2371302

Eu nu am luat dauna totala,am ridicat masina din service,i-am aratat degetul mijlociu celui care mi-a deschis dosarul si mi-a declarat dauna fara sa imi zica si am dus masina in alt service,cu un alt agent constatator city insurance (un baiat de nota 20,pacat ca cel din bucuresti unde s-a deschis dosarul inca mai detinea o parte din semnaturi) si s-a reparat. Cu aceleasi piese oe,ba chiar mai multe decat era devizul initial din reprezentanta. Inca il am langa toate facturile stranse de-a lungul timpului,luni cand ajung pe la masina o sa il iau si il scanez.

Sunt de parere ca baietii au vrut sa faca o mica schema,masina mea cu 2000e cu piese proaste o faceai "de vanzare" . Cu dauna luata pe bani putini,o reparatie facuta cat sa dea bine iesea un profit bunicel din ea. Imi pare rau doar ca ei nu stiau ca avea motorul bucati,nici eu nu stiam pe atunci.

Edit: am citit si eu acum repede primele posturi legate de ce a patit fratele tau,acolo chiar a fost o schema,piesele nu se comanda decat dupa evaluarea masinii atat de service cat si de inspector si aprobarea primita prin mail/fax (la noi merge si telefonic de obicei) a asiguratorului.

Edited by Theo42
Link to comment
Share on other sites

In seara asta cutia a zburat ĂŽnapoi pe masina,mâine e gata cu totul. Abia aĂâ˘tept sa vad cum a ieĂâ˘it,ar trebui sa fie putin mai rapida si fĂŁrĂŁ suturi/alte probleme.http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161128/6b6034fd2da48b8179ccbd4a778c9dd6.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

MaĂâ˘inuĂâşa e gata,am luat-o in seara asta + vreo 200km fĂŁcuĂâşi sa vedem ce Ăâ˘tie. Doamne cat de bine schimba un 6hp19z in minĂâşile lui,pune puterea jos din prima,rupe aderenta,schimba lin orice treapta mai putin 2-3 (trecerea de la mecanic la hidraulic) intr-o presiune anume. E un "Ăâ˘oc" extrem de fin la trecerea dintre trepte,eu il simt pentru ca m-am ĂŽnvĂŁĂâşat sa ma aĂâ˘tept la ceva mai rau. Totul merge perfect,mâine o sa ii dau maf-ul si map-ul jos sa le curat preventiv pentru ca am cumpĂŁrat un spray special ĂŽnsĂŁ am uitat azi cu toatĂŁ zarva de el.

Pun o poza cu fulia veche,dupa schimbare au dispĂŁrut si mai mult vibratiile motorului. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161130/5bba24589f283a83ff56c8ba7380e9d6.jpg

Per total me happy,a dispĂŁrut oscilaĂâşia vizibila a turatiei ĂŽntre 1500-2000rpm ĂŽnsĂŁ se menĂâşine una fina in 1100-1200rpm (nu pe pilot ci Ăâşinând-o constant din pedala) deci pica varianta cu convertizorul refĂŁcut prost,el funcĂâşioneazĂŁ excelent. Probabil in seara asta am tras de ea mai mult decât voi trage in urmĂŁtoarele luni cumulate,am ĂŽncercat sa supun cutia oricĂŁrei situaĂâşii/presiuni atat in drive cat si in sport in toate treptele sa ma conving. Ah si ĂŽncĂŁ ceva,a dispĂŁrut acel soc la trecerea din p in r sau d,ĂŽncĂŁ exista un moment in care simĂâşi cum cupleazĂŁ ĂŽnsĂŁ nu se resimte in masina ci doar tu ca Ăâ˘ofer. 0 erori pe tester. Ar mai fi de notat lucruri ĂŽnsĂŁ nu ĂŽmi vin in minte,oricum cazanul ne-a fĂŁcut surprize si la operaĂâşiunea asta. (Inclusiv ca am scos aproape 7l de ulei din cutie si au intrat 8,nu e paguba ca 8 trebuie sa ĂŽntre in condiĂâşiile date,am fĂŁcut totul dupa specificaĂâşiile Zf,probabil in trecut a mai fost dat convertizorul jos (in reprezentanta) si nu s-a mai completat nivelul uleiului,de aici si moartea prematura).

Cu ocazia asta am aflat ca atunci cand au asamblat motorul baietii s-au chitrosit la garnitura de la baie si acum ĂŽmi scapĂŁ putin pe acolo. Deja am sunat,sâmbĂŁta urmĂŁtoare sunt programat pentru ĂŽnlocuire garnitura + ulei nou,din nou.(garanĂâşie)

Sorry for the long post :))

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Theo42
Link to comment
Share on other sites

Un cazan curat e un cazan fericit. + bonus e46'le unui prieten + poza cu câinele ca tot se vorbea de el pe aici http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/ff729ac3ff98723188c98a4a3e54d4f2.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/487d34f7d1dc5d7694e248c82d34620a.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/98a51d7a56618f23855d805993f953ef.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/2dfd517ba055fdaf495c28d832b7b11b.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161201/e3addb44fb057b9c50e8750bc672f943.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

I-am resetat astazi adaptarile cutiei,dupa reinvatare schimba chiar mai bine. O singura chestie am notat-o,in treapta a2a la plecari usoare are un patinaj finut urmat de un lock cu 200rpm mai jos decat patinajul ( lucru ce se simte putin in masina ) insa e ceva normal tinand cont de modelul de convertizor pus. Me happy,notat,avem cutie ce va tine softul viitor.

Le-am dat mail celor de la quaife anglia pentru un diferential nou,momentan astept raspunsul lor si sa speram ca ajunge pana in anul nou.

M-am mai uitat astazi de suspensie,cred ca a venit momentul sa o schimb si nu pentru ca vreau ci pentru ca simt nevoia. Suspensia momentan este cea standard + amortizoare si arcuri m. ( schimbate acum 1 an la accident ) Nu sunt pe deplin multumit de cum se comporta asa ca deja ma orientez spre o reglabila. Tinand cont ca nu vreau sa fac rabat prea mult din comfort si ca nici nu dispun de 2000e pentru un kw v3,m-am orientat momentan spre o solutie de buget de la vogtland, mai exact acest kit. http://shop.vogtland.com/index.php/all-products/3-e90-typ-390l-lim-sedan.html

Are cineva vreo parere legata de el,pe net toti lauda suspensiile vogtland insa nu am vazut niciun kit montat pe un e90 si nu stiu de la ce sa ma astept, parca am o retinere in a il comanda.

Pe la jumatatea lunii ianuarie masina va intra iar pe mana domnului alex pentru diferential si suspensie. Vor urma jante ( sunt setat pe bbs lm insa nu gasesc nimic pe 18" in bani decenti original ) si kitul de m. Incet,incet cazanul va prinde forma. :)

Edited by Theo42
Link to comment
Share on other sites

Cazanul tocmai a fĂŁcut o figura nasoala. GalopeazĂŁ putin relanti'ul la rece si o uĂâ˘oarĂŁ galopare a turatiei in mers. Motorina de la mol,o eroare pe tester. Luni punem impa sa vedem ce zice,pe multimarca mi-a dat doar position control pe egr ĂŽnsĂŁ el lucreazĂŁ. Presimt un injector nasol,sper ca nu e de acolo.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Spre asta tind si eu,no4 la mine a tras niĂâ˘te apa atunci cu incidentul ĂŽnsĂŁ a mers bine ĂŽnca 6 luni dupa si ulterior acum inca 3 luni. Ma sâcâie ca are momente,spre ex tocmai am parcat masina,50km fĂŁcuĂâşi prin BucureĂâ˘ti si nu a fĂŁcut nimic. Se rezolva saptamana urmatoare.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Theo42
Link to comment
Share on other sites

Pune inpa, insa ar fi mai ok ista-D (rheingold) si cel mai important lucru... pune-l la rece la prima pornire, asa imi facea si mie doar la rece cateodata deloc, cateodata cateva secunde si in ultima faza inainte sa le reconditionez imi facea cam 1-2 minute urat de tot insa la cald avea valori sub 0.7, iar la rece avea intre 2-4.
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pune inpa, insa ar fi mai ok ista-D (rheingold) si cel mai important lucru... pune-l la rece la prima pornire, asa imi facea si mie doar la rece cateodata deloc, cateodata cateva secunde si in ultima faza inainte sa le reconditionez imi facea cam 1-2 minute urat de tot insa la cald avea valori sub 0.7, iar la rece avea intre 2-4.

RecondiĂâşionare pe piezo? Unde,cum,cat?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa se considere reclama, am mai postat pe alocuri unde le-am facut (ai jos site-ul). Totul a inceput de cand am cumparat masina aveam o oscilatie de 1-2 secunde(da chiar 1-2 secunde), se simtea la prima pornire la rece dimineata(chiar si vara) pana cand in 2 dimineti mi-a facut cam 1-2 minute si foarte urat, adica se zguduia masina cu mine si parca mergea in 2-3 pistoane, la cald erau 0.5-0.9 valorile, niciodata nu am crezut ca injectoarele au ceva deoarece le-am verificat si aveau valorile foarte bune, insa cineva mi-a spus sa le verific si la rece si m-am hotarat sa le verific cand mi-a facut urat de tot masina si ghici cand am pus rheingold.... valori de 2-3 pe toate injectoarele cam 1 minut si dupa mai ramanea decat pe injectorul 1 valoarea 2+. Mi-a recomandat cineva de pe forum site-ul de mai jos (la Zalau) si am sunat acolo, omul mi-a zis ca bine ar fi sa le trimit pe toate, era clar ca o sa-mi zica ca toate sunt dereglate (ca sunt sau nu), cum au ajuns la el le-a verificat si ma sunat, nu mi-a explicat sa-mi zica care este mai dereglat si etc si am zis sa le faca pe toate, m-a ajuns 1770 lei toate 4 curatate/recalibrate cu reducere de la 1900 (am primit factura, tot), garantie 6 luni de zile.Dupa ce le-am pus la prima pornire nu a avut nicio problema, dar dupa 2 zile a luato iara razna la fel...m-am dat batut, ma gandeam sa i le trimit inapoi, dar numai vroiam sa stau inca o sapt fara masina (de cand a primit injectoarele cu verificare si reconditionare a durat 6 ore, vreo 4 zile au facut pe drum dus-intors). Dupa 1-2 saptamani sa zic dupa ce am terminat toata motorina din rezevor, am schimbat furnizorul de motorina tot la recomandarea colegului care mi-a zis de service-ul respectiv si am inceput sa bag de la mol EVO DIESEL, cam din perioada aia 2 luni sa zic masina numai are nicio trepidatie/oscilatie sau orice fel de problema.Daca as mai avea vreo problema cu vreun injector tot acolo o sa-l trimit, dar de data asta o sa trimit exact pe ala care imi face probleme si nu toate.

Eu am vrut sa elimin nesiguranta aia care daca trimiteam doar un injector si facea in continuare m-as fi ofticat ca nu le-am trimis pe toate, dar uite ca a facut si dupa ce le-a reconditionat pe toate, de asemenea suspectez si motorina ce am avut in rezervor in perioada cand a facut foarte urat desi ti-am zis ca avea o oscilatie foarte scurta de cand am luato.

 

 

 

http://xn--reparaii-injectoare-bzg.ro/

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

CĂŁtĂŁlin mulĂâşumesc frumos,si eu sper ca in final sa iasĂŁ ce ĂŽmi doresc eu. Ăntre timp se strânge bugetul pentru un f10 530 ĂŽnsĂŁ pana acolo mai e ceva mĂŁmĂŁliga de mâncat pe alte planuri.

Win60,ma duc mâine si vad care e situaĂâşia,la mine e mult mai ok manifestarea si cred ca multi ar lasa-o asa pentru ca nu e nimic de speriat in realitate ĂŽnsĂŁ mie nu-mi place. Am scos deja din calcul varianta cu supapa nasoala,rĂŁmân egr'ul si injecĂâşia. Mâine o sa ii curat egr'ul si sa vedem pe impa ce ĂŽmi zice legat de valori. Ultima oara (acum 2 luni) ce mai proasta valoare la rece era 0,4 , la cald 0,3. Daca a luat-o vreun injector pe arĂŁtura ĂŽncĂŁ nu stiu exact. Cu masina nu am mai mers,in seara asta ma duc sa ii trântesc vreo 30l de efix sa vedem cum se poarta pana mâine cu ei. E de urmĂŁrit. Intr-un final se va face :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Theo42
Link to comment
Share on other sites

Revin,s-ar putea ca injectoarele sa nu fie pentru ca la cald au fost in parametrii ok. Am bagat vreo 30l de efix 55 rompetrol si dupa 10km deja a disparut la cald galoparea. Asa multa apa sa fi avut motorina aia din mol? Mai verificam maine la rece sa vedem ce zice,poate poate..

Oricum ar fi egr'ul ala tot nu scapa necuratat.

Link to comment
Share on other sites

Ti-am mai spus...ca injectoarele le-am verificat la cald de vreo 2-3 ori timp de un an la cald si cand a luato masina razna rau in ultimele 2 dimineti inainte sa le trimit am zis sa o pun si pe tester la rece la prima pornire...seara la cald au fost 0.5-0.7, dimineata la prima pornire 2-3-4. Tocmai aia a fost pentru ca cineva de pe forum mi-a zis ca poate sa fie o diferenta totala dintre rece si cald la injectoare. La fel si eu ma linisteam singur ca nu e de la injectoare, dar le verificam doar cu motorul cald, chiar si daca mergeam 3-4 km de la prima pornire ele isi reveneau si iara aratau bine..

 

Eu iti zic ca sunt injectoarele...nu-ti face de la EGR asa, dar o sa te convingi singur:D, iti urez mult succes sa fie ceva cat mai ieftin de reparat!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

0.3-4 cald 0.8 rece. wadafac.

Nu am apucat sa merg nici azi cu masina prea mult,insa din ce merg aparent isi revine. Cred ca am prins un lot de apa cu motorina (a se nota nu motorina cu apa) si mi-a dat masina putin peste cap. Daca vad ca incepe sa mearga din ce in ce mai ok o sa ii schimb iar filtrul de motorina. Zilele astea din pacate nu am timp sa ma ocup de ea.

Edited by Theo42
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.