Jump to content

Opinii despre cutia automat in modul manual


jimie

Recommended Posts

Iti poti cunduce masina in modul manual fara probleme daca asta iti doresti. Desi personal nu vad farmecul sa ai o cutie de viteze automata si sa schimbi tot manual. O poti folosii in oras, de exemplu in modul sport, si iti va schimba vitezele putin mai sus. Banuiesc ca te gandesti la filtrul de particule.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut Saylor,

 

Da, am inteles ca pentru filtrul de particule este bine sa tii turatiile ridicate... si chiar am pus-o recent pe tester si mi-a aparut ca filtrul cere regenerare, i-am facut regenerarea si intradevar s-a simtit diferenta dupa.

 

Legat de modul sport, te referi la optiunea DS nu ?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am un 320d cu cutie automata, imi puteti spune niste pareri despre condusul in modul manual? Vreau sa-l folosesc in oras unde este aglomeratie sa pot tine turatiile peste 2000.

Multumesc.

Daca tot vrei sa fii mai sport prin oras o lasi pe D-rive pana cand se incalzeste uleiul din motor la 90grade ( a nu se confunda cu temperatura apei, uleiul din motor se incalzeste mai greu).

Este fix aceeasi abordare ca la un motor M, la inceput o menajezi, apoi poti sa iti faci de cap.

Din cauza ca vremea va fi cum va fi de acum inainte te sfatuiesc sa verifici temperatura in meniul ascuns daca nu ai indicator in bord, si de abia dupa ce trece de 90 grade o treci pe M-anual si ai terminat cu atatea griji.

Din propria experienta iti spun ca pe DS nu e indicat sa o conduci in oras pentru ca va cupla foarte repede convertizorul si la viteze sub 30km/h vei avea niste smucituri din ce in ce mai nasoale cu cat viteza scade(devine sensibila pedala ca doar e modul sport iar convertizorul cupleaza imediat ce face match intre viteza de deplasare si turatia motorului pentru ca va tine treptele de viteza cat mai jos, motiv pentru care o sa ai turatii mai mari)

Si tot din experienta mea am observat ca pe modul M-anual am un consum mai mic in oras decat in modul D-rive

Link to comment
Share on other sites

6HP nu are modul ecopro asa ca nu ma pronunt.

Explicatia e simpla: in M-anual convertorul nu mai aluneca, automat exista pierderi de putere pana cand se face LOCK in convertizor si incepe sa functioneze 1:1 ca ambreajul cuplat dintr-o cutie manuala.

De asta in D-drive ai mai mult confort si consum putin mai mare. Dar nu a spus nimeni ca e confortabila in M-anual, se poarta aproape fix ca o cutie manuala, cu mici diferente.

Faptul ca un 6HP mi se pare mai economica in M comparativ cu D a fost testata in Bucuresti la ore de trafic destul de aglomerat si pe distante mari ( fac zilnic peste 50km prin aglomeratia vietii de am invatat toate stradutele pe traseu).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.