Jump to content

BMW 320i (170CP) 2008 "Check Engine"


Recommended Posts

Salut!

Am un 320i (170CP) din 2008 - motor N43B20A.

Problema e urmatoarea: mi s-a aprins martorul portocaliu "check engine". La accelerare mai brusca si puternica da in nas, incepe sa trepideze si pierde din putere. Daca opresc motorul si il repornesc isi revine din trepidatii dar martorul ramane aprins. Uneori mai are lag si la plecarea lina de pe loc. Am citit multe topicuri de pe forum legate de probleme similare, dar sincer sa fiu, acum chiar ca nu stiu ce sa mai fac. Unii spun ca au curatat galeria de admisie, altii ca era sonda lambda, altii ca volanta/ambreiajul, altii au spus ca au schimbat mai multe piese. Majoritatea am inteles ca au schimbat toate astea dupa ce au fost in service si au facut o constatare si problema tot nu s-a remediat. Nici nu mai stiu la ce service sa merg dupa cate am citit...inteleg ca la majoritatea service-urilor o pun pe tester, dupa care te pun sa schimbi ba sonda lambda, ba ca e o problema la egr, ba ca e o problema la senzori...etc. N-as vrea totusi sa iau service-urile la rand si sa schimb jumatate de masina pana depisteaza un mecanic problema.

Deci..intrebarea e..ma poate ajuta cineva cu un sfat? cu o recomandare de service?

 

Masina are 145.000 km reali cu istoric verificat. A fost achizitionata sh din Ro (fostul proprietar a achizitionat-o de noua tot din Ro).

 

Multumesc anticipat pentru ajutor!

 

Am uitat sa mentionez.. dupa trepidat incepe si sa miroasa mai puternic a gaze de esapament..

Edited by andrei_dyl
Link to comment
Share on other sites

Pe langa sonda lambda , debitmetru , vreau sa mai adaugi: bujii , bobine, sensor presiune admisie si ceva ce sa verifici inainte sa schimbi ceva , este sa nu scape sau sa traga aer fals pe undeva la admisie. O oproblema simila am avut la un Mercedes C200 kompressor si inainte ca baietii de la Mercedes sa schimbe kompressoru la o masina cu 80.000k am verificat admisia , surpriza , am avut un colier rupt si scapa presiune , iar baietii au zis ca s-a dus kompressoru si de aia apare martoru in bord ca nu baga destul. Uite ca a bagat destul dar s-a pierdut pe drum , si ei au vrut sa schimbe kompresoru ca nah, era o operatie de 1500 euro. Oricum un tester serios nu strica , adica de acolo incepi in functie de ce zice el.
Link to comment
Share on other sites

Este foarte simpla problema ta. Injectoarele... boala lor la n43, nu scapi fara sa le schimbi. Se scurge foarte multa benzina deoarece acestea nu mai inchid etans inunand bujia si de aici iti da in nas si masina da cu check engine. Pe diagnoza probabil ca o sa ai doar erori de misfire. La rece cum porneste?

De asemenea mai pot fi bobinele asta in varianta fericita. Poti incerca sa le schimbi si vezi ce se intampla (350 ron patru bobine).

Edited by AlexChris
Link to comment
Share on other sites

Este foarte simpla problema ta. Injectoarele... boala lor la n43, nu scapi fara sa le schimbi. Se scurge foarte multa benzina deoarece acestea nu mai inchid etans inunand bujia si de aici iti da in nas si masina da cu check engine. Pe diagnoza probabil ca o sa ai doar erori de misfire. La rece cum porneste?

De asemenea mai pot fi bobinele asta in varianta fericita. Poti incerca sa le schimbi si vezi ce se intampla (350 ron patru bobine).

 

La rece porneste bine. chiar si acum la temperaturi negative afara. si am observat ca uneori la acceleratie puternica merge bine pana in 3000-3500 rot dupa care pierde din putere si accelereaza mai greu, iar cand ma opresc, la relanti zici ca merge in 3 pistoane.

La mers lin, cu accelerari line pana in 3000 de rotatii nu are nicio problema.

Link to comment
Share on other sites

Cumpara 3 bobine, 2 pentru a le inlocui pe cele defecte si cealalta de rezerva pentru ca probabil urmeaza sa mai pice si alta/altele. O bobina Bosch este aproximativ 110lei. Iar bujiile schimba'le toate. Daca esti din Bucuresti si ti'a ramas martorul aprins pot sa te ajut eu cu diagnoza, gratuit.
Link to comment
Share on other sites

Cumpara 3 bobine, 2 pentru a le inlocui pe cele defecte si cealalta de rezerva pentru ca probabil urmeaza sa mai pice si alta/altele. O bobina Bosch este aproximativ 110lei. Iar bujiile schimba'le toate. Daca esti din Bucuresti si ti'a ramas martorul aprins pot sa te ajut eu cu diagnoza, gratuit.

 

Multumesc pentru ajutor. Asa am sa fac. Am comandata bobinele (110 bucata) si bujiile. zilele urmatoare le schimb. La service mi-a sters si erorile si nu mai e aprins becul "check engine".

Acum avand in vedere ca nu e mare filozofie..le as schimba singur. Dupa ce le schimb mai trebuie facut ceva? in sensul ca, dupa ce le schimb, trebuie bagata iar pe diagnoza sa resetez ceva..

Link to comment
Share on other sites

Pentru bobine si bujii nu trebuie sa resetezi nimic. Atunci când ceva nu merge bine calculatorul masinii retine erorile si se aprinde acel check engine,si pentru a stinge acel bec trebuiesc sterse erorile din memoria calculatorului. Asta-i toatã filozofia.

 

Multumesc! Erorile mi le-a sters la service.

Revin dupa ce schimb bujiile si bobinele sa va spun daca s-a remediat problema.

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu la 325 o problema similara, era o bobina bulita si debitmetrul era dus. Daca o sa fie nevoie sa schimbi debitmertrul, mergi pe original altfel n-o sa mearga amsina cum trebuie.

 

Am inteles. Momentan am schimbat bobinele (personal) si merge foarte bine. Nu mai da nicio eroare, nici cand ii dau "talpa" pana in 6-7000 de rot.

Multumesc!

Alte intrebari..as vrea sa imi iau si eu un sistem de diagnoza (OBD)..de unde? cam cat costa? si ce imi recomandati?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Salut!

Am un 320i (170CP) din 2008 - motor N43B20A.

Problema e urmatoarea: mi s-a aprins martorul portocaliu "check engine". La accelerare mai brusca si puternica da in nas, incepe sa trepideze si pierde din putere. Daca opresc motorul si il repornesc isi revine din trepidatii dar martorul ramane aprins. Uneori mai are lag si la plecarea lina de pe loc. Am citit multe topicuri de pe forum legate de probleme similare, dar sincer sa fiu, acum chiar ca nu stiu ce sa mai fac. Unii spun ca au curatat galeria de admisie, altii ca era sonda lambda, altii ca volanta/ambreiajul, altii au spus ca au schimbat mai multe piese. Majoritatea am inteles ca au schimbat toate astea dupa ce au fost in service si au facut o constatare si problema tot nu s-a remediat. Nici nu mai stiu la ce service sa merg dupa cate am citit...inteleg ca la majoritatea service-urilor o pun pe tester, dupa care te pun sa schimbi ba sonda lambda, ba ca e o problema la egr, ba ca e o problema la senzori...etc. N-as vrea totusi sa iau service-urile la rand si sa schimb jumatate de masina pana depisteaza un mecanic problema.

Deci..intrebarea e..ma poate ajuta cineva cu un sfat? cu o recomandare de service?

 

Masina are 145.000 km reali cu istoric verificat. A fost achizitionata sh din Ro (fostul proprietar a achizitionat-o de noua tot din Ro).

 

Multumesc anticipat pentru ajutor!

 

Am uitat sa mentionez.. dupa trepidat incepe si sa miroasa mai puternic a gaze de esapament..

Imi poti spune te rog in cat tim ajunge apa la 100 am si eu un bmw 170 cai benzina si daca stii ce inseamna eroarea 2f11 radiator blind top...mersi

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut!

Am un 320i (170CP) din 2008 - motor N43B20A.

Problema e urmatoarea: mi s-a aprins martorul portocaliu "check engine". La accelerare mai brusca si puternica da in nas, incepe sa trepideze si pierde din putere. Daca opresc motorul si il repornesc isi revine din trepidatii dar martorul ramane aprins. Uneori mai are lag si la plecarea lina de pe loc. Am citit multe topicuri de pe forum legate de probleme similare, dar sincer sa fiu, acum chiar ca nu stiu ce sa mai fac. Unii spun ca au curatat galeria de admisie, altii ca era sonda lambda, altii ca volanta/ambreiajul, altii au spus ca au schimbat mai multe piese. Majoritatea am inteles ca au schimbat toate astea dupa ce au fost in service si au facut o constatare si problema tot nu s-a remediat. Nici nu mai stiu la ce service sa merg dupa cate am citit...inteleg ca la majoritatea service-urilor o pun pe tester, dupa care te pun sa schimbi ba sonda lambda, ba ca e o problema la egr, ba ca e o problema la senzori...etc. N-as vrea totusi sa iau service-urile la rand si sa schimb jumatate de masina pana depisteaza un mecanic problema.

Deci..intrebarea e..ma poate ajuta cineva cu un sfat? cu o recomandare de service?

 

Masina are 145.000 km reali cu istoric verificat. A fost achizitionata sh din Ro (fostul proprietar a achizitionat-o de noua tot din Ro).

 

Multumesc anticipat pentru ajutor!

 

Am uitat sa mentionez.. dupa trepidat incepe si sa miroasa mai puternic a gaze de esapament..

 

 

 

 

Salut! Am aceeasi masina, 320i 170hp din 2008 si cred ca ma confrunt cu o problema asemanatoare. Se aprinde martorul check engine, tremura motorul si da in nas, mai ales cand e rece.

Pe tester imi apar urmatoarele erori: Exhaust feedback valve adaption, DeNox catalysator sulphur poisoning. Iti mai amintesti ce erori iti apareau pe tester? Mersi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
salut baieti si eu am un bmw 318i e90 din 2005 si face asemanator dar mie in bord imi da sondele si eu am schimbat la el sondele, debitmetru de aer,buji,valvetronic ,si tot asa face .cand ii rece motorul si accelerez pana la 4000de ture ii dau drumul si moare motorul.ce sa mai schimb acuma bobinele sau injectoarele?
Link to comment
Share on other sites

Salutare .. sunt nou aici dar sunt vechi pasionat de bmw am avut și am doar bmw de la e30 e34 e39 e46 in prezent folosesc un bmw e61 LCI 2007 motorizarea cicĂŁ cea mai proasta n47 😊 dar eu sunt mulțumit și un e93 2007 n43b20a . Am și eu o prima ĂŽntrebare : pe seria 5 mi se aprinde când și când apoi dispare la o zi doua martorul alte pericole cel cu semnul exclamĂŁrii pe galben și ĂŽmi apare start assistant inactiv ( ceva de genul ca mașina poate sa meargĂŁ in spate la plecarea de pe loc) cutia este manuala , am cĂŁutat pe tot google și nu am gĂŁsit nimic ; dacĂŁ ma poate ajuta cineva și pe mine unghiul fĂŁcut cauciucurile umflate jante echilibrate , Menționez ca atunci când martorul e aprins pot porni motorul fĂŁrĂŁ sa calc ambreiajul iar când ĂŽși revine doar cu ambreiajul cĂŁlcat , mulțumesc și aștept rĂŁspuns
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.