Jump to content

318ci demaraj slab / putere scazuta


Recommended Posts

Salut,

 

Am urmatoarea problema: in momentul in care vreau sa accelerez usor, la plecarea de pe loc, parca nu are acelasi zvac ca si atunci cand o fortez. Uneori nici cand vreau sa plec mai agresiv cu ea nu trage cum trebuie.

Am schimbat recent actuatorul de la valvetronic si releul de sub baterie care era oxidat.

Am citit pe forum problemele care apar de obicei in aceasta situatie dar nu stiu ce sa verific mai intai. Relantiul sta la 800. Filtrele nu au 5000 facuti, schimbate toate in martie anul acesta.

Cu ce sa incep si ce as putea sa elimin din start?

Urmeaza sa-i pun tester-ul, dar tinand cont ca este recent reparata, nu cred ca o sa gasesc ceva nou.

 

Mersi,

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am urmatoarea problema: in momentul in care vreau sa accelerez usor, la plecarea de pe loc, parca nu are acelasi zvac ca si atunci cand o fortez. Uneori nici cand vreau sa plec mai agresiv cu ea nu trage cum trebuie.

Am schimbat recent actuatorul de la valvetronic si releul de sub baterie care era oxidat.

Am citit pe forum problemele care apar de obicei in aceasta situatie dar nu stiu ce sa verific mai intai. Relantiul sta la 800. Filtrele nu au 5000 facuti, schimbate toate in martie anul acesta.

Cu ce sa incep si ce as putea sa elimin din start?

Urmeaza sa-i pun tester-ul, dar tinand cont ca este recent reparata, nu cred ca o sa gasesc ceva nou.

 

Mersi,

 

Update: nici o eroare in INPA si parca nu trage cum trebuie nici dupa 2500 - 3000, in toate treptele de viteza.

 

Anyone...???

 

Sarbatori fericite,

Link to comment
Share on other sites

Din ce ai spus in primul post ramane sa ne spui si ce pretentii ai de la un 318, putere,viteză ,demaraj puternic? Conteaza mult si consumul actual al masinii care depinde doar de stilul tău de a conduce. In rest toate celelalte neajunsuri sunt de natură mecanică

 

Salut,

 

Stiu ce am sub capota, dar stiu si ca masina merge gatuit. Am simtit-o cand tragea bine si o simt cum trage acum, adica am cu ce sa fac comparatie legat de aceeasi masina. Eu banuiesc un furtun ceva pe unde trage aer fals din ce am mai citit pe aici, dar nu stiu toate simptomele in acest caz.

Consumul este undeva la 16-17, mers normal in Bucuresti, trafic relativ ok pe distante scurte. Mi se pare exagerat de mult.

Ce vrei sa zici prin celelalte neajunsuri sunt de natura mecanica?

 

Mersi,

Edited by riper85
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Stiu ce am sub capota, dar stiu si ca masina merge gatuit. Am simtit-o cand tragea bine si o simt cum trage acum, adica am cu ce sa fac comparatie legat de aceeasi masina. Eu banuiesc un furtun ceva pe unde trage aer fals din ce am mai citit pe aici, dar nu stiu toate simptomele in acest caz.

Consumul este undeva la 16-17, mers normal in Bucuresti, trafic relativ ok pe distante scurte. Mi se pare exagerat de mult.

Ce vrei sa zici prin celelalte neajunsuri sunt de natura mecanica?

 

Mersi,

 

Dupa o scurta vizita la mecanic pentru a verifica debitmetrul si eventuale furtune crapate in cazul in care trage aer fals dar nu au fost probleme aici. In schimb mecanicul mi-a spus ca s-ar putea sa fie rupt un tampon motor la cum se misca motorul. Intr-adevar sunt anumite vibratii ciudate uneori in special in viteza a 3 a si la plecare uneori un tremurat.

Se poate sa apara simptomele initiale din cauza unui tampon rupt?

Link to comment
Share on other sites

Nu,categoric nu!. Mu cumva mergi cu frana de mană trasă? Sau cu vre-o roată blocatà?

 

:)) categoric nu, cel putin la frana de mana. N-am simtit miros de incins sau ars ca sa fie o roata blocata.

Totusi cum verific daca merge blocata?

 

Mersi,

Cine mai are n42b20 in Bucuresti si ii merge bine, poatem facem un schimb intr-o seara sa vad ce parere au altii.

 

Incearca cu schimbarea bujiilor, ulei ,filtre apoi verifica sonda lambda,debitmetru aer,senzor ax came si daca trage aer fals !

Bafta!

 

- filtrele au ~ 6000km

- bujiile nici macar 1000km (BOSH)

- am verificat debitmetrul

- am verificat sa nu traga aer fals

- sondele si senzorul ax cu came ar trebui sa apara pe tester corect? Pe tester nu am erori.

Edited by riper85
Link to comment
Share on other sites

Ridici cate o roata pe cric si ar trebui sa o invarti relativ usor cu mâna, dacă merge foarte greu,asta e problema.

Am aceleasi simptome la un 316i ... roata stanga spate ramane uneori blocata din cauza etrierului care se blocheaza...defapt este un pistonas care nu se mai retrage.

Deci sustin ideea in conditiile in care masina a fost verificata in rest.

Si inca ceva...nu trebuie sa miroasa a ars/incins obligatoriu ca sa agate ceva..

Edited by hf_now
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.