Jump to content

Temperatura ulei sub 100 grade


Recommended Posts

Salutare! De cand am luat masina am observat ca acul la temperatura ulei imi sta cam pe la 95 de grade si doar rar ajungea la 100 cum e normal si asta doar cand mergeam mai tare si constant. Chiar si in zilele toride de vara aveam aceasta anomalie. Initial am vrut sa schimb termostatul crezand ca ce-mi indica acolo in bord era temperatura la lichidul de racire. Dupa ce am verificat in meniul ascuns temperatura si-am vazut ca termostatul deschide normal la 87 de grade am renuntat si-am zis ca poate o fi de la un senzor ce nu citeste bine. Cum pe tester nu aveam erori legate de asta o vreme nu mi-am mai facut probleme. Acum insa in iarna asta mi se pare ca totusi ajunge destul de greu la temperatura normala. Am atasat un filmulet in care am parcurs 17 km la viteze cuprinse intre 30-120km/h, pe final cam 6 km in oras deci la viteze mici. Va rog sa va uitati si sa va dati cu parerea. Este termostatul defect ? Nu inchide?

 

Mentionez c-am plecat cu motorul rece insa de filmat am inceput un pic mai tarziu. Cam dupa 5-6 km.

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

E normal sa se incalzeasca greu, la mine ajunge in jurul lui 88-89 dupa cel putin 30 de minute de mers.

 

Da e normal mai ales ca-mi baga cald dupa cateva sute de metri deja insa la tine banuiesc ca temperatura la ulei ajunge la 100 de grade si nu mai fluctueaza in timpul mersului nu ?

Link to comment
Share on other sites

Desi am aceleasi tip de motor dar alta masina, la mine ajunge la 100 in functie de cum o calc, si acolo ramane 100 in cap fie ca merg cu 5000rpm sau 600rpm

Ar putea fi o problema la tn.

 

 

La fel si la mine de fapt ajunge la 98 si acolo moare :D . Nu sunt specialist dar nu vad o problema in asta, oricum ceva erori trebuia sa apara daca era ceva necurat. Pana acum nicio eroare. Totusi orice parere este un lucru invatat in plus.

Link to comment
Share on other sites

Pai atunci ce-ar putea fi ? Ieri s-a mai facut un drum mai lung undeva la 120km si a ajuns la fel apa la 87 grade, a deschis circuitul de racire si n-a mai scazut sub 84 grade din ce mi-a spus sotia. Singura varianta ar fi sa schimb termostatul nu ? Ce altceva ar mai putea influenta temperatura uleiului ?
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat si eu de curiozitate la mine. La x1 nu sare de 88 de grade. Si am observat ca daca tin ventilatia pornita scade uneori la 86. Nu e putin? O sa intreb sapt asta ca tot merg la baneasa sa schimb un rulment.

La e90 am observat ca prin oras sta la 93 95. Unde putem gasi valorile normale pentru motoarele astea? Precizez ca ale mele sunt ambele n47.

Link to comment
Share on other sites

Nu am reusit sa fac nici cum sa filmez cu telefonu , dar dimineata cand am pornit masina afara erau -2grade si cu temperature interioara setata la 24 grade iar ventilatorul pe treapta 3 , uleiul a ajuns la temperature de 92 grade si lichidu de lracire era la 90 dupa 15km de mers cu 70-80km/h. Costinlogin cred ca ai o problema cu unu din termostate , mie cand imi ajunge la 100, de acolo nu prea mai misca indifferent cum merg , fie ca e iarna sau vara. Am mai ptit sa urce temperature la 110 cad era foarte cald afara si mai urcam o panta dar de coborat sa coboare temperature in mers nu am mai patit. E clar ca undeva este o problema la sistemul de racier, cred ca s-a blocat un thermostat pe deschis.
Link to comment
Share on other sites

@OPaul Pai pina la urma uleiul ti-a ajuns la 100 ? Si de ce folosesti pluralul ? Care e al doilea termostat la mine ca eu pe scheme nu prea-l vad pe realoem.com cel putin. Tu ce motor ai ? Daca la mine termostatul n-ar inchide complet la ce temperaturi sunt acum nu cred c-ar ajunge pina la 87 grade. Eu asta vroiam sa aflu ...la voi in meniu va indica electronic valoarea de 100 grade la ulei ? Ramane la 100 de grade ? Ca asa si eu aveam perioade in care ajungea la 100 dar mai mult vara. Si nu cred ca este termostat la ulei ...nu ? :rolleyes: <_<

 

@cavaliere Termostatul deschide la 87 de grade circuitul intreg adica iti trece lichidul prin radiator. Eu asa inteleg. Pina la 87 iti face doar circuitul mic.

Link to comment
Share on other sites

Deci eu m-am uitat la mine la x1. Sta la 87 88 cand e cald. Problema e ca dureaza mult pana ajunge la 88. Eu la n47 am 2 termostate. Cred ca si la n57 e la fel. Un termostat principal si unul al egr.

Uneori ajunge si la 91 95. Ce imi arata mie in meniul secret e temperatura apei.

Pe de alta parte la e90 tot cu n47, dupa ce se incalzeste, sta temperatura la 95. Zau ca nu inteleg.

Mi-a pus testerul si cica termostatele lucreaza bine. Dar mi se pare ca dureaza prea mult pana ajunge la 90.

Astazi am plecat la 8 20 din baneasa, la 9 am ajuns la piata muncii si apa era la 73. Wtf? Si am prins si bara la bara si mers cu 50. Temperatura exterioara -4 grade.

Edited by cavaliere
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.