Jump to content

Martor baterie


Recommended Posts

Buna seara am și eu o problema martorul de baterie mi sa aprins in timpul mersului... am fost la mecanic a zis ca e alternatorul am luat alt alternator (150e) la montat tot aceas problema martorul nu se stinge.. Menționez am dat intr-o groapa dar foarte micĂŁ... va rog ajutați-ma azi am dus-o la electrician sa verifice siguranțele. Seria 530d 2002
Link to comment
Share on other sites

alternator sau baterie. masoara incarcarea cu un aparat de masura. trebuie sa ai in jur de 14.

acuma nu stii ce alternator ai luat... poate e dus si asta sau ai problema la mufe si nu fac bine contact. un reconditionat te ducea 300 lei cu dat jos si montat si macar stiai ca nu mai ai treaba

practic in alternator se strica niste banali carbuni de 10 lei

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by bogdan_07
Link to comment
Share on other sites

prima data fa rost de un aparat de masura. pornesti si vezi incarcarea . daca e 14 e ok alternatorul si e de vina bateria. nu mai tine curentul. daca nu ai 14 sau pe acolo macar verifici mufele daca fac contact bine si sunt stranse. daca nici asa alternatorul nu e bun

ceva de genul asta. gasesti pe la un vecin, prieten daca nu ai

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161227/3d4663af5d2bf6e17adf44c0e7bcc665.jpg

din ce oras esti?

pastreaza alternatorul vechi

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by bogdan_07
Link to comment
Share on other sites

E de vina alternatorul. Sa-ti povestesc pe scurt ce am patit si eu acum 2 saptamani .

Mi s-a aprins martorul in bord al bateriei. am fost la un electrician si mi-a spus ca rotorul este intrerupt si costul sau este de 450 lei fara manopera. Mi s-a parut mult pentru un simplu rotor asa ca am fost la o casa auto si mi-am luat un alternator la 500 lei (reconditionat).

Cand l-am pus surpriza... nu functiona, martorul bateriei ramanand aprins. L-am dat jos din nou , m-am dus cu el sa il schimbe, pana sa-mi vina unul "nou" a durat cam 2 zile. Toate bune si frumoase, am pus alternatorul si dupa am pus tester pe masina sa vad cat incarca , rezultatul fiind unul dezamagitor , incarca 12 si cateodata scadea la 11.50 . Dupa frecusul acesta m-am decis sa iau unul sh care m-a costat 250 lei , care imi baga 14 - 14.7 .

Acum ramane sa ma duc cu alternatorul reconditionat sa imi dea banii inapoi.

Deci mai bine ia-ti unul sh.

Edited by Outlaw V10
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.