Jump to content

Problema diferential?


MzQPauL

Recommended Posts

Salut. Am un e46 din 2001,2.2 benzina 170cp. Problema este ca atunci cand dezactivez DSC'ul complet (adica tin apasat 5 sec pe buton si apar cei 2 martori),si vreau sa fac un burnout sau sa plec cu "scartiit de roti" sau sa fac un drift, nu ma lasa. Adica in momentul in care ii dau la 4500 de rot si plec,masina incepe sa tremure de spate foarte tare mai ales in momentul in care schimb in a 2-a imediat si nu-mi lasa rotile sa alunece in gol. Si atunci cand vreau sa fac un drift la fel se intampla,ii dau talpa si cand sa inceapa masina sa-si piarda controlul tractiunii si sa incep driftul,se infraneaza si nu ma lasa sa derapez....

Ce naiba poate sa fie? Sa am probleme cu diferentialul? Sau cu vre-o piese,senzor cv??? Adica cu DSC oprit ar fii ca si cum ar fii pornit. =0

Va rog ajutati-ma !!!

Link to comment
Share on other sites

Pe pietris/zapada cum se comporta? DSC-ul dezactivat complet este imposibil sa mai intervina, eu cred ca aici este vorba doar de modul tau de condus si de puterea (mica) a masinii... Ai asteptari mult prea mari de la un 2.2 aspirat. Doar nu iti imaginezi ca la o masina de 1400kg si 170 cai poate sa invarta rotile spate in gol in treapta a 2-a (in linie dreapta). Iar legat de facut drifturi nu este asa usor, pentru ca ai diferential deschis si nu o sa iti invarta niciodata ambele roti simultan. Pentru burnout e normal sa iti tremure spatele la 4500 ture, motorul ala trebuie turat aproape de limitare pentru a putea sa invarta in gol mai mult.
Link to comment
Share on other sites

Cavaliere, e treaba lui ce face cu masina pana la urma. Problema e ca masina aia in cateva luni sau un an o sa ajunga la vanzare si o sa faca probleme altcuiva... Mie personal mi se pare bataie de joc sa iei un e46 facelift si sa il distrugi in felul asta. Daca vrei masina de drift iti faci e30/e36 numai pentru asa ceva si aia e. Burnout nu cred ca as face cu nicio masina :))).
Link to comment
Share on other sites

@Paul.

Pt burnout turezi motorul la peste 6k de rpm si lasi brusc ambreiajul.

Ce ai incercat tu la 4500 rpm se poate numi "launch control" nu burn out.

 

Drift nu are rost sa incerci pt ca ai diferential open ,pe langa faptul ca nu va face o rotatie completa nici nu poti sa controlezi masina.

 

P.S.Trebuie sa intelegi ca masina ta nu este setata pt chesti de genul ma refer la diferential,suspensii si greutate.

 

Si te rog nu incerca chestii de genul pe drumuri publice.Nu intra in categoria celor Mad Max.

Este clar ca daca ai deschis topicul acesta nu ai experienta necesara sa controlezi masina daca situatia scapa de sub control.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

@calinbmw2000 ,cred cã esti prea dur cu noul coleg,oricum cu timpul va invĂŁța ce poate mașina și pânĂŁ unde-i sunt limitele,și curând va renunța la burnout si dacĂŁ va vrea sĂŁ invete sa-si controleze masina o poate face pe ploaie ,zapadĂŁ si ultima datĂŁ pe

gheațĂŁ. Preferabil cu cineva experimentat alĂŁturi si departe de spațiul public.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Doar am explicat la "rece"cum sta treaba.Imi pare rau daca a sunat asa,nu am avut intentia sa fiu dur .

 

Si eu am avut iesiri de genul cu primul Bmw (si cred ca majoritatea dintre noi),am incercat si eu burn-out (in locuri fara circulatie )si sincer nu mi-a placut ,adica nu i-am vazut rostul.Drift recunosc ca mi-ar place sa fac intr-un cadru organizat si cu masina pregatita pt asa ceva.

 

P.S.Nu stiu daca ai incercat, dar sa faci drift cu diferential open si suspensie stock este ca la cinema 4DX doar ca ai volanul sa te ții cu bratele de el.

 

Pe zapada este o idee buna sa vada cum se comporta tractiunea spate +ca se roteste si cu diferential open.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

E tânĂŁr si dornic de a face drifturi,nu cred cĂŁ cineva a incercat sĂŁ facĂŁ burnout cu o mașinĂŁ nouĂŁ.Problemele mecanice se rezolvĂŁ,și apoi nu am vĂŁzut 100% șoferi foarte buni care sĂŁ se și priceapã la partea mecanicĂŁ. Cred cĂŁ rolul acestui forum este sĂŁ ne putem ajuta cu informații despre motoare, nu sĂŁ denigrĂŁm " cazanul" altuia.
Link to comment
Share on other sites

Teoretic burn-out cand masina sta pe loc si rotile din spate se rotesc si sĂŁ mai și reusesti sa faci o piruetĂŁ in jurul axei roților din fațĂŁ ( vezi și piruetele facute de catre unul din elevii de la școala de drift, anii trecuți la Romaero in timpul expoziției de mașini), dar așa ceva e greu de realizat
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.