Jump to content

Consum foarte mare ulei M54


sL!cK

Recommended Posts

Salutare.

 

Am un consum de ulei foarte mare la un e46 ,m54,2003. Acesta a crescut in ultima luna exponential,pana acum mai consuma dar nu asa de mult. Am verificat

 

motorul sa vad daca are scurgeri semnificative dar nu am gasit nimic. Singurul semn este fumul negru care il da pe esapament la turatii ridicate,precum si la relanti.

 

La turatii ridicate ies si niste stropi pe teava de esapament. Daca a rezolvat cineva problema sa imi spuna si mie care a fost solutia si ce mecanic a rezolvat asta.

 

Completez cu ulei saptamanal ,poate chiar mai des daca fac drumuri mai lungi.

Link to comment
Share on other sites

La M54 problema principala a consumului de ulei sunt segmentii de ungere. Poti verifica si starea valvei PCV impreuna cu furtunele. Verifica bine sa nu ai scurgeri. De obicei se duce garnitura corpului filtrului de ulei si pe acolo poate curge o cantitae considerabila de ulei. Fumul negru spune ca ai amestec prea bogat (benzina multa). Nu ar fi rau sa pui un tester pe ea. Cat despre stropi, cel mai probabil e condens.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

La M54 problema principala a consumului de ulei sunt segmentii de ungere. Poti verifica si starea valvei PCV impreuna cu furtunele. Verifica bine sa nu ai scurgeri. De obicei se duce garnitura corpului filtrului de ulei si pe acolo poate curge o cantitae considerabila de ulei. Fumul negru spune ca ai amestec prea bogat (benzina multa). Nu ar fi rau sa pui un tester pe ea. Cat despre stropi, cel mai probabil e condens.

 

 

Valva PCV a fost schimbata cu totul si pe la filtru nu am scurgeri ca am verificat. SI AMESTECUL BOGAT IN BENZINA CE CAUZA AR PUTEA SA AIBA?

Link to comment
Share on other sites

consumul de ilei este foarte mare. Am facut un drum de 70 km si cand am ajuns la destinatie s-a aprins beculetul de ulei,pe galben. In con ditiile in care cu o seara inainte de drum completasem cu vreo 250 ml ulei,5w40.

 

Si cand o pornesc dimineata scoate fum puternic. Dupa o jumate de ora de mers daca o turez peste 3000 rot scoate fum negru ,parca e raba .

 

Si motorul parca nu trage cum ar trebui sa traga un m54 de 2.2 . Peste 3000 rot/min trage binisor ,dar mai jos de atat nu prea se misca asa cum ar trebui.

 

Urmeaza sa pun un tester pe ea si in ianuarie o duc la nenea ala din Chitila,am gasit aici pe forum nr lui.

Link to comment
Share on other sites

Segmentii de ungere au niste gaurele foarte fine, iar acestea in timp sunt acoperite de calamina din cauza schimburilor de ulei cu intervale lungi recomandate de producator, dar si de la mersul "la consum". Iti recomand sa-i faci o segmentare, daca chiar nu ai scurgeri. Si dupa segmentare va ma consuma ulei, in jur de 1l la 10 mii de km.
Link to comment
Share on other sites

Segmentii de ungere au niste gaurele foarte fine, iar acestea in timp sunt acoperite de calamina din cauza schimburilor de ulei cu intervale lungi recomandate de producator, dar si de la mersul "la consum". Iti recomand sa-i faci o segmentare, daca chiar nu ai scurgeri. Si dupa segmentare va ma consuma ulei, in jur de 1l la 10 mii de km.

 

 

Da ,asa mia recomandat si mecanicul . Si ma gandesc si la simeringuri supape ,sa le schimb.

Link to comment
Share on other sites

Motorul ala dupa ce l-ai segmentat poti sa-l pui direct pe dacia 1310.Mai ales daca segmentarea o face "Dorel".

 

Este un tutorial pe Youtube despre cum se degripeaza segmentii de ungere la motorul respectiv.

 

Cand ai schimbat CCV-ul?

Ai folosit piesa originala?

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Motorul ala dupa ce l-ai segmentat poti sa-l pui direct pe dacia 1310.Mai ales daca segmentarea o face "Dorel".

 

Este un tutorial pe Youtube despre cum se degripeaza segmentii de ungere la motorul respectiv.

 

Cand ai schimbat CCV-ul?

Ai folosit piesa originala?

 

Doar daca o face Dorel. Sunt cativa useri aici pe forum care au facut asta si motoarele au iesit foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu as segmenta un motor la BMW din urmatoarele motive.

Costuri ridicate.

Posibilitate de eşec.

Motoare pt modelele < 2003 se gasesc la preturi decente.

 

L.E.Sunt multe de citit despre problemele cu uleiul la motorul acesta.

Chiar nu cred ca este cazul sa se desfaca motorul.

 

Google search "bmw e46 m54 engine oil consumption"

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Valva CCV daca nu e pe original nu e ok ! Motorul aspira uleiul direct din baie in camera de ardere daca ccv ul nu isi face treaba! Ulei in camera de ardere rezulta depuneri pe bujii,supape ,sonde lambda!

Exista un bypass la ccv facut il gasesti pe net incearca asa si mai verifica daca trage Aer fals sunt foarte multe locurile prin care poate face asta!

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Motorul ala dupa ce l-ai segmentat poti sa-l pui direct pe dacia 1310.Mai ales daca segmentarea o face "Dorel".

 

Este un tutorial pe Youtube despre cum se degripeaza segmentii de ungere la motorul respectiv.

 

Cand ai schimbat CCV-ul?

Ai folosit piesa originala?

 

 

CCV a fost luat original...

 

Eu unul nu as segmenta un motor la BMW din urmatoarele motive.

Costuri ridicate.

Posibilitate de eÂşec.

Motoare pt modelele < 2003 se gasesc la preturi decente.

 

L.E.Sunt multe de citit despre problemele cu uleiul la motorul acesta.

Chiar nu cred ca este cazul sa se desfaca motorul.

 

Google search "bmw e46 m54 engine oil consumption"

 

Segmentarea ramane ultima de facut,atunci cand le-am pe celelalte din ecuatie. O iau pas cu pas,prima oara un tester,apoi un test de compresie,simeringuri supape,etc.

 

Dar asta este doar logica mea,sa vedem ce spune si nenea mecanicul. Eu stiu decat unul care l-am gasit aici pe forum cu niste recomandari bune. Florin din Chitila.

 

Daca aveti vreo alta recomandare ,este binevenita.

Link to comment
Share on other sites

ca sa ajunga ulei in camera de ardere nu trebuie ca acesta sa treaca si de segmentii de etansare (ultima bariera din cei 3 segmenti ai pistonului)?

In cazul asta un test de compresie n-ar fi sufiecient de edificator ?

 

Ba da, ar fi. Stiu destule m54 care aveau compresia 8-9, si nu 10.8~ cum ar fi indicat. Evident, a fost nevoie de resegmentare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.