Jump to content

e36 - nu se infige


Recommended Posts

n-am vazut in viata mea asa debitmetru  :blink:

 

incearca sa indoi mai departe de pista, si mai aproape de ax. foloseste un patentutz din ala mic si subtire, si ai maaaaare grija.

25222[/snapback]

 

adica spre interior, nu? asta am facut dar e f putin loc mai putin de 1 mm si mie cam frica sa nu iasa de pe banda.

 

surubelul din a 2-a poza nu regleaza si el cant de aer?

Link to comment
Share on other sites

daca umbli la vreun surubel din interior, you're on your own :)

oricum orice debitmetru de > 100.000 km e pilaf si indica gresit, iar daca s-a mai si jucat cineva pe la reglaje, s-a terminat. si numai daca a intrat praf in interior cred ca e suficient. din pacate :blink:

Link to comment
Share on other sites

daca umbli la vreun surubel din interior, you're on your own :)

oricum orice debitmetru de > 100.000 km e pilaf si indica gresit, iar daca s-a mai si jucat cineva pe la reglaje, s-a terminat. si numai daca a intrat praf in interior cred ca e suficient. din pacate :blink:

25234[/snapback]

 

apropo de praf la asta m-am gandit si eu ca s-a asezat praf pe banda de grafit care e unsuroasa si prin frecare a zgariat acolo pana s-a dus tot grafitul. partea proasta este ca nu se gaseste doar partea electrica. eh oricum ma bazez pe cel de la sh :)

totusi nu ar putea sa fie problema de la altceva in afara de debitmetru?

Link to comment
Share on other sites

Din ce an e masina ta?Are catalizator?Difera 2 cifre din codul BMW, sau Bosch? :blink:

25296[/snapback]

 

masina e din '91, catalizator nu mai are a ramas pe undeva pe la turci,ca la noi nu era benzina de catalizator pe vremea aia.

 

cat despre coduri nu stiu care e cel bmw si care cel bosch, oricum pe amandoua este un 015 incercuit, cel care era pe masina are un singur cod mai lung, iar cel nou are 2. asa ca nu stiu sa-ti zic care din ele difera,dar daca imi zici care e codul bosch si care cel bmw verific. :)

Link to comment
Share on other sites

daca ne scrii codurile, iti spunem noi care e bmw si care bosch :blink:

 

codurile bosch arata asa: 0 280 202 090

codurile bmw arata asa: 13 62 1 710 546. de obicei, codurile bmw de pe piese contin doar ultimele 7 cifre. si tot de obicei, pe piesele bosch nu apar decit codurile bosch.

Link to comment
Share on other sites

daca ne scrii codurile, iti spunem noi care e bmw si care bosch :blink:

 

codurile bosch arata asa: 0 280 202 090

codurile bmw arata asa: 13 62 1 710 546. de obicei, codurile bmw de pe piese contin doar ultimele 7 cifre. si tot de obicei, pe piesele bosch nu apar decit codurile bosch.

25323[/snapback]

 

codul de pe debitmetrul vechi: 0280202203

 

codurile de pe debitmetrul de la sh: 0280202134

17346559

 

mmm .... se pare ca era o diferenta de 3 cifre :)

Link to comment
Share on other sites

codul de pe debitmetrul vechi: 0280202203

 

codurile de pe debitmetrul de la sh: 0280202134

                                                    17346559

 

mmm .... se pare ca era o diferenta de 3 cifre :)

25327[/snapback]

 

318i/iS 1.8 litre (4 cyl) 87-93 Bosch Motronic 1.3 0 280 202 203 13 62 1 714 503

 

0.280.202.134 nu il gasesc, dar pe e36 318i m43 debitmetrul ar trebui sa fie 13.62.1.734.655 (fara reglaj pentru CO) sau 13.62.1.734.657 (cu reglaj). ultimul cod scris de tine este un cod bmw, adica 1.734.559. deci nu se potriveste :blink: faptul ca motorul totusi merge inseamna ca e compatibil cu debitmetrul original, dar probabil trimite date eronate.

Link to comment
Share on other sites

318i/iS 1.8 litre (4 cyl)  87-93  Bosch Motronic 1.3 0 280 202 203    13 62 1 714 503

 

0.280.202.134 nu il gasesc, dar pe e36 318i m43 debitmetrul ar trebui sa fie 13.62.1.734.655 (fara reglaj pentru CO) sau 13.62.1.734.657 (cu reglaj). ultimul cod scris de tine este un cod bmw, adica 1.734.559. deci nu se potriveste :blink: faptul ca motorul totusi merge inseamna ca e compatibil cu debitmetrul original, dar probabil trimite date eronate.

25333[/snapback]

 

deci ce cod ar trebui sa fie pe debitmetru ca sa fie compatibil, avand in vedere ca nu mai am catalizator?

 

si asta ar putea sa fie cauza lipsei de putere? are ceva daca merg in continuare cu acest debitmetru?

Link to comment
Share on other sites

noxele cum sunt? s-ar putea sa mergi sarac cu ea si distrugi in curand motorul

25337[/snapback]

 

sarac, adica cu putina benzina? nu cred, ca haleste destul, chiar cam mult 11-12%. amestecul inainte sa schimb debitmetrul era mult mai bogat in benzina, dar acum pare normal.

 

nu ar merge sa schimb placuta electronica da la unul la celalalt sau ea da infofmatii si nu se poate?

Link to comment
Share on other sites

ma refeream la placuta de pe debitmetrul nou, sa o pun pe cel vechi, sa o ilocuiesc pe cea uzata cu cea de la debitmetrul care nu se potriveste, desi cred ca o sa fie o mica problema, am incecat ieri sa desfac partea electrica de pe cel vechi si a cedat cred ca sunt lipite dupa insurubare,dar pana la urma daca se rup fixez cutia cu silicon.
Link to comment
Share on other sites

deci in concluzie ce sfat imi dati, sa tin debitmetru asta sau sa iau altul? totusi lipsa de putere nu e chiar asa suparatoare, avand in vedere ca trebuie sa mai trec pe la mecanic sa vad ce mai zice.

 

sa verific si compresia? ar putea fi si de la asta?

Link to comment
Share on other sites

chestia cu spritul e valabila in a 3-a, in a 1-a daca vreau sa patinez putin trebuie sa fiu pe pamant sau praf, ca pe asfalt nici o sansa, pana sa iau piciorul de pe ambreiaj e nervoasa, cand pleaca de pe loc parca isi pierde puterea, ca sa intelegi ce vreau sa zic ma facut un matiz la demaraj acum cateva zile dar cand am schimbat a 3-a am zburat pe langa el. nu pot sa inteleg de ce nu sunt probleme tot timpul si mai are si momente, rare dar sunt, cand isi revine.

 

mai mult de atat n-am cum sa-ti explic masina asta e un fel de enigma:D

Link to comment
Share on other sites

codul de pe debitmetrul vechi: 0280202203

 

codurile de pe debitmetrul de la sh: 0280202134

                                                    17346559

 

 

25327[/snapback]

 

Treaba sta cam asa :blink:

 

 

0280202203 w/o impedance converter,w/o CO potentiometer,incepand cu 05/91,

M40,1.8,cu catalizator.

 

028020134 with impedance converter,w/o CO potentiometer,incepand cu 10/92,M40,1.8,cu catalizator.

 

Iti sugerez urmatorul lucru!Cauta la SH debitmetrul care a fost pe masina.

 

Nu merge debitmetrul cu 134 pe masina ta. :)

 

Povestea cu diferenta intre ele este lunga si nu are sens :)

 

Daca vrei sa iti functioneze masina corespunzator, incepe prin a pune debitmetrul original.Fara sa fie reglat de un "specialist"....daca se poate :)

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

0280202203 w/o impedance converter,w/o CO potentiometer,incepand cu 05/91,

M40,1.8,cu catalizator.

 

ar fi o singura problema, eu nu mai am catalizator. ai idee care e seria pentru motorul fara catalizator? sau nu conteaza daca am scos catalizatorul?

25543[/snapback]

 

 

Nu conteaza ca ai scos catalizatorul.Probabil sonda lambda inca o ai :blink:

 

Computerul este codificat pentru sonda lambda deci este obligatoriu sa pui debitmetrul original.

Daca si sonda lambda functioneaza corect ,motorul va functiona corect.Fara ezitari,intreruperi etc.

 

M40 nu este un motor prea sofisticat :)

 

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

Nu conteaza ca ai scos catalizatorul.Probabil sonda lambda inca o ai :blink:

 

Computerul este codificat pentru sonda lambda deci este obligatoriu sa pui debitmetrul original.

Daca si sonda lambda functioneaza corect ,motorul va functiona corect.Fara ezitari,intreruperi etc.

 

M40 nu este un motor prea sofisticat :)

Parerea mea...

25571[/snapback]

 

pe tester sonda lambda apare ca fiind oprita, nu stiu daca mai e sau nu mai este la locul ei dar testerul o vede ca oprita, lucru care ma face sa cred ca si computerul masini o vede la fel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.