Jump to content

Missfire, tremurat, balbait, e92 320i


Bulyzaur

Recommended Posts

BMWClub

»

« Back to Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW

Problema mare misfire

Add Reply

Bulyzaur's PhotoBulyzaur

Today, 15:57

Buna ziua... incep prin a prezenta masina in cauza...

 

Un e92, 320i, n43, 126.000km reali 100%, 2007

 

Problema este urmatoarea... cand am luat masina, am avut o eroare senzor nox, de care proprietarul de atunci mi-a spus, si mi-a scazut pretul masinii...

 

Acum, pe langa senzorul nox, am o multitudine de alte erori care se dovedesc a fi extraordinar de dificil de depistat.

 

Senzorul NOX nu l-am schimbat inca.

Masina la pornirea la rece, masina se zguduie grav, ralantiul fluctueaza putin, simt ca nu are forta, si imi da eroare misfire cil 2.

Consumul este enorm, undeva in jur de 18-20%

 

Am fost la bimmer, baietii nu mi-au recomandat momentan schimbarea senzorului nox, pt ca poate fi ceva pe aprindere iar senzorul sa o ia razna.

 

Am schimbat bobina pe 2, bujia, am inversat injectoarele, bibina si bujiile intre ele, dar eroarea ramane pe cil2...

 

Baietii suspecteaza chiulasa fisurata sau garnitura fisurata... nu pierde apa, ulei, nimic...

 

Nu stiu ce sa mai fac...

 

A mai patit cineva??

 

 

 

Mai precizez ca masina a avut toate reviziile la zi, la bavaria, din 5 in 5000km, s-a schimbat senzor ax, un injector, bobinele, pe garantie, toate recallurile facute, wtf????...

Link to comment
Share on other sites

P0302 si P0122E, inainte acest P0122E, era P0122F... acum si-a schimbat ultima litera :))

 

Senzorul l-am comandat deja, sper sa ajunga pana la anul, dar ma terifiaza ce au spus baietii cu chiulasa fisurata si alte porcarii... injectoarele daca erau bubuite, banuiesc ca se muta eroarea pe alt cilindru, chiar nu stiu ce sa mai fac, si incotro sa o apuc, ca sa nu schimb piese degeaba, ca nici ieftine nu sunt...

 

Problema aceasta se manifesta Doar la rece, dupa ce se incalzeste motorul, masina este alta... tot fluctueaza relantiul putin, merge putin galopant, dar nu ingrijorator, poate ca si eu cer prea mult de la o masina destul de veche... dar totusi... 20% consum, nu e ok...

Link to comment
Share on other sites

salut!! nu stiu daca te ajuta, dar deobicei asta este simptom de aer fals...adica la rece tremura mai tare ca si atunci cand scoti busonul de la ulei..iar cand se incalzeste motorul merge mai bine si nu mai tremura violent..am patit ceva de genul..poate te ajuta..
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt genul de om care repara masina pe forum, platesc daca e nevoie, doar ca simt oarecum ca baietii de la bimmer stiu exact care este cauza, si ma lasa sa schimb alte zeci de lucruri, inaintea piesei respective... de pilda, senzorul nox, se stie ca pe la 100,120k km, moare, clar... eroarea o am... de ce nu mi-au spus de el? Sa il schimb? Si cauta alte kkturi inaintea lui?.. de-asta va intreb si pe voi, ca de schimbatori de piese sunt satul... o sa fac si un test de compresie totusi, sa dorm eu linistit... apropos, asta seara, am urmarit un timp mai indelungat "condensul", care la pornire este putin mai mult, iar dupa ce se incalzeste, scade considerabil, aproape de zero... daca era chiulasa fisurata sau garnitura, banuiesc ca era prezent continuu... nu stiu, zic si eu...

 

Tare complicate au devenit masinile astea dr la dacie incoace... la dacie cu 2 chei, o reglabila si un 15, o desfaceai toata si o faceai la loc in 4 ore...

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

daca ramane uda sau nu, habar nu am, ca nu am scule acasa sa le scot.. dar revin cu un mic update... cam de 3 zile, nu am mai primit nici un misfire, singura eroare care o primesc este P122E... care sincer habar nu am ce este, P122F era nOx sensor, 122E, din cate am sapat, ar fi TPS-ul... throttle position sensor... acum, sa vedem la diagnoza poate citeste ELM-ul meu prost, si e defapt tot 122F, dar el il scrie 122E...

 

 

P.S. : imi aduc aminte, cand am fost la bimmer prima data, si i-am schimbat bobina de pe cil2, bujia era neagra jos, dar baiatul a zis ca e ok...

era destul de neagra...

 

P.S. 2: intr-una din zilele trecute, mi-a pornit putin greoi dimineata... cam la a 5-a invarteala... ciudat, pentru ca ea de altfel porneste la sfertul sfertului mereu... si nici nu fusese mai frig afara, sa zici ca "pierde compresie si la frig nu mai porneste..", dar nici prea linistit nu pot sa stau, pentru ca daca ar fi sa zic ca buba mare e senzorul nox, ok, tremura, face figuri, da misfire, dar nu cred ca are legatura senzorul nox cu pornirea la rece...

 

MASINA FANTOMA ! ~X(

Edited by Bulyzaur
Link to comment
Share on other sites

Ai inceput cu stangul ducand masina la acel service.

Baieti de acolo cu siguranta "stiu ce fac".

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Enders, oamenii par sa stie ce fac, au tot ce le trebuie, pentru orice operatiune, si sunt destul de ok, ca si serviabilitate, primire, chiar te simti posesor de bmw cand te duci la ei, dar imi da putin impresia ca desi ai un defect... major sau minor, ei stiu exact ce are masina, dar incearca sa te tina cat mai mult pe la ei, schimband cu totul alte lucruri inaintea lucrului care chiar trebuie schimbat...

Poate ma insel, poate sunt nebun, dar mi-e greu sa cred ca o masina super intretinuta, cu care a mers un "batranel", apoi un "avocat", care a avut casco 6 ani, toate service-urile din 5000 in 5000 km, doar la bavaria, cu injectoare noi, piese noi, toate schimbate doar bavaria si doar originale, sa o cumpar cu chiulasa fisurata (asa cum spun ei ca ar putea fi) e strigator la cer... nici nu neg ca s-ar putea intampla, ca poti sa te duci pana la mare un drum sa o ti numai in 7000 ture si sa se intample si asta, desi, omul de la care am luat-o nu mi-a dat deloc senzatia ca ar depasi 130km/h pe autostrada sincer..

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A ajuns senzorul Nox, maine il schimb, impreuna cu bobinele si bujiile..

 

Astazi mergand incet in spatele masinii de gunoi, am luat dintr-o data misfire si pe 3, si masina a inceput sa tremure grav si sa traga intrerupt rau... ralantiul se duce pana la 500rpm, si fluctueaza acul mai rau decat inainte... sunt disperat..

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau pentru posturile multiple, dar nu pot edita... mirosind esapamentul, vine un miros puternic de benzina, iar "range-ul", a scazut in 2 km, de la 140km, la 110... poate fi un indiciu bun ptr cine cunoaste...

 

Deci, din ce am citit pe net in ultima perioada, as tinde sa elimin urmatoarele:

 

Valva PCV, e ok, am scos capacul de la ulei, face vid, e ok..

Aer fals (e posibil, dar de ce miroase asa rau a benzina)

Nu consuma ulei/apa, deci garnitura chiulasa zic ca e ok..

Porneste impecabil la -6 grade, si -9 grade, la sfert, deci compresia zic ca e ok..

 

Maine dupa ce schimb bobine, bujii si senzor nox, revin cu impresii..

 

Mai raman doar injectoarele de schimbat...

 

Pana acum, masina tremura putin la rece, dupa 2km mergea perfect.. fluctua ralantiul putin, dar era ok, consumul cam maricel, dar in limite zic eu..., ocazional misfire cil2.. bimmer au swapat bobinele bujiile si injectorul de pe 2, eroarea ramanand pe 2..

Dar chiar si asa, cand primea eroarea de misfire, masina tremura putin mai tare, dar isi revenea..

Astazi dupa ce am primit misfire si pe 3, masina a luat-o razna complet.. tremurat rau de tot, din toti rarunchii, acceleratie moarta, abia daca ating 100km/h in vit 3...eroarea nu se mai stinge, ramane aprinsa, ralantiul cade la 490-500rpm, urca, iar cade, si tot asa... se aude ca un diesel, si parca merge in 2 pistoane...

Link to comment
Share on other sites

Nu-l pupa nimeni in fund i-am zis doar dacĂŁ tot are probleme sa ĂŽncerce și acolo ... conteazĂŁ ca nu pleci cu mașina nefĂŁcutĂŁ de acolo , nu conteazĂŁ cum vorbește . Plus ca nu ĂŽnțeleg de ce zice lumea ca vorbește nu știu cum .... am fost de 4 ori pana acum și a fost super ok . Vin mașini din toatĂŁ țara .... mie mi-a rezolvat un e46 coupe 2,2 in 20 min și fusesem pe la toate service-urile din buc și BuzĂŁu .... știu caz de e60 xD plimbat pe la Timișoara , București și Bistrita și fĂŁcut pana la urma acolo , cheltuise vreo 2500 euro pana atunci
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.