Jump to content

Sfat achizitie F30 320i


costel78

Recommended Posts

Sigur gasesti la Autohus. oamenii aia fac bani, au cifra de afaceri de ordinul milioanelor de euro, nu se incurca cu tiganii romanesti sa dea km inapoi sau sa vanda daune. Daca ii prind autoritatile germane o singura data cu vreo manevra din asta, le da amenda si le confisca toate masinile si le inchide firma.
Link to comment
Share on other sites

Daca nu gasesc ceva aici, masina o voi cumpara de la: http://www.autohus.de/en/

 

Sunt masini de flota si din ce m-am documentat nu se joaca cu daune sau km dati inapoi. Au in stoc multe maĂâ˘ini deci sunt sanse mici sa plec cu mana goala.

 

Cele de la reprezentanta sunt mult prea scumpe.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Cand am cautat si eu masina tot spre ei ma indreptam. Problema care am vazut-o la ei este ca 99% din masini nu au TUV-ul facut si nici nu vor sa il faca ei in avans si tu sa platesti. Nu au vrut decat sa imi vanda masina si dupa aia sa ma descurc eu ... adica sa piersi cel putin 2-3 zile pe acolo ...

 

Grija mare la TUV ca altfel nu o poti aduce decat pe platforma! De asemenea trebuie sa faci numere pe 30 zile la germani ca sa fie legal. Cele de 5 zile nu sunt ok si risti sa te opreasca politia si sa iti ia talonu!

 

P.S Am urmarit piata vreo 4-5 luni si cum a venit sezonu rece (adica din Septembrie deja) au scazut preturle la ei cu minim 1000€ pe masina. In curand o sa inceapa sa creasca la loc :)

Edited by Tavicu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Corect pot fi abuzate cat sunt in leasing, am mai vazut cazuri(diferite marci). De obicei niste plecari rapide de pe loc/viraje luate rapid sa incerce masina, cam mult spus abuz. Multi tureaza tare motorul cand inca e rece, da asta e abuz. Dar asta o fac 90%, neavand cunostinte de mecanica. Totusi ai in vedere ca masinile astea noi de > 40k euro nu ajung de obicei la puslamale si toti ghertoii. Sa-ti permiti sa platesti un leasing/operare la asa e scump, restrange categoria de clienti. Chiar si ca masini de firma, nu primeste oricine asa ceva.

 

Cele mai multe Bmw-uri/masini "premium" sh provin din leasing. Masinile vandute la concesiunile oficiale au fost verificate/reparate + reviziile au fost facute ca la carte. Nu dau 2 ani garantie la mecanica pe o gioarsa. Plus istoric cunoscut, poti verifica kilometrajul. Nu te opreste nimeni sa ceri o diagnoza, test de compresie, verificare turbina, diferential.

Altfel mergi la un autohaus oarecare vezi ce fauna e pe-acolo, crezi ca-si onoreaza/dau vreo garantie? Da gasesti niste super dealuri acolo, de multe ori prea bune sa fie adevarate. Sau daca o iei de la un particular, legal nu poti sa-l constrangi sa ofere vreo garantie.

 

Suspensia asta adaptiva actioneaza si in mod activ. Adica isi schimba instantaneu presiunea din amortizor(comanda electronica) in functie de solicitarea transmisa de la roti. E foarte comfortabila, am testat asa ceva.

Suspensiile sport de care spui sau cea M fixa ofera o tinuta de drum mai ferma/sportiva. Le prefer pe astea personal dar poate ca altii cauta comfort max si alegi adaptiva.

 

Daca ai incercat ambele tipuri de penuri, ai feedback mai bun in directie la cele non runflat?

 

Am testat un F30 cu adaptiva si runflat si unul cu Bilstein b12 si michelin sport non runflat. Suspensia adaptiva ascunde cumva rigiditatea runflaturilor , la viteza pe denivelari bilstein mi s-a parut mult mai bun, iti da feedback mai bun ce fac rotile . Cand o sa iau F10 o sa renunt la adaptiva si o sa iau una fara sa o fac dupa placul meu.

 

adaptiva + runflat = feedback slab, comfort bun

adaptiva + non runflat= prea moale

bilstein + runflat = prea tare , iti scutura creiieri la fiecare denivelare

bilstein + non runflat = feedback bun, compromis bun intre comfort si sportivitate

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut, si eu vreau sa-mi cumpar un seria 3 F30 si nu stiu ce optiuni mertia. In primul rand speram sa imi spuneti parerea voastra relativ la ce merita sau ce nu si apoi sa vad cum gasesc o asa masina.

 

tu esti singurul care stie ce nevoi are si ce te satisface cand vine vorba de o masina, degeaba iti spun eu ca mie imi place sa am plafon negru la masina si nu stiu ce dotari daca tu ai complet alte gusturi...doar tu ai puterea asta de decizie.

Link to comment
Share on other sites

Asa este, ideea era sa vad ce prefera altii sa ma documentez ce inseamna si sa ma gandesc daca adaug si eu pe lista mea.

 

pai iti dai seama ca fiecare ar vrea cat mai multe dotari si masina sa fie cat mai accesorizata si sa arate cat mai bine, e vorba si de ce buget ai, degeaba vrei tu anumite dotari daca nu gasesti o masina in bugetul tau cu dotarile respective.

Link to comment
Share on other sites

Toate au usb, eu zic asa: cutie automata (dupa preferinte, poate esti fan manuala), xenon/led, clima automata, navi mare (nu e un must pentru toata lumea), scaune incalize, senzori parcare cel putin spate, sunet Hi fi, si poate piele. De luat in calcul ca suspensia standard este cam moale, e avantaj sau dezavantaj, depinde de tine. Ce mai m-a deranjat pe mine la a mea: scaunele spate nu se rabateaza si ca oglinzile exterioare nu se rabateaza electric. O alta dotare care imi lipseste si am avut-o la fostul e90 este trapa, apoi mi-as mai fi dorit si scaune sport :) ... deci cu cat mai multe cu atat mai bine. Totusi starea tehnica a masini primeaza.
Link to comment
Share on other sites

Toate au usb, eu zic asa: cutie automata (dupa preferinte, poate esti fan manuala), xenon/led, clima automata, navi mare (nu e un must pentru toata lumea), scaune incalize, senzori parcare cel putin spate, sunet Hi fi, si poate piele. De luat in calcul ca suspensia standard este cam moale, e avantaj sau dezavantaj, depinde de tine. Ce mai m-a deranjat pe mine la a mea: scaunele spate nu se rabateaza si ca oglinzile exterioare nu se rabateaza electric. O alta dotare care imi lipseste si am avut-o la fostul e90 este trapa, apoi mi-as mai fi dorit si scaune sport :) ... deci cu cat mai multe cu atat mai bine. Totusi starea tehnica a masini primeaza.

 

Astea imi par de nelipsit si mie, imi intocmesc o lista tocmai. Dar optiuni mai exotice? HUD? Suspensii hidraulice? Etc? Caut acum o lista de optionale de la seria 3 pe undeva, sau sa configurez una la bmw pe site?

 

Spre exemplu:

 

Ce inseamna Directie Sport Variabila? Merita? Comfort Acces?

Link to comment
Share on other sites

Directie sport variabila probabil ca se refera la greutatea directie in functie de modul de condus: confort va fi light si heavy pe sport si mai difera si cat de mult se invarte volanul fata de o directie standard- nu stiu ce senzatie e la directie si daca merita, nu am condus.

Confort acces- se refera la descuierea/incuierea usilor cu cheia in buzunar, orice f30 are deja standard keyles start, pentru mine e de ajuns, am auzit ca se mai strica manerele de confort acces si costa destul de mult.

 

ACC- active cruise control- ar merita, mentine viteza fata de cel din fata, mai era o otiune sa-ti arate masinile din blind spot, era un triunghi pe oglinzi care se aprinde..

HUD-e frumos ca nu mai iei ochii de la drum dar nu un must dupa mine.

 

Nu stiu alte optiuni exotice, vrei masina dotata: ia cu pachet m, sunet harman Kardon, navi mare, trapa, scaune sport electrice si incalize si piele + cele de mai sus, nu vei avea nevoie de mai mult.Eu cred ca o masina cu mai multe dotari va fi mai complexa si poate mai putin fiabila...deci keep it simple. :D

 

PS: uite o masina dotata aici:

 

http://bimmer.work/vin/a5eea7327eb0b6ce5bb2177354cac66d/

Link to comment
Share on other sites

Probabi asa ceva m-ar tenta. Deocamdata nu inteleg pachetul M si cu siguranta nu caut asa ceva. Iar trapa mi se pare inutila in general, pur si simplu nu ii inteleg utilitatea. Fara ea intotdeauna e liniste si climatizare in masina. De ce si cand as folosi-o, n-am inteles niciodata.

 

Am senzatia ca la seria 3 nu mai exista decat 320d, asa de putine sunt alte motorizari.

Link to comment
Share on other sites

Mie imi place cu trapa- chiar daca o tii inchisa, poti tine doar oblonul tras si este interiorul mai luminos, in plus vara cand o deschizi e alta senzatie. Poti merge cu ea trasa de tot sau doar rabatata de spate. Poate nu e optiune must dar daca o ai o vei aprecia.

 

Pachet m-aici ai bari si praguri ceva mai agresive, frane mai bune si volan pachet m (cu padele daca ai automata). Pe langa toate asta mai ai si suspensia sport "m" mult mai ferma. (sa fim seriosi.. f30 fata de e90 are suspensie moale)

 

ps: ai aici lista completa de optionale.

 

https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=609252

Edited by chitsro
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa spun, trapa am tot avut, dar prefer liniste in habitaclu. Si aer conditionat. Trapa le anuleaza pe ambele.

 

Iar despre pachet M, esti convins ca nu e doar estetic? Nu stiu, dar pare ca sunt doar elementele exteioare plus volan. Volanul imi place, dar barile cu siguranta nu. Pare mai "tunata" masina, mai de pustan in opinia mea. Cred ca sunt adeptul linilor clasice, daca nu e si motorul si restul M.

Link to comment
Share on other sites

Nu am vrut sa postez public un buget, dar cred eu suficient sa cumpar si o masina noua dotata. Doar ca nu vreau una noua. Vreau una second hand care sa fie acceptabila si sa fie convenabila ca si pret si dotari. Cred ca daca am grija ce iau, o masina care sa-mi ofere garantia ca nu se distruge 2-3 ani, e mult mai convenabila ca pret decat oricare noua.
Link to comment
Share on other sites

Nu am vrut sa postez public un buget, dar cred eu suficient sa cumpar si o masina noua dotata. Doar ca nu vreau una noua. Vreau una second hand care sa fie acceptabila si sa fie convenabila ca si pret si dotari. Cred ca daca am grija ce iau, o masina care sa-mi ofere garantia ca nu se distruge 2-3 ani, e mult mai convenabila ca pret decat oricare noua.

 

Bugetul esti totusi foarte important, chiar daca spui ca ai buget de una noua, totusi nu mentionezi cat esti dispus sa platesti pentru una sh si cam cati km vrei sa aiba.

 

 

Dar ca sa rezum, eu la f30 ul meu apreciez scaunele sport ( cele standard mi se pare incomode), hud-ul, sonorizarea Harman Kardon ( asta face toti banii), volanul M, Distronicul.

Directia sport variabila demultiplica cursa volanului de rotire. Cred ca optiunea este variable sport steering, probabil as putea trai si fara ea. Nu am condus cu directie normala ca sa stiu cat de mare e diferenta.

Edc-ul nu este ceva fara de care nu poti trai, dar intr-adevar este util cand dai si sasiul pe sport si vrei sa iei virajele cu placere.

Pachetul M din punctul meu de vedere confera masinii un aspect frumos, sunt linii clasice sport din fabrica, nimic tipator.

Acesta vine si cu plafonul negru antracit.

La a mea a venit si cu ornamentul evacuarii dublu, desi am vazut si masini cu pachet M cu o singura teava la ornament, aici nu stiu care e treaba.

 

 

Edited by cavaliere
Link to comment
Share on other sites

Directie sport variabila probabil ca se refera la greutatea directie in functie de modul de condus: confort va fi light si heavy pe sport si mai difera si cat de mult se invarte volanul fata de o directie standard- nu stiu ce senzatie e la directie si daca merita, nu am condus.

Confort acces- se refera la descuierea/incuierea usilor cu cheia in buzunar, orice f30 are deja standard keyles start, pentru mine e de ajuns, am auzit ca se mai strica manerele de confort acces si costa destul de mult.

 

ACC- active cruise control- ar merita, mentine viteza fata de cel din fata, mai era o otiune sa-ti arate masinile din blind spot, era un triunghi pe oglinzi care se aprinde..

HUD-e frumos ca nu mai iei ochii de la drum dar nu un must dupa mine.

 

Nu stiu alte optiuni exotice, vrei masina dotata: ia cu pachet m, sunet harman Kardon, navi mare, trapa, scaune sport electrice si incalize si piele + cele de mai sus, nu vei avea nevoie de mai mult.Eu cred ca o masina cu mai multe dotari va fi mai complexa si poate mai putin fiabila...deci keep it simple. :D

 

PS: uite o masina dotata aici:

 

http://bimmer.work/v...b2177354cac66d/

 

 

 

Uitasem, intr-adevar oglinzile pliabile electric sunt foarte utile, mai ales ca le poti inchide si din cheie. Si ce ar mai fi util si oglinda din dreapta care coboara automat cand dai in marsalier.

Masina mea nu are scaune electrice, dar are optiunea aceasta utila a oglinzii care coboara la parcari.

Ma rog are si surround view cu camerele din oglinzi si poti vedea bordurile, motiv pentru care las butonul in stanga la oglinzi ca sa nu mai coboare cea din dreapta.

Link to comment
Share on other sites

Cam ce ti-au enumerat colegi mai sus, relativ la optiuni, excluzand trapa, ca ai spus ca nu te intereseaza, cred ca ajunge lejer peste 65 de mii de euro, noua, PRET DE LISTA, la care se aplica evident discount in functie de tine. Deci da, sare binisor de 30 de mii.

 

Te intrebam, pentru ca fara buget, nu ne putem da seama cu ce sugestii venim, iar topicul va deveni unul general, doar de discutat inainte si-napoi, de optiuni.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.