Jump to content

e90 320d - from ZERO to HERO


Theo42

Recommended Posts

FLA'ul? Din punct de vedere al banilor? Mi se pare scump sincer pentru ce face dar sincer e un moft pe care mi-l doream demult,cam de cand am pus farurile voiam "visibility package" complet. Din pacate spre deosebire de F mi se pare usor intarziat pe e90,inca nu am mers mult cu FLA'ul dar asta e prima impresie.

In schimb farurile adaptive sunt noua apa calda,este clar o optiune pe care o sa o pun pe orice masina de acum incolo.

In caz ca e cineva interesat,mai am doua oglinzi cu FLA dar fara led de alarma :)

@WIN, chiar ma bucur ca ai postat,stiu ca esti patit cu distributia si as fi dorit sa te intreb ceva legat de pompa de inalte. Se poate da jos fara motor/cutie? Tot am o variatie in turatie la mers constant,presiunea in rampa joaca si ea binisor pe tester insa masina nu da nicio eroare. Deja am schimbat ceva chestii pe ea si face la fel,din nefericire pompa e singura ramasa pe parte de injectie unde nu s-a umblat.

Poti raspunde aici sau pe PM,merci mult!

Edited by Theo42
Link to comment
Share on other sites

FLA-ul m-a costat 400 RON oglinda si 300 RON manopera, cum sa fie scump? nu e moft deloc, eu merg foarte rar in exterior si mai ales noaptea, dar crede-ma ca la fiecare drum ma dispera sa comut de pe lunga pe scurta, acum dau o data pe auto si nu mai am treaba, insa farurile adaptive pentru ce fac mi se pare foarte scumpe, suntem la extremitati:)), am mers cu adaptive si inteleg, dar sa dau 600-800 euro pe o pereche de faruri nu-mi vine + ca mai ai si altele de schimbat.

 

Din pacate trebuie sa dai jos cutia ca sa desfaci capacul la distributie, iti trebuie o noua garnitura la capacul de la distributie si toate garniturile aferente pana acolo, trebuie sa dai lanturile jos de pe pompa de injectie si treaba este ca in principiu iti trebuie un mot special de scos pompa de injectie deoarece este presata acolo, eu m-am chinuit bine cand am luat pompa sa o pun pe noul motor, de abia am scos-o, am batut in ea cu grija fara sa stric nimic pana sa sara de acolo si sincer sa iti zic.

 

In primul rand trebuie sa scoti surubul de la pinion (iti recomand altul nou, cuplu de strangere 20 NM la 90 grade din ce imi amintesc eu). Nu trebuie sa dai motorul jos, decat cutia si ce este acolo sa ai loc sa scoti pompa.

 

Daca tot umblii gandeste-te sa schimbi lanturi/intinzatoare (mai mult de 1.000 lei nu cred ca te costa 2 lanturi si 2 intinzatoare), sa iei oring-ul de la pinionul de la pompa de ulei si sa schimbi inclusiv simeringul de la arbore de la capacul de distributie.

 

Fa-i aceasta operatie decat daca esti 100% sigur ca e pompa, a schimbat cineva la un N47 pe forum, pompa noua a costat undeva la 1000-1200 lei ca am ramas foarte mirat de cat a costat, noua!

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

O sa ma uit de senzor in prima faza insa raspunsul tuturor a fost ca e pompa. Am jonglat/schimbat tot ce se putea inainte/dupa pompa de inalte, variatia in presiune a ramas. Din cate am inteles pompa e cu doua pistonase si atunci cand e pe moarte da simptomul pe care il am eu (mers "balbait" al motorului,singurul moment in care merge bine e in sarcina mare,in rest orice ai face masina are fluctuatii de presiune imense,de 300bari). Doar 1200ron NOUA? eu o gasesc cu 4900ron OE si 3400 pe bosch. La e-piesa(sper a nu e reclama) am gasit cel mai ieftin insa am dubiile mele de calitatea pieselor de la ei,uneori sunt bune uneori nu.

Sincer distributia as inspecta-o insa nu cred ca e cazul sa schimb ceva pe acolo,e schimbata pe garantie extinsa imediat ce am luat masina si de atunci a vazut schimburi dese,nu am zgomot de lant. De garnituri si restul nu se pune problema.

Link to comment
Share on other sites

Da si eu am ramas masca cand am auzit, luata pe producator, tot intrebam ma sigur e noua, cica nou nouta in cutie cumpara cu garantie de la un magazin de piese auto. Hai ca i trimit un mesaj baiatului sa-mi zica sigur de curiozitate.

 

Edit: e vorba de pompa din rezervor (facea span), scuze, de aia era asa "ieftina".

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Felicitati ,am vĂŁzut noile progrese ,se vede Ăâ˘i padle la volan ,pânĂŁ la urmĂŁ ce a-i fĂŁcut ai tĂŁiat volanul tĂŁu sau a-i luat unul deja echipat ?

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

 

Padelele sunt pe masina de un an cred. Discutia anterioara era de volan M cu padele (cel cu bulbi),eu am volan sport cu padele(cel fara bulbi la ora 10 si ora 2 pe covrig)

Da si eu am ramas masca cand am auzit, luata pe producator, tot intrebam ma sigur e noua, cica nou nouta in cutie cumpara cu garantie de la un magazin de piese auto. Hai ca i trimit un mesaj baiatului sa-mi zica sigur de curiozitate.

 

Edit: e vorba de pompa din rezervor (facea span), scuze, de aia era asa "ieftina".

Asa parca suna mai ok,pompa am gasit cu tot cu senzor,o sa o cumpar sh pentru ca pretul e 1/10 fata de cea noua,ii iau senzorul,probez doar cu senzorul schimbat si daca tot asa face urmeaza sa ii iau garnituri + ce ii mai trebuie si o sa o duc undeva sa ii schimb pompa. De preferat ar fi undeva unde se fac distributii des pentru ca ei umbla cu lejeritate acolo, probabil ceva bimmer service daca manopera e corecta. (nu dau 1000e pe o pompa iar in reconditionare pompa/injectoare in RO nu am incredere). O pompa SH probata pe banc inainte de a fi pusa pe masina mi se pare a fi solutia ideala in situatia asta :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Sa mai ridicam putin praful pe aici. In ultima perioada am tot oscilat daca sa vand masina sau sa o mai tin,are la mine deja 100k km facuti,aproape 4 ani de la cumparare etc

Intr-un final m-am hotarat sa o pastrez pentru ca am amintiri multe cu ea,m-a invatat o gramada de lucruri si nu as vrea sa o vad pe mana altcuiva dupa ce am facut-o intr-o proportie destul de mare asa cum am vrut-o eu. Nu mi-a gresit cu nimic in ultima perioada,nu face probleme majore.

I-am gasit problema cu fluctuatiile,era senzorul de pe pompa de inalte,de atunci toate sunt bune. Intre timp masina a primit roti,distantieri spate 12mm aluminiu + maruntisuri (bielete chestii) . Acum e din nou in garaj pentru ca urmeaza un nou retrofit care momentan se afla la vopsit. Frane de 335d 348mm fata 330mm spate. :) Gasit masina donatoare,luate,spatele e nou disc+placuta,fata am luat-o la pachet insa nu stiu daca pastrez discurile si placutele astea.Cu ocazia asta ii schimb flansele de la amortizoarele fata(din nou),posibil un cap de bara si am un troncanit pe spate la denivelari caruia nu ii dau de cap. Sper sa il gasesc acum si sa schimb si chestia aia de pe spate. Nimic neasteptat tinand cont ca am trecut de la 16" la 18". As face asta oricand pentru cat de mult a schimbat comportamentul masinii,efectiv sta lipita de sosea la viteza mare. Mai pun poze cu cazanul in starea actuala.

Era sa uit sa notez,i-am pus ceva ce voiam de cam un an dar nu gaseam pe nimeni sa imi confectioneze modulele. Lumini la picioare + ambiental. :) Mai trebuie putin lucrat cu ele,momentan pe ambiental mie mi se par foarte puternice insa nimic ce nu se poate rezolva. Ele au fade in-out,fac dimming din bord si au 2 metode de functionare,cand deschizi usa + ambiental pe pozitii. :)

Urmatoarea chestie dupa frane: urmeaza puddle lights,mai am nevoie de capacele de la manerele usilor ca nu as vrea sa le tai pe ale mele sincer si in rest am instalatia + ledurile. Trebuie doar sa ma incurajez intr-o zi sa ma apuc de desfacut serios,probabil tot atunci o sa ii trag si firele prin stalp pentru boxele de pe fata de usa din spate. Nu,nu ii pun logic 7,am alte planuri pentru cablurile alea.

Edit: culoarea aleasa este prestige gold de la foliatec.Pozele nu fac dreptate deloc pentru ca in realitate e mult mai ok nuanta. Pe masina neagra nu am vrut frane rosii,verzi,albastre..

post-67923-0-15629300-1528931765_thumb.jpeg

post-67923-0-89335200-1528931777_thumb.jpeg

post-67923-0-53381900-1528931881_thumb.jpeg

post-67923-0-34990300-1528931913_thumb.jpeg

post-67923-0-66555000-1528931928_thumb.jpeg

post-67923-0-04386600-1528931937_thumb.jpeg

post-67923-0-49578900-1528931947_thumb.jpeg

Edited by Theo42
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...

Luam praful part 2. Puddle lights, lumini interior Ăâ˘i ĂŽn lucru chiar acum audio de la audison + 2 amp alpine PDX PDX :). MaĂâ˘ina e recablata integral ĂŽn paralel cu instalaĂâşia originala pentru audio cu fir de ĂŽnaltĂŁ calitate, nu s-a fĂŁcut rabat nicĂŁieri.

Bonus: kit m pentru primĂŁvara. UrmeazĂŁ difuzor, lip, praguri Ăâ˘i ĂŽntra la vopsire integrala tot atunci.

In rest coteĂâşul merge bine, urmeazĂŁ revizia in curând (2k km) 8cef03436bcf8fc3c9dc59dde6706dd0.jpg0dbe482bebd4fda8ed44376a9094ff1e.jpg52ad244a0a9525e71553f9f5dd98e3ad.jpg453c20290377fcfe6a0345405f7a9a44.jpg94864e4cfa5a5a3055cf2f01c4cfbcd7.jpgf1ea621c85d1c70f8655786fa645ebc6.jpge59e004340eb8c1181fdf83c3089af11.jpg

 

Trimis de pe al meu VKY-L29 folosind Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.