Jump to content

Tot diagnoza...


Lancer

Recommended Posts

Am primit cablul de diagnoza cu interfata KKL ( impreuna cu adaptorul pentru mufa cu 20 pini) , am instalat softul de diagnoza dar nu reuseste sa se conecteze cu ECU masinii ( e vorba de un E34 525i din 1994 ). Am incercat acelasi lucru si la un prieten de-al meu care are acelasi tip de masina iar rezultatul a fost identic - nu se conecta la ECU . Are cineva vre-o idee despre problema ? Softul folosit este Carsoft 6.5 cu SP1.
Link to comment
Share on other sites

Am luat legatura cu cu furnizorul si mi-a spus ca interfata merge cu varianta 6.1 de la Carsoft . Am instalat si acest program , nu mai apare eroarea de conectare , in schimb modulele ce urmeaza a fi diagnosticate ( DME , Airbag , Instrument cluster , etc ) nu sunt detectate . Singurul lucru care "a trecut testul" a fost SI reset . Inainte de a intra in posesia cablurilor , un prieten de-al meu a incercat sa reseteze oil service si inspection service cu un aparat (SI Interval Reset Tool parca) si nu a reusit , iar atunci mi-a spus ca in bord sunt niste acumulatori care probabil sunt slabi si aceasta ar fi cauza . Au legatura acei acumulatori cu problema de diagnoza ?
Link to comment
Share on other sites

Am luat legatura cu cu furnizorul si mi-a spus ca interfata merge cu varianta 6.1 de la Carsoft . Am instalat si acest program , nu mai apare eroarea de conectare , in schimb modulele ce urmeaza a fi diagnosticate ( DME , Airbag , Instrument cluster , etc ) nu sunt detectate . Singurul lucru care "a trecut testul" a fost SI reset . Inainte de a intra in posesia cablurilor , un prieten de-al meu a incercat sa reseteze oil service si inspection service cu un aparat (SI Interval Reset Tool parca) si nu a reusit , iar atunci mi-a spus ca in bord sunt niste acumulatori care probabil sunt slabi si aceasta ar fi cauza . Au legatura acei acumulatori cu problema de diagnoza ?

239567[/snapback]

Nu au legatura cu diagnoza,probabil ca ai fire rupte pe undev pe instalatie.diagnoza la motor si cutie se face astfel K-pin 17-20, si L-pin 15, (-) pin 19, (+) pin 14.

Resetul de service pin 7.Verifica cu un aparat de masura, fata de masa daca ai in pinii 15-17-20, cam 11V(atentie nu este tensiune, nu trebuie sa fie 12V) in 19 sa ai -12V si in 14 sa ai +12V.Daca e ok si masina tot nu face diagnoza, nu e buna interfata.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

Am luat legatura cu cu furnizorul si mi-a spus ca interfata merge cu varianta 6.1 de la Carsoft . Am instalat si acest program , nu mai apare eroarea de conectare , in schimb modulele ce urmeaza a fi diagnosticate ( DME , Airbag , Instrument cluster , etc ) nu sunt detectate . Singurul lucru care "a trecut testul" a fost SI reset . Inainte de a intra in posesia cablurilor , un prieten de-al meu a incercat sa reseteze oil service si inspection service cu un aparat (SI Interval Reset Tool parca) si nu a reusit , iar atunci mi-a spus ca in bord sunt niste acumulatori care probabil sunt slabi si aceasta ar fi cauza . Au legatura acei acumulatori cu problema de diagnoza ?

239567[/snapback]

nu cred ca o sa reusesti niciodata ............nu prea e compatibila la e34.........incerca sa pui testerul pe e39 sa ai sa vezi ca merge ......

Link to comment
Share on other sites

Nu au legatura cu diagnoza,probabil ca ai fire rupte pe undev pe instalatie.diagnoza la motor si cutie se face astfel K-pin 17-20, si L-pin 15, (-) pin 19, (+) pin 14.

Resetul de service pin 7.Verifica cu un aparat de masura, fata de masa daca ai in pinii 15-17-20, cam 11V(atentie nu este tensiune, nu trebuie sa fie 12V) in 19 sa ai -12V si in 14 sa ai +12V.Daca e ok si masina tot nu face diagnoza, nu e buna interfata.

Bafta.

239677[/snapback]

 

Am verificat ceea ce mi-ai spus referitor la valorile ce trebuie sa fie intre pinii din mufa si masa , sunt ok , mai putin faptul ca nu am in acea mufa pinul 17 ( nu e cablat). Sa fie din aceasta cauza faptul ca nu pot face diagnoza ?

Link to comment
Share on other sites

Am verificat ceea ce mi-ai spus referitor la valorile ce trebuie sa fie intre pinii din mufa si masa , sunt ok , mai putin faptul ca nu am in acea mufa pinul 17 ( nu e cablat). Sa fie din aceasta cauza faptul ca nu pot face diagnoza ?

243276[/snapback]

Intr-adevar cu Carsoft nu prea ai ce face la E34....Si cand te gandesti ca cer o groaza de bani pe el...Cauta un Bosch Service unde au un KTS de diagnoza,cu ala merge sigur,sau la reprezentanta cu GT1.

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar cu Carsoft nu prea ai ce face la E34....Si cand te gandesti ca cer o groaza de bani pe el...Cauta un Bosch Service unde au un KTS de diagnoza,cu ala merge sigur,sau la reprezentanta cu GT1.

243336[/snapback]

 

Ciudati cei de la Carsoft , in specificatii spun ca softul e compatibil pt toate seriile , de la E30 la E63 si totusi , dai un ban si-l dai degeaba . Asta e , multumesc pt informatii si se poate inchide topicul .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.